ďťż
2011 Car of the Year
cezar62 - 2010-11-04, 12:18 Wybrano siedmiu finalistów konkursu COTY: 1.Alfa Romeo Giulietta 2.CitroĂŤn C3/DS3 3.Dacia Duster 4.Ford C-Max/Grand C-Max 5.Nissan Leaf 6.Opel/Vauxhall Meriva 7.Volvo S60/V60 Masakra... ten świat schodzi na psy... KARLone - 2010-11-04, 12:37 ja obstawiam merivę, bedzie przystępna i niezwykle funkcjonalna. Suicide doors to jest strzał w 10. Z tego co pamiętam to nie ma też słupka B. Wsadzić dzieciaka albo starszą osobę na tylną kanapę będzie o wiele prostsze. Widać, że ktoś się wziął za myślenie w oplu. 1) Gulietta - bez polotu i nie oferuje żadnej nowości na pokładzie, diody z tyłu to dzisiaj za mało, cena bez szału. Bez szans jak dla mnie. 2) Citroen - ładny ale co poza tym? Takie auta nie zdobywają COTY 3) Duster - rozumiem, że tani ale COTY musi trochę lepiej wyglądać 4) C-max - solidny wygląd, funkcjonalność i cena pewnie będzie ciekawa. Chyba jedyny konkurent dla Merivy. 5) Leaf - jak będzie tańszy to może nawiąże walkę 7) S60 - szczerze mówiąc to nie znam tego auta, jakoś nawet mnie nie interesuje. cezar62 - 2010-11-04, 12:48 W ankietach internetowych jakie przy okazji widziałem, wygrywa bezkonkurencyjnie Alfa, a Volvo jest na drugim miejscu. Ford i Opel prawie nie wzbudzają zainteresowania głosujących. No, ale to tylko ankiety. KARLone - 2010-11-04, 12:57 Ostatnio na tvn turbo ją testowali (Gulietta) i to auto prezentuje poziom techniczny z przed 5 lat. Jak dla mnie to konkurencja fiata brawo. Ankiety traktowałbym raczej jako pobożne życzenia internautów, a COTY wybierają dziennikarze. Przeglądałem teraz zwycięzców z poprzednich lat i chyba każdego obdzielają po równo. A wy co obstawiacie? michal_5000 - 2010-11-04, 13:11 Masakra... ten świat schodzi na psy... Ej, nie przejmowałbym się tak bardzo Cały ten śmieszny konkurs to impreza pod hasłem "róbmy sobie dobrze" tzw. "dziennikarzy" - czyli lobbystów przemysłu motoryzacyjnego. Ewidentnie ma to cel głównie marketingowy, a wiadomo, że nie ma co promować egzotyków, tylko masowe produkty (zwłaszcza w czasach kryzysu). Ostatnio na tvn turbo ją testowali (Gulietta) i to auto prezentuje poziom techniczny z przed 5 lat. A wg Ciebie co takiego (znaczącego) zmieniło się w ciągu ostatnich 5 (a niechby i 15) lat w przemyśle motoryzacyjnym?? Motoryzacja to nie telekomunikacja - tutaj istotnych innowacji zbyt wiele nie widać. Oczywiście żeby stworzyć wrażenie "postępu" producenci wymyślają ciągle nowe niepotrzebne bzdety (np. "asystent hamowania", albo "adaptacyjne reflektory"... WTF??) - ale jako myślący ludzie nie musimy w ten marketingowy bełkot ślepo wierzyć. |