ďťż
2 Amortyzatory poszły się żenić ;/ Przyczyna?Na co wymie
adzinek - Sob Kwi 19, 2008 5:42 pm " />Witam! Właśnie jestem po jeździe moim monster truckiem.. Pechowej jeździe. Po ok 20 min jazdy zauważyłem że coś nie chodzi tak jak należy. Okazało się, że śróbka trzymająca 2 przednie, lewe amortyzatory wygięła się, jeden amortyzator się ukręcił (ramie amorka było wygięte), drugi również się skrzywił. Nie mam pojęcia czym mogło to być spowodowane. Są jakieś sugestie, pomysły w jaki sposób mogło się to stać? Jeździłem po asfalcie mieszanym z szutrem, zrobiłem kilka skoków, ale nie wielkich. Jakub Mazur - Sob Kwi 19, 2008 5:45 pm " />Przyczyną jest prawdopodobnie to że jest to model Savage z firmy HPI. Rafał Iłendo - Sob Kwi 19, 2008 5:57 pm " />dokładnie to ta przyczyna ... Zestaw amortyzatorów allu proszę bardzo i jak tanio : http://www.allegro.pl/item338350861_hpi ... mplet.html No i po problemie adzinek - Sob Kwi 19, 2008 6:21 pm " />Aha.. Model Savage z firmy HPi.. No tak, jest to napewno to. Takiej pomocy właśnie szukałem - pełne uzasadnienie ukręcenia się amortyzatorków. Gratuluję pomyślunku. Może ktoś z Szanownych Forumowiczów wpadnie na coś mądrzejszego niż powyższe wyjaśnienia, chcem bowiem się tego ustrzec następnym razem, a nie wiem co być może robię źle. Czyżby spowodowane było to zbyt dużymi obiążeniami przy hamowaniu, co przełożyło się na przednie zawieszenie (nic innego mi nie przychodzi do głowy) Maciek Czernik - Sob Kwi 19, 2008 6:28 pm " /> ">Przyczyną jest prawdopodobnie to że jest to model Savage z firmy HPI. Bardzo inteligentne... A poważnie, nie ważne jaki model, jak super ohh i ahh, nic nie dzieje się bez przyczyny. Nic nie dzieje się "samo". Zawsze jest przyczyna - w 90% przypadków - dzwon. Musiałeś gdzieś uderzyć, jeżeli jest to górne mocowanie to najprawdopodobniej podczas dachowania. Alu amorki - fajnie wygladają itd ale na dłuższą metę są kosztowne w utrzymaniu jak się zaliczy pożądnego dzwona. Ostre hamowanie - nie sądzę żeby rozwaliło to amorki. Tomasz Gadnicki - Sob Kwi 19, 2008 6:35 pm " />Wystarczy krzywo wylądować... Rafał Iłendo - Sob Kwi 19, 2008 6:40 pm " />"Przyczyną jest prawdopodobnie to że jest to model Savage z firmy HPI." kurde panowie jasne ze inteligętne! wyjasnia dlaczego się ukręciło - savage to kawał g....a i tyle. Zeby savage jeździł trzeba włozyc w niego drugi i prawie trzeci model ceną i wyzej. Mam kolege wojtka i widzałem ile jest wart zwykly sav a ile jego tylko że on wlozył koło 3 krotnej wartosci modelu. Powiem Ci tak poco pytasz poprostu amorki są takie ze dziecko ręką wygnie. Kup allu albo zrob konwersje na te z losi lst albo od mardera. To już nie komuna. Świat jest otwarty karte kredytowa ma kazdy d****l i powodzenia ... podam nawet link www.ebay.com P.S dyfry też się same zepsują kup odrazu lepsze Zbędny post.Nie musisz oceniać modelów innych bo robisz wojnę. adzinek - Sob Kwi 19, 2008 9:20 pm " />1. Ogarnij się 2. Zachowaj resztki kultury, i nie pozwalaj sobie na obrażanie użytkowników Savage'ow, którzy z tych g****** są zadowoleni i osiągają nimi wiele sukcesów, bo założe się że nie jeden użytkownik Savage'a by Cię drogi panie objechał. 