ďťż
Co do sprinta ??




Marcin Pogorzelski - Pon Kwi 24, 2006 6:14 pm
" />kupuje teraz sprinta i mam pytanie jakie czesci zapasowe odrazu kupic??
paski wahacze cos jeszcze??




Jędrzej Bieniasz - Pon Kwi 24, 2006 6:18 pm
" />może piniony (zębatka atakująca) i spury (zębatka przy pasku) do zmian przełożenia?? o ile chcesz jeździć na ustawieniach fabrycznych to nie ma sprawy



Marcin Pogorzelski - Pon Kwi 24, 2006 6:21 pm
" />to tez prawda nie wpadlem na to i wiem ze na fabrycznych jest wolny a jakie przelozenia proponujecie pod saturna??



Jędrzej Bieniasz - Pon Kwi 24, 2006 6:28 pm
" />no wiesz zalezy...

od toru po jakim pojedziesz: na tor bardziej prosty większa prędkość maksymalna, na tor kręty wieksze przyspieszenie.

Więc im mniejszą dasz zębatkę atakującą tym większa prędkość końcowa. I na odwrót: większa zębatka atakująca=większe przyspieszenie.

Co do spurów to jest chyba identycznie (ostatnio się o to spierałem). Zwiększysz spur daje ten efekt co zmniejszenie atakującej a zmniejszenie spura daje to co zwiększenie atakującej. Więc to juz od ciebie zależy dobór ustawienia. Uwazam że nie ma sprawdzonego ustawienia.




Marcin Pogorzelski - Pon Kwi 24, 2006 6:32 pm
" />to juz wiem ze bede musial kupic cos na szybki tor na wolny i na cos posredniego. I tu pytanie do posiadaczy sprintow jakie przelozenia sa do czego bo jak patrzylem w ofercie to jest cala masa zebatek atak odbior



Michał Olech - Pon Kwi 24, 2006 6:40 pm
" />Jendras, pomyliłeś coś

Im MNIEJSZE PRZEŁOŻENIE tym większa prędkość, im WIĘKSZE PRZEŁOŻENIE tym mniejsza prędkość ale większe przyśpieszenie.

Im WIĘKSZA zębatka atakująca tym mniejsze przełożenie czyli model jest szybszy... Im MNIEJSZA zębatka tym większe przełożenie czyli model jest wolniejszy ale ma lepsze przyśpieszenie.



Marcin Pogorzelski - Pon Kwi 24, 2006 6:43 pm
" />no tak ale moze sie okazac ze na skrajnej na szybki tor model bede przyspieszal bardzo dlugo a jednak na szybkiem torze przy starcie musi przyspieszyc



Michał Olech - Pon Kwi 24, 2006 6:47 pm
" />Ja jeżdże na 27 atakująca, odbierająca standartowa w Asso 72.

I jest dobrze... Model jest szybki i szybko przyśpiesza. Jak się umie jeździć to się jeździ nawet na największym przełożeniu

Na prosty tor radze dawać małe przełożenie czyli większą zębatkę atakującą, na tor z większą ilością ostrych i trudnych zakrętów większe przełożenie czyli mniejszą zębatkę odbierającą...

Tylko uwaga żeby silnika nie spalić... Albo żeby nie założyć radiatora na dziurę od silnika (tak jak ja to zrobiłem, i spaliłem silnik, 110 stopni - Traxxas Stinger, teraz mam Saturna)



staged - Pon Kwi 24, 2006 6:50 pm
" />zebatki atak 31,33,35, odbior 87 i to powinno wystarczyć. Ja mam jeszcze 93T no i w drodze 82T na zapas kup sobie jeszcze alebo raczej na wymiane spreżyny bo te seryjne sa twarde. i takie wkladki co sie daje miedzy sprezyny a mocowanie amorków, zebyś mial regulacje wysokosci.

edit: olej do amorkow tez sie przyda bo w fabryka zapomniala uzupelnić



Jędrzej Bieniasz - Pon Kwi 24, 2006 6:58 pm
" />lookać http://img262.imageshack.us/img262/8384/samochod7qz.jpg - fragment artykułu z RC Przeglądu Modelarskiego
stąd się dowiedziałem o przelożeniach. Ok, Michał zgadzam się z tobą.



Marcin Pogorzelski - Pon Kwi 24, 2006 7:05 pm
" />Staged mozesz dac jakis link do tego mocowania amorow i ,ktore sprezyny beda najlepsze olej ma 40 powinien byc dobry



staged - Pon Kwi 24, 2006 7:07 pm
" />musze sie z toba nie zgodzić bo ja zalozysz takie zebatki

87T i 29T to końcowe przelozenie wyjdzie 6,33
93T i 31T 6,33



staged - Wto Kwi 25, 2006 3:38 pm
" />ja kupilem na tyl zielone takie http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=511 ale sa troszke za twarde
na przód zamowilem czerwone http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=510 ale jeszcze nie przyszly dam zanc jak sie an nich jeździ. a co do tych podkladek pod spreżyny to cos takiego http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=610 ale tam jest i mocowanie amorkow a samych podkladkladki nie wiem gdzie sa.



Marcin Pogorzelski - Śro Kwi 26, 2006 7:53 am
" />paski na dlugo starcza?? i czy w zestawie sa zapasowe??



Jędrzej Bieniasz - Śro Kwi 26, 2006 2:25 pm
" />nie ma...

to zależy: jak ci wskoczy drobinka jakaś (piasek, mały kamyczek) to raczej po pasku. Natomiast na np. hali to sie pasek nie rozleci. Jeżeli będziesz jeździł po dworze to radze zapasowy pasek.



Arkadiusz Flejszer - Śro Kwi 26, 2006 3:01 pm
" />szczególnie pada pasek tylny, nawet i na hali, po prostu scierają się ząbki na pasku,.
Powered by WordPress, ©