ďťż
Autko r/c buggy na zawody




mati92 - Nie Cze 07, 2009 5:16 pm
" />Witam
I kwestia
w sobote miałem okazję odwiedzić zawody w Krakowie pod M1 oglądałem zawody ok.30min. i bardzo spodobała mi się taka kategoria buggy spalinowe,bardzo proszę mi doradzić jakieś dobre autko buggy żeby nadawało się na takie zawody ,żeby było wytrzymałe,w miarę szybkie,i żeby nie było "kapryśne przy regulacji",najlepiej zestaw rtr.
II kwestia
Posiadam model hpi savage 3.5,chciałbym go przerobić ,żeby jeździć nim w zawodach,proszę o podanie linków z częściami jakie mam dokupić np. jakieś opony czy spojler,nie wiem co dokładnie potrzebuje bo na zawodach nigdy jeszcze nie startowałem.
III kwestia
Proszę o konkretne odpowiedzi i rady odnośnie zawodów.Pozdrawiamn




Mateusz Ś - Nie Cze 07, 2009 5:25 pm
" />Następny.."SZUKAJ"

IDEALNY TEMAT
viewtopic.php?f=24&t=41894



mati92 - Nie Cze 07, 2009 5:43 pm
" />
">Następny.."SZUKAJ"

IDEALNY TEMAT
viewtopic.php?f=24&t=41894


Prosiłem o sensowne odpowiedzi proszę też o odpowiedzi do I kwesti ,gdyż ona jest dla mnie najważniejsza.



Mateusz Ś - Nie Cze 07, 2009 5:48 pm
" />Jakie znów sensowne odpowiedzi?
Masz wszystko w tym temacie co podrzuciłem CI link. Przeczytaj te strony wszystkie a na pewno będziesz wszystko wiedział.




Tomasz Dolata - Nie Cze 07, 2009 5:52 pm
" />przede wszystkim ile masz kasy na tego bagusa...



Wiktor Sułek - Nie Cze 07, 2009 5:55 pm
" />Jeśli RTR to tanim sposobem na wejście w bagusy to HPI Trophy 3.5.
W droższe modele RTR (Losi, Jammin) nie ma co wchodzić, do lepszych modeli lepiej kompletować sprzęt.



Andrzej Trzeciak - Nie Cze 07, 2009 6:02 pm
" />A może chcesz cos używanego?



mati92 - Nie Cze 07, 2009 6:13 pm
" />Za nowego mogę dać góra 1200zł, rozważę też używane oferty gdyż wiele kasy narazie nie mam bo kupiłem hpi baje,używane tylko w bdb. stanie bo nie che się pchać w kolejne wydatki.Co do tej hpi trophy 3.5 to model łatwy w regulacji,wytrzymały aha i najważniejesze czy nadaje się na zawody?Dzięki za odp. naprawdę mi pomagacie.

P.S mogę zamienić się za sava 3.5 jest on w stanie bdb. 3l przejeżdżone



Tomasz Dolata - Nie Cze 07, 2009 6:16 pm
" />sprzedaj sava, jak uzbierasz 2tyś to można pomysleć o zakupach



HPI Polska - Nie Cze 07, 2009 8:04 pm
" />Polecam model Trophy 3.5
Na magazynie mamy ostanie sztuki.
Później niestety nie będzie dostępny aż do sierpnia.



Tomasz Ostrowski - Pon Cze 08, 2009 7:16 am
" />
">sprzedaj sava, jak uzbierasz 2tyś to można pomysleć o zakupach

podwozie z częściami zapasowymi i elekroniką za 2 tysie obleci, potem trzeba zbierać na silnik.



Max Malewski - Pon Cze 08, 2009 12:11 pm
" />
">Polecam model Trophy 3.5
Na magazynie mamy ostanie sztuki.
Później niestety nie będzie dostępny aż do sierpnia.


Ja bym nie był taki pewien tego TROPHY



Kamil Walczak - Pon Cze 08, 2009 12:55 pm
" />dlaczego nie?
Jestem przekonany że na początek będzie dobry...



Tomasz Dolata - Pon Cze 08, 2009 2:15 pm
" />
">dlaczego nie?
Jestem przekonany że na początek będzie dobry...


ile litrów nim przejeździłeś ?