3. Ja nie mam karty kredytowej bo mam 15 lat i w świetle prawa nie mogę jej mieć. 4. Naucz sięl liczyć. Mój tuning kosztował 700 zł (podpis), nowy silnik .28 ok 800 zł, to jest ok. 1500 zł... Czyli jak narazie równowartość JEDNEGO MODELU Z NIEZBEDNYMI AKCESORIAMI. Razem model + tuning daje to ok. 3000, a nie 5000zł (model + 3 krotna jego wartość... O_o Hah..Może jeszcze czwartą równowartosć modelu co?) i chyba nie zaprzeczysz, że w tej konfiguracji to nie tylko jeździ. 5. Jak nie wiesz co napisać to poprostu nie pisz. W niczym mi nie pomogłeś, o aluminiowych amortyzatorach wiem nie od dziś ani nie od wczoraj, dyfer już wymieniłem. kotangch - Sob Kwi 19, 2008 11:09 pm " />no i trafiła kosa na kamień, może przyszli autorzy durnych postów, nim je opublikują, przemyślą co maja do powiedzenia i dadzą sobie na wstrzymanie , oszczędzając nam czytania durnych komentarzy. P.S. nie ocenia sie gustów i nie dyskutuje sie o nich! a wypowiedzenie swojej opinii wcale nie musi godzić w gusta innych forumowiczow, co nie znaczy ze nie można wypowiadać swoich opinii. tylko drodzy panowie, panie troszkę taktu i umiaru. Zbędny post ale ma w sobie wiele racji. Draxan - Nie Kwi 20, 2008 1:17 am " /> ">Mam kolege wojtka i widzałem ile jest wart zwykly sav a ile jego tylko że on wlozył koło 3 krotnej wartosci modelu. ">4. Naucz sięl liczyć. Mój tuning kosztował 700 zł (podpis), nowy silnik .28 ok 800 zł, to jest ok. 1500 zł... Czyli jak narazie równowartość JEDNEGO MODELU Z NIEZBEDNYMI AKCESORIAMI. Razem model + tuning daje to ok. 3000, a nie 5000zł (model + 3 krotna jego wartość... a ja bede stronniczy i dodam tylko jedno : CZYTAMY ZE ZROZUMIENIEM. Pozatym kazdy model ma minucy i plusy, mojemu ciagle urywa sie przod, a savowi na to wyglada amory i tak pewnie musi byc . Rafał Iłendo - Nie Kwi 20, 2008 7:28 am " />żenujące 15 latek będzie mi mówił kto mnie objedzie savem. Koniec świata bliski. Dzieciaku przejedz się chociaz raz dajmy na to kyosho 777WC albo jamminem już nie mówie bagusem czy tragusem i wtedy powiedz mi jaki wspaniały jest sav... Albo inaczej bo zaraz zaczną krzyczeć ze to nie ta klasa modelu- przejedz się revo 3.3 albo revo platinum które kosztuje tylko co twoja zabawka i odpowiedz mi co jest wart sav. Nie musze sie ogarniac to wolny kraj i mówie Ci stronnicze rzeczy które jak później stwierdzisz też mają słuszność ale musisz dorosnąć i pojeździc modelami. Jezeli dalej twierdzisz ze to jeździ chciałbym zobaczyc to 1 EMP w piasecznie. Kolejny zbędny post.Dwa zbędne posty tworzące wojnę i kłótnie= ostrzeżenie. adzinek - Nie Kwi 20, 2008 7:46 am " />O_o Nie mam ochoty prowadzić dalej tej bezcelowej rozmowy.. Może jeszcze mi ktoś powie czy warto wymienić amorki na aluminiowe, czy starczą standardowe i czy zaaplikować jakieś wzmocnienia trzymania amorków (jeżeli tak, to jakie). Bartosz Giza - Nie Kwi 20, 2008 8:36 am " />Ja proponuje zagadać do Tomasza Świąteckiego, w savach niezły, podam gg na priva. Ma jednego sava full alu Rafał Kowina - Nie Kwi 20, 2008 9:42 am " />i znów się robi wojna - a nie uważacie, że gdyby wszyscy mieli revo to byłoby to nudne? Nie wiem który jest lepszy czy moze gorszy ale to nie powód żeby tak tyrać ich użytkowników. Ktoś kupił sobie sava - jest szczęśliwy jak nigdy, pochwali się na forum i ktoś wyskakuje z tekstem typu: "Savage to g****o, mogłeś kupić revo!". Czy nie