ďťż
1 Emp piaseczno
Michał Sękal - Nie Mar 29, 2009 3:05 pm " />Witam Opłata startowa - 40 zł za seniora,30 za młodzika - czy w tej cenie jest wyporzyczenie pchełki? W sobote rano przed 10 będą treningi (kontrolowane?)? Słyszałem o małym remoncie toru - można prosić jakieś zdjęcia? Michał Bugajski - Nie Mar 29, 2009 5:08 pm " />Widac ze informator na szybko robiony: Urządzenie liczące: AMBrs Obowiązujące przepisy: OK 2009 Czy opłaty startowy wzrosły w tym roku ??? bo na hali senior płacił jeszcze 25zł, a na lato w informatorach juz widze 40zl ???? Edit: odnośnie wpisowego: http://forum.rccars-poland.eu/viewtopic.php?t=284 Jakub Żebrowski - Pon Mar 30, 2009 6:40 pm " />Toru nie ma jeszcze Płaski plac z koleinami po koparce. Będzie prawdziwy off-road Błażej Orłowski - Śro Kwi 01, 2009 12:38 pm " />Prosiłbym jak skończycie prace nad torem, abyście umieścili jego kilka fotek jak będzie wyglądał na I EMP Pozdrawiam Jakub Żebrowski - Śro Kwi 01, 2009 7:25 pm " />Jutro podjadę na tor, dziś mieli zacząć prace, bo wczoraj było wszystko na tyle nie grząskie, aby móc po tym chodzić, ale nie wiem czy zaczęli, bo decyzja należy do firmy, która wykonuje go. Jak pisałem, jutro podjadę i sprawdzę czy się coś ruszyło. Mateusz Jezierski - Śro Kwi 01, 2009 8:24 pm " />klik Błażej Orłowski - Śro Kwi 01, 2009 8:31 pm " /> ">klik Wszystko pięknie i ładnie na projekcie Jak będzie ... zobaczymy Mateusz Jezierski - Śro Kwi 01, 2009 8:43 pm " /> ">klik Wszystko pięknie i ładnie na projekcie No i tu bym sie z Toba klocil Jakub Żebrowski - Sob Kwi 04, 2009 8:12 am " />Jak narazie nic. Artur Krizar - Pon Kwi 06, 2009 11:47 am " />Prace trwają. Dziś wygląda już jak zaorane pole przygotowane do posadzenia buraków:) Jutro na to przygotowane podłoże wchodzi z 10 chłopa i do środy maja skończyć. Więc już nie narzekajcie, że nie ma, że pewnie nie będzie i że w ogóle jest do... Jakub Żebrowski - Pon Kwi 06, 2009 1:00 pm " />Ja nie widzę żadnych narzekań... Mateusz Jura - Pon Kwi 06, 2009 1:54 pm " /> ">Prace trwają. Dziś wygląda już jak zaorane pole przygotowane do posadzenia buraków:) Jutro na to przygotowane podłoże wchodzi z 10 chłopa i do środy maja skończyć. Więc już nie narzekajcie, że nie ma, że pewnie nie będzie i że w ogóle jest do... Kolejny rzecznik RC-Monster? Artur Krizar - Pon Kwi 06, 2009 2:13 pm " /> ">Prace trwają. Dziś wygląda już jak zaorane pole przygotowane do posadzenia buraków:) Jutro na to przygotowane podłoże wchodzi z 10 chłopa i do środy maja skończyć. Więc już nie narzekajcie, że nie ma, że pewnie nie będzie i że w ogóle jest do... Kolejny rzecznik RC-Monster? Tjaaa. A na innych torach będę prowadził skryty sabotaż, taki ze mnie kibol RC Monser Mam obok biuro więc podglądam co się dzieje na torze ale jeśli wygląda to na propagandę to zamknę się w sobie i już nic nie napiszę Mateusz Jura - Pon Kwi 06, 2009 2:45 pm " /> ">Prace trwają. Dziś wygląda już jak zaorane pole przygotowane do posadzenia buraków:) Jutro na to przygotowane podłoże wchodzi z 10 chłopa i do środy maja skończyć. Więc już nie narzekajcie, że nie ma, że pewnie nie będzie i że w ogóle jest do... Kolejny rzecznik RC-Monster? Tjaaa. A na innych torach będę prowadził skryty sabotaż, taki ze mnie kibol RC Monser Mam obok biuro więc podglądam co się dzieje na torze ale jeśli wygląda to na propagandę to zamknę się w sobie i już nic nie napiszę Haha, okej, no offence, nie zamykaj sie w sobie:) mój błąd, za to chętnie poczytam relacje z "pola walki" pozdrawiam Michał Bugajski - Pon Kwi 06, 2009 4:43 pm " />jak wyrobie sie z czasem zawitam do piaseczna na tor i cykne fotki :d brochas - Śro Kwi 08, 2009 7:47 am " />po tym samym torze beda scigac sie Ic-5 ? Artur Krizar - Śro Kwi 08, 2009 2:18 pm " />nie, tor dla IC-5 też w budowie Mateusz Jura - Śro Kwi 08, 2009 3:33 pm " />Artur, może byś pstryknął jakieś "spy-photo"? Jakub Żebrowski - Śro Kwi 08, 2009 7:01 pm " />Nie ma czego Artur Krizar - Śro Kwi 08, 2009 7:12 pm " /> ">Nie ma czego Dokładnie:) Na razie to płaskie 2 pola. Jak wytyczą tor to pstryknę. Jakub Wroński - Pią Kwi 10, 2009 4:46 pm " />No No pierwsze foto toru mnie zadziwiło , może być ciekawie Wojciech Taperek - Pią Kwi 10, 2009 4:56 pm " />tez je wlasnie dostalem na emila i jestem pod wrazeniem:) brochas - Pią Kwi 10, 2009 5:03 pm " />to i ja poprosze ;p broszford@gmail.com Jakub Wroński - Pią Kwi 10, 2009 5:08 pm " />Brochas tu