ďťż
GRP CZY RB CONCEPT?????




paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 4:31 pm
" />Tak jak w temacie niewiem jaki silnik będzie lepszy do Traxxasa Revo 3.3

Zastanawiam sie nad tym - http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSLH9&P=0

Albo nad tym - http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/23450

Z góry dzięki




Marcin Jasiński - Nie Sie 10, 2008 4:52 pm
" />A po co ci ładować takie paliwożerne silniki do Revo 3.3 ?? TRX 3.3 nie wystarcza ? Czy jeszcze modelu nie mamy, a już wiemy że nic nie wiemy ? . Jak dla Mnie do Revo maximum nawet dla doświadczonego posiadacza tego modelu to ten silniczek, który i tak w osiągach od standardowego silnika 3.3 nie przewyższa go znacząco http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XRTM2&P=ML



Piotr Owcarz - Nie Sie 10, 2008 5:50 pm
" />http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXLNG0&P=7

O.S. .18TM z Revo robi samolot.. widziałem kolega miał na 2 biegu wheele robił:D A TRX3.3 wystarczająco... jeszcze jak kupisz wydech od Platinum



Draxan - Nie Sie 10, 2008 5:53 pm
" />revo RB TM928 rozniesie na strzepy jesli nie wymienisz CALEGO ukladu napedowego (zreszta GRP pewnie tez, aczkowliek ma troche slabszy dol) .




paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 6:14 pm
" />Dla mnie trx 3.3 jest za słaby, dlatego chce założyć big blocka.
Czy revo naprawde tak źle zniesie RB TM 928?
A jaki wy proponujecie silnik?



Piotr Owcarz - Nie Sie 10, 2008 6:22 pm
" />O.S. .21 to już max chyba ... a RB lub GRP to za duży silnik.... do REVO...

O.S. .21 V-Spec wsadzisz takiego i możesz latać... ale nie wiem jak to Revo znieśe.



paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 6:25 pm
" />Czemu zaduży??
A co bym musiał wymienić żeby założyć RB ???



Draxan - Nie Sie 10, 2008 6:33 pm
" />heh jak Ty jestes taki obeznany w temacie jak widze to moze daj sobie spokoj ze zmiana silnika w revo . Przeciez revo ma specyficznie zamontowany silnik i pasuja do niego tylko silniki ze specjalnie przerabianymi mocowaniami silnika, innego poprostu nie zamontujesz. Musizz albo szukac silnika co jest w zestawie ze wszystkim czego trzeba zeby go wlozyc do revo, ale oddzielnie szukac specjalnych zestawow pod dany silnik. A jesli chodzi o RB TM928, to tak standardowe revo go zle zniesie, pewnie podczas pierwszego ruszania na maxa pourywalo by Ci waly napedowe albo zebatki by wyparowaly. Widziales Ty kiedys ten silnik co on robi z modelami ciezszymi i wiekszymi od revo ? Jak juz masz brac na sile cos z tych dwuch to wez GRP , przynajmniej sie go milej reguluje i nie ma tak chorego kopa na poczatku ze sie ruszyc normalnie nie da .



paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 6:54 pm
" />A jeszcze pytanko czy taki silnik http://www.amainhobbies.com/product_inf ... ts_id/6151 byłby lepszy?????



Marcin Jasiński - Nie Sie 10, 2008 7:04 pm
" />Draxan jak nie masz zielonego pojęcia o modelu jakim jest Revo nie pisz nic z domysłów. Miałem w Revo silnik SH .28 P6 który jest już potworem i napędzał mi revo które zaledwie ważyło z pełnym bakiem 4,7kg a jak wiemy silniki .28 ważą swoje. Ośki - wyjeździły mi na SH prawie 10 litrów, wczesniej jeździły już 5 litrów na TRX-ie 3.3, teraz już 4 litr na Os 18TZ. i minimalne zużycia na przegubach kardana tylko są - a czemu to zawdzięcza - na pewno od umiejętnej jazdy czyli nie ruszanie na pełnym gazie na najbardziej przyczepnych nawierzchniach czyli asfalt i trawa - tak samo z hamowaniem, przy zeskokach przepustnica gazu w pozycji neutralnej, żadnych bączków bo na co mi to a z resztą nie pozwala mi na to centralny dyferencjał który w dużym stopniu ogranicza mi zabijanie obu dyferencjałów, które mam wzmacniane ale standardowymi częściami od Traxxasa. Wszystko to są szczegóły, które czasami opisuje na mojej stronie i także widać że modelu nie oszczędzam a jestem przy tej marce od początku wydania pierwszego modelu REVO A teraz do założyciela tematu - czy jeździsz na maksimum wydajności silnika czyli po ostrym pałowaniu masz granice 136C i na jakim paliwie jeździsz. Co do Mnie gdy miałem silnik SH .28 - jeżdżę modelami w tym Revo od paru lat i gdyby nie moje doświadczenie zdobyte poprzez jazdy przez te lata to i tak są problemy w prowadzeniu modelu który ma tak duży nadmiar mocy szczególnie na 2 biegu gdzie przy pełnym gazie na łagodnym zakręcie model chce jechać tylko na wprost i nie pomagają wtedy ani stabilizatory, centralny dyfer, i ustawienie całego zawieszenie no i ostatnie - spalanie takiego silnika jest duże nawet gdy nie dajemy mu w palnik - taki baczek jaki jest w standardzie 125ml zje ci w góra 5 minut - to tyle.

