ďťż
Co lepsze Gen. czy twin titan
MiloszQ - Czw Wrz 23, 2004 4:55 pm " />Chcem kupic monstera i nie wiem czy wybrac ofna twin turbo czy cen'a genesis'a 46?? co jest lepsze szybsze i wytrzymalsze?? Kuba Stabiszewski - Czw Wrz 23, 2004 5:01 pm " />Cen genesis jest do kitu.W terenie zachowuje sie okropnie..Te jego 5 H.P mozna by podzielic na dwa i bylby realny wnik.Jest bardzo wolny.Co do ofny titan twin jest po prostu super szybka(podobno osiaga predkosc prawie 100km/h) Ma prawie 5 H.P i nie oszukane.Robie weelie za kazdym razem Po prostu pasuje do okreslenia MT Michał Bugajski - Czw Wrz 23, 2004 5:08 pm " /> ">ofna twin turbo ?? Nie Turbo a Titan a Genessis mi sie zupelnie nie podoba, wiec ja pewnie wybrał bym z tych dwóch model i....... TiTana......a normalnie to wybralbym LST MiloszQ - Czw Wrz 23, 2004 5:26 pm " />a rzeczywiscie mialo byc titan machnelem sie, ale turbo nawet lepiej wyglada MiloszQ - Czw Wrz 23, 2004 5:28 pm " />a wedlug was jaki jest najlepszy (seryjny) monster?? eson - Czw Wrz 23, 2004 6:18 pm " />najlepszy pod jakim wzgledem ?? nie istnieje obiektywnie najlepszy ... kazdy ma jakies wady i zalety ... sprecyzuj co cie najbardziej interesuje w MT to wtedy mozna konkretniej cos polecic. Adam Jaszczurowski - Czw Wrz 23, 2004 7:25 pm " />widzialem dzisiaj film titanem i genesisem, i titan chociaz wypadl ( na filmie co nie bylo obietkywne) troche gorzej to bardziej mi sie podobal, ale nie Twin, bo to byl twin i byl troche za szeroki jak na MOJ gust. A faktycznie genesis troche nie wyszedl, wazy jak titan a silnik te 5hp wyciagnie na 50% nitro albo wiecej. Osobiscie tez LST!! MiloszQ - Czw Wrz 23, 2004 7:46 pm " />Mi chodzi zeby byl jak najbardziej niezawodny, adas a o jakiego ci chodzi LST?? Tomasz Łuczyński - Czw Wrz 23, 2004 8:10 pm " />ja tez wybralbym LST... genesis zdecydowanie odpada, titan twin tez nie bardzo... LST ok... MiloszQ - Czw Wrz 23, 2004 8:40 pm " />Ale z tego co wiem, a raczej z tego co mowi wiele doswiadczonych modelarzy rc monster lst to ich pierwszy monster konstrukcja nie jest najlepsza itp. Kuba Stabiszewski - Czw Wrz 23, 2004 9:13 pm " />Heheh kto Ci takich rzeczy poopowiadal.....SERYJNY LST W STANACH WYGRYWA ZAWODY Z SUPER STUNINGOWANYMI SAVAGE , MAXXAMI itp.We wszystkich amerykanskich gazetach mowia o nim same superlatywy.Z tego co wiem to na testach wychodzi lepiej niz REVO wiec czego wiecej chciec..... MiloszQ - Pią Wrz 24, 2004 6:32 am " />A dajcie jakis link do strony gdzie jest ten LST bo ja go w sumie nie widzialem, raz chyba go widzialem na jakims filmie Michał Bugajski - Pią Wrz 24, 2004 8:54 am " />http://www.teamlosi.com/kits/LST/index_main.htm prosze MiloszQ - Pią Wrz 24, 2004 12:25 pm " />teraz zastanawiam sie miedzy LST i twin titanem? ale z tego co piszczesci lepszy wybor to LST?? Piotr Michalski - Pią Wrz 24, 2004 2:09 pm " /> ">Heheh kto Ci takich rzeczy poopowiadal.....SERYJNY LST W STANACH WYGRYWA ZAWODY Z SUPER STUNINGOWANYMI SAVAGE , MAXXAMI itp.We wszystkich amerykanskich gazetach mowia o nim same superlatywy.Z tego co wiem to na testach wychodzi lepiej niz REVO wiec czego wiecej chciec..... Z tego