ďťż
Chłodzenie silnika elektrycznego




Mi-Mix - Sob Paź 25, 2003 8:44 pm
" />Czy jest sens robić jakieś systemy chłodzenia silnika i regulatora? Myślałem, żeby wyciąć w moim merolu z przodu wlot i doprowadzić jakąś rurką powietrze na silnik i regulator. Co o tym myślicie?

Silnik mam 20T, a regulator Hitec-560




_marcin_ - Sob Paź 25, 2003 8:58 pm
" />może i coś pomoże robienie dziury ale moim zdaniem szkoda karoserii... swoją drogą mógłbyś sprubowac przyczepić jakiś radiatorek albo wentylatorek



Mi-Mix - Sob Paź 25, 2003 9:04 pm
" />Chciałem zrobić wlot w miejsce "naklejkowego" , dać tam jakąś siatkę i całość jakoś wzmocnić, żeby przy pierwszym lepszym pyknięciu się przód nie połamał.



Paweł - Sob Paź 25, 2003 9:47 pm
" />Nie ma to najmniejszego sensu. sam mialem ten problem i praktycznie nadal sobie z nim nie poradzilem. Zamontowalem wentylatorek, ale on duzo dal tylko dla reglera. Myzle, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie wymiana regielka na mocniejszy. Sam teraz mam 560 i musze niestety powiedziec, ze nie jest wcale duzo lepszy od 520 o ile wogole jest lepszy... Co do silnika to jedyne wyjscie to radiator o ile go jeszcze nie posiadasz. Sporo da. Jak juz bedziesz mial radiator, to mozesz pomyslec o wentylatorku o ile nie bedzie on wytwarzal zaklocen. Wloty i rurki tu nic nie dadza, a jak Ci niechcacy cos nie wyjdzie to mozesz tylko niepotrzebnie zniszczyc sobie bude.
pozdro




Rafał Malczyński - Sob Paź 25, 2003 10:06 pm
" />Dla silnika to mozna tylko zalozyc radiaor, a jak chcesz cos koniecznei z reglem zrobic, to mzoesz zalozyc taki wentylatorek na neigo jak czesto na kacie graficznej (chodzi mi o ten kwadratowy) i przykrecic go na radiator na reglu, ale szkoda nawet czasu...



Mi-Mix - Sob Paź 25, 2003 10:19 pm
" />Hmmm ten wlot oprócz chłodzenia, miałby jeszcze zdobić fure (w końcu prawdziwy wlot z siatką to nie to samo co gówniana, porypana naklejka). A nad radiatorem muszę się zastanowić. Są jakieś specjalne pod dane silniki, czy to co macie to własnej roboty?



Paweł - Nie Paź 26, 2003 11:23 am
" />Oczywiscie mozna kupic taki radiator.
Rafał: Taki wentylator jest pod 12V... Sam sprawdzalem b taki chcialem



siwy58 - Czw Gru 04, 2003 6:06 pm
" />Mam identycznego merola jak twój i jóż od roku mam wycięty grill a w jego miejsce wstawioną siatke. wygląda kozacko a i chłodzenie jest lepsze



Olo - Czw Gru 04, 2003 6:16 pm
" />Ja kupiłem mojego porsche i potem okazało sie że mam dziure w miejscu nakleiki z wlotem ale nie mam pojęcia jak zrobić tak żeby była rurka w kirunku radiatorów



norbi - Pią Gru 05, 2003 12:19 pm
" />ya ale jak ten radiator do silnika przyczepic ???



Olo - Pią Gru 05, 2003 1:00 pm
" />A to już Desta trza pytać albo Mazurka



Mi-Mix - Sob Gru 13, 2003 9:40 am
" />http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTG84&P=0
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFSE5&P=0
Który lepszy? I czy taki radiator wejdzie na każdy silnik? Myślę nad zakupem jednego z nich.



Olo - Sob Gru 13, 2003 10:02 am
" />Pierwszy radiator : Width: 31mm
Drugi radiator : Heat Sink for the Tamiya TT-01,
TB-01, TB-EVO I-III chassis cars.



Mi-Mix - Sob Gru 13, 2003 10:44 am
" />Olo, jesteś boski....



Rafał Malczyński - Sob Gru 13, 2003 11:07 am
" />Mix - lepiej wez ten od ASSO, on ma wiecej tych zeberek to lepiej bedzie chlodzil... a raczej na wszsko wejdzie...



Paweł - Sob Gru 13, 2003 3:17 pm
" />Wez ten, ktory bedzie Ci lepiej pasowal do podwozia. Jak masz miejsce na podwoziu i te zeberka z tego radiatora od asso nie beda Ci w niczym przeszkadzac i bedzie mozna to normalnie zamontowac, to wez ten od asso. Jezeli musisz miec wiecej miejsca, bo pare dodatkowych zeberek sie nei zmiesci, to ten od tb. Sam widzisz, ze w tym od tb wieksza czesc radiatora bez zeberek jest niz w tym od asso. Troche poplatalem, ale mam nadzieje, ze przynajmneij ktos mnie zrozumie
Powered by WordPress, ©