ďťż
2010 F1
Piotr Blaze Blazucki - Sob Mar 13, 2010 11:08 pm " />od powstania modelu RC12pl mineły dwa lata, powracam z nowym modelem tym razem projekt jest samodzielny. Jest to odpowiedz na starty powracającej klasy Formuła. Projekt zaklada mozliwosc stosowania koł do modeli 1:10 on road ( e10 i WGT) , przystosowany do 4cell NiMh albo 1s LiPo. http://img15.imageshack.us/img15/121/formula2010.jpg Michał Abramowicz - Nie Mar 14, 2010 8:05 am " />Cześć Blejzu, wszytsko ładnie, tylko tymi kołami trochę nie będzie wyglądać jak F1. Projekt ładny, czekam na prototyp m. Piotr Blaze Blazucki - Nie Mar 14, 2010 11:56 am " />Prototyp jest juz gotowy , małe zdjecie zachecajace tzw "teaser" prosze http://img695.imageshack.us/img695/8600/1001999j.jpg Dawid Zuchowski - Nie Mar 14, 2010 12:15 pm " />jaka jest grubosc plyt? Piotr Blaze Blazucki - Nie Mar 14, 2010 1:12 pm " />miedzy 5mm a 12mm. mimo tego waga modelu gotowego do jazdy wynosi kolo 700gram. taka to swietna inzynieria Dawid Zuchowski - Nie Mar 14, 2010 4:45 pm " />no widze, masa oszczedzana gdzie sie da, wyciety jeszcze mocniej niz rc12pl. jeszcze jedno pytanie, ktore od razu cisnelo mi sie na usta: czemu nie wegiel? tyl wyglada super, czekam na zdjecia przodu wielkie gratulacje, zycze sukcesow conajmniej takich jak poprzedniego polskiego "dziecka" Piotr Blaze Blazucki - Nie Mar 14, 2010 4:58 pm " />Ponieważ to dopiero prototyp. i chce zobaczyc jak model bedzie sie sprawdzac na torze geometria jest taka sama jak w modelach WGT rozstaw osi 260mm. Opiwnien sie prowadzic rewelacyjnie. Z wegla beda dopiero modele które ewentualnie miały by isc do "ludzi" poza tym model jak zdejmiemy tylny płat i przedni moze bez problemu startowac w klasie WGT. ( zdjecie prz\odu pokaze pozniej modej jest juz caly ale nie tak szybko z publikacjami ) Michał Abramowicz - Nie Mar 14, 2010 8:35 pm " />Blejzu, ładne cacko. Słuchaj a dało by się zrobić jakiś pakiet do przerobienia 12L4 na F1 ? Mam kompletny model, zawieszenie przód, cześci, tył (IRS) kwestia tylko płyt BTW, czy przewidujesz opcję zorbienia na 2S lipo, sadle pack np? Mi się udało moje asso 10R5 zrobić na 2S lipo sadle i 1S lipo (jestem w stanie zrobić w tym samym miejscu środek ciężkości, tam gdzie ta linijka). http://abram.eu.org/files/asiora_10R5_20100313.jpg m. Piotr Blaze Blazucki - Pon Mar 15, 2010 12:53 am " />jak chcesz to moge zaprojektowac i zrobic konwersje do asso, ale po co? jak trzeba i tak wytoczyc hubki , jedynie domki i zawieszenie przednie zostawiasz. Moja formula jak sie zamocuje wyzej plyte gorna ( podkladki albo wyzsze slupki to mozna wsadzic 23mm pakiety sadle pack. tylko po co? Ten model nie bedzie dobrze jechal taki dociążony. lepiej dac troszke mocniejszy silnik np zamiast 17.5 to 13.5 albo zamiast 13.5 to 7.5 Michał Abramowicz - Pon Mar 15, 2010 7:04 am " />Hubki hubkami. Tak patrzę, że tylko przednie zawieszenie by dobrze pasowało. Tył niestety wymaga tego mocowania na spoiler. No nic, czekam na możliwość zobaczenia na żywo m. ps: a do tylniego wózka planujesz dać sprężynki? tak jak w CRC/12R5/10R5 ? Piotr Blaze Blazucki - Śro Mar 24, 2010 11:29 am " />P zawodach w Pabianicach , widzac zaiteresowanie zawodników klasami PAN CAR. Chciałem poinformowac ze wyprodukuje kilka modeli. Modele powinny byc bardzo tanie ( cena to będa jedynie koszty materiału i niezbędnych elementów). Dodatkowo zeby bylo jeszcze taniej proponuje ze osoby zainteresowane mogą sie ze mna skontaktowac i omówic dokladnie jaki ma byc model , albo jakie czesci juz maja. Idea jest taka - model o znakomitych parametrach za tak małe pieniądze jak to tylko mozliwe. Mozliwosc wyboru czy ma miec mozliwosc konwersji z GT10 do F1 i na odwrót, wysokosc modelu, wszystko do ustalenia. Michał Abramowicz - Śro Mar 24, 2010 1:29 pm " />Ustawiam się w kolejce m. |