ďťż
BLAZER KLUB UŻYTKOWNIKA
Bartek - Sob Lip 29, 2006 10:44 am " />Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem BLAZERA a zarazem początkującym RC maniakiem. Wiem, że parę osób razem ze mną również kupiło to autko i fajnie było by gdybyśmy mogli dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat modelu. Na pewno każdemu przyda się pomoc i wiedza innych. Otwierając ten temat pragnę stworzyć cos na kształt „Poradnika Użytkownika” tego autka. Piszcie, co przerobiliście, co zamierzacie zmienić i co najczęściej wam się psuje po prostu wszystko o BLAZERKU. Ja dopiero jestem po docieraniu, zresztą dzięki Piotrkowi Michalskiemu, bo sam to na pewno nie dałbym sobie rady z regulacją, jak na początek to czarna magia, ale po zadaniu setki trudnych pytań i potem jeszcze przesłaniu tego przez GG Piotrkowi udało się przekazać mi część wiedzy, za co mu dziękuje. Zrobiłem już zakupy z dodatkowym wyposażeniem tzn. - grzałka do świec, bo ta standardowa jest do d….. - świece Ofny średnie - dwa pakiety 7,2V 3000mAh do startera - akumulatorki AA GP 2300 do aparatury - ładowarkę MULTIPLEX - termometr DURATRAX FLASHPOINT - olejek ARO - olejek do filtru powietrza - paliwo TORNADO 25% To chyba już wszystko Autko jest super jestem bardzo zadowolony, choć nie mam porównania, bo jest to mój pierwszy model. Tak jak ktoś już pisał na forum ma kiepskie hamulce (czekam na opis jak je przerobić) I wydaje mi się trochę nie stabilny chyba, że mam coś źle wyregulowane Na których oponkach jeździcie najczęściej? Piotr Michalski - Sob Lip 29, 2006 11:11 am " />Bartek, wiesz, że to była dla mnie czyta przyjemność Co do modelu, to byłem mile zaskoczony. Silnik pracował ładnie i stabilnie, potrzebował tylko mocniejszczego rozgrzania przy docieraniu by nie gasł, ale to żaden problem. W regulacji też nie stwarzał żadnych problemów. Jedyne co mi się nie "spodobało" to lekkie "myszkowanie" modelu przy mocnym przyspieszaniu na prostej, ale to myślę, że kwestia regulacji i doboru oleju. Jednak model bardzo ładnie trzyma się w zakrętach, jest trochę nadsterowny, co chyba lubi każdy Jedyny minus na początek to te hamulce, ale jak ktoś już na forum wspomniał, jest na to rada. Też czekam na fotki jak zostało to rozwiązane. A i jeszcze jedno. Buda i jej mocowanie. Jak dla mnie jest to stanowczo za wysokie. Jak zauważyłem, była to swego rodzaju moda w modelach MT OFNY (Pirate, Dominator, Titan). Buda jest bardzo wysoko i pomimo wycięcia otworu w szybie silnika nie widać, czyli przelatujące powietrze nie będzie go "łapać" co może skutkować wyższą temperaturą silnika. Myślę, że jedna da się to jakoś opuścić. Gdyby któs miał jakiś problem z tym modelem to piszcie a może rozpracuję to na modelu Bartka O ile pozwoli Piotrek-krk - Nie Lip 30, 2006 12:01 am " />Czesc Rowniez mam ten model i jestem nim bardzo zaskoczony! Podoba mi sie strasznie, nareszcie cos wielkiego i ciezszego. Robi wrazenie. Dopiero jeden baczek za mna, jutro reszta. Hamulce sa slabe? Nie moge tego stwierdzic bo jeszcze nie jezdzilem jednak po nacisnieciu hamulca w moim modelu nie da sie go przesunac - bylo odwrotnie w moim wczesniejszym mt2, bardzo lipny hamulec tam byl. W modelu troche aparatura mi sie nie podoba ale mysle, ze da sie przezyc. Upchanie kabli oraz odkrecenie pudelka z odbiornikiem ( 5 srubek ) tym malym kluczykiem jest straszne - proponuje odrazu kupic srubokret imbusowy. Fail safe, kolejne oponki, butelka, grzalka, akumulator, ladowarka ( 110V :[ grr ) to naprawde tanie jak za 999zl. Jeszcze przesylka kurierem darmowa. Taka promocja to naprawde swietna okazja. Na ktorych oponach jest niestabilny? CHyba nie na tych szerszych? W porownaniu do mt2 model jest strasznie strasznie skomplikowany. Jednak po 2 dniach wpatrywania sie w niego wyglada normalnie. Ogolnie silnik, bak i umiejscowienie wszystkiego we wnatrz jest takie samo jak w lightningu stadium. co prawda mniej tam hamulcow