masz linka TOR Michał Abramowicz - Pią Kwi 10, 2009 5:14 pm " />Ładnie! Wiem co będzie następnym wózkiem w mej stajni m. Błażej Orłowski - Pią Kwi 10, 2009 5:59 pm " />Ładnie Ładnie Jedno pytanko, za hopkami będzie zjazd do lądowania? Żeby nie było że latamy po 3-5m .. i lądujemy na płaskim Dorian Karczmarzyk - Pią Kwi 10, 2009 6:12 pm " />Uff.. już się doczekać nie mogę Michał Bugajski - Pią Kwi 10, 2009 6:14 pm " />jedna jaskółka wiosny nie czyni ale zobaczymy Jakub Wroński - Pią Kwi 10, 2009 6:16 pm " /> ">Ładnie Ładnie Jedno pytanko, za hopkami będzie zjazd do lądowania? Żeby nie było że latamy po 3-5m .. i lądujemy na płaskim Hmm te hopki co widać na zdjęciu a raczej ich szkielety nie będą miały lądowania przynajmniej tak wynika z planu Plan Błażej Orłowski - Pią Kwi 10, 2009 7:01 pm " />Wróć ... w takim razie nie było pytania Łukasz Jedlinski - Pią Kwi 10, 2009 8:23 pm " />mistrzunio moje gratulacje ciesze sie ze daleko niemam Andrzej Trzeciak - Sob Kwi 11, 2009 10:23 am " />Kod:Tor będzie czyny i oświetlony 7 dni w tygodniu od 9:00 do 21.30. W sobotę i niedziele na terenie toru będzie można kupić ciepłe jedzenie z grilla oraz zimne napoje. Na stałe są zamontowane 10 stołów serwisowych + 8 gniazdek 220v i wiata o powierzchni 40 m2 dla zawodników. Nagłośnienie na stałe firmy Canton , z którego leci muzyka 12 h. Wokół toru są już ukończone ścieżki z kostki brukowej o łącznej długości 100 m2 oraz na stałe system pomiarowy AMB RC, ekran LCD z wynikami tylko będzie wieszany na tor w soboty. Został również już ukończony parking i droga dojazdowa z kostki brukowe o łącznej powierzchni 600 m2 . Cały projekt kosztował 150 000 zł. netto. Zapraszamy i życzymy miłego wygrywania Ess & Rc Monster Ciekawie:) Jakub Żebrowski - Sob Kwi 11, 2009 10:39 am " />Co takiego ciekawego? Tor jest czynny 7 dni w tygodniu. Stary był i ten dopiero będzie. Oświetlenie niepotrzebne w lato, ale było już na starym torze. Nie wiem ile jest stołów, ale już teraz jest chyba 12 gniazd 230V. Ile m2 ma "wiata" tez nie wiem. Nagłośnienie jest i muzyka leci. Ścieżki są, nie wiem jaka powierzchnia. AMBrc też jest, widziałem i miałem w rękach. LCD nie ma CHYBA, chociaż narazie (napewno nie zamontowane). Parking zrobili, powierzchni nie znam. Kosztów nie znam, ale firma robiła, więc może tyle kosztować. Hopy z drewna kosztują, elektronika też. Błażej Orłowski - Wto Kwi 14, 2009 8:23 am " />Witam Jakieś wieści z toru? Fotkami tez nie pogardzimy Paweł Lipinski - Wto Kwi 14, 2009 8:33 am " />Najnowsze zdjecia z Poniedzialku http://img24.imageshack.us/gal.php?g=dsc00007qbu.jpg kiersno - Wto Kwi 14, 2009 1:01 pm " />Witam!! Czy wie ktoś w jakim stanie jest tor dla petroli?? pozdr. Paweł Lipinski - Wto Kwi 14, 2009 2:17 pm " />w podobnym utwardzony i wyrownany narazie bez band ale widoczny ksztalt toru odgrodzony od drogi i parkingu rzędem wkopanych opon Paweł Lipinski - Wto Kwi 14, 2009 6:20 pm " />KOlejne 3 zdjecia tym razem z podestu http://img239.imageshack.us/my.php?image=zdjcie019.jpg http://img139.imageshack.us/my.php?image=zdjcie018.jpg http://img2.imageshack.us/my.php?image=zdjcie017l.jpg Jakub Wroński - Wto Kwi 14, 2009 6:26 pm " />No ciekawie , Paweł a jak nawierzchnia? na zdjęciach wydaje się równy ale jak jest w rzeczywistości? Paweł Lipinski - Wto Kwi 14, 2009 6:54 pm " />Obiekt byl zamkniety w poniedzialek (zdjecia z podestu robil w niedziele Paweł Rosinski) wiec moglem tylko z zewnatrz sie przyjrzec . Wyglada na bardzo rowny jak dla bagusa spalinowego wrecz idealny mam nadzieje ze bedzie rowniez dobrze utwradzony i wytrzyma trudy zawodow . Chyle czola kawal dobrej roboty az slinka leci na mysl o sciganiu sie na takim obiekcie Jakub Żebrowski - Wto Kwi 14, 2009 8:24 pm " />Dziś wyłożyliśmy kawałek toru gumoleum przemysłowym czy jakoś tak. Będzie bardzo śliski kawałek, szczególnie jak spanie deszcz i/lub będzie trochę piachu na tym. Drugi kawałek sztuczną trawą (jeżeli się nie mylę, bo to widziałem tylko ze sklepu) Hopy już są zasypane ziemią. z tych co były to 2 są zasypane, a 3cia czymś jest wyłożona, muszę zobaczyć co to jest (napewno wykładzina) z daleka wygląda jak dywan z długim włosiem (ale to raczej nie jest to) Większa hopa w budowie. Tor mi się podoba. Nawet bardzo. Tylko nie wiem jak zniesie zawody. Jutro będę, to zobaczę co gdzie dokładnie jest. Dziś jestem pewny tylko gumoleum, które sam pomagałem układać. Wiktor