Max Malewski - Śro Cze 10, 2009 3:02 pm
" />
">dlaczego nie?
Jestem przekonany że na początek będzie dobry...


no to jesteś w błędzie, i co tu dużo mówić



mati92 - Czw Cze 18, 2009 12:13 pm
" />odnawiam temat bo juz mam odpowiednie srodki(pieniadze) uzbierane.Teraz mam juz grzalke do swiec.Co wiec proponujecie na zawody typu buggy chce kupic jakiegos malego szybkiego sciganta ktory nie jest kaprysny w regulacjach i latwo go serwisowac i zeby nie kosztowal bardzo duzo(do 1700zl).Myslalem o hpi trophy 3.5 ale cos pisaliscie ze nie jest dobry na poczatek,jezdzilem juz t-maxxem 3.3 i savagem 3.5 wiec jakies doswiadczenie juz mam.Jakies alternatywy dla trophy3.5 najwazniejsza jest dla mnie prostota w serwisowaniu,zeby nie byl kaprysny w regulacji i ZEBY NADAWAL SIE DO STARTOWANIA W ZAWODACH.Zeby startowac w zawodach potrzebuje cos jeszcze np. klucze i inne *****ły?Prosze o konkretne odpowiedzi.



mati92 - Czw Cze 18, 2009 2:32 pm
" />sory za pp,co sadzicie o tym modelu :http://www.rcwroblik.pl/Model+spalinowy+CL-1+RTR-BK-B03PULL-TGF2+Storm+,57614507,01,i2.html .Prosze o odpowiedzi gdyz to dla mnie bardzo waznee.



Mateusz Ś - Czw Cze 18, 2009 2:38 pm
" />A nie lepiej Kyosho Inferno



HPI Polska - Czw Cze 18, 2009 2:58 pm
" />Uważam ze Trophy 3.5 to najlepszy wybór.
Pamiętaj ze poza modelem czeka cię jeszcze trochę innych wydatków a budżet masz ograniczony.



Tomasz Dolata - Czw Cze 18, 2009 2:59 pm
" />proponuje bany dla dystrybutorów



HPI Polska - Czw Cze 18, 2009 4:09 pm
" />
">proponuje bany dla dystrybutorów
Najpierw zaproponuj lepszy sprzęt w zadeklarowanej kwocie i uzasadnij to
a później bierz się banowanie



Maciek Bogusławski. - Czw Cze 18, 2009 4:24 pm
" />Alternatywa:
GS CL-1
GS Storm EVO
Lightning(są różne wersje)
Nie bierz pod uwage Spectera
PS. Andrzej Trzeciak sprzedaje Cen Matrixa Free Pro chyba jako RTR z dobrym silniczkiem - JPX .21
Rozejrzyj sie za używkami, bo można trafić na coś fajnego w dobrej cenie.



Wiktor Sułek - Czw Cze 18, 2009 5:39 pm
" />
">... Matrixa Free Pro ...

Czyli co, daje go za darmo?

Do autora kieruj się też dostępnością części. Biorąc coś z HPI czy GS's masz pełny serwis, Kyosho już nie daje takiego komfortu (sprawdziłem i sprawdzam to na własnej skórze).

Co do modeli:

Trophy - był z raz u nas na torze, śmigał ładnie, kilka dzwonów zaliczył, nie widziałem, żeby właściciel regulował co chwilę itp.
GS CL-1 - spoko model, kolega śmigał nawet takim na zawodach, części na www.modele.sklep.pl

Oba modele dość porównywalne z lekką przewagą na stronę GS'a.

Jeśli chcesz startować w zawodach, polecam wywalić szarpankę/roto i zakupić sobie starter boxa (jak Ci model zgaśnie w ciągu biegu to z boxa szybciej odpalisz niż szarpanką, która w najgorszym wypadku zerwiesz ). Do tego jakieś części typu wahacze, zwrotnice, obejmy itp. O kluczu do świec, termometrze i olejach nie wspominam, bo to podstawa. I też nie wiem czy std. apka (jak FM to git) ale jak leci na AM i jeszcze na 27mhz to prosi się o wymianę

Możesz poszukać używek, wydasz mniej, kupisz coś lepszego, ale istnieje ryzyko, że się "nadziejesz" na model, który ktoś sobie kupił, pojeździł 3 razy, coś padło i "nie działa". Używki najlepiej brać od zawodników lub znajomych, a przed zakupami na allegro sprawdzić naszą czarną listę

Pozdro



Maciek Bogusławski. - Czw Cze 18, 2009 6:01 pm
" />Dokładna wyczerpujaca wypowiedź

Proszę, pisz na temat a nie bezsensowne podsumowania, nic nie wniosłeś tym do tematu.

Mod.



Mateusz Purgał - Czw Cze 18, 2009 8:23 pm
" />ja bym celował w używane XB8 od jakiegoś zawodnika- modelik da sie kupic za naprawde niezla cene, a czesci w Proximie. Pozdrawiam!



mati92 - Pią Cze 19, 2009 10:01 am
" />Dzieki za odpowiedzi naprawde wiele mi pomogliscie,zdecyduje sie chyba na hpi trophy 3.5,teraz pytanie do p.Dariusza czy sa jakies czesci zapasowe w zestawie,jakies klucze lub dodatkowe rzeczy czy trzeba to wszystko dokupic bo np. w zestawie z baja bylo duzo czesci zapasowych a na dodatek olej do amorow do filtra itp.?



