ďťż
Chłodnica co wy nato
major6663 - Czw Wrz 23, 2010 7:08 pm " />http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=5652 co powiecie na takie coś podobno 10 C mniej to daje. Ktoś to ma?? Krzysztof Skrzypiec - Pią Wrz 24, 2010 7:21 pm " />10 st mniej na silniku? czy gdzie bo nie bardzo rozumiem major6663 - Pią Wrz 24, 2010 8:11 pm " />10 C mniej na silniku .chłodzi to spaliny dostające sie do baku przez co paliwo ma mniejsza temperaturę jak wpływa do gaźnika. razorjack - Pią Wrz 24, 2010 9:24 pm " />to potwierdzone info ? wydaje mi się że bak ma na tyle dużą powierzchnię że świetnie się chłodzi przez konwekcję i jego temperatura nie wzrasta za bardzo od temp. otoczenia. major6663 - Pią Wrz 24, 2010 11:46 pm " />znam osobę co to ma i mu się to sprawdziło będę to mieć tez za jakieś miesiąc to napisze jaki efekt. Alek Bogusławski - Sob Wrz 25, 2010 5:45 pm " />Co z tego że paliwo wpływa zimniejsze do gaźnika jak i tak się w nim nagrzewa do stałej temperatury. Dla mnie ta chłodnica to pic na wode. Rozumiem jakby była pod budą w miejscu bardzo przewiewnym - ale zazwyczaj takiego brak. Wiktor Sułek - Nie Wrz 26, 2010 1:59 pm " />Ma rację bytu na przedniej płycie mocującej układ kierowniczy albo na splash guardzie w bagusie. Tam jest fajnie przewiewnie Większość czołowych zawodników w Europie, na świecie i w Polsce to ma, więc pewnie coś w tym jest. Na pewno nie robi kosmicznej różnicy. Ja w tragusie mam to zamontowane z przodu, czy coś daje - nie wiem, nie robiłem testów z i bez. Z teorii ma chłodzić gazy wpadające do baku i co za tym idzie paliwo, silnik ma mniej palić, być łatwiejszy w regulacji i stabilniejszy. Krzysztof Skrzypiec - Nie Wrz 26, 2010 5:54 pm " />no dobra dość przkomarzania napiszę jak to u mnie działa: -przedewszystkim schładza paliwo co daje mi prawidłową pojemność układu paliwowego bez tego wlewalismy mniej paliwa bo się poprostu rozszeżało( własciwosci metanolu) tak że dochodziło do róznicy nawet 20ml na naszą niekorzyść no ale w Polsce to nie potrzebne bo nikt nie mierzy poj. zbiorników (układów paliwowych) - pomaga przy biegach finałowych (pow 20 min jazdy) w wysokich temperaturach pow 20 st zwłaszcza pod koniec kiedy silniki grzeja się nie miłosiernie -jedyna wada to że trzeba mieć miejsce w baggy jest trochę mało i to że na łaczeniach pękają wężyki(ale tylko raz) ale generalnie warto zakładać przy jazdach pow. 20 min nonstop na max obrotach Michał Sękal - Pon Wrz 27, 2010 7:45 pm " /> ">no dobra dość przkomarzania napiszę jak to u mnie działa: -przedewszystkim schładza paliwo co daje mi prawidłową pojemność układu paliwowego bez tego wlewalismy mniej paliwa bo się poprostu rozszeżało( własciwosci metanolu) tak że dochodziło do róznicy nawet 20ml na naszą niekorzyść no ale w Polsce to nie potrzebne bo nikt nie mierzy poj. zbiorników (układów paliwowych) - pomaga przy biegach finałowych (pow 20 min jazdy) w wysokich temperaturach pow 20 st zwłaszcza pod koniec kiedy silniki grzeja się nie miłosiernie -jedyna wada to że trzeba mieć miejsce w baggy jest trochę mało i to że na łaczeniach pękają wężyki(ale tylko raz) ale generalnie warto zakładać przy jazdach pow. 20 min nonstop na max obrotach Cześć, kope lat szefie pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł. pkt 2. to jest konkret i z tym nie ma co sie sprzeczać, takie jest działanie tego w założeniu pkt 3. że pękł wężyk na łączeniu to wątpie że wina ewidentna coolera, albo "zdarzenie losowe" albo zbyt ostry grzybek, mocne zagięcie wężyka czy coś. Mało miejsca? obok filtra paliwa, na stering plate, na radio boxie - w różnych miejscach to widzialem, ktoś che to to przykitra oftopując nie wiem czy nie widziąłem czy sie przyśniło, coś takiego w płyte wkomponowane, większa powierzchnia (metal, sam z siebie właściwości przewodnika ma) powinna całkiem sprawniej przyjmować to ciepełko. Łukasz Potępa - Pon Wrz 27, 2010 10:03 pm " /> ">oftopując nie wiem czy nie widziąłem czy sie przyśniło, coś takiego w płyte wkomponowane, większa powierzchnia (metal, sam z siebie właściwości przewodnika ma) powinna całkiem sprawniej przyjmować to ciepełko. Tak ale dotknij płytę i zobacz jaka jest gorąca po jeździe, uważam że taki patent by raczej podgrzewał paliwo. Krzysztof Skrzypiec - Wto Wrz 28, 2010 8:20 am " /> "> pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł. powiem ci jak do czasu kiedy nas złapali w tym roku na kontroli to też nie wierzyłem w takie brednie ale zrób proste doswiadczenie wlej zimne paliwo do układu paliwowego i zmierz pojemnosć potem podrzej do ok 35-40 st bo tle ma paliwo po jeździe po 10 min przy temp zewnętrznej 25 st i odrazu zmnierz pojemnosć ciekawe jakie będzie twoje zdziwienie pewno podobne do mojego pozdrawiam Michał Sękal - Wto Wrz 28, 2010 2:55 pm " />Łukasz - mówie, mogło mi sie to przyśnić, chociaż w przedniej częściej (okolice serwa skrętu, steering plate) chyba tak temp nie ma z silnika. Krzysiu - nie mam możliwości tego sprawdzić organoleptycznie ale nie widze tego jakoś. Może kiedyś sie pzrekonam, ew doczekam sie jaiegoś dowodu - postawie wtedy piwko major6663 - Śro Wrz 29, 2010 7:43 am " />jak już kupie i będę miał to nakręcę film i pokaże może. Adam Jaszczurowski - Pią Paź 08, 2010 11:30 am " /> "> pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł. powiem ci jak do czasu kiedy nas złapali w tym roku na kontroli to też nie wierzyłem w takie brednie ale zrób proste doswiadczenie wlej zimne paliwo do układu paliwowego i zmierz pojemnosć potem podrzej do ok 35-40 st bo tle ma paliwo po jeździe po 10 min przy temp zewnętrznej 25 st i odrazu zmnierz pojemnosć ciekawe jakie będzie twoje zdziwienie pewno podobne do mojego pozdrawiam Dokładnie to się stało 2-3 lata temu mistrzowi świata, 1cm^3 więcej, a kiedy się ma dokładnie na styk z przepisami, to 1cm wystarczy. Po ochłodzeniu wszystko wróciło do normy |