1 regiel z wbudowanym podbijaczem napięcia dla 1S lipo E12




Michał Abramowicz - ¦ro Lis 25, 2009 10:27 am
" />http://www.atozrc.net/servlet/the-67/No ... 0kv/Detail

No i stało się, novak zrobił regiel z wbudowanym obwodem Novak Smart Boost, teraz jazda na 1S lipo stanie się łatwiejsza

Po EN:
To complement an R/C segment that emphasizes low racing expenses, Novak introduces the economical, easy-to-use Havoc 1S/SS Pro Brushless Systems – 10.5T, 13.5T & 17.5T (#3070-#3072). Drivers can now ditch the pricey two-cell and above Li-Po packs, and sport the first speed control with specialized internal Novak Smart Boost™ circuitry. This innovative technology allows drivers to power their vehicle’s electronics on a single 1S Li-Po battery pack without installing additional external boosters or receiver packs. The ingenious Havoc Sport 1S Brushless/Brush ESC (#1731), which is also available individually, simplifies installation and operation, cuts down on vehicle maintenance, and, most importantly, ensures that your vehicle’s electronics are powered properly. The self-contained ESC is ideal for beginners and local, club-level racers, and will excel in the Oval, World GT and 12-Scale racing segments.

Po PL nie chce mi się tłumaczyć, wychodzę z założenia, że zainteresowani 1S lipo w E12/GT10 poradz± sobie

m.




Piotr Blaze Blazucki - Pon Lis 30, 2009 11:09 pm
" />jak sami w opisie pisza ,,, club level.

a dwa sprobuj to zmiescic pod karoseria e12.



Michał Woszczek - Wto Gru 01, 2009 12:24 am
" />Nosram na przykład ma w reglu tzw Drag start, czyli moc ładowana do kondensatora i coco jumbo i do przodu. Ale czy bez tego nie da się żyć? Próbowałem w Obornikach i na zawodach w Trutnovie. Daje radę tylko w finałach i tylko gdy masz przed sob± min. 10m prostej na starcie.



Michał Abramowicz - Wto Gru 01, 2009 6:26 am
" />A widzisz, Nosram może i ma te Drag Start ale ja wolę konkretne *****... w koła GM'a przez cały bieg a nie pocz±tek startu.

Micha¶, dyskusja jest typu o wyższo¶ci ¶wi±t X nad Y

m.
Powered by WordPress, ©