ďťż
Amortyzatory -Subaru Impreza Radio Control




pozor - Wto Sty 16, 2007 9:44 am
" />Witam,chcialem sie dowiedziec czy ktos moze nie ma instrucji montazu amortyzatorow olejowych w Subarce z Radio Control? jesli ktos ma gazetki z tym opisem to bardzo prosze o informacje.Chcialbym sie tez dowiedziec czy w tym modelu byly jakies inne amortyzatory niz olejowe?np.zwykle cierne ze sprezyna.Czy moze ktos posiada wersje tuningowa? tych amortyzatorow?dziekuje za pomoc i pozdrawiam.




Feniks - Wto Sty 16, 2007 1:57 pm
" />Z tego co pamiętam (a miałem kilka numerów RadioControl) To amortyzatory olejowe są właśnie wersją tuningową. W wersji podstawowej były zwykłe cierne.



chudy - Śro Sty 17, 2007 7:19 pm
" />http://img161.imageshack.us/img161/4412/strona1kr6.jpg
http://img378.imageshack.us/img378/9145/strona2sb4.jpg

o takie cos ci chodziło ?



pozor - Śro Sty 17, 2007 8:57 pm
" />Hejka,dzieki Chudy za fotki o takie cos wlasnie mi chodzilo:-). Mam jeszcze pytanie dotyczace sprezyn,jakies twardosci sa te czerwone sprezyny? miekkie czy twarde w porownaniu z zoltymi? dzieki za info




chudy - Czw Sty 18, 2007 1:37 pm
" />w tym wypadku czerwone sa twardsze od zoltych , dobra rada , czerwony sprezyn to zmien rowniez te opony co były na poczatku na te 2 bo ci tył bedzie uciekał .

P.S
ja osobiscie zmieniam sprezyny zaleznie od nawierzchni
przedstawima foto mojej połki na sprezyny i moich sprezyn
czekam na czerwone twarde sprezyny PROGRESYWNE



pozor - Czw Sty 18, 2007 2:42 pm
" />Niezly masz warsztat full wypasik a powiedz mi czy masz jakies miekksze sprezyny od zoltych? widze na foto jakies czarne a jesli tak to gdzie kupiles ze pasowaly? Mi tez zolte sprezyny wydaja sie twarde,chyba ze dlatego ze na nowe.pozdro



chudy - Czw Sty 18, 2007 4:38 pm
" />no wiec tak :
[od lewej :
1 2 3 4

zeby pokazac ich twardosc sprezyny kontra 5 L płyn do naczyń ARO postawiony na 2 sprezynach na deseczce :
1 sprezny bardzo miękkie kupiłem na allegro , gosicu podał wymiary sprawdziłem czy beda pasowac i kupiłem z mysla o jezdzeniu po domu , powoli po dywanach , progach etc .jak widac na obrazku ponizej gdy postawiłem płyn bez problemu całkowicie sie scisneły .

2 Sprezny zołte , miekkie jednak duzo twardsze niz nr 1 , uzywam ich do jazdy po piasku , szutrze etc . jak widac na obrazku ponizzzej juz płyn miał mały problem z nimi nie odkształciły sie do konca .

3 Sprezyn czerwone , twarde jednak powiedziałbym ze sa to jedne z tych miekciejszych twardych ( tzn twarde ale nie najtwardsze ) uzywam ich do jezdzenia po asfalcie z duza iloscia zakretów
płyn juz widac miał problem zeby je odkształcic
4 Sprezyny znalazłem w piwnicy pasują IDEALNIE do modelu , sa nieziemsko twarde , jeszcze nigdzie takich nie widziałem , uzywam ich do jezdzenia po prostych adcinkach asfaltowych z mała iloscia zakretow , gdzie zakrety nie sa ostre i do Driftu

P.S.
sory za jakos fotek, niemam cyfrowki . w planach sprezyny miedzy 3 a 4 i progresywne Twarde



Cornel - Czw Sty 18, 2007 6:52 pm
" />ja jak potrzebuje bardzo ale to baaaaaaaaardzo twardych amorów to nie wkładam sprężyn tylko plastikowe tulejki



chudy - Czw Sty 18, 2007 7:19 pm
" />
">ja jak potrzebuje bardzo ale to baaaaaaaaardzo twardych amorów to nie wkładam sprężyn tylko plastikowe tulejki

to wtedy to nie jest amortyzator
i amortyzator nie spełnia sowjej funkcji

ale chyba jezeli nie bedzie amortyzatorów to ci łozyska padną ?
( prosze o poprawienie jezeli sie myle )
i przy zakretach mozesz dachowac no nie ?



Cornel - Pią Sty 19, 2007 6:20 am
" />łożyska się nie wyklepią bo nie mam (nie było kasy a potem to juz było za późno z resztą nie warto było)
a co do dachowania to mi się jeszcze nie zdarzyło
powiem nawet że nie ma większej różnicy jedynie trochę w zakręty wchodzi dziwnie no i jeśli się jakiś wybój trafi na drodze to potem ładnie "szybuje"



chudy - Pią Sty 19, 2007 8:24 am
" />
">łożyska się nie wyklepią bo nie mam (nie było kasy a potem to juz było za późno z resztą nie warto było)
a co do dachowania to mi się jeszcze nie zdarzyło
powiem nawet że nie ma większej różnicy jedynie trochę w zakręty wchodzi dziwnie no i jeśli się jakiś wybój trafi na drodze to potem ładnie "szybuje"


skoro niema roznicy to po co wszyscy maja amorytazory w samochodach ??



pozor - Pią Sty 19, 2007 9:44 am
" />Dzieki Chudy za informacje dotyczece amorkow Ten sposob sprawdzania jest dobry . W samochodem bez amorkow napewno by sie nie dalo tak szybko jezdzic jak by ich nie bylo. Tutaj nie nie chodzi o wygode jak to jest w samochodach 1:1 lecz o przyczepnosc. Wydaje mi sie ze w samochodzie bez amorkow napewno ulegaja szybszemu zniszczenia inne czesci zawieszenia



Cornel - Pią Sty 19, 2007 4:21 pm
" />
">W samochodem bez amorkow napewno by sie nie dalo tak szybko jezdzic jak by ich nie bylo.

kto tu mówi o prędkościach standardowe tl rozwija prędkość nieco wyższa niż 20 km/h ble he he
gdy bym miał model który jedzie ponad 35km/h to bym już tego nie robił
a w ogóle to ku przestrodze nie radze tego robić opony od zewnętrznej strony strasznie łysieją



chudy - Pią Sty 19, 2007 4:35 pm
" />od zewnetrznej lysieja , to zalezy jak masz je ustawione czy tak \ - / czy tak / - \ jak ustawidz tak | - | to beda sie rownomiernie scierac .



pozor - Pią Sty 19, 2007 4:58 pm
" />Jesli od zewnetrznej strony lysieja to masz ustawione kola tak : \--/ czyli rozbierznosc . Znacie jakis moze patent zeby sprezyny zrobic bardziej miekkie?



chudy - Pią Sty 19, 2007 6:59 pm
" />miekkie ?? zeby nie niszczyc sprezyn to chyba niee ...
Powered by WordPress, ©