ďťż
Axial 28 czy HPI 4.6 (od sava)???
Karol Czerwiński - Śro Sie 02, 2006 7:05 am " />Mysle nad zakupem silnika axial 28 ale tak naprawde nic o nim niewiem tylko to ze jakas uszczelka pęka.Mam do wyboru też hpi 4.6 (od sava) . Piszcie jezeli coś wiecie o axialu 28 i poradzcie mi co wybrac. spinacz_nyc - Śro Sie 02, 2006 11:17 pm " />sam nie mialem z nimi do czynienia ale widzialem HPI 4.6 HO nic szczegolnego wiec tymbardziej starszy model, za to o axilach same pochwaly jak narazie Karol Czerwiński - Czw Sie 03, 2006 5:51 am " />podaj strone na której znalazłeś pochwały o axialach, bo narazie forumowicze w ankiecie wybierają hpi 4.6 Michał Tronowski - Czw Sie 03, 2006 12:04 pm " />Cześć ! Chciałbym powiedzeć coś o silniku HPI 28 HO. Posiadam model Hellfire którego przygotowałem do zawodów w Murowanej Goślinie w klasie MT Open.Ponieważ nacodzeń mam do czynienia z wyczynowymi silnikami motocyklowymi,postanowiłem bliżej się przyjżeć silnikowi 28HO.Po rozebraniu silnika stwierdziłem że jest on precyzyjnie wykonany i wymaga on tylko niewielkich poprawek w zakresie faz rozrządu i polepszenia przygotowania mieszanki w komorze korbowej.W wyniku tych zabiegów powstał silnik nie odbiegający LRP 28 spec3 który posiada w swoim modelu Michał Karpiński.Używam paliwa Tornado 25.Podczas wyścigu finałowego silnik zachwywał się bardzo stabilnie pod względem temperatury[112stopni] i parametrów pracy.Istotą tego silnika jest to że posida on bardzo wysoki moment obrotowy już od niskich obrotów i przebiega on bardzo równo w całym zakresie obrotów.I moje prywatne spostrzeżenie MOC SILNIKA TO NIE WSZYSTKO! Pozdrawiam Wszystkich. Gruby - Czw Sie 03, 2006 12:34 pm " />Kup sobie STS .28 - same dobre rzeczy o nim pisza a tanszy niz cala reszta : http://cgi.ebay.com/STS-D28M-28-CRT-HPI-SAVAGE-X-4-6-Hellfire-MGT-LST2-LST_W0QQitemZ300012210893QQihZ020QQcategoryZ116076QQrdZ1QQcmdZViewItem a tu masz jak sie o nim wypowiadaja: http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=58718 typ wlasnie spytal ktory to mu ten poradzili - moj jest juz na poczcie - dzisiaj ide odebrac paczke - pojezdze to powiem jak jest Karol Czerwiński - Czw Sie 03, 2006 3:26 pm " />LRP 28 spec3 ma 3.89 KM a sts28 ma 3.6KM , wolałbym lrp tylko do obu tych silników niewiem jak z czesciami np.szarpanką zeby dokupić Jędrzej Bieniasz - Czw Sie 03, 2006 3:48 pm " />na hpi.pl masz lrp... Gruby - Czw Sie 03, 2006 4:47 pm " /> ">LRP 28 spec3 ma 3.89 KM a sts28 ma 3.6KM , wolałbym lrp tylko do obu tych silników niewiem jak z czesciami np.szarpanką zeby dokupić tak ale sts jest o 50-60 $ tanszy Karol Czerwiński - Czw Sie 03, 2006 6:48 pm " />tak ale ma 3,89 KM a nie 3,6KM i dużo lepszy momęt obrotowy Michał Tronowski - Czw Sie 03, 2006 7:19 pm " />Porównując silnik LRP do STS to LRP wysoko kręci obroty użyteczne i moment obrotowy także jest przeniesiony nieco wyżej dlatego właśnie taka wysoka moc.STS osiąga najwyższy moment przy niższych obrotach.Różnica jest taka że LRP po chwili zaczyna "jechać" a STS praktycznie od razu. Karol Czerwiński - Czw Sie 03, 2006 7:33 pm " />to co byś wybrał nie patrząc na cene?? Michał Tronowski - Czw Sie 03, 2006 7:44 pm " />LRP ze względu na dostępność