ďťż
Aparatuta lotnicza w modelarstwie samochodowym?
Misiek2 - Sob Maj 23, 2009 9:39 pm " />Witam! Ostatnio podczas cofania model ruszył z kopyta do przodu co spowodowało przeskoczenie zębatek. Również samowolnie zmieniał bieg. Zdaję sobie sprawę, iż jest to spowodowane zakłóceniami. Wobec tego zastanawiam się nad kupnem aparatury. Potrzebuję jednak czterokanałową. Mam starą wersję E-maxxa, z dwoma biegami. Czwarty kanał miałby natomiast posłużyć do zmiany świateł. Niestety nie znalazłem nic rozsądnego w przystępnej cenie (200$). Natomiast aparatury lotnicze mają więcej kanałów, większy zasięg i są w niższych cenach. Myślę nad: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6508 Jak uważacie czy lepiej odpuścić sobie ten czwarty kanał, czy kupować dx6, a może coś innegoi?? dzięki za odpowiedzi pozdro Michał Sikora - Pią Maj 29, 2009 6:27 am " />A po co ci te swiatła? No chyba że to ambulans lub safety car Misiek2 - Sob Maj 30, 2009 4:37 pm " />W sumie to dla picu tylko. Rozumiem, że mam sobie odpuścić. Ale z ciekawości jak sprawdziłaby się taka aparatura? Tomek Lipert - Sob Maj 30, 2009 5:30 pm " />Kwestia przyzwyczajenia do drążków. Inaczej się steruje. Poza tym, apka sprawdzi się. Misiek2 - Sob Maj 30, 2009 5:49 pm " />o to mi chodziło. dzięki i pozdrawiam. KiT - Sob Maj 30, 2009 7:51 pm " />no niestety nie sprawdzi się po drążek gaz domyślnie nie ma centry na neutrum. dodatkowo nie ma rozdzielonego EXP na dodatnie i ujemne wychylenia gazu, inne jest mapowanie kanałów w aparaturze lotniczej. Chciałoby się mieć pierwsze kanał na wychyleniu kierunku na jednym drążku drugi kanał na wychyleniu gazu z drugiego drążka. W lotniczych to najczęściej jest 1 i 4. Odbiornik od aparatury lotniczej nie jest odporny na wstrząsy jakie funduje off-road przy zwykłej jeździe, lub on-road przy dzwonie, kwarce podobnie. I dodatkowo NIE JEŹDZI SIĘ NA 35MHz, chyba, że jest się idiotą. Tomek Lipert - Sob Maj 30, 2009 8:05 pm " />Na DX5 widziałem, jak ktoś jeździł, więc jednak sprawdza się? Chyba, że aż tak bardzo te apki się różnią. Co do częstotliwości - 2,4 GHz. KiT - Sob Maj 30, 2009 8:12 pm " />nie miałem w ręku DX5 więc się nie wypowiem. Przemek ma/maił w ręku to może powie, czy jest mapowanie kanałów. W 2.4GHz w odbiornikach do latania wkładają diversity i jest tam dość upchania elektronika, pewnie kwestia odporności na crash poszła przez to na drugi plan. Jeśli rozwiązana jest kwestia mapowania kanałów w nadajniku software'wo to należałoby kupić odbiornik Spectrum do rccar, przemapować kanały i jeździć. Bo tego do latania to szkoda. A mieć oba kanały na jednym drążku do jazdy to słabo zwłaszcza po odruchach w lataniu w mode2. Jeszcze gorzej potem latać po jeździe. Evolter - Pon Cze 01, 2009 9:32 pm " />Kwestia przyzwyczajenia do drążków - większość woli pistolety, ale niektórzy po prostu są stworzeni do drążków ;p Co do ustawienia drążków, to jak nie ma opcji zamiany, to zawsze można sobie wpiąć regiel i serwo skrętu w inny kanał, albo kupić ape z innym modem. Osobiście samochodami lepiej mi się śmiga na pistoletach (prócz trialu), przy większych prędkościach ciężko wyczuć model na drążkach |