jest ale bardzoo podobne. Mam zamiar ze znajomym zrobic bajer ktory bedzie ustawial servo gazu na zero jesli odlaczy sie pakiet w modelu. Odnosnie nagrzewania - tez to zauwazylem. Do jakiej temperatury musisz go grzac aby na najnizszych siedzial bez gasniecia? Ja mam minimalnie wyzsze obroty. Jesli bylby z tym problem, mozna troche dokrecic srubke od przepustnicy, jednak jest to ostatecznosc i nie najlepszy pomysl, poniewaz ogolnie niskie obroty sa dobrze ustawione. tak, ustawienia w modelu sa super, wydaje mi sie, ze nie ma co krecic, ja juz trzymam sie z dala od srubokretu. Opisze wiecej jak troche pojezdze i poczuje jego moc Pozdrawiam Piotrek-krk - Pon Lip 31, 2006 8:21 am " />Zaczelo sie. Jezdzi super, hamulec wystarczjacy! ALe czy ma ktos problem z servem? Zacielo sie kilka razy, w silniku halasuje. Problem czesciowo zalatwiony, jednak na godzine zabawy servem zaciol sie 3 razy ( To servo skretu, moze wnerwic. Bartek - Pią Sie 04, 2006 6:15 am " />Witam Ja w swoim autku nie miałem jak do tej pory problemów z serwem, ale może dla tego, że nie za dużo nim jeździłem. Cały czas tylko są problemy z hamulcami nie potrafię ich wyregulować, ale może metodą prób i błędów uda mi się. Czy ktoś już próbował wprowadzić jakieś zmiany w swoim BLAZERKU, chodzi mi o zmiany tuningowe. Czy planujecie starty w zawodach????? Piotrek-krk - Pią Sie 04, 2006 8:47 am " />Hm jak pewnie czytales to wreszcie servo sie spalilo :[ Odnosnie hamulca to nie wiem dlaczego masz slaby. hcesz miec taki ze przy pelnej predkosci calkiem zablokuje Ci kola? Wtedy zrobi koziolka. Moj jak jedzie ( narazie na ok polowie gazu ) i jak zahamuje to trze oponkami. Mozesz regulowac tymi beczolkami na ciegnach ( przedniego i tylnego ) oraz tym srebrnym pokretelkiem. Marek Byrczak - Pią Sie 04, 2006 8:56 am " />Przede wszystkim przybliżcie klocki do tarczy hamulca. Są zdecydowania za daleko. Później możecie spróbować z kręceniem na cięgnach hamulca. Chodzi mi o te "ograniczniki", które poruszają krążek (który z kolei dociska klocki do tarczy). Z komercyjnych to.. Możecie kupić węglowe tarcze hamulcowe. Wtedy też trzeba dokręcić klocki do tarczy, pomimo że taka tarcza jest dwa razy grubsza. Ewentualnie, lepsze serwo skrętu. Nie za mocne, lepsze jest szybkie (siła około 6,5 kg), bo będzie Wam blokować koła, a nie o to chodzi w hamulcu. Piotrek-krk - Pią Sie 04, 2006 9:01 am " />Odnosnie klockow to u mnie byly idealnie. Po paru jazdach z przodu okazalo sie, ze sa za ciasno. Dziwne, ze wczesniej bylo ok. Pewnie cos wpadlo, no nic, zrobilemw iekszy luz, teraz mozna wrocic do starych ustawien. Moze Bartek ma za duzy luz? Wtedy nie masz szans ustawic nawet na ciegnie. Marek Byrczak - Pią Sie 04, 2006 9:11 am " />No nie wiem. Może w Blazerze jest w miarę ok. Wiem, że w Ultrze (zarówno LX i MBX) jest trochę za luźno. Ma być na tyle ciasno, że model puszczony swobodnie, ma jechać i nic nie może go hamować. Skręcać dopóki nie ma takiego objawu, a póżniej zostawić trochę luzu. wrzech - Pią Sie 04, 2006 1:42 pm " />Im wiekszy l;uz tym wieksza sila dzwigni, ale slabsze trzymanie klockow. Ja w lx compie przykleilem te srubki. Warunek jest jedne aby to dzialalo. W obu hamulcach MUSI byc taki sam luz. Aby to zrobic nalezyc wyciagnac caly dyfer z tarczami, dokrecic srubki i odkrecac rownomiernie do uzyskania luzu ponad 0,5 mm po obu stronach tarczy. Piotrek-krk - Sob Sie 05, 2006 6:51 pm " />Juz chyba wiem w czym tkwi problem odnosnie hamulcow. Ustawilem dzis super hamulce, hamowal jak brzytwa, ale po 5min hamulec stracil. Te pakiety ktore dodaja nadaja sie chyba tylko do smietniczka.. Jak kupie nowe to sprawdze. Druga sprawa. Czy jesli jedziecie troche szybciej i skrecacie to czy model wydaje taki dziwny dzwiek?wfwfwfwfwfwfwfwfwwf - slychac, ze z dyfrow, jednak mialem to w mt2 i nie padly mi jak ten glos bylo slychac. Moze od poczatku tak byc? ktorys dyfer dziala i tak kijowo jest.. |