www.hpi.pl jak również na jakość wykonania .Miałem okazję rozebrania tego silnika i powiem szczerze że kopara mi opadła jakie rozwiązania techniczne w nim zastosowano ,np.wał korbowy jest wykonany w technologji "tri turbo". Karol Czerwiński - Czw Sie 03, 2006 8:24 pm " />dzięki za pomoc w dokonaniu decyzji, kupie go na 90% widze że nie tylko ja mam lightinga gt!!!! Michał Tronowski - Czw Sie 03, 2006 8:57 pm " />Jeżeli ten silnik chcesz wrzucić do Lightinga GT to co 1,5 godz. jazdy musisz przeglądnąć dyfry . Najpierw powstają luzy na łożyskach a potem lecą zęby. Pozdrawiam. spinacz_nyc - Czw Sie 03, 2006 10:32 pm " />dlnie patrze tutaj czytam fora "tutejsze" i sporo ludzi wymienia w savage silniki na axiale 28 i sa zadowleni, co do mocy LRP i slabego startu to nie wiem, moj sie przewraca na plecy na polowie gazu nie podjezdzajac nawet 30cm tylko z miejsca robi fikolka, co do ich mocy to hmmm zalezy jak kto mierzy jak ja kupowalem swoj LRP to pisali ze mial 3.6 na dzis pisza ze ma 3.9 ten sam silnik ( wiem ze jest spec 3 ale o nim nie mowie) ale fakt faktem jest ze LRP jest jednym z najlepszych silnikow i dotego jest tani, wiem to nie tylko moja ocena ale takze ludzi ze sklepu ktorzy widzieli wiecej odemnie i wywalali oczy na widok mojego LRP w lst a widzieli duzo, takze mialem porownanie to mjoe do lst z mach 26, hellfire, tmaxxy z picco i osami, kilka savage orazr z buggy takze, jak masz do wyboru lrp ja bym bral nawet sie nie bede zastanawial, moim nastepnym silnikiem bedzie natepnt LRP a w ta sobote bede mial savage x wiec osobiscie je porownam, tyle odmnie Karol Czerwiński - Pią Sie 04, 2006 7:07 am " />na jakim paliwie polecasz jeżdzić na tym silniku, ja mam 4 litry bb20%. Michał Tronowski - Pią Sie 04, 2006 8:35 am " />Ja używam tornado 25% ale do codzennej jazdy polecam 20% .Możesz też użyć Runner Time.Obydwa paliwa są bardzo stabilne jeśli chdzi o pracę silnika, reszta to palwa niezbyt stabilne (silnik trudny do regulacji). Karol Czerwiński - Pią Sie 04, 2006 8:56 am " />ja ma jeszcze 4 litry big banga 20% i co moge na nim jezdzić??? Michał Tronowski - Pią Sie 04, 2006 9:29 am " />Radziłbym od razu stosować dobre paliwo.Jak zaczniesz na BB i przejdzesz np. na Tornado będzisz musiał diametralnie zmienić regulację silnika co podejrzewam zajmie Tobie ok. 0,5 l paliwa Gruby - Pią Sie 04, 2006 11:30 am " />Moj juz jest - tu sa fotki: http://img236.imageshack.us/img236/1976/silnikee2.jpg http://img68.imageshack.us/img68/8913/silnik1ya7.jpg http://img218.imageshack.us/img218/1184/silnik2ok8.jpg http://img236.imageshack.us/img236/1256/silnik3co1.jpg Jeszcze nie jezdzilem, bo deszcz pada, ale jak juz odpale i troche przejezdze to napisze co i jak Tomasz Ostrowski - Pią Sie 04, 2006 12:02 pm " />a czemu nie obróciłeś wlotu paliwa? Karol Czerwiński - Pią Sie 04, 2006 12:41 pm " />no i co że będe musiał regulować silnik jeszcze raz ale przecież nie odstawie 4 litrów paliwa chyba żeby ktoś chciał kupić. Ja nie mam problemów z regulacją. Gruby - Pią Sie 04, 2006 1:41 pm " /> ">a czemu nie obróciłeś wlotu paliwa? na razie nie ma takiej potrzeby, a ja tak jest to rurka nie dotyka silnika i sie paliwko nie bedzie nagrzewac |