ďťż
co kupić ?? Savage vs revo co lepsze ???




kwasio5 - Wto Lip 14, 2009 6:19 pm
" />Witam wszystkich mam taki mały problemik Miałem kiedyś już 2 modele spalinowe około 4 lat temu. Ale w tedy miałem 11lat
i praktycznie nie znałem się na modelach. Wiec więcej psułem niż jeżdziłem i miałem około 4lata przerwy i znowu mnie ciągnie do modelarstwa mam na model około 1500zł i teraz moje Pytanie co jest lepsze waszym zdaniem Savage ?? czy Revo

myśle nad kupnem Savage Xss lub Revo 3.3

czy lepiej kupić używany stuningowany model czy nowy??
może znacię lepsze modele od tych które wyminiłem??

czy opłaca sie pchać w te starsze savage ?? 25 itp.?? np. za 900zł ??
lub revo 2,5??

Proszę was doracie mi co lepiej kupić za około 1500zł koniecznie Spalinowy terenowy i zeby była duża dostepność częsci w polsce

Jeśli ma ktoś jakiś model do sprzedania taki jak wymieniałem to proszę o kontakt gg 119865 meil kwasio5@wp.pl

pozdrawiam marcin




gelo - Wto Lip 14, 2009 7:11 pm
" />Odwieczny klopot wyboru i jeszcze wiecej odpowiedzi.
Poruszyles bardzo delikatny temat bo zaraz bedzie wymiana zdan typu: revo lepsze bo cos tam, a sav bo cos tam.
Miedzy tymi dwoma modelami musisz zdecydowac/poczytac na forum.
Oba te modele maja swoje plusy i minusy, chociaz jak mowil slynny polityk: sa plusy dodatnie i plusy ujemne.
Ale wracajac do tematu, lepiej brac nowke sztuke ale czy to bedzie revo/sav musisz sam zdecydowac bo inni zamydla ci tak oczy ze bedziesz bardziej skolowany niz teraz jestes.

Ale nakrecilem , mam nadzieje ze mnie zrozumiales.



Piotr Owcarz - Wto Lip 14, 2009 8:19 pm
" />Czyżby była kolejna bitwa sav vs revo?

Ja bym brał nowy, bo ze spaliną różnie bywa?



kublok - Wto Lip 14, 2009 9:02 pm
" />od siebie polecam lightninga stadium sport truggy (na początek) potem jak cię wciągnie to coś innego. Teraz kosztuje 1400zł to akurat..(jakieś paliwo grzałka itp.)
Co do części to jest taka dostępność prawie jak do savage...(wszystko na http://www.lrp.pl/sklep/).Co do tego czy nowe czy używany..to zależy od wielu czynników..możesz zaryzykować i trafisz pięknie albo nie ...i będziesz miał bubel
Pozdrawiam....
P.S. oczywiście to jest moja sugestia...




Wiktor Sułek - Wto Lip 14, 2009 9:16 pm
" />Wg. mnie nowy to nowy.

Ale nie zawsze są fundusze na nowy. Sam miałem już kilka używek z Allego i różnych takich spraw i powiem tyle - nigdy jakoś nie byłem w 100% zadowolony, zawsze coś tam nie pasowało. Pozatym jak bierzesz w ciemno możesz się nadziać, też się nadziałem kiedyś, wielu moich znajomych też się skusiło na cudowny "silnik po 2l" i odsyłali do nadawców.

Także moje zdanie jest takie - lepiej nowy, a jak używany to tylko od osoby, którą znasz, z którą jeździsz i wiesz, że nie wciśnie Ci czegoś żeby tylko wziąć kase...



kwasio5 - Wto Lip 14, 2009 10:39 pm
" />najlepiej jak by się wypowiedział ten co miał savage i revo
mam pieniądze na nowe autko ale.. na tunning juz mi nie zostanie a wiec na seryjniaku to zabardzo nie pojeżdze
który model savage waszym zdaniem najbardziej jest udany ??
bo było ich trochę

chętnie kupie jakiś model proszę pisać



kwasio5 - Śro Lip 15, 2009 5:48 am
" />Dostałem propozycję złożenia modelu stuningowania od pana

Marcin Jasiński

czy sie opłaca cokolwiek u tego pana robić ??



gelo - Śro Lip 15, 2009 6:06 am
" />
">Dostałem propozycję złożenia modelu stuningowania od pana

Marcin Jasiński

czy sie opłaca cokolwiek u tego pana robić ??


