ďťż
Asso TC4 vs X-ray t1
Qba - Wto Mar 29, 2005 6:43 pm " />Który nowe Asso tc4 (tc 3 ponoc zdobyło "podwozie roku"?) czy Xray t1 uzywka ale w bdb stanie? + i - obu podwozi mknet - Wto Mar 29, 2005 7:28 pm " />Ja bym wzioł X-raya bo to jest stan wzorowy sam mi na gg pokazywałeś Rafał Pajor - Wto Mar 29, 2005 7:31 pm " />ja jestem za XRAY T1 , przynajmniej dla tego ze jest to bardziej popularne w polsce, jest na metrycznych łożyskach i sróbach i to co najważniejsz to, to, że jest napedzany paskiem !!! jarox91 - Czw Mar 31, 2005 11:43 am " />Paski są do du..y Jakoś nie mam zaufania do pasków. Wole wałki Robert Lubina - Czw Mar 31, 2005 12:30 pm " /> ">Paski są do du..y Jakoś nie mam zaufania do pasków. Wole wałki piszesz tak bo masz model na wałek. a miałeś kiedyś do czynienia z modelem z paskiem? Nie wygaduj takich bzdur. To czy pasek czy wałek nie robi wiekszej roznicy, kupujacy wybierze co lepsze dla niego. Chociaz ja jestem za paskami ale nei mowie ze walek jest zly. Co do modelu to ja bym wybrał x raya poniewaz czesci dostaniesz w polsce i tak jak kolega powiedzial jest na lozyskach i srubach metrycznych a to spora zaleta. pozdrawiawm jarox91 - Czw Mar 31, 2005 1:23 pm " />Sorry Ja tylko chciałem powiedzieć, że nie widzi mi się mieć pasków w moim modeliku. Wałki wydają mi się mniej kłopotliwe. Ale tak czy inaczej SORRY Qba - Czw Mar 31, 2005 2:11 pm " />Witam moj wczesniejszy model to tt-01 wiec wałek z paskiem nie miałem do czynienia wiec nie wiem jak sie to sprawdza,ale nie o to chodzi,chodzi mi o porównanie tych obu modeli z grubsza, nikt nie ma tc3?? jak to podwozie sie sprawdza bo o x ray-u to sie naczytałem i wiem ze jest dobry. mknet - Czw Mar 31, 2005 3:28 pm " />Paski według mnie są dobre ale ko czasie trzeba go wymienić a zwałkiem nic nie trzeba robić ale to najmiejsza wada na plus dla x-raya zasługuje za dostęp do cześci i jak go rozbijesz to szybko do proximy i zamawiasz i masz a tak gdzieś na TH musisz zamawiać czekasz miesiące i jest dawno po zawodach na których miałes wystartować ale nie mogłeś bo miałeś rozbity car i musiałeś płacić gigantyczne płatności przesyłki i samego towaru to minus dla asso. JA BYM BRAŁ X-RAY Pawlas - Czw Mar 31, 2005 5:16 pm " /> ">Paski według mnie są dobre ale ko czasie trzeba go wymienić a zwałkiem nic nie trzeba robić Wałki się ukręcają więc i jedno i drugie jest dobre, ale także i jedno i drugie ma zalety i wady. Nie kłócić się o to. Zajrzyj tutaj: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=5199 tutaj są ukazane przez zawodników wady i zalety obu przeniesień napędów. Piotr Michalski - Pią Kwi 01, 2005 2:34 pm " />Koniec klutni o paskach i walkach (ten temat byl juz walkowany) albo temat leci do kosza. Andrzej Gawlik - Pią Kwi 01, 2005 5:15 pm " />Ja jestem posiadaczem X-raya i gorąco polecam... Qba - Pią Kwi 01, 2005 5:46 pm " />A jak sie sprawuje podczs boju /na zawodach/ co jest najsłabszym punktem w tym podwoziu i co polecasz kupic jako czesci zapasowe, napiszesz ze najlepiej wszystko ale bez przesady . Andrzej Gawlik - Pią Kwi 01, 2005 6:53 pm " />ja jeszcze nic w nim nie uwaliłem jest bardzo wytrzymały... Mateusz Kwaśniewski :) - Pią Kwi 01, 2005 8:45 pm " />Powiem tylko że Xray jest nie do rozwalenia i jeździ sie nim naprawde extra !! Gorąco polecam A co do Asso tc4 to w 100 % przekonany nie jestem ale nie mówie że jest zły Pozdrawiam Świder - Sob Kwi 02, 2005 10:51 pm " />Ja uważam że TC4 i T1R są to modele z tej samej półki. Przy takich modelach(sredniej klasy takie B+) ważna jest prostota wykonania, jak wiadomo - pasek odznacza sie prostym przeniesieniem napędu. Do x-raya mnostwo części jest dostepnych na www.xrayracing.pl -> sklep. jarox91 - Nie Kwi 03, 2005 9:53 pm " />A ja chciałem się zapytać w czym jest leprzy X-ray od Sprinta2? Sorry że nie do tematu ale bardzo mnie to ciekawi, bo podwozia są bardzo podobne i równie ładne P.S NIe znalazłem nigdzie opisów tych dwóch modeli. Qba - Pon Kwi 04, 2005 9:13 am " />nie no mi sie wydaje ze x ray przewyzsza techniczie sprinta jest bardziej zaawansowany.sprint to klasa srednia a xray czy asso to juz wyzsza półka. mknet - Pon Kwi 04, 2005 12:29 pm " />Ja mam filmik na kompie jak niemcy wsadzili do Sprinta 2 silnik bezszczotkowy i śmigał do 74km/h A ja mam filmik jak Amerykanie wlozyli silnik rakietowy do roweru! I co w zwiazku z tym? m-peter Krzysiek Jaskot - Pon Kwi 04, 2005 12:57 pm " /> ">Ja mam filmik na kompie jak niemcy wsadzili do Sprinta 2 silnik bezszczotkowy i śmigał do 74km/h A ja mam filmik jak Amerykanie wlozyli silnik rakietowy do roweru! I co w zwiazku z tym? m-peter W związku z tym mają rower z napędem rakietowym Qba - Pon Kwi 04, 2005 7:11 pm " /> Kuba - Wto Kwi 05, 2005 3:07 am " /> ">Ja mam filmik na kompie jak niemcy wsadzili do Sprinta 2 silnik bezszczotkowy i śmigał do 74km/h To cos slabo, bo Amerykanie wyciagneli 155km/h na AE TC3 z silnikiem szczotkowym. zotornik - Śro Kwi 06, 2005 7:36 pm " />Witam! jarox91 napisał ">A ja chciałem się zapytać w czym jest leprzy X-ray od Sprinta2? ... P.S NIe znalazłem nigdzie opisów tych dwóch modeli. zajrzyj tu http://www.rc-auto.ng.pl/forum/viewtopic.php?t=5806 , jest tu o Sprincie 2 i o TB-2. Qba napisał ">nie no mi sie wydaje ze x ray przewyzsza techniczie sprinta jest bardziej zaawansowany.sprint to klasa srednia a xray czy asso to juz wyzsza półka. Panowie, aby efektywnie porównać jakieś modele trzeba zastosować konkretne kryteria i w oparciu o nie dokonać oceny. Mniej więcej tak, jak w w/w linku. A może porównać Sprinta2, TB-2, TC-4 i X-ray T1R. Dopiero w ten sposób będziecie mogli wykazać ewentualną wyższość techniczną. Zaznaczyć + i - , bo jak dyskusja o pasko-wałku pokazała jeden lubi to, a drugi co innego. |