ďťż
ALARM




sebapolek - 2009-11-08, 16:51
Witam, Taurus stał bez aku jakiś czas. Po podłączeniu wyje jak szalony nie reaguje na nic, nie chce zapalić. Co zrobić by ujarzmić byka ?




brolcio - 2009-11-08, 19:21
Tu pojawia się kilka pytań - po pierwsze jaki to alarm - jeżeli fabryczny to jest sterowany przez LCM - po wejściu do auta teoretycznie wystarczy zalączyć zaplon i wcisnąc na pilocie przycisk UNLOCK, jeżeli niefabryczny (aftermarket) to jest to problem z centralką autoalarmu i tu bez info jaki to jest autoalarm nic nie można powiedzieć.



RadAg! - 2009-11-08, 20:43
Ale nawet jak niefabryczny alarm, to z pilota powinien sie wylaczyc...



cezar62 - 2009-11-08, 21:14
Mam w swoim fabryczny alarm i posiadam na opisaną okoliczność ukryty wyłącznik.
Wciskam raz, przestaje wyć i auto można uruchomić.
Nie zdarzyła się taka sytuacja "w naturze", ale po kupnie byka sprawdzałem to w serwisie i tak właśnie działa.
(wyłącznik w postaci małego przycisku mam głęboko pod kierownicą, pod deską)




cezar62 - 2009-11-08, 21:16

nie reaguje na nic

To jeszcze pytanie, co znaczy - na nic ?
Bo może po prostu bateria w pilocie padła ?



sebapolek - 2009-11-09, 16:28
Tak więc dziś próbowałem ponownie.

Wejście do auta z kluczyka. Podłączenie aku.
I wciśnięcie guzika pod fotelem, dwie syreny i spokój, spokój dopóki przycisku nie puszcze.
Lampka kontrolna ku mojemu zdziwieniu przestała mrygać tak więc próba odpalenia silnika.
Syrena i silnik gaśnie. I znowu wciśnięty guzik pod fotelem.
Puszczam przycisk, chwila ciszy kilka mrugnięć lampki kontrolnej i syrena, wciskam "panik" i dochodzą awaryjne plus "mijania"
Ustają przykre dzwięki po powtórnym wcisnięciu podfotelowego guzika lub "panik" napilocie, nie pamiętam już.
Cały czas trzymam przycisk pod fotelem i "panik" na pilocie.
Puszczam , cisza... Zadowolony odpalam, i syrena wyłacza silnik.
Dałem sobie spokój i odpiąłem aku.
Warto zauważyć ze po pewnej próbie zaczęły zaskakiwać przyciski "Lock" i "UnLock"
Alarm fabryczny.
Ford Taurus 1996r. 3.0 24V



RadAg! - 2009-11-09, 16:39
Nie wiem jak jest z alarmem fabrycznym. Na oryginalnym piclocie od Forda/Mercurego sa 4 przyciski: LOCK UNLOCK TRUNK i PANIC. Czy przycisk PANIC jest od alarmu? U mojem mamy w Sable'u czesto padal akumulator w zwiazku z czym pamietam jakie to jest upierdliwe kiedy odpalalismy samochod podlaczajac kablami inny akumilator, od razu wlaczala sie alarm ale wystarczylo go wylaczyc pilotem od alarmu( osobny pilot). Zastanawiam sie po co wlaczasz lyb wylaczasz PANIC? Czy on sluzy do wlaczania/wylaczania alarmu w fabrycznej instalacji?



sebapolek - 2009-11-10, 08:20
Takową instrukcje poradzenia sobie z tym dostałem od poprzedniego właściciela pojazdu, więc spróbować nie zaszkodzi.



brolcio - 2009-11-15, 14:12
Odpowiedz jest chyba prosta - wciskając przycisk PANIC zalaczasz alarm. Naciskanie tego przycisku jest bezcelowe. Z tego co sam eksperymentowalem z LCM-em (sterownikiem odpowiedzialenym za fabryczny alarm)- problem rozwiązalem inaczej tj. zalaczylem zaplon i wcisnalem przycisk UNLOCK - u mnie zadzialalo. Sam LCM odcina tylko rozrusznik - pod deską jest przekaźnik i robiąc tam zworę obchodzimy LCM i możemy odpalić auto.



sebapolek - 2010-03-18, 14:39
Witam, problem odpalenia pozostał do dziś. Czy może ktoś mógłby przyjechać i mi pomóc ? Byłbym niezmiernie wdzięczny, ponieważ ten problem uniemożliwia mi jakiekolwiek ruchy względem auta. Z góry dziękuje za pomoc.



piotrekzet - 2010-03-22, 09:56
Jeśli jesteś na mokotowie, pradze pd lub w centrum to możemy się umówić w miarę realnie. Co prawda ostatnio straciłem wiarę w swoje umiejętności ale może dzięki Tobie ją odzyskam. Albo pogrążę się totalnie
Jak chcesz to zadzwoń 665 236 299



Alexander25 - 2010-03-25, 06:40
heheh widze ze moj taurus dal Ci wycisk sorki za to:P



Alexander25 - 2010-03-25, 06:44
wyjmij panel od radia powylaczaj wszystko zdjemij klemy zewrzyj je ze soba na 15min jak sie odblokuje powinien piknac 1 lub 2 razy wtedy bedzie dzialac(15min min trzeba potrzymac) w 3gen 3.0 ktorym jezdzilem to pomagalo jak sie zima blokowal alarm;/



Alexander25 - 2010-03-25, 06:44
oczywiscie przed zlaczeniem klem odlacz akumulator:)



Alexander25 - 2010-03-25, 06:47

Nie wiem jak jest z alarmem fabrycznym. Na oryginalnym piclocie od Forda/Mercurego sa 4 przyciski: LOCK UNLOCK TRUNK i PANIC. Czy przycisk PANIC jest od alarmu? U mojem mamy w Sable'u czesto padal akumulator w zwiazku z czym pamietam jakie to jest upierdliwe kiedy odpalalismy samochod podlaczajac kablami inny akumilator, od razu wlaczala sie alarm ale wystarczylo go wylaczyc pilotem od alarmu( osobny pilot). Zastanawiam sie po co wlaczasz lyb wylaczasz PANIC? Czy on sluzy do wlaczania/wylaczania alarmu w fabrycznej instalacji?
on nie sluzy do wlaczania czy wylaczania instalacji tylko wezwania pomocy gdy tego wymaga sytuacja. Przelacznik od seryjnego alarmu powinien byc pod macha takie pudeleczko plastikowe z wejsiem na kluczyk (lub z przelacznikiem on/off) seryjny alarm starego typu nowego typu nie znam:/



piotrekzet - 2010-03-26, 08:19
Nie masz co przepraszać, ale fakt, Twój byczek dał mi wycisk
Przy okazji - sąsiad pytał o namiary na tę skrzynię czy serwis, nie pamiętam, miałeś link podesłać



Alexander25 - 2010-03-26, 10:21
mialem wiem ale cholera ktos na formu mustangklub.pl skasowal posta z linkiem do nich i lipa a sam chcialem skrzynie od nich kupic do mustanga:/
Powered by WordPress, ©