Tzn MArcin zaproponowal ci zlozenie modelu?? Wiem ze kiedys sprzedawal jakies revo i powiem ci ze jest to jedyna osoba od ktorej nie balbym sie brac czegokolwiek.
Nie jeden raz ubijalem z nim interesy i nigdy nie bylo problemu, a na kupnie sie nie skonczy bo jesli bedziesz mial jakies klopoty kolega Marcin zawsze sluzy pomoca(tak mi sie zdaje). Oczywiscie jesli bedziesz dreczyl go pytaniami np: jak sie odpala silnik albo cos w tym stylu no to chyba kazdy by podziekowal.

Jednym slowem: jesli Marcin zaproponowal ci jakis model to mozesz smialo brac.



Koc1u - Pią Lip 17, 2009 4:46 pm
" />Tak jak napisał poprzednik ; )

Marcin Jasiński zajmuję się tymi modelami od bardzo dawna ; )
Zna się i jak brać revo to tylko od niego ; )
W razie jakiegoś problemu na pewno Ci doradzi i pomoże ; )

// Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba zaproponował mu że złoży mu model i stuninguje ; )



Max Malewski - Pią Lip 17, 2009 7:58 pm
" />sorry, ale tak mnie klawiatura świerzbi, że muszę to napisać : Oczywście, że bierz SAVA...chyba że chcesz naprawiać revo co 2 baki, to kupuj Traxxasa... noooo...ulżyło



Andrzej Trzeciak - Pią Lip 17, 2009 8:35 pm
" />Kup LST i po kłopocie. Bardzo przyjazny model.



Piotr Owcarz - Pią Lip 17, 2009 8:37 pm
" />Kolego pisałem Ci na PM, ale nic nie pomaga, masz coś z głową? Może warto się przebadać, twoje zachowanie jest dość dziwne, i nie pokoi wiele osób na tym forum? My modelarze chcemy jak najlepiej, więc może warto, wyjść z domu i spacerkiem do lekarza... Chcesz rozpętać wojnę na forum po raz "enty". Jeśli Cię to kręci, poszukaj było już multum razy revo vs savage.

Pozdrawiam

Oczywiście do k.Maksymiliana.



Max Malewski - Sob Lip 18, 2009 8:49 am
" />kolego Piotrze...Wielki modelarzu...jak nie powiem co...
z głową to może ty coś masz, bawisz sie jak dzieciak w policjanta i wciąż tylko szukasz komu by tutaj dokopać.
Nie mam zamiaru się z tobą kłócić tak jak ostatnio, dlatego udam, że nic się nie dzieje ( twoje kompleksy i problemy psychiczne mnie nie obchodzą ) .


">Kup LST i po kłopocie. Bardzo przyjazny model.

Tak jak mówi Andrea, LST to na prawdę fajny model ( Draxu go może polecić ).
Napisałem tylko, żebyś brał Sava jeżeli wybierasz pomiędzy " RIWO " A " SAW "



Piotr Owcarz - Sob Lip 18, 2009 10:58 am
" />Kolego, poczytaj swoje ostatnie posty, nikomu nie pomagasz tylko :nabijasz: posty, głupimi, nisko inteligentnymi komentarzami na miarę 5-6 klasy podstawówki. Miło mi że nazywasz mnie wielkim modelarzem, dzięki za komplement, chociaż takim się nie uważam. W policjanta, może detektywa? Tak szukam ludzi którym chce "dokopać", są to ludzie którzy piszą komentarze, lub odpowiedzi które nic nie wnoszą do tematu, a wręcz tworzą zbędne zamieszanie. Kłócisz się ze mną, to jest tylko dyskusja nt. twojego komentowania, itp. Nie mam żadnych kompleksów, jak i problemów psychicznych jak to ty ująłeś.


">Tak jak mówi Andrea, LST to na prawdę fajny model ( Draxu go może polecić ).
Napisałem tylko, żebyś brał Sava jeżeli wybierasz pomiędzy " RIWO " A " SAW "


Napisałeś że "RIWO" psuje się co 2 baki, czyli można to uznać że chciałeś wywołać kolejną wojnę pomiędzy posiadaczami owych modeli.



XAX - Śro Lip 29, 2009 6:05 am
" />Uff... mamy kolejna wojenkę.
Panowie kolega pytał się konkretnie o postrzeżenia i o MT a nie o wzajemne siebie obrażanie.

Może postaram się napisać w miarę logicznie a wybór zostawię tobie.