co wiem to LST i REVO maja te same noty, jedynie LST bylo chyba lepsze w tescie na skrecanie. Mi osobiscie bardziej podoba sie Revo, ale to moje zdanie, a to z tego powodu ze zastosowanie tego typu zawieszenie jest naprawde dobre gdyz uzyskuje sie w ten sposob pewien rodziaj progresywnego zawieszenia. Dla osob, ktore nie wiedza co to jest: w normalnym zawieszeniu trzeba uzyc tej samej sily zeby "podniesc" wahacz czy jest on w dolnej czy gornej pozycji. Natomiast w REVO sila z ktora trzeba "podniesc" kolo rosnie wraz z tym jak wahacz idzie do gory. Jeszcze jedna rzecza ktora mi sie podoba w REVO jest jego plyta podlogowa. W starych modelach MT uzywano plaskiej plyty wzmocnionej od spodu przewaznie plastikiem (oprocz SAVAGE). REVO ma jednak plyte podlogowa powyginana co nadaje konstrukcji sztywnosc i to ze nie musi byc niczym dodatkowo wzmacniana i jest praktycznie niemozliwa do wygiecia. 2ass - Pią Wrz 24, 2004 4:44 pm " /> ">Z tego co wiem to LST i REVO maja te same noty, jedynie LST bylo chyba lepsze w tescie na skrecanie. Mi osobiscie bardziej podoba sie Revo, ale to moje zdanie, a to z tego powodu ze zastosowanie tego typu zawieszenie jest naprawde dobre gdyz uzyskuje sie w ten sposob pewien rodziaj progresywnego zawieszenia. Dla osob, ktore nie wiedza co to jest: w normalnym zawieszeniu trzeba uzyc tej samej sily zeby "podniesc" wahacz czy jest on w dolnej czy gornej pozycji. Natomiast w REVO sila z ktora trzeba "podniesc" kolo rosnie wraz z tym jak wahacz idzie do gory. wygiecia. Przepraszam ze sie wtracam ale akurat na temat zawieszen wiem dosyc sporo, niestety nie tych w modelach ale przeciez one niczy sie nie roznia od prawdziwych 1:1, wiec przepraszam przyjacielu ale uzyskanie progresji wynika, po pierwsze jesli wstawisz progresywna sprezyne, po drugie jesli amortyzator jest progresywny, jesli posiada tlumienie dobicia to moze ono byc progresywne????? a w tym modelu zastosowano prosta rzecz, czyli przekladnie ktora po pierwsze pozwala wstawic mniejszy amortyzator przy takim samym skoku zawieszenia, a po drugie pozwala zamocowac go w takim miejscu, w ktorym jest najmniej narazony na uszkodzenia mechaniczne. pozdrawiam MiloszQ - Pią Wrz 24, 2004 7:44 pm " />troche odeszliscie od tematu, ja pytam co jest lepsze- revo napewno nie kupie, zastanwiam sie nad LST i twin titanem, ale wiele osob mowi ze to pierwszy MT losi i ze musza sie jeszcze wiele nauczyc Kuba Stabiszewski - Pią Wrz 24, 2004 7:56 pm " />Kupuj LST LST IS THE BEST Nie kupuj Titan twin bo tam sa dwa silniki heheheeh nie polecam na poczatek poniewaz osoby zaczynajace maja problem z ustawieniem jednego silnika a dostrojisc dwa aby rowno pracowalay to trzeba sie po prostu na tym bardzo dobrze znac.Ogolnie ten titan to stara konstrukcja dosyc.... MiloszQ - Pią Wrz 24, 2004 8:40 pm " />Ustawienie silnika to nie problem wedlug mnie i wielu innych osob ktore mialy zaszczyt przejechania sie tymi monsterami lepsza jest ofna, ja zdecydowalem i kupuje ofne, Kuba Stabiszewski - Pią Wrz 24, 2004 9:38 pm " />No rob jak chcesz a zapytales sie dlaczego lepsza.... Kuba - Pią Wrz 24, 2004 9:51 pm " />Ta opinia