Maciek Bogusławski. - Pią Cze 19, 2009 3:38 pm
" />Ehhhh.... Tak Ci pomogliśmy ze i tak chcesz kupic HPI Trophy....
Pomyśl nad tym poniżej!!!

">ja bym celował w używane XB8 od jakiegoś zawodnika- modelik da sie kupic za na prawde niezla cene, a czesci w Proximie. Pozdrawiam!
Pomyśl nad tym powyżej!!!
HPI zapewne daje tam jakies duperele do tego Tophy typu zapasowy filtr powietrza, spinki do amortuzatorów i takie dam *****ółki, ale nie licz na te droższe częsci.

PS. http://cgi.ebay.com/X-Ray-XB8-EC-OS-VZB ... 1|294%3A50
Nawet do opchnięcia. Dobry samochod, dobry silnik, tylko szkoda ze nie od znajomego.



Przemysław Staniewski - Sob Cze 20, 2009 8:56 pm
" />
">Alternatywa:
GS CL-1
GS Storm EVO
Lightning(są różne wersje)


Widzę tu u kolegi małą nie konsekwencję .
Proponujesz Lightninga, a dyskwalifikujesz Trophy, a przecież to te same modele.
Poza kolami ,budą ,zbiornikiem i silnikiem nie różnią się niczym.
Tak na prawdę Trophy to podstawowa wersja Lightninga z drobnymi zmianami w celu spełnienia wymogów dopuszczenia "pudełkowego" modelu do zawodów.
Model jest na początek naprawdę nie zły, a za nim nauczy się dobrze jeździć i regulować model to i tak podwozie będzie kwalifikowało się do wymiany.



Mateusz Łukaszuk - Sob Cze 20, 2009 9:22 pm
" />
">Alternatywa:
GS CL-1
GS Storm EVO
Lightning(są różne wersje)


Widzę tu u kolegi małą nie konsekwencję .
Proponujesz Lightninga, a dyskwalifikujesz Trophy, a przecież to te same modele.
Poza kolami ,budą ,zbiornikiem i silnikiem nie różnią się niczym.
Tak na prawdę Trophy to podstawowa wersja Lightninga z drobnymi zmianami w celu spełnienia wymogów dopuszczenia "pudełkowego" modelu do zawodów.
Model jest na początek naprawdę nie zły, a za nim nauczy się dobrze jeździć i regulować model to i tak podwozie będzie kwalifikowało się do wymiany.

Nie wmówisz mi, że niedawno kupiłem coś jak HPI Trophy...

Lightning 2 Pro Evo wcale nie ma wielu cech wspólnych o których Ty mówisz. Szczerze powiedziawszy, to HPI Trophy 3.5 jest zabawką, a kolega chce coś na zawody.

Nie wliczając lightninga moim drugim modelem jest GS Racing Storm Evolution, który przepalił 25l paliwa, z czego 23l na podstawowym GS'owskim silniku B03. W tym czasie straty jakie poniosłem to: dwa wahacze, kardany (to się wyrabia).

GS w porównaniu z HPI Trophy 3.5 - jest o wieeeeeeele lepszy.

Aha, żeby nie było, to wiem to od paru osób, które zajmują się serwisowaniem modeli, a zarazem mają porównanie.

Jeśli udałoby Ci się zebrać jeszcze trochę funduszy to:

- GS Racing CL-1
- HB Lightning 2 Pro Evo - podwozie używane, od zawodnika (szukaj ofert)

Pozdrawiam,





Przemysław Staniewski - Sob Cze 20, 2009 10:02 pm
" />Nigdzie nie napisałem że Trophy to to samo co 2 Pro Evo, tylko że to to samo co podstawowa wersja Lightninga, a podstawową wersją był Lightning 2 sport (już nie produkowany)

Gdybyś miał wątpliwości ,a nie oglądałeś obydwu modeli na żywo to porównaj sobie :
http://www.hbeurope.com/kit.php?partNo=66206&lang=en
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 08&lang=en



HPI Polska - Nie Cze 21, 2009 7:08 am
" />
">Dzieki za odpowiedzi naprawde wiele mi pomogliscie,zdecyduje sie chyba na hpi trophy 3.5,teraz pytanie do p.Dariusza czy sa jakies czesci zapasowe w zestawie,jakies klucze lub dodatkowe rzeczy czy trzeba to wszystko dokupic bo np. w zestawie z baja bylo duzo czesci zapasowych a na dodatek olej do amorow do filtra itp.?
Na samym dole strony z opisem modelu znajdziesz informacje o niezbędnych produktach które musisz dokupić aby uruchomić model.
Poza tym polecam termometr, zapasowe świece i ewentualnie zestaw startowy.
Jest jeszcze sporo rzeczy które przydadzą ci się przyszłości klucze, narzędzia itd. ale na początek skorzystaj z tego co masz domu.
Serdecznie namawiam na udział najbliższych zawodach. Tu spotkasz się z kolegami którzy z pewnością doradzą, pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania.