Sav
Bunkier na kołach dużo wybacza ale żeby dobrze śmigał trzeba dużo kasy wywalić (wałki serwa dyfry itp.) inaczej będą cię nękać małe ale wkurzające usterki.
Chyba jeden z najbardziej wytrzymałych modeli. Niestraszne mu dzwony przy pełnej prędkości lub dachowania. Niestety jest to okupione wysokim środkiem ciężkości co przekłada się na jego wywrotowość.
Części tanie i łatwo dostępne. Jeżeli już brać to wersje X bo łatwiejsza przy serwisowaniu.

Revo
Szybie, zwinne ale małe ale. Model ze względu na konstrukcje, łatwy do uszkodzenia. za to na torze na pewno lepszy od sava bo niżej ma środek ciężkości. Niestandardowy silnik bez przeróbek nie wsadzisz nic innego poza oryginalnym silnikiem. Części droższe od sava

Są to niby MT ale zarazem różne. Sav na ciężki teren a Revo lepsze na tor.
Wybór należy do ciebie.

Tak jak koledzy już ci pisali. Uważaj przy zakupie używki chyba że od pewnego człowieka. Jeżeli źle trafisz z takim zakupem to w ciągu roku wydasz tyle na części co na nowy model.



Adrian Łusiak - Pią Lip 31, 2009 3:16 pm
" />Kup używane revo będziesz napewno zadowolony. Miałem sava i nie polecam.
Daje link gdzie jest na sprzedaż revo. Od niego możeszw 100% kupować i nie martwić się że coś będzie nie tak.
http://www.prorevo.pl/sklepik.html



aspires - Sob Sie 01, 2009 12:31 am
" />cierpiąc na bezsenność tez wrzucę coś od siebie
mając do wyboru tylko te dwa modele nie zależnie od wersji w przypadku sawa czy revo
wybrałbym revo
i zawsze pojawia się ALE
inna opcja C D E
MT- LST2
TRUGGY- 8-IGHT/JAMMINX2/



gelo - Sob Sie 01, 2009 6:49 am
" />
">cierpiąc na bezsenność tez wrzucę coś od siebie
mając do wyboru tylko te dwa modele nie zależnie od wersji w przypadku sawa czy revo
wybrałbym revo
i zawsze pojawia się ALE
inna opcja C D E
MT- LST2
TRUGGY- 8-IGHT/JAMMINX2/


Tylko ze ciezko bedzie mu znalezc jakiegos jamminx2 badz 8-ight za 1500zl, a reviaka jak dobrze poszuka(czyt:zlapie okazje) to wynajdzie rtr za ta kase. No chyba ze kolega dozbieral troche funduszy



Adrian Łusiak - Sob Sie 01, 2009 4:34 pm
" />Podałem we wcześniejszej odpowiedzi link do strony www na której jest do sprzedania revo. Tam możesz śmiało kupić. Jammina x2 nie kupi za 1500zł ale polecam bo sam posiadam Widziałem jest na allegro do sprzedania team losi 8igt-t za 999zł nowy !



aspires - Sob Sie 01, 2009 5:44 pm
" />za 1500 zł to raczej nie poszalejesz ale jak poszukasz na e-bay można znależć lst2 za 350$
co przy dzisiejszym kursie jest całkiem ciekawą opcją w stosunku do sava i revo
osobiście wolę kupić model już wcześniej przez kogoś tuningowany niż nowy w serii i pompować kasę żeby to jeździło
http://toys.shop.ebay.com/i.html?_nkw=l ... acat=44029



janusz S - Pią Sie 07, 2009 7:55 am
" />Witam napiszę jeszcze raz to co kiedyś już pisałem
Miałem lajta od Hb porażka
Miałem sava x 4.6 od Hpi jak nie wsadzisz do niego porządnego tuningu to nie pojeździsz za wiele sav dobry do skakania seryjny na tor nie bardzo się nadaje bo więcej leży na dachu .
Mam revo na razie nie narzekam za bardzo na niego jedynie serwa mi lecą no ale serwo za 50zł nie wytrzyma za wiele po lekkim tuningu fajnie chodzi no i sama konstrukcja ciekawa , po mocnym dzwonie centralnie w koło może co najwyżej wypaść piwot ze zwrotnic 15 minut roboty i jedziesz dalej a w savie przy takim dzwonie urwana zwrotnica na bank lub wachacz w revo nie połamiesz tak szybko wieżyczki z amorów i samych amorów tak jak w savie po prosu są inaczej zamontowane możesz co najwyżej drążki połamać ale po zmianie na tytan to tylko go skrzywisz na kolanie go wyprostujesz i jedziesz dalej

