ďťż
co o nich sądzicie...
Storm - Nie Lut 28, 2010 9:39 am " />witam. zastanawiam się nad kupnem kolejnego modelu [ narazie zaczynam zbierac kase i chcialbym kupic na wiosne a byłby to mój drugi model a obecnie jako pierwszy jest TL Loussi ] chodzi mi o monstera i myślę nad jakims Traxxasem np. T-Maxx'em, E-Maxx'em, Summit, i moze Revo (chociaz z tego co wiem to summit nie jest za szybki a chodzi mi o to aby osiagal jakies 40-50km/h) i nie wiem, bo nigdy nie mialem a nawet nie jezdzilem zadnym z nich jedynie ogladalem filmiki na YT i nie wiem jakbym sobie radzil ze spalinka.... co o tym myslicie ? co mozecie zaproponowac.. z gory dzieki za pomoc... modele nad którymi sie zastanawiam: ELEKTRYKI: E-Maxx http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=5622 Summit http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... d_id=10249 SPALINOWE: T-Maxx http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=9816 Revo 3.3 http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... d_id=13258 i jeszcze jedno pytanie, jaka jest różnica między modelami ponizej: http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=5622 VS http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... d_id=13906 PS. Admina PROSZĘ o usunięcie mojego tematu/postu który umieściłem w dziale CO WYBRAĆ na temat tych modeli, myslę ze tu mogę dowiedziec si troche wiecej i sory za zamieszanie.... janusz S - Pon Mar 01, 2010 6:15 pm " />Linki nie działają Storm - Pon Mar 01, 2010 7:08 pm " />mala poprawka.. teraz juz powinny dzialac Ada$ - Śro Mar 03, 2010 2:48 pm " />Model z drugiego linku ma silnik BLS, w pierwszym siedzi zwykła szczotka. Storm - Wto Mar 09, 2010 8:19 pm " />zna ktos predkosci modeli tj. Summit, E-maxx (chodzi mi o predk. max tych modeli na podstaw. wyposarzeniu, bez jakiegos tuningu itp) i co lepsze do jazdy na podworku ? elektryk czy spalinka ? ktory mniej awaryjny ? Bender - Wto Mar 09, 2010 9:00 pm " />E-Maxx oile się nie mylę wg. producena : 40km/h Summit na biegu "wyścigowym" też coś koło tego. A czy spalina czy ele. to już tylko Twój gust Storm - Wto Mar 09, 2010 9:30 pm " />osobiscie wolałbym chyba elektryka vo nie wiem czy ze spalinka bym sobie poradzil z regulacja silnika, itp. a summita idzie troche podniesc, zeby byl wys. e-maxa ? chodzi mi o zawieszenie na org. amorkach.... bez przeróbek... bo emaxx mi sie tez podoba, ale chodzi mi o model i do szybkiej jazdy i w tere i chyba summit najbardziej jest do tego przystosowany, ale nie podoba mi sie przy nim za bardzo to ze tyl tak nisko siedzi z tego co widac na zdjeciach, ale mysle ze to kwestia regulacji zawieszenia... a przed zakupem e-maxxa lub summita to najpierw bede probowal znalezc kogos kto ma jeden z tych modeli i sie z nim umowic na jazde probna zeby zobaczyc co i jak heh bartosz1992 - Śro Mar 10, 2010 8:14 am " />Witam. Ja rowniez kiedys stanalem przed tym problemem. CHodzi mi o wybor modelu jak i o wybor napedu... Pierwszym pytaniem jakie trzeba sobie zadac to : czy bede jezdzil modelem po torze ( Revo ) czy przed domem, do skakania, jezdzenia po ''zbirach'' itd Mam model E-Maxx poniewaz stwierdzilem ze bede raczej jezdzil przed domem, bede go zabieral na wyjazdy i ten model bedzie najbarardziej sie do tego nadawal- i tak tez jest ! Modelem przez spory czas jezdzilem przed domem, w skateparku, na torze dla BMX'ow i to był jego żywioł ! Model b. czesto