Dodaje jeszcze filmik z moich jazd z silnikiem SH.28 P6 zamontowanym w Revo gdzie model towarzyszący kolegi Tomka to wyższa półka truggy czyli Ofna Hyper STO Pro http://pl.youtube.com/watch?v=5UQUjWWI8iY



Draxan - Nie Sie 10, 2008 7:07 pm
" />No tu przynajmniej masz caly komplet, mocowanie oraz nawet wydech wiec pod tym wzgledem to juz ogromny plus . Mocy mysle ze tez Ci w zupelnosci wystarczy, o ile nie bedzie nawet za duzo .
Wiesz na tym GRP Tuned .28 moj Team Losi Muggy na zebatce ataku 13t a odbiorze 50t wyciagal prawie 80km/h a moj model nie ma tak jak Twoj skrzyni biegow, wiec wydaje mi sie ze montowanie takiego silnika bylo by drobnym zabojstwem modelu .

EDIT : Marcin widzisz, teraz to Ty zobacz co napisales. Piszesz u umiejetnym wciskaniu gazu, o skakaniu bez gazu, o centralnych dyferencjalach do kogos kto nawet nie wiedzial ze do revo nie zamontuje sie jakiegokolwiek silnika. I moze mi powiesz ze jak on by wlozyl TM928 do revo to by go nie rozwalil pierwszego dnia jak tylko silnik zaczol by sie budzic po docieraniu ? Ja sie moge zalozyc o duze pieniadze ze rozwale Ci revo STANDARDOWE na silniu 928 podczas jednej jazdy (mialem TM928 i wiem na co go stac, zreszta GRP tez mialem) . Revo ma moj kuzyn ktory tu ze mna mieszka, praktycznie malo co z niego zostalo oryginalnego, w zasadzie tylko zebatki i to wlasnie one padly po tym jak dla zabawy ustawilismy TRX3.3 na max osiagi, poprostu kuzyn wcisnol gaz do dechy wlasnie na asfalnie i tylko cos strzelilo i bylo po zebatkach. I wiem co to revo, nawet bardziej niz Ci sie to wydaje, moze nie jestem takim specjalista co Ty ale sporo w nim dlubalem tez juz .



paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 7:27 pm
" />Na maksimum to może nie bo niemam gdzie ale tak to to racze na leśnych torach które sam z kolegami robie albo na torze off-road dla motorów a co do temperatury to największą jakom zmieżyłem to 131stopni a jeżdże na paliwie Big Bang 20%



paweł3.3 - Nie Sie 10, 2008 7:29 pm
" />A jak spisywało się to twoje revo na SH P6? Czy to dobry silnik do revo?



Marcin Jasiński - Nie Sie 10, 2008 7:33 pm
" />I właśnie tu jest pies pogrzebany - każdy model nawet ten najmocniejszy zabijesz mocnym silnikiem jeśli nie potrafisz go poprawnie użytkować nie znając podstaw techniki przeniesienia napędu a to już sam zainteresowany wie o sobie w jakim jest stadium zaawansowania tego hobby
Polecam silnik ze stajni Os-a które nie potrzebują żadnych przeróbek łoża silnika czyli 18tm, 18tz (posiadam go aktualnie - potwór: wysokoobrotowy i potężny dół i te spalanie , na dniach filmik będzie ze ścigania na torze w Nieradzie gdzie kolega jeździ szatanem Ofna Hyper ST Pro z SH. 28 P6, jakiś bagusik z SH .28 P8 i moja konfrontacja z nimi ) oraz 21tm oraz zmiana wydechy na THS, Traxxas resonator, Fantom, Trinity albo najdroższa i najlepsza wersja tłumika czyli BUKU



Draxan - Nie Sie 10, 2008 7:46 pm
" />pawel3.3 jesli chcesz miec naprawde dobre i fajne revo to pogadaj z Marcinem, posluchaj jego rad i kup to co Ci zaproponuje, to chyba najbardziej obeznana osoba na tym forum jesli chodzi o revo. Zapytaj, wysluchaj, zrob - a bedziesz zadowolony .
Powered by WordPress, ©