ďťż
BMW 740i
RadAg! - 2007-10-16, 06:27 Michal sie cos nie chwali a ci ktorzy jeszcze nie widzieli jego podpisu nic nie wiedza... kupil BMW 740i z 1996r. Michal zapodaj fotosy i opowiedz nam o tym samochodzie... piotrekzet - 2007-10-16, 06:40 Ha, ja wczoraj widziałem jego beemkę, no furka full wypas Mało tego, nawet siedziałem w środku michal_5000 - 2007-10-16, 07:42 Ech, no wlasnie nie chcialem sie chwalic poki nie mam fotosow, a u mnie z tym jak zwykle problem z braku sprzetu... Chyba zrobie komorka. GAZDA - 2007-10-16, 08:38 masz bmw 7ke a nie masz aparatu fotograficznego? dlaczego właściwie w podpisie podajesz kolor swej bryki po niemiecku? michal_5000 - 2007-10-16, 09:01 masz bmw 7ke a nie masz aparatu fotograficznego? No przecież nie nową! Moja kosztuje pewnie tyle co Opel Corsa. dlaczego właściwie w podpisie podajesz kolor swej bryki po niemiecku? Bo tak jest precyzyjniej, a ja lubię jednoznaczność. To po prostu oryginalna nazwa. GAZDA - 2007-10-16, 10:23 na allegro można też kupić używane aparaty... piotrekzet - 2007-10-16, 13:23 No ten czarny to faktycznie taki jak kosmos Xtra furka Maly#99 - 2007-10-19, 19:42 michal napisz cos na jakim wypasie ja masz i koniecznie zalatw fotyyy, dlugo jej szukales? od zawsze chcialem miec 7 GAZDA - 2007-10-19, 21:52 mi zawsze podobała sie 6-tka ale przestali budować, a do tej nowej nie moge sie przyzwyczaić... Maly#99 - 2007-10-19, 22:09 a pamietacie 8? GAZDA - 2007-10-20, 06:35 kupe forsy stracił koncern bmw na tym autku, nigdy nie zwróciły im sie koszty... michal_5000 - 2007-10-20, 19:01 Dobra, no to parę słów o bohaterze tego wątku... Na początek kilka fotek. Przepraszam za jakość ale robione telefonem... Te lepsze były robione jeszcze przez poprzedniego sprzedającego. Jeśli chodzi o specyfikacje, to jest to BMW 740i (krókie) z 1996, silnik M62 - czyli ten nowszy i podobno bardzo udany (V8 4.4L, 286 PS, 440 Nm). Skrzynia 5HP24 (też ta nowsza ) z trybem zwykłym, sportowym i Steptronikiem. Osiągi (przynajmniej katalogowe) to 250 kph i 7.0 s do paki. Autko ma lakier 303 Cosmosschwarz, listwy Shadowline (czarne zamiast chromowanych), czarną skórzaną tapicerkę i antracytową podsufitkę. Z rzeczy na pokładzie mamy: - elektryczne szyby - elektryczny szklany szyberdach - elektrzyczne lusterka, prawe opuszcza się automatycznie po wrzuceniu R - elektrycznie regulowane fotele z pamięcią (sportowe - Kontoursitze) - elektryczna roleta tylnej szyby - elektryczne otwieranie/dociąganie klapy bagażnika - podgrzewanie foteli - automatyczna dwustrefowa klimatyzacja - ogrzewanie postojowe Webasto - przewietrzanie postojowe - funkcja REST ogrzewająca wnętrze przez 15 min. po wyłączeniu silnika korzystając z jego ciepła - tempomat - komputer pokładowy - zmieniarka CD - telewizja (pamiętajmy że to '96 rok! ) - nawigacja (jak wyżej) - telefon pokładowy z zestawem głośnomówiącym (jak wyżej) - czujniki parkowania - wycieraczki z czujnikiem deszczu - automatycznie ściemniające się lusterka - centralny zamek z pilotem - domykanie szyb/szyberdachu z pilota - 4 (chyba ) poduszki powietrzne - ABS - ASC - lampy ksenonowe - trzecie światło STOP - hak holowniczy Dodatkowo poprzedni właściciel(e) wprowadzili trochę modyfikacji: - trzyczęściowe felgi 19" RH Phoenix z przyjemnym rantem - sportowy wydech - czarna nerka zamiast chromowanej - przyciemnione szybki z tyłu - blenda AC Schnitzer na tylną szybę + dyskretna lotka na klapie bagażnika - niebieskie świetlówki pod deską rozdzielczą No i to tyle . Wiem że Forum trochę nie to, ale skoro Radek już założył taki temat... Zresztą mówcie co chcecie, fura mi się mega-podoba i nie wyobrażam sobie teraz mieć czegokolwiek innego! michal_5000 - 2007-10-20, 