A cha jeżeli chodzi o serwis i zaopatrzenie w części to http://www.ebay.com lub Marcin Jasiński on ma praktycznie wszysto do revo na bieżąco i służy też radą Te modele co ma do sprzedania są wszystkie po generalnym przeglądzie i ewentualnych naprawach , zawieszenia mają ustawione typowo na tor tak że od razu można na zawody nimi smigać



Tomasz Świątecki - Pią Sie 07, 2009 10:00 am
" />Hey!
No coż ja powiem tylko tyle. Od 2007 jeźdzę regularnie na zawody różnych maści i modele revo widzę sporadycznie nie wspominając już od jakiś wyróżnieniach czy miejscach na podjum. Nie wiem czy to jest czysty zbieg okoliczności czy te modele po prostu nawet po tunningu nie wytrzymują trudów jakie można spotkać na dobrych torach off-road takich jak w Piasecznie czy Szczecinie. Sprawa druga to części zamienne a zwłaszcza tunning. Jeśli chodzi o wybór części zamiennych i firm które je produkują nie ma większego na świecie niż do modeli serii savage - i między innymi jest to jeden z powodów dla których warto wybrać własnie ten model. Obecnie produkuję się wszelkie konwersje skrzyń biegów z podwyższanymi przełożeniami ostatniego 3-go biegu dzięki czemu model savage na dobry silniku wycisnie 100km.h bez problemu. Mam takie przełożenie lecz mój silnik jest za słaby i w momencie zapięcia 3-ki wyraznie go dusi.
Praktycznie co roku powstają nowe mody i gadżety do savage co powoduje że nie wpadasz w nudę, masz możliwośc zaglądania na zachodnie fora i ulepszania swojego modelu, jedyne ograniczenie to zasobność portfela - ale wiadomo że nie wszystko na raz. Zapewniam że koszty dobrego tunningu savage są takie same jak revo i wszelkie sprzeczki w temacie który z nich dwóch jest lepszy/szybszy/wytrzymalszy nie mają sensu (zwłaszcza że firma RPM produkuje już zawieszenia do obu tych podwozi ) . Jeśli chodzi o modyfikacje psujących się w savage fabrycznych amortyzatorów, wystarczy je zamienić na nowoczesne big-bory zapożyczone z LST2 i sprawa z głowy, nic już nie łamie się i nie pęka. Kolejna sprawa to możliwość obniżania środka ciężkości poprzez zmianę wysokości mocowania płyty silnika w ramie - można to robić na wiele sposobów a nawet samodzielnie wyciąć ramę na wzór oryginalnej LOW-CG (jest to w miarę proste i z płyty węglowej zrobisz to nawet dremelkiem i tarczą do cięcia blachy), z tego co wiem w REVO nie masz możliwości zmiany długości ramy ani obniżania silnika bo model jest na płycie. Mógłbym tu pisać i pisać o zaletach sava ale chyba nie o to chodzi - w każdym razie polecam. Jeśli zdecydujesz się na to podwozie to skontaktuj się ze mną, mogę złożyć nowy model na pełnym pod zawody tunningu, zrobiony tak żeby się nic nie psuło w tej samej cenie co sklepowa podstawowa wersja rtr.



Andrzej Trzeciak - Pią Sie 07, 2009 10:16 am
" />1. - Obecnie najwięcej częsci tuningowych dostępnych jest do T-maxxa i Revo Popatrz na E-Bay.
2. W Revo MOŻESZ zmieniać długość płyty - 2.5, 3.3, Platinum(każda odpowiednio dłuższa). Ponadto, masz możliwość dokupienia płyty węglowej Vantage
3. Obniżenie zawieszenia w Revo - nic prostszego - wkładasz inne rockersy, trochę dłubania i jest ok. A jesli chcesz mieć tragusa - robisz/kupujesz zabieraki 17mm i koła od truggy - masz Revo truggy.

Powiedzmy szczerze - modelem bardziej idiotoodpornym, do orania - jest Sav.
Revo na torze jest bez konkurencji.