Sułek - Śro Kwi 15, 2009 2:40 pm " />ehh to moje łysawe GRP na tym gunoleum mogą nie dać rady Tak na poważnie to tor bardzo fajnie wyszedł. Nie mogę się doczekać jakiegoś testu na nim, no i zawodów Pozdro Jakub Żebrowski - Śro Kwi 15, 2009 7:17 pm " />Dziś powstała duża hopa. Fajnie się ją lata z obu stron Na tym Gumoleum to nic się nie trzyma Krzysztof Skrzypiec - Czw Kwi 16, 2009 7:23 am " /> ">Dziś powstała duża hopa. Fajnie się ją lata z obu stron Na tym Gumoleum to nic się nie trzyma hahahaha to będzie jazda baletowa na gumoleum Andrzej Trzeciak - Pią Kwi 17, 2009 1:41 pm " />Rozpoczęcie o 10.00 pewne? Paweł Szturomski - Pią Kwi 17, 2009 1:49 pm " />co z torem dla petroli ? Artur Krizar - Pią Kwi 17, 2009 6:02 pm " />Witam Zaprszam do galerii nowych torów w Piasecznie P.S. Czekamy na wasze opinie http://wwww.rcmonster.pl/galeria.php Jakub Wroński - Pią Kwi 17, 2009 6:42 pm " />No na prawdę ładnie , na pewno będzie ciekawie , widzę ze już ktoś tam opala , interesuje mnie tylko kierunek jazdy? i czy nawierzchnia jest bardzo luźna? Andrzej Trzeciak - Pią Kwi 17, 2009 6:56 pm " />Ponawiam pytanie, czy rozpoczęcie jest na 100% o 10.00? Nie możnaby go było przesunąć? Sporo osób pisze w piatek test, muszą wyjezdzać w sobotę... Jakub Żebrowski - Pią Kwi 17, 2009 7:00 pm " />To czemu ty się martwisz testem rocznika 93 jak jesteś z 94? Andrzej Trzeciak - Pią Kwi 17, 2009 7:10 pm " />Nie, sam nie dam rady wyjechać w piątek za bardzo. Wyjazd w sobote na trasie Przemyśl - Piaseczno na 10.00 = wyjazd z domu o 4.00 rano... A przykład z testem dałem po to, by nie było, że sie ustawia znów coś do jednostki. Pozdro Wiktor Sułek - Pią Kwi 17, 2009 7:44 pm " /> ">Witam Zaprszam do galerii nowych torów w Piasecznie P.S. Czekamy na wasze opinie http://wwww.rcmonster.pl/galeria.php Ahh, pięknie Łukasz Jedlinski - Pią Kwi 17, 2009 8:32 pm " /> Wiktor Sułek - Sob Kwi 18, 2009 7:40 am " />Już raczej wiem, gdzie jeżdże w niedzele Tomasz Świątecki - Pon Kwi 20, 2009 2:40 pm " />No cóż, zdjęcia nowego toru zrobiły na mnie takie wrażenie po Malince że nie pozostało mi nic innego jak tylko się zapisać - a co będzie potem... Nie miałem jeszcze przyjemności jechania po czymś takim Paweł Lipinski - Wto Kwi 21, 2009 8:50 am " />A Rc Panie beda kiersno - Wto Kwi 21, 2009 4:19 pm " />Tor dla mniejszych modeli rewelacja. Natomiast tor dla petroli hmmm...też jest dobry jednak dużo mu brakuje do toru dla 1/8 Jakub Żebrowski - Wto Kwi 21, 2009 5:00 pm " />Czemu mojego posta usuneliście? Odpowiedzaiłem Pawłowi gdzie będą Rc Panie... Andrzej Trzeciak - Wto Kwi 21, 2009 6:31 pm " />Przepraszam za podwojenie tematu, ale czy bedzie ktoś na torze jako sprzedawca Tornada? Ma ktoś? Mateusz Jura - Wto Kwi 21, 2009 11:14 pm " /> ">Czemu mojego posta usuneliście? Odpowiedzaiłem Pawłowi gdzie będą Rc Panie... gdzie? Jakub Żebrowski - Śro Kwi 22, 2009 8:56 am " />W sklepie serio Jakub Wroński - Czw Kwi 23, 2009 1:28 pm " />Mam jeszcze jedno pytanie , czy w sobotę z samego rana będą treningi ? przypuśćmy ze od 8? Tomasz Dolata - Sob Kwi 25, 2009 7:01 pm " />wyniki live: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?dId[E]=1770&dId= Dorian Karczmarzyk - Sob Kwi 25, 2009 7:08 pm " />No ja niestety już wróciłem. Było fajnie ale trzy razy w każdej eliminacji zgasł mi silnik. Pojechałem tylko 1 i 2. Na trzecią nie chciał nawet zapalić. Na początku dziś polewali tor żeby się nie kurzyło a potem to olali.. Trakcję miałem tylko przez chwilę Ciekawe jak tam jutro Wiktor Sułek - Sob Kwi 25, 2009 7:35 pm " />No, było fajnie, chociaż pechowo dla mnie dzisiaj akurat to 3 bieg dojechałem cały i zdrowy (a to, że ostatni to nic ). Ciakawe, jak jutro brochas - Nie Kwi 26, 2009 3:54 pm " /> ">wyniki live: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?dId[E]=1770&dId= bardzo fajnie rozwiazanie, ciekawe czy cos takiego bedzie w Dywitach Paweł Lipinski - Pon Kwi 27, 2009 1:20 pm " />jak bedzie net to powinno byc Michał Bugajski - Pon Kwi 27, 2009 3:09 pm " /> ">jak bedzie net to powinno byc Paweł Net jest wszedzie jak głosi jedna z reklam Michał Sękal - Pon Kwi 27, 2009 6:38 pm " />Fotografów widziałem sporo, jak narazie troche fotek Kuba wrzucił http://picasaweb.google.pl/kubson08/IEMPPiaseczno# Ktoś coś jeszcze ma? Paweł Lipinski - Pon Kwi 27, 2009 8:42 pm " /> ">jak bedzie net to powinno byc Paweł Net jest wszedzie jak głosi jedna z