nie dotyczy Twin Tytana. MiloszQ - Pią Wrz 24, 2004 10:10 pm " /> ">Ta opinia nie dotyczy Twin Tytana. chodzi wlasnie o twin titana, na innym forum tez napisano ze jest lepszy twin titan, jesli tylko potrafi sie wyregulowac silniki Adam Jaszczurowski - Pią Wrz 24, 2004 10:12 pm " />dam Ci zagadke ekonomiczna, jak bedziesz musial wymienic tlok/cylinder/korbowod ( a w koncu bedziesz musial) albo nawet caly silnik to wolisz poplynac cena silnika X 2 czy poprostu za jeden silnik. Osobiscie uwazam ze w zwiazku z tym ze TITAN ma tak dlugie wachacze dziala na nie bardzo duza sila ( dzwignia), przez to moze jest stabilniejszy ale moze szybciej cos peknac. A tak jak napisalem na poczatku, jak silnik zdechnie to wole wsadzic do LST cos potwornie silnego niz 2 slabsze silniki do twina, moc nie dodaje sie algebraicznie w takim wypadku, nie do konca!! Wybierzesz jak chcesz. Ale osobiscie jestem przeciwnikiem TWINA, chociaz DeLuxe bardzo mi sie podoba Kuba Stabiszewski - Pią Wrz 24, 2004 10:22 pm " />Kto na forum napisal ze twin jest lepszy od LST jak sie silniki wyreguluje a nawet gdyby to nie powod ze odrazu jeden z MT jest gorszy bo ten jest szybsz.LST MA WIELE ROZWIAZAN KTORYCH MOZNA TYLKO POMOZYC W TITANIE KUPISZ GO I BEDZIESZ ZALOWAL ZE KUPILES A JUZ PRZESTAZALE.Ma gorsze wlasciwosci gdyby wpuscic na tor TWIN TITAN I LST to LST by mu nakopal w terenie tez chyba Przynajmniej tak mi sie wydaje z tego faktu ze LST jest lepiej wywazony , m alepsze zawieszenie i bardzo latwo sie nim w locie manewruje.Razem z LST masz aparature warta okolo 200$ czyli JR XS3 ktorej nie trzeba wymieniac tak jak naprzyklad w tej ofnie.Ma super skrzynie biegow wszystkie zebatki itp metalowe (nie odlewane tylko wycinane).Ma bardzo dobre hamulce.No i pare technologicznych ciekawostek.Ktore bardzo pomagaja w jezdzie. Piotr Michalski - Sob Wrz 25, 2004 8:18 am " /> ">Z tego co wiem to LST i REVO maja te same noty, jedynie LST bylo chyba lepsze w tescie na skrecanie. Mi osobiscie bardziej podoba sie Revo, ale to moje zdanie, a to z tego powodu ze zastosowanie tego typu zawieszenie jest naprawde dobre gdyz uzyskuje sie w ten sposob pewien rodziaj progresywnego zawieszenia. Dla osob, ktore nie wiedza co to jest: w normalnym zawieszeniu trzeba uzyc tej samej sily zeby "podniesc" wahacz czy jest on w dolnej czy gornej pozycji. Natomiast w REVO sila z ktora trzeba "podniesc" kolo rosnie wraz z tym jak wahacz idzie do gory. wygiecia. Przepraszam ze sie wtracam ale akurat na temat zawieszen wiem dosyc sporo, niestety nie tych w modelach ale przeciez one niczy sie nie roznia od prawdziwych 1:1, wiec przepraszam przyjacielu ale uzyskanie progresji wynika, po pierwsze jesli wstawisz progresywna sprezyne, po drugie jesli amortyzator jest progresywny, jesli posiada tlumienie dobicia to moze ono byc progresywne????? a w tym modelu zastosowano prosta rzecz, czyli przekladnie ktora po pierwsze pozwala wstawic mniejszy amortyzator przy takim samym skoku zawieszenia, a po drugie pozwala zamocowac go w takim miejscu, w ktorym jest najmniej narazony na uszkodzenia mechaniczne. pozdrawiam Sorki ze odchodze znowu od