A co do naszych zawodów - może jest to spowodowane polityką przedstawiciela Traxxasa. Czy widzieliście kiedyś p. Dziobonia zachecającego na forum nowicjuszy do zakupu Revo?? Co do pana FM i jego "mądrości" na temat Savage można założyć osobny wątek.



janusz S - Pią Sie 07, 2009 12:48 pm
" />Hej
Tomku Ś Wytłumacz mi dlaczego Jak są zawody na przykład jakieś tam eliminacje czy finały Hpi i założymy że ja je wygram rviakiem to i tak nie będę sklasyfikowany w generalce to po co mi startować w zawodach jak i tak moje wyniki nie będą brane pod uwagę ponieważ nie mam modelu firmy HPI haaloooo pytam się po co jak i tak pierwsze znaczy się drugie bedzie zawodnika z modelem HPI.

Chciałby zobaczyć kiedyś zawody organizowane przez niezależny klub lub stowarzyszenie w którym nie będa dyskryminowane żadne marki modeli .I daję sobie rękę uciąć że zobaczyli byście inne modele niż tylko HPI.

Prawda jest taka HPI dobrze lansuje się na rynku w Polsce , jest duża liczba przedstawicieli lecz nie do końca idzie to z jakością .Tak jak kiedyś Tomek Ś napisał że modelu sava nigdy by nie kupił w wersji rtr ponieważ to co robią w fabryce na seryjną sprzedaż w RTR to jest po prostu jakiś żart

A cha i pokaż mi Tomku Porządne części tuningowe do sava nie patrząc na firmę RPM to wszystko co sprzedaje GMP czy integi i inne tego typu produkty to po prostu ładnie wygląda i ma się nijak do wytrzymałości jest poprosu ładne kolorowe ale z najgorszej jakości materiałów



Bartek Koźbielak - Pią Sie 07, 2009 5:42 pm
" />
">Hej
Tomku Ś Wytłumacz mi dlaczego Jak są zawody na przykład jakieś tam eliminacje czy finały Hpi i założymy że ja je wygram rviakiem to i tak nie będę sklasyfikowany w generalce to po co mi startować w zawodach jak i tak moje wyniki nie będą brane pod uwagę ponieważ nie mam modelu firmy HPI haaloooo pytam się po co jak i tak pierwsze znaczy się drugie bedzie zawodnika z modelem HPI.

Chciałby zobaczyć kiedyś zawody organizowane przez niezależny klub lub stowarzyszenie w którym nie będa dyskryminowane żadne marki modeli .I daję sobie rękę uciąć że zobaczyli byście inne modele niż tylko HPI.

Prawda jest taka HPI dobrze lansuje się na rynku w Polsce , jest duża liczba przedstawicieli lecz nie do końca idzie to z jakością .Tak jak kiedyś Tomek Ś napisał że modelu sava nigdy by nie kupił w wersji rtr ponieważ to co robią w fabryce na seryjną sprzedaż w RTR to jest po prostu jakiś żart

A cha i pokaż mi Tomku Porządne części tuningowe do sava nie patrząc na firmę RPM to wszystko co sprzedaje GMP czy integi i inne tego typu produkty to po prostu ładnie wygląda i ma się nijak do wytrzymałości jest poprosu ładne kolorowe ale z najgorszej jakości materiałów


a EMP to co? Dowolne marki modeli itd - żadnej faworyzacji..
Super jakości części robi do sava - Fast Lane Machine - made in USA i to tyle.. Jeszcze sporo nie wiesz i taka prawda..
Najpierw trzeba się trochę rozejrzeć zanim napiszesz
Pozdrawiam



Michał Kowalski - Pią Sie 07, 2009 6:34 pm
" />jaki jest z tego wniosek ? Nalezy zlozyc model Savage z czesci a nie kupowac w zestawach rtr... !

PS.przepraszam ze nie ma Polskich znakow...



cosin - Czw Sie 13, 2009 2:53 pm
" />Nie baw się w używki.. model to model i żaden nie ma lekko.

Co do wyboru konkretnego... bierz ten, który Ci sie podoba.
Każdy się psuje, jeden częściej, drugi rzadziej. Możesz kupić najlepszego wypasa za ***** złotych, uderzyć w drzewo czy inną przeszkodę i być zmuszonym do napraw lub największego paździerza i dzięki bardzo rozważnej, zachowawczej jeździe utrzymywać go w perfekcyjnej kondycji. Patrz do którego jest więcej części dostępnych w sklepach "od ręki".
Nie patrz od razu za tunningiem do modelu. Jak coś padnie to wymieniasz na lepsze-tunningowe i tyle.

Jeżeli ja miałbym brać teraz nowy model to zaraz za MGT byłoby Revo.
Powered by WordPress, ©