reklam Nie widzialem jej w zeszlym tygodniu nie mialem czasu wlaczyc urządzenia do odbioru wizji i fonii Jacek Pietrzak - Pon Kwi 27, 2009 9:45 pm " />Witam . mam ogromna prośbe do finalistów Truggy prosze o napisanie na jakiej apce jechali finał Kuba jehchał na sanwie M8 czetotliwosc dsm spectrum Trona wiem Futaba 4PK FASST 2,4GHz Tomasz Świątecki - Wto Kwi 28, 2009 12:03 am " />Byłem w Piasecznie w 2007 roku i widzę że od tamtego czasu sporo się zmieniło na lepsze. Tak wyglądał ten tor w 2007 roku i moje savy na nim: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 05107.html ale trawa Dziś zupełnie zmienił kształt, duża hopka i muldy za nią sprawiały i mnie i innym sporo problemów z tego co widziałem. Reasumując przygotowanie organizatora do imprezy oceniam na dobre+, była dyscyplina jakiej nie znałem nigdy wcześniej , kary i ostrzeżenia za nieczystą jazdę a nawet za obraźliwe i wulgarne słowa. Sporo się tam nauczyłem i bardzo dziękuje sędziemu Panu Janowi Matukinowi za wszelkie porady i objaśnienia - było sporo pytań odnośnie tych startów puszczanych przez serwisantów. Zrozumiałem nowy system i chwalę takie postanowienia - modele same sobie włączały czas na pętli co rozwiązało problem tłoku na początku wyścigu !!! Szkoda tylko że nikt ze Śląska się nie wybrał bo miałem problem z serwisem, biegałem zawsze przed swoimi wyścigami w poszukiwaniu kogoś do pomocy - udało się jednak za co bardzo dziękuje Markowi Nowakowskiemu - od tej chwili nie bałem się już że braknie paliwka i stanę w środku finału. Jedyne czego można się było przyczepić na tej imprezie to niesamowity kurz, po powrocie do domu musiałem myć nawet skrzynkę z narzędziami w środku co nigdy wcześniej mi się nie zdarzyło - szkoda że ten tor nie był polewany częściej wodą choć szlauf leżał obok sam widziałem. GENERALNIE OCENIAM ZAWODY NA 5+ FOTKI I FILM Z TRENINGU ZNAJDZIECIE TU: http://www.mojemodele.republika.pl/strona21.html P.S Marku - kręciłem Twoj wyścig w grupie Truggy, pewnie zrobię film z tego, mam też petrole to wszystko... Zygfryd - Wto Kwi 28, 2009 5:52 am " /> ">Witam . mam ogromna prośbe do finalistów Truggy prosze o napisanie na jakiej apce jechali finał Kuba jehchał na sanwie M8 czetotliwosc dsm spectrum Trona wiem Futaba 4PK FASST 2,4GHz Jacek czyżby były również zakłócenia spektrum u Kuby w finale? Jacek Pietrzak - Wto Kwi 28, 2009 6:13 am " />Tak dzieki temu finał był totalna porazką 2 słownie dwa okrążenia i to chyba tylko dzieki mojemu przenoszeniu po kolizjach - masakra poprostu masakra zmarnowany czas , kasa, i zszargane nerwy . szkoda gadać . chyba zaczne go puszczac na "kablu". cały czas ponawiam prosbe o "ujawnienie" aparatur w finale truggy . MUSZE znaleśc jakis antidotum . Myslę że można kontynuować temat w poście o ocenie zawodów w piasecznie viewtopic.php?f=30&t=42035&p=287704#p287704 Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 7:07 am " />To jest problem,który będzie się pojawiał coraz częściej.Jeśli 10 zawodników będzie miało 2,4 G a w tym jeszcze zawodnicy z aparaturami typu Futaba Fast ,pracująca na 4 kanałach.Organizator zainstaluje Wi-Fi i kilku zawodników czy gapiów włączy Bluetooth to robi się ciasno w tym paśmie.Chyba nie bez powodu czołówka On-road elektrycznych jeżdzi na kwarcach. Jacek Pietrzak - Wto Kwi 28, 2009 7:11 am " />i właśnie do tego trzeba dojśc a z tego co czytałem słyszałem to fasst nie ma homologacji EFRA chyba że sie mylę ( podobnie jak telemetria spektrum) proszę mnie poprawic jeśli sie mylę . Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 7:16 am " /> ">... Sporo się tam nauczyłem i bardzo dziękuje sędziemu Panu Janowi Matukinowi za wszelkie porady i objaśnienia - było sporo pytań odnośnie tych startów puszczanych przez serwisantów. Zrozumiałem nowy system i chwalę takie postanowienia - modele same sobie włączały czas na pętli co rozwiązało problem tłoku na początku wyścigu !!! ...... Widzę,że lans wiecznie żywy.Szkoda,że P.J.M.zawracają głowę sędziowaniem.Przecież jest królem w serwisie..... Co do startów i włączania pomiaru czasu to drogi Kolego tak było zawsze.W eliminacjach każdy zawodnik sobie uruchamia pomiar czasu.Dlatego w eliminacjach głównym kryterium oceny jest ilość okrążeń i czas dojazdu. Natomiast w finale zawodnicy stają na polach startowych wywalczonych w eliminacjach.Pomiar czasu uruchamia pierwszy przecinający antenę od AMB.Następuje