lepiej odpowiedzieć poprostu dlaczego, co zawiodło, co wymienić itp. Gdybym miał porównać niektóre tego typu sytuacje to wg mnie jest to nowa odmiana rasizmu. Lepiej ugryźcie się w język i zostawcie swoje zdanie na temat modelu dla siebie! W końcu i tak najważniejszy jest kierowca. Robicie to żeby komuś dopiec?! macie potem z tego radoche, że zjechaliście kolejnego użytkownika sava?! Pomyślcie nad sobą lepiej!!! PS: Ja na twoim miejscu zakolegowałbym się z kimś przez gg, kto jest doświadczonym użytkownikiem sava - to najlepsze rozwiązanie i gdy dopiero ten ktoś nie będzie wiedzieć to spytaj się na forum. A na wypowiedzi typu sav vs revo nie zwracaj uwagi - szkoda nerwów snochems - Nie Kwi 20, 2008 9:46 am " /> ">O_o Nie mam ochoty prowadzić dalej tej bezcelowej rozmowy.. Może jeszcze mi ktoś powie czy warto wymienić amorki na aluminiowe, czy starczą standardowe i czy zaaplikować jakieś wzmocnienia trzymania amorków (jeżeli tak, to jakie). Jezeli nienauczysz sie skakac to alu nie pomoga. Ja mialem zwykle i nic sie nie zepsulo skakalem modelem i wszystko ok no fakt tylko umiem skakac . Mialem tez lst oczywiscie wiadomo co zwyciezylo adzinek - Nie Kwi 20, 2008 10:46 am " />W końcu ktoś powiedział coś sensownego i normalnie podszedł do sprawy. Piotr Krzyżanowski - Nie Kwi 20, 2008 11:36 am " /> ">żenujące 15 latek będzie mi mówił kto mnie objedzie savem. Rafał, żenujące jest to, ze on jest od Ciebie młodszy, a gada mądrzej niz Ty. Wstydz sie. hamakarol - Nie Kwi 20, 2008 1:35 pm " /> ">3. Ja nie mam karty kredytowej bo mam 15 lat i w świetle prawa nie mogę jej mieć. a ja mam konto i karte i napewno nie mam 18 lat Kolejny zbędny post. Tomek Trzos - Nie Kwi 20, 2008 3:37 pm " />Jeśli jeszcze ktoś raz napisze zbędny post dostanie ostrzeżenie. Co do tematu to jak ktoś już tak napisał naucz się skakać.Miałem sabage 3,5 rok i przy wysokich skokach żaden amortyzator nie wygiął się. adzinek - Nie Kwi 20, 2008 6:39 pm " />Proszę Was drodzy forumowicze, skończmy już tą rozmowę, ponieważ do niczego ona nie prowadzi i przejdźmy do sedna mojego problemu (następnym razem nie będę zwracał uwagi na takie wypowiedzi jak te Pana Iłendo) Nie wiem do końca czy kupię te aluminiowe amorki (300 zł za 8 sztuk), czy narazie jeszcze standardowe (100 zł za 4 sztuki), jednak interesuje mnie, czy jest możliwe wzmocnienie wierzyczki, mocowania amortyzatorów, tak aby jak najlepiej utrzymywało je w prawidłowym położeniu i wytrzymywało większe przeciążenia? Michał_DT - Nie Kwi 20, 2008 7:12 pm " />Pliss nie nabijaj postów i skończ już to. Jeśli cena tych amorków standardowych za 4 sztuki to 100 zł = za 8 - 200zł to kup już te 8 amorków ALU za te 300 zł i przestań marudzić. A przekonasz się sam czy warto było kupić jak już je zamontujesz i będziesz z nich długo korzystał/rozwalisz je. pzdr adzinek - Nie Kwi 20, 2008 7:51 pm " /> ">jednak interesuje mnie, czy jest możliwe wzmocnienie wierzyczki, mocowania amortyzatorów, tak aby jak najlepiej utrzymywało je w prawidłowym położeniu i wytrzymywało większe przeciążenia? Czytaj ze zrozumieniem, bo głównym celem mojego poprzedniego postu było właśnie to zapytanie, a nie nabijanie postów. Tomek Trzos - Nie Kwi 20, 2008 8:42 pm " />Niepotraficie normalnie rozmawiać to zamykam temat. |