ďťż
Amortyzatory -Subaru Impreza Radio Control
pozor - Wto Sty 16, 2007 9:44 am " />Witam,chcialem sie dowiedziec czy ktos moze nie ma instrucji montazu amortyzatorow olejowych w Subarce z Radio Control? jesli ktos ma gazetki z tym opisem to bardzo prosze o informacje.Chcialbym sie tez dowiedziec czy w tym modelu byly jakies inne amortyzatory niz olejowe?np.zwykle cierne ze sprezyna.Czy moze ktos posiada wersje tuningowa? tych amortyzatorow?dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Feniks - Wto Sty 16, 2007 1:57 pm " />Z tego co pamiętam (a miałem kilka numerów RadioControl) To amortyzatory olejowe są właśnie wersją tuningową. W wersji podstawowej były zwykłe cierne. chudy - Śro Sty 17, 2007 7:19 pm " />http://img161.imageshack.us/img161/4412/strona1kr6.jpg http://img378.imageshack.us/img378/9145/strona2sb4.jpg o takie cos ci chodziło ? pozor - Śro Sty 17, 2007 8:57 pm " />Hejka,dzieki Chudy za fotki o takie cos wlasnie mi chodzilo:-). Mam jeszcze pytanie dotyczace sprezyn,jakies twardosci sa te czerwone sprezyny? miekkie czy twarde w porownaniu z zoltymi? dzieki za info chudy - Czw Sty 18, 2007 1:37 pm " />w tym wypadku czerwone sa twardsze od zoltych , dobra rada , czerwony sprezyn to zmien rowniez te opony co były na poczatku na te 2 bo ci tył bedzie uciekał . P.S ja osobiscie zmieniam sprezyny zaleznie od nawierzchni przedstawima foto mojej połki na sprezyny i moich sprezyn czekam na czerwone twarde sprezyny PROGRESYWNE pozor - Czw Sty 18, 2007 2:42 pm " />Niezly masz warsztat full wypasik a powiedz mi czy masz jakies miekksze sprezyny od zoltych? widze na foto jakies czarne a jesli tak to gdzie kupiles ze pasowaly? Mi tez zolte sprezyny wydaja sie twarde,chyba ze dlatego ze na nowe.pozdro chudy - Czw Sty 18, 2007 4:38 pm " />no wiec tak : [od lewej : 1 2 3 4 zeby pokazac ich twardosc sprezyny kontra 5 L płyn do naczyń ARO postawiony na 2 sprezynach na deseczce : 1 sprezny bardzo miękkie kupiłem na allegro , gosicu podał wymiary sprawdziłem czy beda pasowac i kupiłem z mysla o jezdzeniu po domu , powoli po dywanach , progach etc .jak widac na obrazku ponizej gdy postawiłem płyn bez problemu całkowicie sie scisneły . 2 Sprezny zołte , miekkie jednak duzo twardsze niz nr 1 , uzywam ich do jazdy po piasku , szutrze etc . jak widac na obrazku ponizzzej juz płyn miał mały problem z nimi nie odkształciły sie do konca . 3 Sprezyn czerwone , twarde jednak powiedziałbym ze sa to jedne z tych miekciejszych twardych ( tzn twarde ale nie najtwardsze ) uzywam ich do jezdzenia po asfalcie z duza iloscia zakretów płyn juz widac miał problem zeby je odkształcic 4 Sprezyny znalazłem w piwnicy pasują IDEALNIE do modelu , sa nieziemsko twarde , jeszcze nigdzie takich nie widziałem , uzywam ich do jezdzenia po prostych adcinkach asfaltowych z mała iloscia zakretow , gdzie zakrety nie sa ostre i do Driftu P.S. sory za jakos fotek, niemam cyfrowki . w planach sprezyny miedzy 3 a 4 i progresywne Twarde Cornel - Czw Sty 18, 2007 6:52 pm " />ja jak potrzebuje bardzo ale to baaaaaaaaardzo twardych amorów to nie wkładam sprężyn tylko plastikowe tulejki chudy - Czw Sty 18, 2007 7:19 pm " /> ">ja jak potrzebuje bardzo ale to baaaaaaaaardzo twardych amorów to nie wkładam sprężyn tylko plastikowe tulejki to wtedy to nie jest amortyzator i amortyzator nie spełnia sowjej funkcji ale chyba jezeli nie bedzie amortyzatorów to ci łozyska padną ? ( prosze o poprawienie jezeli sie myle ) i przy zakretach mozesz dachowac no nie ? Cornel - Pią Sty 19, 2007 6:20 am " />łożyska się nie wyklepią bo nie mam (nie było kasy a potem to juz było za późno z resztą nie warto było) a co do dachowania to mi się jeszcze nie zdarzyło powiem nawet że nie ma większej różnicy jedynie trochę w zakręty wchodzi dziwnie no i jeśli się jakiś wybój trafi na drodze to potem ładnie "szybuje" chudy - Pią Sty 19, 2007 8:24 am " /> ">łożyska się nie wyklepią bo nie mam (nie było kasy a potem to juz było za późno z resztą nie warto było) a co do dachowania to mi się jeszcze nie zdarzyło powiem nawet że nie ma większej różnicy jedynie trochę w zakręty wchodzi dziwnie no i jeśli się jakiś wybój trafi na drodze to potem ładnie "szybuje" skoro niema roznicy to po co wszyscy maja amorytazory w samochodach ?? pozor - Pią Sty 19, 2007 9:44 am " />Dzieki Chudy za informacje dotyczece amorkow Ten sposob sprawdzania jest dobry . W samochodem bez amorkow napewno by sie nie dalo tak szybko jezdzic jak by ich nie bylo. Tutaj nie nie chodzi o wygode jak to jest w samochodach 1:1 lecz o przyczepnosc. Wydaje mi sie ze w samochodzie bez amorkow napewno ulegaja szybszemu zniszczenia inne czesci zawieszenia Cornel - Pią Sty 19, 2007 4:21 pm " /> ">W samochodem bez amorkow napewno by sie nie dalo tak szybko jezdzic jak by ich nie bylo. kto tu mówi o prędkościach standardowe tl rozwija prędkość nieco wyższa niż 20 km/h ble he he gdy bym miał model który jedzie ponad 35km/h to bym już tego nie robił a w ogóle to ku przestrodze nie radze tego robić opony od zewnętrznej strony strasznie łysieją chudy - Pią Sty 19, 2007 4:35 pm " />od zewnetrznej lysieja , to zalezy jak masz je ustawione czy tak \ - / czy tak / - \ jak ustawidz tak | - | to beda sie rownomiernie scierac . pozor - Pią Sty 19, 2007 4:58 pm " />Jesli od zewnetrznej strony lysieja to masz ustawione kola tak : \--/ czyli rozbierznosc . Znacie jakis moze patent zeby sprezyny zrobic bardziej miekkie? chudy - Pią Sty 19, 2007 6:59 pm " />miekkie ?? zeby nie niszczyc sprezyn to chyba niee ... |