bezpośrednia walka pomiędzy zawodnikami. Jeśli było inaczej to było nieprawidłowo Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 7:18 am " /> ">i właśnie do tego trzeba dojśc a z tego co czytałem słyszałem to fasst nie ma homologacji EFRA chyba że sie mylę ( podobnie jak telemetria spektrum) proszę mnie poprawic jeśli sie mylę . Był pewien okres kiedy w Niemczech nie dopuszczano Fasta.Zobaczymy co będzie teraz na ME.Zadam kolegom pytanie zwrócą uwagę. No właśnie zapomniałem jeszcze dodać telemetrii w wyliczance urządzeń z 2,4 G. Ps.nowe spectrum też chyba pracuje na 2 kanałach. Artur Krizar - Wto Kwi 28, 2009 12:28 pm " /> ">... Sporo się tam nauczyłem i bardzo dziękuje sędziemu Panu Janowi Matukinowi za wszelkie porady i objaśnienia - było sporo pytań odnośnie tych startów puszczanych przez serwisantów. Zrozumiałem nowy system i chwalę takie postanowienia - modele same sobie włączały czas na pętli co rozwiązało problem tłoku na początku wyścigu !!! ...... Widzę,że lans wiecznie żywy.Szkoda,że P.J.M.zawracają głowę sędziowaniem.Przecież jest królem w serwisie..... Panie Lesławie, można kogoś nie lubić, czuć niechęć lub wręcz odrazę ale trzeba mieć w tym wszystkim jakiś umiar. Nawet zakładając, że Pana walka z LOKiem jest w tzw "słusznej sprawie" to akurat na tych zawodach Pan nie był i nie wie Pan jaki był poziom sędziowania Pana J.M.. Posądzanie Tomka Świąteckiego o robienie, jak Pan to nazwał "lansu" nie jest poparte żadnym merytorycznym argumentem i w związku z tym jest (tak myślę) znacznie poniżej możliwości Pana intelektu. Proszę się na mnie nie gniewać za powyższe ale ja byłem na tych zawodach i życzyłbym sobie aby każda kolejna impreza była na podobnym poziomie sędziowania i organizacji. Z góry informuję, że nie zamierzam ciągnąć tego wątku, po prostu jako uczestnik zawodów w Piasecznie nie mogłem się tym razem zgodzić z Pana postem. A co do startu z pomostu to jest to nowość w off-road; w poprzednim sezonie były starty lotne. Również uważam, że zmiana jest in plus. Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 1:04 pm " /> ">... Posądzanie Tomka Świąteckiego o robienie, jak Pan to nazwał "lansu" nie jest poparte żadnym merytorycznym argumentem ........ Tak to jest niezbity dowód ,że trudno mnie zrozumieć.Ja nie pisałem o "lansie" Tomka tylko sędziego,który uwielbia drylować pomiędzy stolikami i błyszczeć elokwencją.Co do opisu zawodów to niektórzy pisali jednak krytycznie o braku serwisu o braku obserwacji toru czy zajęcie się kwestią zakłóceń.To są obowiązki sędziego... ps. Czy ta "nowa"forma startu dotyczyła finału? Czy można poznać szczegóły i czy zostały te zmiany naniesione aneksem do przepisów...? Artur Krizar - Wto Kwi 28, 2009 1:12 pm " /> ">... Posądzanie Tomka Świąteckiego o robienie, jak Pan to nazwał "lansu" nie jest poparte żadnym merytorycznym argumentem ........ Tak to jest niezbity dowód ,że trudno mnie zrozumieć.Ja nie pisałem o "lansie" Tomka tylko sędziego,który uwielbia drylować pomiędzy stolikami i błyszczeć elokwencją.Co do opisu zawodów to niektórzy pisali jednak krytycznie o braku serwisu o braku obserwacji toru czy zajęcie się kwestią zakłuceń.To są obowiązki sędziego... ps. Czy ta "nowa"forma startu dotyczyła finału? Czy można poznać szczegóły i czy zostały te zmiany naniesione aneksem do przepisów...? Przyponina mi sie scena z "REJSU" Piwowskiego. Tam jest scena w której S. Tym piosenki nie usłyszał ale proponuje kolegę śpiewaka przenieść do sekcji gimnastycznej. Pan na zawodach nie był ale sugeruje Pan, że J.M. tylko brylował między stolikami i nic nie robił. Miałem już nie pisać w temacie ale wywołał mnie Pan, Panie Lesławie do odpowiedzi. Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 1:29 pm " /> ">... Przyponina mi sie scena z "REJSU" Piwowskiego. Tam jest scena w której S. Tym piosenki nie usłyszał ale proponuje kolegę śpiewaka przenieść do sekcji gimnastycznej. Pan na zawodach nie był ale sugeruje Pan, że J.M. tylko brylował między stolikami i nic nie robił. Miałem już nie pisać w temacie ale wywołał mnie Pan, Panie Lesławie do odpowiedzi. Ponad sześć lat jeżdżę na zawody i J.M.znam z różnej strony...No być może Jan Matukin w Piasecznie przeżył katarzis,bo wielu było grzeszników,którzy się nawrócili ( Magdalena,Judasz czy Barabasz ).Choć w tej kwestii będę zawsze niewiernym Tomaszem... Ps.Czy Pan czyta tylko moje posty, a kolegów którzy