ďťż
Brak mocy w HPI Trophy 4.6
Festero - Nie Paź 10, 2010 1:32 pm " />Witam, Kilka dni temu kupiliśmy ze znajomym modele HPI Trophy 4.6. Dotarliśmy je obydwa jednocześnie i w ten sam sposób, jeździły przez mniej więcej taki sam czas w tych samych warunkach ale parametry silnika zdecydowanie się różnią... Podczas gdy jego rusza od razu z pełną mocą po wciśnięciu gazu mój potrzebuje kilku metrów by osiągnąć pełną moc, która także wydaje się być niższa niż w drugim modelu. Próbowałem regulować zarówno wysokie i niskie obroty i nic, nie mam pojecia jaka może być tego przyczyna. Ponadto dziś zauważyłem, że "pluje" mi troszke spod głowicy, tak jakby coś się stało z uszczelką. Jaka może być tego przyczyna? Dziekuję za wszelką pomoc. Marekss - Nie Paź 10, 2010 2:13 pm " />zobacz jakie on ma ustawiony gaznik. sa tak takie 2 srubki ustaw je tak jak on ma. a jezeli nie to pokombinuj z ustawieniami niskkich obrotow. Festero - Nie Paź 10, 2010 2:42 pm " />Właśnie chodzi o to, że regulacja niskich obrotów nic nie daje, a na gaźnik zerknę przy najbliższej okazji A co może być przyczyną plucia spod głowicy? Marekss - Nie Paź 10, 2010 3:35 pm " />to zalezy z kad ci pluje czy dokladne z pod glowicy czy z uszczeli miedzy tlumikiem a karterem Festero - Nie Paź 10, 2010 6:29 pm " />Wydaje mi się, że spod głowicy, ale wczoraj demontowałem cały tłumik żeby mieć lepszy dostęp do odkręcenia szarpanki. na pierwszy rzut oka wygląda po ponownym złożeniu że jest ok ale może to tu jest przyczyna. Marekss - Pią Paź 15, 2010 7:46 pm " />a jak ciągniesz za szarpankę to jest duzy opor czy idzie caly czas tak samo ewentualnie lekki opor. Zdejmi glowice i zobacz w jakim stanie jest uszczelka. Wojek - Nie Paź 17, 2010 8:57 pm " />Pod głowicą z tego co wiem są podkładki a nie uszczelka. Wyrażaj się jaśniej bo kolega się przerazi, że czegoś w silniku nie ma Pisaliśmy na PW, trzeba było spytać. Jeśli nadal masz jakiś problem z tym silnikiem to pisz śmiało, dokładnie taki sam leży obok na półce ;P Pozdrawiam Wojtek |