19:02 heh, stara Seria 6 (E24) to prawdziwe auto z charakterem... Mój dobry znajomy kupił taką na studiach. Ponad rok później miałem swojego SEC-a i mogliśmy zrobić małą konfrontację bezpośrednich konkurentów sprzed lat . Muszę powiedzieć że Mercedes odpowiadał mi zdecydowanie bardziej - zdecydowanie bardziej masywny i z większym wypasem. Natomiast osiągi (przynajmniej te podstawowe) praktycznie takie same. A Serię 8 oczywiście pamiętam, choć to dziś zupełnie zapomniany samochód. To prawda, okazał się totalną rynkową porażką - pomimo że w swoich czasach był szczytem zaawansowania technologicznego. Maly#99 - 2007-10-20, 19:26 pelen szacun wyposazenie zajebiste, felunek bdb i ten kolorek , zastanawiam sie tylko jak dziala telefon? michalowi gratulujemy 7ki RadAg! - 2007-10-20, 23:56 Nie no Michu bez obrazy ale to jest dresiarskie auto po prostu. Gangsterka na maksa...Tylko gole dupy do tego auta i gangsterow z lancuchami na szyi...Sorry. Podoba ci sie, fajnie... Maly#99 - 2007-10-21, 10:53 zgadaza sie radku, jest gansta stalj ale o to chodzi michal_5000 - 2007-10-21, 18:06 No cóż Radku, muszę Cię zawieść... Łańcuchów nie noszę i gołych dup też nie wożę. A pasażerkę mam tylko jedną, w dodatku od ponad 6 lat tą samą Pewnie masz rację jeśli chodzi o stereotypowe skojarzenia - ale w sumie co mnie to obchodzi, skoro właśnie ta furka podoba mi się najbardziej? @Maly#99 - autka szukałem dość długo, bo praktycznie odkąd sprzedałem SEC-a (styczeń tego roku). Tyle to trwało, bo miałem bardzo sprecyzowane wymagania odnośnie wersji silnikowej, kolorów, opcji, itp. No i jeszcze dysponowałem ograniczonym budżetem, więc wypasione 740d z roczników 1999-2000 po 16 000 EUR odpadały... A telefon to normalna komórka, tylko na dużą kartę SIM. Muszę sobie zamówić duplikat i będe mógł to uruchomić. RadAg! - 2007-10-21, 19:09 Michal, ja cie o takie rzeczy nie podejrzewalem, jak trafnie wyczules chodzi mi o stereotyp i w takich kategoriach kojarze to auto. Niestety ale czarne merole i beje to mi sie zawsze z mafijnymi grupami kojarza... michal_5000 - 2009-11-15, 18:49 Odświeżę trochę temat, bo Radek wywołał mnie do tablicy... Ogólnie nie wiem czy kogoś to zainteresuje na tym forum - ale jakiś czas temu rozstałem się z czarnym BMW E38 740i - po to, żeby pół roku później kupić prawie identyczne czarne BMW E38 740i... To była zabawna historia: zirytowany spalaniem poprzedniego 740i, postanowiłem zastąpić go jakimś V8, które zadowoliłoby się 16l/100km w warszawskich korkach. Sprzedając BMW myślałem o Corvette z okolic '87-'89. Jednak rozważając "za i przeciw", od Corvette przeszedłem do Lexusa LS400, od Lexa do BMW E38 740d, a stąd był już tylko krok do E38 740i... I tym sposobem po raz kolejny nie kupiłem amerykańskiej fury. Auto pochodzi z końca produkcji (rocznik 2000) a przyprowadziłem je z dość daleka - bo z okolic Darmstadt. Jak przystało na E38 - wiele rzeczy jest, wielu nie ma... Chyba najciekawsza jest rzadko spotykana opcja #337 Sportpaket M, w której skład wchodzi: kierownica M, antracytowa podsufitka, drewno Birka anthrazit, fotele Kontoursitzen (co ciekawe nie łamane i nie pompowane), tapicerka czarna skóra Nappa + Alcantara, Shadowline, białe kierunkowskazy przód/tył, koła M i zawieszenie M. Ciekawostka taka, że często z tym pakietem szedł ekskluzywny lakier Imolarot - ja jednak mam Cosmosschwarz. Poza tym - z ciekawszych opcji - jest czujnik deszczu, pilot bramowy, fotochromatyczne lusterka, tylna roleta, ogrzewanie/przewietrzanie postojowe... Z kolei rzeczy których najbardziej mi brakuje - to szklany dach, hydrauliczna klapa bagażnika, skórzany tunel/deska/boczki i Lichtpaket. Myślę jednak, że z czasem do wszystkiego