startowali nie.Z nich więcej wynika o pracy sędziów niż z moich.Ja wyciągam tylko wnioski analizując słowo pisane.Jeśli ktoś pisze,że krzesła dla sędziów obserwatorów świeciły pustką,że brakowało serwisu,że wyniki były żle podawane,a z drugiej strony czytam ze JM pomógł w boksie i nauczał.To co o tym myśleć. Fajny ziomal... Paweł Lipinski - Wto Kwi 28, 2009 3:17 pm " />Leszek w Finale startowalismy normalnie z pol startowych co do startowania w eliminacjach jest jeden minus start lotny mial to do siebie ze zawodnicy rozjezdzali sie po torze i bylo luzniej teraz jeden po drugim wyjezdzamy z boksu i jet ciasniej ale jakos nie bylo tragedii co do przepisow chyba nie ma czegos takiego w bo zostal wymyslony podczas zawodow przez jednego z zawodnikow i odrazu wykorzystany przez sedziego Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 4:17 pm " />Wydaje mi się,że nie jest to dobre rozwiązanie bo w wypadku awarii modelu w czasie zjazdu z podestu,sędzia musi to widzieć i opóżnić start następnego.Większe niebezpieczeństwo kolizji. Można eksperymentować np.tak jak w Stanach ,wszyscy razem z uchylnej rampy.Ciekawe jakie było uzasadnienie takich startów? Paweł Rosiński - Wto Kwi 28, 2009 6:15 pm " /> ">Wydaje mi się,że nie jest to dobre rozwiązanie bo w wypadku awarii modelu w czasie zjazdu z podestu,sędzia musi to widzieć i opóżnić start następnego.Większe niebezpieczeństwo kolizji. Można eksperymentować np.tak jak w Stanach ,wszyscy razem z uchylnej rampy.Ciekawe jakie było uzasadnienie takich startów? Dobrze to ujołeś. To Ci się tylko wydaje. Zaremba Lesław - Wto Kwi 28, 2009 7:52 pm " /> "> Dobrze to ujołeś. To Ci się tylko wydaje. Tak wydaje mi się,że ja to "ująłeś"...to nie to samo co moje nazwisko.... Tomasz Świątecki - Śro Kwi 29, 2009 7:01 am " /> ">Tak to jest niezbity dowód ,że trudno mnie zrozumieć.Ja nie pisałem o "lansie" Tomka tylko sędziego,który uwielbia drylować pomiędzy stolikami i błyszczeć elokwencją.Co do opisu zawodów to niektórzy pisali jednak krytycznie o braku serwisu o braku obserwacji toru czy zajęcie się kwestią zakłuceń.To są obowiązki sędziego... Po pierwsze ortografia Po drugie: Wiem że nie mam aż takiego stażu jako zawodnik żeby w tej kwestii się wypowiadać ale jednego jestem pewien. Uważam że poziom sędziowania w Piasecznie był wysoki a Pan Jan Matukin zawsze był tam gdzie powinien. Obserwował tor, upominał, był w strefie serwisowej nie raz i nie dwa. Przedłużał starty (czas techniczny) jeśli zawodnik miał problem z pchełką lub inny - sam to widziałem, po prostu był z zawodnikami tak jak to powinno być. Ktoś tu napisał własnie o problemie zamiany pchełki 6 z 9 - ja trafiłem jako pierwszy na to własnie. Odrazu zauważyłem że numer pchełki jest odwrotnie naklejony i zgłosiłem to do sędziego J.M który zaraz zajął się sprawą. Prawdopodobnie gdyby nie on pojechałbym na czyjeś konto... Piszę to wszystko z perspektywy zawodów organizowanych przez HPI w których jeździłem cały zeszły sezon i wierzcie mi - poziom sędziowania jaki znałem dotychczas a jaki był tutaj to tak jakby porównywać piekło i niebo. Na HPI nikogo nie interesuje czy masz problem czy nie, ostatnio miałem taką sytuację że nikt z mojej grupy nie usłyszał z powodu słabego nagłośnienia i dużej ilości gapiów że już zaczyna się nasz bieg - musiałem prosić o łaskę sędziego żeby pozwolił mi wyjechać na tor i zamiast 4-rech jechało nas dwóch bo reszta zwyczajnie nie zdążyła (na HPI nie masz podanej tabelki z godzinami kiedy jedziesz). Nagminne są też takie sprawy gdzie pchełki nie liczą i tylko zainteresowane/zaprzyjaźnione osoby mają dodawane kółka a inne już nie - patrz screen http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e2abc.html A.Grzelak miał dodane okrążenie choć jego tabela czasów wcale nie wskazuje iż pchełka nie policzyła ??? Z kolei M.Effort miał problem z pchełką ale nich tak zostanie, chłopak się nie zaintersował bo zaczyna dopiero karierę więc można olac. Ja miałem to samo na I i II Eliminacjach 2008. Ciekawe jaka wojna byłaby tu na forum gdyby na MP ESS zdarzały się takie sytuacje Proszę Pana Zarembę żeby uszanował moją opinię w kwestii oceny sędziowania w Piasecznie i z racji swojej nieobecności na zawodach zostawił ten temat i dał swobodę wypowiedzi innym. Wojciech Taperek - Śro Kwi 29, 2009 7:18 am " />[quote][Ktoś tu napisał własnie o problemie zamiany pchełki 6 z 9 - ja trafiłem jako