byl w powietrzu na wysokosci 2m jak nie wiecej i wracalem do domu ladowalem pakiety i jaaaazda - nic nie musialem przy nim robić. Zaskoczylo mnie nawet ze ten model na std silnikach jest dosc szybki co mozna zauwazyc na YT. Oczywiscie po jakims czasie troche mi sie to znudzilo wiec postanowilem kupic MMM i kupilem pakiety 4s. To bylo cos niesamowitego! Nigdy nie mialem brushless wiec bylem bardzo pozytywnie zaskoczony ! A wiem ze jeszcze jest sporo przedemna - 6s Chyba jak kazdemu znudzila mi sie jazda samemu przed domem bo ile mozna jezdzic w kółko po skateparku...pojechalem na tor w Lodzi na poligon. Na moim ustawieniu, gdzie model byl bardzo wysoki i dosc miekki srednio sie spisywal ale...zamowilem amortyzatory BiG Bore Traxxasa, zamontowalem je tak aby byly jak najbardziej na plasko dolozylem twarde sprezyny i model mial przeswit jak Revo i naprawde nawet przy duzych predkosciach przy zakrecie nie wywracal sie a na hopach nie dobijal i mozna naprawde rywalizowac z modelami truggy ! Tp jest moja opinia na ten temat poparta moimi doswiadczeniami . Mam nadzieje ze pomoglem w wyborze modelu. Na przyszlosc sluze pomocą. Pozdrawiam Bartosz Wasiak Marcin Jasiński - Śro Mar 10, 2010 9:24 am " />Summit na oryginalnych kołach przy jeździe na 2 biegu to jest jedna wielka pomyłka. Otóż te koła są miękkie jak prezerwatywa bo z założenia Summit pomimo, że ma konstrukcje zawiechy od Erevo czy Revo to nie będzie jeździł dobrze na torze bo jego zawieszenie jest ustawione wraz z kołami typowo pod ciężki teren o dużym skoku zawieszenia co na 2 biegu powoduje że te koła robią się jak potężne talerze a do tego mają tak wielkie bicie że szybko prowadzi do powstawania luzów. A żeby z Summita zrobić znowu rajdówkę jak Erevo potrzeba wymiany i konfiguracji zawieszenia której nie zrobi się w 5 minut będąc na torze. Summit na tor nie a szybka jazda to jedynie po prostej polanie tym modelem bo z takim celem on został skonfigurowany. PO drugie Summita kolego Storm już nie podniesiesz bo ma on największy skok zawieszenia ze wszystkich monsterów na rynku czyli na zawieszeniu LT ( oznaczenie kodowe Traxxasa dla 4 rodzajów ustawień głównych zawieszenia pod dedykowane rodzaje terenu w jakim ma jeździć czyli P1, P2, P3 i LT) model ma skok zawieszenia aż 120mm !! przy czym E-Maxx maksymalny skok zawieszenia może mieć 83mm gdzie seryjne E-revo czy Revo ma już seryjny skok 90mm, do tego summit ma prześwit 121mm, a Emaxx 101mm . Storm - Śro Mar 10, 2010 9:44 am " />aha czyli wychodzi na to ze np. do jazdy przed domem czy a torze to E-Maxx a jak do trialu itp to moze inny model np tundre, f-350 tak ? bo mysle ze tak jednak byloby najlepiej a w summicie najbardziej podoba mi sie to ze jest "wodoszczelny" i ze ma zdalna zmiane przelozen/biegow i blokade dyfrow a ksztaltem to ni za bardzo mi podchodzi do gustu heh i chyba jednak nast. moim modelem bedzie e-maxx (nie brushless) a pozniej moze tundra he h zobaczymy. PS. jest ktoś z okolic Poznania lub Leszna kto posiada E-maxxa lub summita ? bo mimo wszystko chcialbym osobiscie widziec jak to wyglada w rzeczywistosci i jak jezdzi bartosz1992 - Śro Mar 10, 2010 11:25 am " />Kolego Sztormie kazdy z modeli podanych przez Ciebie jest wodoszczelny ! Jednak wedlug mnie mimo tego ze te modele sa wodoszczelnie, woda, bloto, snieg nie za dobrze wplywaja na poszczegolne elementy podwozia. A co do zaawanasowania Summita ( zmiana przelozen, blokada dyfra ) to nie jestem pewien czy nie jest tak, ze czym wiecej nowosci tym wiecej problemu z modelem...ale moze sie myle. Pozdrawiam Storm - Śro Mar 10, 2010 12:02 pm " />he he nie no wiadomo ze zaden nie jest w 100% wodoszczelny ( kapac zadnego nie mozna ) ale mi chodzilo o to czy ja sie przejedzie pare razy przez kaluze, troche sniegu czy to nie za szkodzi... i dzieki za wypowiedz Marcin Jasiński - Śro Mar 10, 2010 12:47 pm " /> ">A co do zaawanasowania Summita ( zmiana przelozen, blokada dyfra ) to nie jestem pewien czy nie jest tak, ze czym wiecej nowosci tym wiecej problemu z modelem...ale moze sie myle. Pozdrawiam W summicie jest bardzo wytrzymała skrzynia, blokady dyfrów czy ośki natomiast najsłabszym elementem są mini serva na plastikowych trybach, które przełączają blokady przód/tył oraz na oba koła oraz do zmiany biegu pierwszego i drugiego ale średnio pierwsze serwo pada po naprawdę długim czasie i można tanich zamienników do 40zł użyć. Model jest wodoszczelny ale po każdej jeździe musi być jego umycie i konserwacje zalewając olejami wszystkie elementy stalowe odkryte bo zacznie wszystko skrzypieć, zacierać się nie wspominając co wtedy łożyska przeżywają . bartosz1992 - Czw Mar 11, 2010 7:26 am " />Wiem ze moze to glupie pytanie ale moze ktos wie czy sie zapowiadaja jakies nowosci w firmie traxxas'a ? janusz S - Czw Mar 11, 2010 7:41 am " />Wejdź na stronę http://www.traxxas.com/ tam zawsze piszą o wprowadzeniu nowych produktów na rynek zaur - Czw Mar 25, 2010 1:16 pm " />Parę słów o Summicie. Posiadam ten model od ponad roku. Oryginalne kola nie nadają się do szybkiej jazdy. Potwierdzam. Auto może jeździć w wodzie po dach. Tak, ale silnik tak dostaje w d.. , że szkoda to robić. Łożyska i reszta jest wodoszczelna (skrzynia, dyfry, serwa, box na odbiornik). natomiast silnik poprostu pracuje w wodzie. Nowe bajery: blokada dyfrów i dwa biegi. Jak na razie żadnych uszkodzeń. Zawieszenie oryginalnie ustawione można jeszcze podnieść. Wystarczy drążek przełożyć na pierwszy otwór w wahaczu. Zawieszenie można dodatkowo utwardzić, tak że tył nie będzie siadał przy ruszaniu. Ja rok temu wsadziłem do swojego Summita Mambę Monster i zmieniłem koła na takie do szybkiej jazdy. Teraz osiągam jakieś 70km/h. Jedyny mankament to apka. O ile w oryginalnym silniku daje radę o tyle z Mambą zwyczajnie nie pracuje. Po 20 metrach łapie takie zakłócenia, że szkoda modelu. Ja mam 2,4GHz ale 3-kanałową. Chcę przerobić oryginalną apkę na 2,4GHz. Co cztery kanały to cztery. W Summicie właśnie te nowe bajery bardzo poszerzają jego możliwości. Mogę na pierwszym biegu próbować trialu a na drugim ścigac się z Revo. Oczywiście ani w tym ani w tym drugim nie jest doskonały, ale mamy model 2w1. Jeżeli chodzi tylko o szybką jazdę polecam E-revo w wersji brushless. Ma lepsze podzespoły niż zwykłe E-revo. O ile kasa nie jest przeszkodą. Jeżeli tak to E-maxx'a. Spalinka na podwórku odpada. Sąsiedzi się skarżą na hałas. Na boisku podobnie. Storm - Czw Mar 25, 2010 2:10 pm " />dzieki za wypowiedz ale mysle ze chyba jednak pozostane przy e-maxie ew. e-revo a do trialu kupie inny model typu tundra, axial scx10 etc a ostatnio myslalem nad modelem slash 4x4 tzn przygladlem sie mu troche... ale to tylko z ciekawosci przynajmniej narazie... a tak wogole to wie ktos jaki przeswit jest w tym modelu ? co o nim mozecie powiedziec ? |