KiT - Wto Lip 07, 2009 3:04 pm
" />
">Alternatywa:
GS CL-1
GS Storm EVO
Lightning(są różne wersje)


Widzę tu u kolegi małą nie konsekwencję .
Proponujesz Lightninga, a dyskwalifikujesz Trophy, a przecież to te same modele.
Poza kolami ,budą ,zbiornikiem i silnikiem nie różnią się niczym.
Tak na prawdę Trophy to podstawowa wersja Lightninga z drobnymi zmianami w celu spełnienia wymogów dopuszczenia "pudełkowego" modelu do zawodów.
Model jest na początek naprawdę nie zły, a za nim nauczy się dobrze jeździć i regulować model to i tak podwozie będzie kwalifikowało się do wymiany.

Pytanie jest nieprecyzyjne, czy autor chce startować regularnie na zawodach i odnosić tak sukcesy a także wyrabiać sobie doświadczenie, czy też zamierza bywać. Choć z drugiej strony czy pudełkowy RTR spełnia ten drugi warunek? Nie tak dawno w elektrykach była tak sama sytuacja i młody doświadczeniem modelarz został namówiony na model Brama, który do dziś wisi w dziale sprzedam.

Ja rozumiem, że jest kryzys, ale kupującego i jego portfel też trzeba szanować i tak mu doradzać by optymalnie wydał swoje pieniądze. W dłuższej perspektywie to się opłaci...



Maciek Bogusławski. - Śro Lip 15, 2009 11:15 am
" />
">Alternatywa:
GS CL-1
GS Storm EVO
Lightning(są różne wersje)


Widzę tu u kolegi małą nie konsekwencję .
Proponujesz Lightninga, a dyskwalifikujesz Trophy, a przecież to te same modele.
Poza kolami ,budą ,zbiornikiem i silnikiem nie różnią się niczym.
Tak na prawdę Trophy to podstawowa wersja Lightninga z drobnymi zmianami w celu spełnienia wymogów dopuszczenia "pudełkowego" modelu do zawodów.
Model jest na początek naprawdę nie zły, a za nim nauczy się dobrze jeździć i regulować model to i tak podwozie będzie kwalifikowało się do wymiany.
Nie dyskfalifikuję Trophy, ale ktoś prosił o alternatywę, więc pisze nie?
Czyli co? Jak kupię trophiego to juz jest przygotowany full pod zawody? W każdym modelu cos sie psuje



Dorian Karczmarzyk - Śro Lip 15, 2009 11:42 am
" />Czy Ty na prawdę jesteś taki tępy czy tylko udajesz ? W trophym nic nie musisz zmieniać przed zawodami a w lightningu musisz m.in bak. Oczywiście potrzebujesz zapasowe świece itp itd ale nie musisz niczego zmieniać w modelu jeśli nie chcesz. A w lightningu musisz zmienić bak bo ten co jest oferowany w modelu jest nieprzepisowy. Zrozumiałeś ?



Maciek Bogusławski. - Śro Lip 15, 2009 12:26 pm
" />Ciekawe. Jak chce to moge i pojechac samoróbką do USA i tam stawiać czoła model z najwyzszej pólki nie? Aby tylko spełniała przepisy.
Jak jest troche kasy w zanadrzu, to nie gadaj głupot, ze nie przyda sie wymiana częsci najbardziej narażonych na peknięcie
Jak nic nie trzeba wymieniać to może przesiądź się z xb8 na Trophiego bedziesz miał to samo tylko cze o wiele taniej



Max Malewski - Śro Lip 15, 2009 12:29 pm
" />
">Ciekawe. Jak chce to moge i pojechac samoróbką do USA i tam stawiać czoła model z najwyzszej pólki nie? Aby tylko spełniała przepisy.
Jak jest troche kasy w zanadrzu, to nie gadaj głupot, ze nie przyda sie wymiana częsci najbardziej narażonych na peknięcie


jak to kiedyś nauczyciele mówili u mnie w szkole : " bez komentarza " .
Powered by WordPress, ©