pierwszy na to własnie. Odrazu zauważyłem że numer pchełki jest odwrotnie naklejony i zgłosiłem to do sędziego J.M który zaraz zajął się sprawą. Prawdopodobnie gdyby nie on pojechałbym na czyjeś konto... /quote] Tomek cos mi sie zdaje ze J.M kiepsko sie zajol tym tematem i to bardzo kiepsko gdyz w sobote drugi bieg pojechalem z pchelka prawidlowo oznakowana jako nr.6 (tak dostalem ja od osoby wydajacej pchelki) podczas biegu nie uslyszalem ani razu swojego wyniku i po zakonczeniu biegu tez nie padlo moje nazwisko z haslem "skonczyl" wiec pobieglem do sedziego w budyneczku (bodaj p.Bernaty) i zglasilem problem po chwili namyslu sedzia oderwal emblemat z nr 6 i ku jegogromnemu zdziwieniu ukazal sie nr 9 wiec defakto byly dwie pchelki zarejestrowane jako nr9 to jest nie do pomyslenia!! caly dzien nie mialem pojecia ile kolek zrobilem i jakie czasy bo byl to moj pierwszy bieg ktory udalo mi sie ukonczyc bo w poprzednim byly zaklucenia i nie ryzykowalem dalszego rozawalania modelu. Łukasz Jedlinski - Śro Kwi 29, 2009 7:47 am " />czytam i czytam i ataki Pana Lesława w strone Pana Matukina sa naprade śmieszne a nawet powiedział bym irytujace mialem sie nie wypowiadac ale niewytrzymałem pisania bzdur przez człowieka ktory cos tam cos tam słyszał jak u nas w rzadzie niewidze w tym nic złego jesli P.Jan pogadał z zawodnikami w boksach na torze był trzymany porzadek moze oprócz serwisu ale i tak jest o niebo lepiej niz w zeszłym roku. pozatym naprawde modelarstwo kolowe zrobilo tymi zawodami wielki krok do przodu pod kazdym wzgledem. Jedno co mi sie nie podobało to brak interwencji na zakłócenia jakie powstawały i to jest wielkim minusem uwazam ze po pierwszym zgłoszeniu powinien byc powtórzony bieg a aparatury które mogą powodowac równiez takie zakłócenia nie dopuszczane do zawodów rangi Mistrzostw Polski. Pozatym zawody uwazam za udane zarówno pod wzgledem pogody jak i atmosfery organizacja tez ze strony ESS równiez poprawila sie wzgledem wczesniejszych imprez. Oczywiscie kryrtycy na tym forum wytkną wiele niedopatrzen bo i bez takich nie moze sie obejsc organizujac taka impreze jest to wkalkulowane. Krzysztof Skrzypiec - Śro Kwi 29, 2009 8:48 am " />Panowie depozyt aparatur i wyegzekwowanie tego od zawodników i sprawa będzie załatwiona należy tego przestrzegać bo zawody rangi MP to nie są już zawody z 50 zawodnikami jak kiedys ale 100 i więcej jak to było w Piasecznie pozdrawiam krzysztof Zaremba Lesław - Śro Kwi 29, 2009 11:17 am " /> ">Po pierwsze ortografia Moja kulpa.żadne wytłumaczenie nie usprawiedliwia.... ">Po drugie: Wiem że nie mam aż takiego stażu jako zawodnik żeby w tej kwestii się wypowiadać ale jednego jestem pewien. Uważam że poziom sędziowania w Piasecznie był wysoki a Pan Jan Matukin zawsze był tam gdzie powinien. Obserwował tor, upominał, był w strefie serwisowej nie raz i nie dwa. Jeśli tak było to mam ogromną satysfakcję ,że od imprezy w Piasecznie widać moją pracę nad poprawą funkcjonowania sędziego...Choć tego co było kiedyś nie da się wymazać.Lista grzechów jest ogromna.Może kiedyś ją opublikuję. ">Przedłużał starty (czas techniczny) jeśli zawodnik miał problem z pchełką lub inny - sam to widziałem, po prostu był z zawodnikami tak jak to powinno być. Ktoś tu napisał własnie o problemie zamiany pchełki 6 z 9 - ja trafiłem jako pierwszy na to własnie. Odrazu zauważyłem że numer pchełki jest odwrotnie naklejony i zgłosiłem to do sędziego J.M który zaraz zajął się sprawą. Prawdopodobnie gdyby nie on pojechałbym na czyjeś konto... Czasy techniczne w eliminacjach na zawodach tej rangi to jest kuriozum polskie.Nigdzie coś takiego nie występuje.Co do pchełek,to są stale pod opieką wyżej wymienionego i kwestia naklejek czy sprawdzenia urządzenia jest nawet zapisana w przepisach.Ale kto zna przepisy.A więc to żadna łaska. Drugą sprawą jest fakt,że na zawodach zbierane są pieniądze na pchełki po 10 zł.Jest to średnio minimum 200-250 zł a czasami i więcej. Wystarczy policzyć ilość imprez i tę kwotę okaże się,że powinny być dwa komplety...Interesująca jest też dyskusja na temat pchełek i AMB na stronie lódkarzy.Oni zarzucają samochodziarzą zniszczenie ich sprzętu.Ale jeśli jeżdzi się po komercyjnych imprezach z państwowym sprzętem tak będzie się działo.Ten temat był już poruszany. "> Piszę to wszystko z perspektywy zawodów organizowanych przez HPI... Zawody w Piasecznie to EMP,zawody HPI