dojdziemy. Pomysłów na modyfikacje zresztą tradycyjnie jest sporo - jednak jak zawsze ich tempo będzie zależeć od możliwości. Na zakończenie kilka fotek pstrykniętych tuż po kupnie. Lepszej sesji póki co nie zrobiłem, ale to też jest w planach. A ogólnie, to udzielam się teraz przede wszystkim na forum 7er.pl (poświęcone wyłącznie BMW serii 7) - na wypadek gdyby ktoś był zainteresowany. RadAg! - 2009-11-17, 09:56 Czyli modele 96 i 2000 to nadal ta sama buda? A jak silniczek? V.8 4 litry, zgaduje? Jak spalanie, jestes teraz zadowolony? No i napisz cos o osiagach Pozdro! GAZDA - 2009-11-17, 17:27 chyba v12... zanim kupiłem barona to chciałem takie kupić ino starsze, no ale nie chciał nawet odpalić... GAZDA - 2009-11-17, 17:30 bmw 7ka to jeszcze spoko, ale radag ostatnio sie chyba golfem chwalił RadAg! - 2009-11-17, 17:57 Oj lincoln, lincoln Po co od razu te nerwy Ja sie tez w sumie swojego czasu denerwowalem ale akurat Michal juz mnie ta swoja miloscia do luksusu tak znudzil ze sie wogle nie podniecam teraz Dresem chyba nie jest poza tym no i mial kiedys Taurusa ktorego rozbil A co do samego BMW to jest najgorsza marka swiata i tyle ale jak widac sa ludzie ktorzy wybieraja to auto pod katem suchych danych technicznych i opcji wyposazenia a nie tylko ze kolega tez ma BMW i ten sam dres ...no nic Michal, myslalem ze nie bedzie problemu zebys sie pochwalil nowym autem, miales jednak racje zeby sie nie ujawniac, jeszcze mi uzytkownikow odstraszysz... michal_5000 - 2009-11-17, 22:50 @RadAg - model E38 (czyli III generacja Serii 7) był produkowany w latach '94-'01. Po drodze był facelifting w '99, co najłatwiej poznać po przednich lampach (choć ogólnie różnic było sporo). Silnik mam ten sam co i poprzednio - czyli V8 4.4L. Wśród fanów uchodzi za jeden z najlepszych w historii marki (ja mam nieco inne zdanie), wg specyfikacji 286 PS i chyba 440 Nm. Czyli tyle, żeby przy tej masie przyzwoicie się odpychać - pewnie podobnie jak Impala SS. Jeśli chodzi o motywację... Nie mogę powiedzieć że auto wybrałem dla suchych danych. W tej kategorii Lexus LS400 na pewno nie wypada gorzej. Jednak obok danych brałem pod uwagę stylistykę (E38 po prostu bardzo mi się podoba), ilość dostępnych części tuningowych, ogólny klimat, społeczność... Słowem te same czynniki, dla których inni wybierają Camaro a jeszcze inni Golfa. Co do dresów - to też nie jest tak. Mogę powiedzieć, że znam (mniej i bardziej blisko) kilkudziesięciu właścicieli Siódemek - i zapewniam że 90% z nich nie ma nic wspólnego ze stereotypem. Szczerze mówiąc, bardziej mi zalatuje dresem towarzystwo z Fbody Klub Polska - choć może tylko taki klimat panuje na ich forum, osobiście nie miałem okazji poznać tych ludzi. RadAg! - 2009-11-18, 10:08 Na F-body niegdy za dlugo nie siedzialem, faktycznie atmosfera tam szczegolnie hermetyczna. No niestety, niektorzy sa bardzo zamknieci w kazdym srodowisku czy to fani BMW czy wielcy milosnicy aut amerykanskich. Nie jestem fanem BMW, nigdy bym go nie kupil i nie lubie ich wlascicieli Z REGULY, ale mysle ze do kazdego osobnika, niezaleznie z jakiego srodowiska warto podejsc otwarcie, nigdy nie wiesz czy cie nie zaskoczy....Kolega lincoln niestety podziekowal nam po zapoznaniu sie z tym watkiem.... michal_5000 - 2009-11-18, 11:33 Sam nie uważam się za "fana BMW" - lubię tylko E38. A poza tym podoba mi się wiele aut z V8 pod maską. Co do kolegi - cóż, jeżeli odszedł bo przeczytał wątek o BMW... To chyba sam sobie wystawił świadectwo. Mi osobiście ręce opadają. Gdybym na "moim" forum pochwalił się np. Markiem VIII - wzbudziłbym raczej życzliwe zainteresowanie, u części pewnie obojętność. Ale na pewno nikt by z tego powodu nie odszedł... |