tematu, ale nurtuje mnie jedno pytanie poniewaz chce sobie sprawic takie progresywne sprezynki i nie wiem jednej rzeczy. Czy jezeli sa progresywne sprezyny to czy wykres sily ktora musi byc uzyta do podciagniecia wachacza bedzie rownomierny, parabola, czy skokowy ze najpierw dziala pierwsza sprezyna a potem dolacza sie druga?? Owszem progresywne amortyzatory sa fajne, ale jak narazie jedyne jakie chyba sa dostepne do modeli to amorki PRO-LINE do T-Maxxa ktore ksoztuja chyba $200 Rafał Malczyński - Sob Wrz 25, 2004 8:34 am " /> ">Heheh kto Ci takich rzeczy poopowiadal.....SERYJNY LST W STANACH WYGRYWA ZAWODY Z SUPER STUNINGOWANYMI SAVAGE , MAXXAMI itp.We wszystkich amerykanskich gazetach mowia o nim same superlatywy.Z tego co wiem to na testach wychodzi lepiej niz REVO wiec czego wiecej chciec..... Sorry, ze to powiem ,ale wg mnei savage i t-maxx to sa 2 przezytki... Kuba - wez sie mocno walij w leb... zobacz twina - przciez on jest wywazony, czy ty slepy jestes? co on ma 2 silniki po jednej stronie? piszesz takei *****, ze az mnei scisnelo jak przeczytalem. Twin tez ma metalowe zebatki, jest szeroki i nie jest tak latwo go przerocic. Powedz mi jakich rozwiazan nie ma w titanie a sa w lst? Ja za pol roku kupuje twina i powiem tyle - dam se rade... jak jest taki model, i tyle kosztuje i jest tylko kilka w polsce i jak narazie nikt nie narzeka to nie moze byc zly. Duzo czytalem o trwinie i wiem, co to za model i jak checie to mowcie ,ze LST jest lepszy... A co do silnikow - kazdy silnik padnie, ale taka zabawa jak bedziesz mial z 2 silnikami o mocy wlaczej 5HP to nie bedziesz mial w zadnym innym modelu. A jak nie chesz kupowac 2 silnikow to nie musisz.... kupujesz jeden duzy wstawiasz zamiast jednego a w miejsce drugiego zbiornik paliwa i jedziesz... taki problem? 2 silniki zostaly wstawione, zeby poczuc ta moc a nie po to, zeby sie martwic, co bedzie jak siada. Pozatym silniko ofny sa wytrzymale i napewno sie im nie bedzie spieszylo na wymiane... Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 25, 2004 9:22 am " />No moze przesadzilem ze przestazala ale trzeba przyznac ze swoje lata swietnosci juz minely.No naprzyklad ma bardzo fajny system z kolami ze na kazde kolo przypada z tego co wiem przypada jedno servo(bo sa dwa do samego sterowania kolami).Przed jazda mozna sobie ustawic LOW/HIGH taki jakbyu bieg ze albo na przyspiesznie ma isc albo bardziej na /max.Czy ja mowilem ze TWIN JEST NIE WYWAZONY No wlasnie.......Wiadomo ze na zakrecie go trodo wywalic ale z tego co pamietam LST za skrecnie dostal note 10/10.Przy skokach bardzo latwo sie nim w powietrzu manewruje(nie wiek akurat czemu ale tak jest napisane) Rafał Malczyński - Sob Wrz 25, 2004 9:53 am " />Nie napsailes, ale jak napsiales ze LST jest wywazony to wyszlo na to ze ofna nie. Dobiero wdepnoles w RC a juz wiesz ,ze lata swietnosci ofny mienly, bardzo ciekawe... (a tu masz metalowe zebatki: http://www.ofna.com/images/TT-gears-BIG.jpg ) myslisz ,ze w MT to jest jakeis nadzwyczajne, ze zebatk isa metalowe? Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 25, 2004 10:01 am " />Nie ale naprzyklad w REVO jest wiekszos plastikowa Co do lat swietnosci to z tego co widze po modelach ktore maja wchodzic i sa , to ofna tym modelem jest troche w tyle.Naprzyklad w REVO jest super rozwiazanie z gaszeniem modelu i nalewaniem paliwa.Kostrukcja jest dosyc mocna i przy kolach ma fajne rozwiazanie tylko zapomnialem jak to sie nazywa.Teraz wchodzi do sprzedazy model firmy trinity w skali 1/7 spayder(slyszales o nim?) Ma bardzo waska plyte wrecz na szerokosc silnika. Bardzo ciekawe rozwiazanie dzieki ktoremu model bedzie sie bardzo latwo prowadzil(bardzo podobnym modelem do niego byl wczesniej wypuszczony MACHO FIRMY JAMARA).Teraz w obecnie wypuszczanych modelach znajduje sie wiecej ciekawych rzeczy coraz to nowsze rozwiazania.Naprzyklad na dzien dzisiejszy nei kupowalbym OFNA TITAN TWIN tylko Kyosho giga.W ktorym sa dwa silniki 26 firmy O.S max i podobno bedzie sie je owiele latwiej ustawialo niz te w ofnie(nie wiem czemu ale slyszalem o tym).Ogolnie to tez nowsza kostrukcja.Bardzo fajne rozwiazanie naprzyklad z firlterm powietrza ktory jest na zewnatrz i jest super bajerancki eheh.W tym poscie co napisalem o poszczczegolnych modelach pewnie wiele jeszcze nowinek pominolem....To ze siedzie od jakos paru miesiecy w modelarstwie nie znaczy ze nic nie wiem. Rafał Malczyński - Sob Wrz 25, 2004 12:27 pm " />Silniki OS wcale nie sa takei dobre, jak je chwala... jakos bardziej wierze w silniki ofny niz OS. http://www.rcpics.net/media/mytwin1.mpg - zapraszam do ogladniecia silniku - widac, ze Twin jest zwrotny? i nie zalicza sie do bydlontek, ktore maja promien skretu 10 m. Ps. o tym kyoshu jeszczen ie slyszlame, ale zaraz zobacze co to... Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 25, 2004 5:51 pm " />Fajnie wiedziec ze silniki O.S wcale nie sa dobre I jak mozesz mowic ze ledwo co wdeplalem w modelatstwo a juz wiem ze lata swietnosci minely......Dyskutujesz ze mna jak z laikiem a sam nie znasz modelu Kyosho GIGA CRUSHER.Hhehe a co do filmiku to juz go widzialem.Po prostu oddaje wszystko co w twin titanie jest te wlasciowsci jezdne zawieszenie stabilnosc przyspieszenie(model jezdzi powoli po afalcie i sobie skreca ) Rafał Malczyński - Sob Wrz 25, 2004 8:19 pm " />Wiesz co... maiels dopeiro jeden model i ze tak powiem gow** wiesz... i co z tego ze nie znam tego kyosha? moze pdoac ci modele, ktorych ty nie znasz? (ladna lista by byla...) A porownaj silnik np. OS .12 z Novarossi .12, albo najtanszym siro .12 i co? Wlasnie widac jak sie znasz... Widze, ze nie pojujesz tego filmiku, ale to nie szkodzi, moze inni na tym skorzystaja... Adam Jaszczurowski - Sob Wrz 25, 2004 8:40 pm " />a porownaj Raflee OS VZB V-spec .21 z sirio .27 roznica w mocy to 0.04 na kozysc sirio, dalej mowisz ze OS nie umie silnikow robic, a mniejszy silnik, a jak chcesz zeby Twin byl wywazony, dwa silniki z tylu, to jak to ma byc wywazone, kazdy silnik po okolo 350 g daje Ci razem prawie 800g z tylu samochodu. Rafał Malczyński - Sob Wrz 25, 2004 8:51 pm " />Tak, ale z przodu masz zbiorniki i one waza przynajmenij 300g (licze 50g w plastiku - moze byc i wiecej) i elektronika z przoedu... Ale mi