ďťż
2011 Car of the Year




cezar62 - 2010-11-04, 12:18
Wybrano siedmiu finalistów konkursu COTY:

1.Alfa Romeo Giulietta
2.CitroĂŤn C3/DS3
3.Dacia Duster
4.Ford C-Max/Grand C-Max
5.Nissan Leaf
6.Opel/Vauxhall Meriva
7.Volvo S60/V60

Masakra... ten świat schodzi na psy...




KARLone - 2010-11-04, 12:37
ja obstawiam merivę, bedzie przystępna i niezwykle funkcjonalna. Suicide doors to jest strzał w 10. Z tego co pamiętam to nie ma też słupka B. Wsadzić dzieciaka albo starszą osobę na tylną kanapę będzie o wiele prostsze. Widać, że ktoś się wziął za myślenie w oplu.
1) Gulietta - bez polotu i nie oferuje żadnej nowości na pokładzie, diody z tyłu to dzisiaj za mało, cena bez szału. Bez szans jak dla mnie.
2) Citroen - ładny ale co poza tym? Takie auta nie zdobywają COTY
3) Duster - rozumiem, że tani ale COTY musi trochę lepiej wyglądać
4) C-max - solidny wygląd, funkcjonalność i cena pewnie będzie ciekawa. Chyba jedyny konkurent dla Merivy.
5) Leaf - jak będzie tańszy to może nawiąże walkę
7) S60 - szczerze mówiąc to nie znam tego auta, jakoś nawet mnie nie interesuje.



cezar62 - 2010-11-04, 12:48
W ankietach internetowych jakie przy okazji widziałem, wygrywa bezkonkurencyjnie Alfa, a Volvo jest na drugim miejscu.
Ford i Opel prawie nie wzbudzają zainteresowania głosujących. No, ale to tylko ankiety.



KARLone - 2010-11-04, 12:57
Ostatnio na tvn turbo ją testowali (Gulietta) i to auto prezentuje poziom techniczny z przed 5 lat. Jak dla mnie to konkurencja fiata brawo. Ankiety traktowałbym raczej jako pobożne życzenia internautów, a COTY wybierają dziennikarze. Przeglądałem teraz zwycięzców z poprzednich lat i chyba każdego obdzielają po równo. A wy co obstawiacie?




michal_5000 - 2010-11-04, 13:11

Masakra... ten świat schodzi na psy...
Ej, nie przejmowałbym się tak bardzo
Cały ten śmieszny konkurs to impreza pod hasłem "róbmy sobie dobrze" tzw. "dziennikarzy" - czyli lobbystów przemysłu motoryzacyjnego.
Ewidentnie ma to cel głównie marketingowy, a wiadomo, że nie ma co promować egzotyków, tylko masowe produkty (zwłaszcza w czasach kryzysu).


Ostatnio na tvn turbo ją testowali (Gulietta) i to auto prezentuje poziom techniczny z przed 5 lat.
A wg Ciebie co takiego (znaczącego) zmieniło się w ciągu ostatnich 5 (a niechby i 15) lat w przemyśle motoryzacyjnym??
Motoryzacja to nie telekomunikacja - tutaj istotnych innowacji zbyt wiele nie widać.
Oczywiście żeby stworzyć wrażenie "postępu" producenci wymyślają ciągle nowe niepotrzebne bzdety (np. "asystent hamowania", albo "adaptacyjne reflektory"... WTF??) - ale jako myślący ludzie nie musimy w ten marketingowy bełkot ślepo wierzyć.
Powered by WordPress, ©