ďťż
Centralny dyferencjał E Revo
grani - Nie Sie 29, 2010 1:42 am " />Witam Z cyklu "pytanie na śniadanie" chciał bym się czegoś dowiedzieć odnośnie centralnego dyfra w ERBE. A mianowicie: Czy to prawda, że centralny dyfer w tym aucie najlepiej sprawdza się tylko na torze, a do bashingu i skoków lepiej będzie sobie go odpuścić? Podobno taki dyferek powoduje utrudnienia w "sterowaniu" modelem w locie oraz gorzej się sprawuje w offroadzie - za to, na torze jest nie do zastąpienia. Czy ktoś wie coś na ten temat? Pozdrawiam Ps piszę w tym dziale bo w innych nie mogę. Gensior - Nie Sie 29, 2010 10:27 am " />Z dyfrem centralnym nie zrobisz tak łatwo wheelie, czyli jeżeli model będzie stawał na tylne koła, kręcić będą się te z przodu. Na tor rzeczywiście piszą, że jest niezbędny, ale wydaje mi się, że do zwykłego bashu pod domem szczególnie z Mambą będzie też niezwykle przydatny, bo z szczotką czasami by się przydał dubik - Nie Sie 29, 2010 11:09 am " />problem polega tylko na tym ze jak kupisz dyfer centralny i bedziesz mial mambe to szybko rozleci sie on na czesci,no chyba ze nedzie to tebn dyfer od prorevo duzo wytrzymalszy.W locie przeszkadza w sterowaniu,wg mnie jest mniej precyzyjnie,nie stawia na whellie ale wlasnie bardzo pzydalby sie na torze.Wszystko sprawdzone osobisicie. grani - Nie Sie 29, 2010 6:53 pm " />Akurat whellie to najbardziej wkurzająca rzecz w tym modelu. A co powiecie gdyby zakładać i zdejmować ten dyfer w zależności od tego gdzie chcemy jezdzić? Na przykład wiem że dzisiaj będę szedł na skatepark poskakać to zdejmuje, a następnym razem instaluje bo mam zamiar iść na tor. Ile zajmuje zainstalowanie i zdjęcie tego dyferęcjału? Jest to coś skomplikowanego? Pozdrawiam Marcin Jasiński - Nie Sie 29, 2010 7:16 pm " />Odkręcasz dolną osłonę podwozia przymocowaną na 8 śrub, następnie odkręcasz śruby blokujące ośki w wałach ze skrzyni, wykręcasz 4 śruby trzymające skrzynie w podwoziu i skrzynia razem z silnikiem idzie ci do góry i wtedy rozkręcasz skrzynie na pół kolejnymi 6 śrubami i możesz sobie wymieniać główny wał na central i na odwrót. Przy pomocy wkrętarki ze sprzęgłem mi to zajmuję chwil kilka ale uprzedzam , że seryjny dyferek Traxxas-a jest bardzo słabiutki w terenie ( przy zblokowanych 3 kołach mamy napędzane tylko jedno koło ) i trzeba uważać na niego szczególnie przy zasilaniu 6s oraz przy bardzo wydajnych pakietach 4S czyli takich powyżej 150A ciągłego prądu to moc frunie w większości na przednie koła co spowoduje umarcie kubka satelit i jego zgon dubik - Nie Sie 29, 2010 7:20 pm " />wg mnie nie bedzie ci sie chcialo przekladac,no chyba ze bedziesz jezdzil tydzien tak i tydzien tak a nie dzien w dzien,bo nawet gdybs byl zapalonym modelarezm to wg mnie i tak by ci sie nie chcialo. grani - Nie Sie 29, 2010 7:51 pm " />No dobra - na razie sobie odpuszczę. Pomyśle o tym na przyszły sezon. Dzięki za info. Pozdrawiam |