chyba nie powesz, ze za cene pozniej 250$ kupiesz lepszego OS os Sirio evo2... - sam sprawdzalem i wiem o czym mowie, jakie silniki robi siro o wiekszej pojemnosci to nei wiem, ale jeden pewien, ze evo2 jest napewno lepszy od OS .12 Adam Jaszczurowski - Sob Wrz 25, 2004 9:13 pm " />a ktorego OS probowales TR? pozatym 300 g w bakach jest mozliwe, ale to i tak jest polowa( nawet nie tego co z tylu). Jak wiesz sam bylem zawsze fanem Titana DeLuxe, ale jestem przeciwnikiem dwoch silnikow, jest to przerost formy nad trescia wedlug mnie. A pozatym odkad pamietam OS zajmowal sie bardziej big blockami. Ale zrobisz jak uwazasz, to tylko moje zdanie! Kuba Stabiszewski - Sob Wrz 25, 2004 9:57 pm " />No wlasnie kazdy to wie ze O.S nie slynie z super 12 wiec ameryki nie odkryles a to ze akurat silniki o mniejszej pojemnosci ma slabe nie znaczy ze O.S jest slaby.Co do tego ze gowno wiem...hmmm ciekawe hehe ja gowno wiem.Ok dawaj liste tych modeli z checia zobacze Rafał Malczyński - Nie Wrz 26, 2004 10:06 am " /> ">No wlasnie kazdy to wie ze O.S nie slynie z super 12 wiec ameryki nie odkryles a to ze akurat silniki o mniejszej pojemnosci ma slabe nie znaczy ze O.S jest slaby.Co do tego ze gowno wiem...hmmm ciekawe hehe ja gowno wiem.Ok dawaj liste tych modeli z checia zobacze Wiesz co... szkoda ze to nei ta wersja forum, bo bym cie na forum tez zablokowal. Zachowjesz sie jak dziecki, ale to juz nie moja wina i nie bede nawet tego komentowal. Dobra, spoko Ada$, ja liczylem 250g paliwo i zbiorniki 50g, oprocz tego zobacz na tym zdjeciu, bo ladnie widac podwozie: http://www.rcworld2000.com/pics/titanpa ... anside.jpg - wydaje mi sie ze elektronika jest przesunieta na przed, wiec jakos sie to chyba wyrownuje... - takei jest moje zdanie Adam Jaszczurowski - Nie Wrz 26, 2004 10:26 am " />a w sumie moze masz racje, bylem uprzedzony do Revo a jak go zobaczylem to mi przeszlo, moze jak uda mi sie kiedys twina na zywo zobaczyc to tez mi sie spodoba. Kto wie!! Rafał Malczyński - Nie Wrz 26, 2004 12:06 pm " />A ta ofne raczej zobaczysz Kuba - Nie Wrz 26, 2004 3:32 pm " />Z ta masa to nie tyle chodzi o rozklad przod/tyl a raczej o to, jak wyoko sie ona znajduje. Twin ma cala mase bardzo wysoko umieszczona i pomimo szerokiego rozzstawu kol, bedzie sie czesto wywracal na zakretach. Nie ma nic gorszego jak zdalnie kierowany model, do ktorego trzeba co chwile biegac i stawiac go na kola. Adam Jaszczurowski - Nie Wrz 26, 2004 4:10 pm " />wlasnie w zwiazku z tym ze ma szeroki rozstaw kol bedzie bardziej stabilny ale akurat mowilem przy skokach i przy ruszaniu, przeciez to bedzie caly czas wheelie robilo!! Troche lepiej to ma GIGA wymyslone, Kyosho sie nauczylo po Mad Force'ie Rafał Malczyński - Nie Wrz 26, 2004 6:06 pm " />Ladnie rozpisalem wszystko - Szerokosc ofny jest taka sama jak dlugosc czyli 559mm i chyba mi nikt nie powie, ze przy takeij szerokosci moze byc niestabilna , jak np. savage ss ma dlugosc 530mm, a szerokosc 430mm. a np. kyosho mad force ma dlugosc 540mm i szerokosc 415mm. Roznica wysokosci miedzy savage a twinem to 5cm - twin jest wyzszy i o ponad 10 cm szerszy od savaga. |