to impreza innej rangi...Inne urządzenie,inne oprogramowanie i inna wymowa imprezy.Tam są pieniądze prywatne,natomiast na EMP są ministerialne...Zawody lokalne czy tego typu jak HPI powinny być poligonem do startów na MP.Zawodnik w pewnych kwestiach powinien być przygotowany czy to na zawodach klubowych czy komercyjnych i na EMP nie powinien mieć problemów.Powinien też mieć świadomość i być lojalny w kwestii serwisu czy depozytu aparatur.Na ETS w Warszawie czołówka światowa serwisowała najmłodszym.Bo mają to we krwi,U Nas lata braku autorytetu sędziego dają się we znaki.i jedna jaskółka w Piasecznie wiosny nie czyni... ">Proszę Pana Zarembę żeby uszanował moją opinię w kwestii oceny sędziowania w Piasecznie i z racji swojej nieobecności na zawodach zostawił ten temat i dał swobodę wypowiedzi innym. Szanuję opinię i nie oceniam zawodów w Piasecznie.Na zdjęciach widziałem,że zostało zrobione kawał dobrej roboty.Szkoda tylko,że z tak błahych powodów jak nieprzygotowanie naklejek na pchełki przez sędziego przed zawodami ,czy wreszcie brak drugiego kompletu pchełek (bo kasa gdzieś przepadła),rzuca cień i staje się powodem uszczerbku na poniesionej prawdziwej pracy organizatorów. Ale skoro jedynym co pozostało zawodnikom w pamięci po Piasecznie to wspaniała praca sędziego JM,Współczuję tylko tym którzy pracowali przy organizacji zawodów. Krzysztof Skrzypiec - Śro Kwi 29, 2009 11:43 am " /> ">Jeśli tak było to mam ogromną satysfakcję ,że od imprezy w Piasecznie widać moją pracę nad poprawą funkcjonowania sędziego...Choć tego co było kiedyś nie da się wymazać.Lista grzechów jest ogromna.Może kiedyś ją opublikuję. teraz już wiem za co ta odznaka w awarcie ................ pozdrowionka i szacuneczek dla guru polskich modelarzy bez niego nie było by tak piknie na zawodach krzysztof Zaremba Lesław - Śro Kwi 29, 2009 1:01 pm " /> ">............... pozdrowionka i szacuneczek dla guru polskich modelarzy bez niego nie było by tak piknie na zawodach krzysztof No stwierdzenie lotne jak brojler... Ps.odznak mam jeszcze kilka... Artur Krizar - Śro Kwi 29, 2009 7:19 pm " />Dokładnie 3 razy aparatura odmówiła mi współpracy w sobotę, za każdym razem na gumoleum. Rano przed zawodami jeździłem ze 2 godziny i nic się nie gryzło. Pomyślałem, że może jednak odbiornik źle zamontowałem ale sprawdziłem i wszystko jest ok. Po tym co piszecie to pewnie moja Sanwa też była ofiarą ogólnych zakłóceń. Oby nie okazały się one zmorą tego sezonu Co do dwóch kompletów pchełek to przed zawodami zostaliśmy oficjalnie (czyt. przez nagłośnienie) poinformowani, że na tych zawodach będzie jeden komplet. Przyczyny nie pamiętam, chyba sprawy techniczne. W każdym razie na następnych mają być już dwa komplety, tak jak miało to miejsce w zeszłym sezonie. Andrzej Trzeciak - Śro Kwi 29, 2009 7:37 pm " />Drugie były na "innej imprezie":D Dorian Karczmarzyk - Śro Kwi 29, 2009 7:39 pm " />Ja w sobote na swojej sanwie m8 40fm nie miałem zakłóceń.. Andrzej Trzeciak - Śro Kwi 29, 2009 8:00 pm " />Ja na starej DX3 nie miałem zakłóceń. Tzn miałem, ale okazało sie to winą okablowania elektroniki... Zygfryd - Śro Kwi 29, 2009 8:33 pm " />Mimo wszystko chyba najlepszym rozwiązaniem byłby depozyt aparatur bez względu czy 2,4GHz czy kwarcowe. Wtedy jest jasne że pracuje tylko 10 aparatur na podeście. Michał Sękal - Śro Kwi 29, 2009 9:09 pm " /> ">Mimo wszystko chyba najlepszym rozwiązaniem byłby depozyt aparatur bez względu czy 2,4GHz czy kwarcowe. Wtedy jest jasne że pracuje tylko 10 aparatur na podeście. Tylko nie tak jak kiedyś już widziałem depozyt aparatur w formie "kąta" gdzie każdy zostawia aparature, aparatury sobie leżą, kto chce bierze, kto chce nawet nie zdaje bo i tak nikt tego nie kontrolował - jeśli ma byc depozyt to jedna osoba przeznaczona do kontrolowania tego. Ot taki wybieg w przyszłość (mam nadzieje ). Krzysztof Skrzypiec - Czw Kwi 30, 2009 6:39 am " /> "> Ot taki wybieg w przyszłość (mam nadzieje ). chyba nie tak daleki bo na jednym z torów stoi szafa na apki depozyt będzie na 100% i nawet dopilnowany Paweł Lipinski - Czw Kwi 30, 2009 10:30 am " />10 SKLADANYCH KOSZYKOW PLATYKOWYCH ZALATWI SPRAWE 1 GRUPA 1 KOSZYK Dorian Karczmarzyk - Wto Maj 05, 2009 4:40 pm " />Jakby ktoś nie wiedział to fotki są jeszcze na stronie RC Monster. Click Click P.S Sory, że tutaj ale w dziale 'Ocena rozegranych zawodów' nie mam jeszcze uprawnień do pisania |