ďťż
co kupić? jato3.3 czy Savage 4.6




reglass - Nie Kwi 26, 2009 7:21 pm
" />Witam!

chce coś kupić i nie wiem który lepszy mniej awaryjny itp. co waszym zdaniem lepsze.. i dlaczego?

Traxxas jato 3.3

HPI Savage x 4.6

dzięki z góry za pomoc!




dubik - Nie Kwi 26, 2009 7:43 pm
" />ale wiesz ze to sa 2 zupelnie rozniace sie od siebie modele-jeden monster truck a drugi cos w stylu gugi on road czy cos takiego.



reglass - Pon Kwi 27, 2009 7:34 am
" />wiem oczywiście potrzebuje coś na trawnik polne drogi itp. ale żeby też po as faldzie dość szybko jechał coś uniwersalnego.. najlepiej było by kupić to i to... co polecacie do tej kwoty? około 1700zł. Savage mi się podoba bo jest wielki mocny super! Ale jato ma super wygląd i prawdziwa bestia z niego na asfalt.

interesuje mnie też jak jato 3.3 sobie poradzi na terenie?



Carlos - Wto Kwi 28, 2009 9:43 pm
" />zobacz to

http://www.youtube.com/watch?v=jhNOxupEOR8&translated=1

http://www.youtube.com/watch?v=HKAX0pRa ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=9KKNQXsN ... re=related

a to tuning na teren

http://www.youtube.com/watch?v=dxiR-LBe ... re=related

a to jak przerobic

http://www.traxxas.com/support/kb_searc ... t=ULTIMATE

pozdr.




MimeK_Rider - Śro Kwi 29, 2009 3:50 pm
" />a może savage X SS 4.6?



Mateusz Ś - Śro Kwi 29, 2009 4:12 pm
" />
">Witam!

chce coś kupić i nie wiem który lepszy mniej awaryjny itp. co waszym zdaniem lepsze.. i dlaczego?

Traxxas jato 3.3

HPI Savage x 4.6

dzięki z góry za pomoc!


Czytamy wszystkie posty czy nabijamy?

Ja brałbym jednak Jato ze względu na V



Michał Kowalski - Śro Kwi 29, 2009 4:13 pm
" />jeżeli SAV to najlepiej SAVAGE X 4.6 SS



HPI Polska - Śro Kwi 29, 2009 7:56 pm
" />Savage od kilku lat jest modelem Mistrza Polski.
Myślę więc że ‼na trawnik polne drogi itp.” również się nadaje i będziesz z niego zadowolony.



Draxan - Śro Kwi 29, 2009 8:54 pm
" />tak? to zupelnie jak traxxas revo i asso mgt 4.6 , tez sie nawet nadaja



reglass - Czw Kwi 30, 2009 6:35 am
" />teraz mam dylemat bo nie wiem co kupić Traxxas Revo 3.3 czy HPI Savage x 4.6 ?? zastanawiam się między tymi modelami więc proszę o opinie użytkowników którzy posiadają te bestie:)

dzięki z góry

p.s. na filmikach jato pięknie wymiata znów mam mętlik w głowie:/



Tomasz Dolata - Czw Kwi 30, 2009 7:17 am
" />prosty wybór - revo



reglass - Czw Kwi 30, 2009 8:50 am
" />ok:) ale teraz jeszcze pytanie revo vs jato ?



Paulin - Czw Kwi 30, 2009 10:36 am
" />w 100% Revo 3.3



Michał Witek - Sob Maj 02, 2009 4:56 am
" />Savage x ss jak do zabawy ma swoje mankamenty oczywiście ale jest toporny i przy zwykłym użytkowaniu za bardzo się nie psuje . Osobiście jeżeli wybór należał by do mnie wybrałbym jakieś truggy 4x4 może robitronic wersja z silnikiem axiala albo lightning wersja PRO lub coś innego. Pozdrawiam



Paulin - Sob Maj 02, 2009 7:33 am
" />Co do Raobitronica to jak najbardziej, w Marklowicach na torze jeżdźą dwa Mantisy i można powiedzieć że są niezniszczalne. A Savage sobie odpuść bo więcej będziesz go naprawiał niż jeżdził



Wiktor Sułek - Sob Maj 02, 2009 7:54 am
" />No, w Savie ukręcają się półośki w miejscu przewężenia - kolega na zawodach stracił w ten sposób ze 3 Pozatym większość Savów na torze więcej stoi niż jeździ



MimeK_Rider - Sob Maj 02, 2009 8:05 am
" />
">Co do Raobitronica to jak najbardziej, w Marklowicach na torze jeżdźą dwa Mantisy i można powiedzieć że są niezniszczalne. A Savage sobie odpuść bo więcej będziesz go naprawiał niż jeżdził

miałeś do czynienia z savem? ....



Paulin - Sob Maj 02, 2009 8:08 am
" />Nie ale ciągle jestem na torze i widze co się z nimi dzieje, Ofny, Robitronicki, Asso jeżdżą a Savy ciągle stoją.



Michał Kowalski - Sob Maj 02, 2009 8:35 am
" />trochę w tym prawdy jest .... ale to zależy od stylu jazdy ...



Michał Witek - Sob Maj 02, 2009 8:36 am
" />Mały OT co do osiek w savage głownie utwardzonych wypowiedział się o nich technolog , że niestety są one specjalnie podcinane aby w miejscu lebka nie były za mocne i się ukrecały ;/ Miałem sava i oprócz tego , że nie nadążałem nad wymiana łożysk na dyfrach to nic mi się za bardzo w nim nie psulo no i oski sie ukręcały.
Powered by WordPress, ©