ďťż
co o tym sadzicie??




Marins - Nie Gru 25, 2005 9:24 pm
" />http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=78289058 warto go kupic?? trudno jest z czesciami zamiennymi do tej firmy?? a moze lepiej ten http://www.rcmonster.home.pl/catalog/pr ... ucts_id=33 lub ten: http://www.rcmonster.home.pl/catalog/pr ... cts_id=393




Marcin Pytel - Pon Gru 26, 2005 7:07 am
" />Witam.
A dlaczego np. nie to :
http://www.rcmonster.home.pl/catalog/pr ... cts_id=553

Tutaj chociaż części są na bieżąco dostępne.

Pozdrawiam
Marcin



Maciej Pożycki - Pon Gru 26, 2005 8:50 am
" />Ten model nie jezdził cały czas po betonie !!!, chyba że ta osoba miała 2 mt2



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 9:11 am
" />wiekszosc czasu przejezdzil po betonie. popatrz na jego oponki i na felgi - w niektorych miejscach nie ma lakieru - tak jak w moim po wczorajszej jezdzie ;d. Uwazam ze to dobry wybor




Marins - Pon Gru 26, 2005 9:20 am
" />no ale niejst to model typowo terenowy, tak mi sie wydaje.tylko taki lepszy niz buggy a troche slabszy jak monster. no a co sadzicie o tym 1 linku?? opłaca sie go wziasc?? a moze ten savage: chociaz wydaje mi sie ze jest troche zajechany http://www.rcmonster.home.pl/catalog/pr ... cts_id=547



Maciej Pożycki - Pon Gru 26, 2005 9:25 am
" />Zaraz się wytłumacze i powiem skąd taki post, kiedyś dawno temu byłem newsmanem w "serwisie" rcfan (pod nickiem : maciek), od czasu do czasu zaglądałem też na tamtejsze forum i pamiętam jak jakiś chłopak (nie pamiętam juz nicka) zamieścił fotki ze skoków swojego mt2 i filmik gdzie jezdzi po polnej drodze. na zdjęciach było widać w tle ten sam ogródek. Być może to jest jego kolejny model ktory nie widział szutru ani nie zaznał skoków ze schodów. Uprzedzam tylko że może nie być prawdą fakt iz model jezdzil tylko po asfalcie!



Marins - Pon Gru 26, 2005 9:33 am
" />aha dzieki, moze jest to inny jednak model:) no a co sadzicie o tym 1linku samochod firmy nanda. Wydaje sie w dobrym stanie ale no nie wiem, Pomozcie.



Marek Byrczak - Pon Gru 26, 2005 9:47 am
" />Ten Nanda to model pewnego znajomego modelarza ze Szczecina. Calkiem fajnie jezdzi (troche nim pojezdzilem). Nie musisz sie martwic czy byl dobrze dotarty itp., poniewaz ten pan ma ogromne doswiadczenie w modelarstwie. Jedyny klopot to bodajze czesci.



Marins - Pon Gru 26, 2005 9:57 am
" />no tak myslalem ze moga byc problemy z czesciami:( a z jaka on predkoscia max sie porusza i czy jest wytrzymały?? A ten MT2 nadaje sie do skoków??



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 10:13 am
" />OK RST rozumiem, jak tak mowisz no to masz racje - bardzo mozliwe:)

Popytaj sie o sava, jak masz mozliwosc to spotkajcie sie moze no nie wiem kombinuj. Ja Nanady bym niie bral - bo czesci nie ma

MT2 wydaje sie ze nie jest terenowy az tak ( napewno nie tak jak monster ) ale on po ziemi wszedzie sobie tak radzi - ma moc i naped na 4 - to duzo daje. Mam Mt2 od niedawna i teraz wiem ze jest to extra model. Ma duzo czesci zrobionych na zasadzie odbijania sie - zderzak jest na takim hm.. ciezko powiedziec ale mozna nim ruszac. ma te pacholki pocujace a one wchodza w otwor i maja tam luz - ehh ciezko wytlumaczyc. Ma tez czesci ktore w razie zderzenia wyskakuja z ochwytu a nie urywaja sie - wczoraj zaliczylem dzwona, urwal sie wahacz a pelno takich drazkow itp sie odpiely - extra bajer.

A MT2 Idealnie nadaje sie do skokow. Lekki, szybki i czesci mocne. Z malej bandy na torze wyyskoczyl na okolo 1m. - z mala predkoscia - CUUUDOOO! Porusza sie ok 65km/h. I od razu po dotarciu tak sie porusza ( na oko ) - myslalem ze trzeba cos ustawiac itp.

Polecam Mt2 jesli sie wahasz~!



Marins - Pon Gru 26, 2005 10:56 am
" />ok dzieki za porade wacham sie własnie miedzy tym savem a tym MT2. a MT2 jest szybszy od savaga?? znacie jakies strony z filmikami o MT2?? bo o savagu jest sporo a o mt niemoge nigdzie znalezc.



Maciejz82 - Pon Gru 26, 2005 11:51 am
" />MT2 jest szybszy od Savagae 25 i duzo lzejszy.
Tu masz linka do predkosci roznych modeli:
http://www.hpieurope.com/kitspeeds.php?lang=en



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 12:17 pm
" />Tak jak Maciek mowi MT2 jest szybszy ale teoretycznie. Bo podobno w praktyce predkosc jest mniej wiecej ta sama - nie udalo mi sie jeszcze tego zmierzyc bo nie bylo zadnego sava na torze, ale jak bedzie to dam znac.

http://www.hpieurope.com/videos.php?lang=en&cat=action - tu sa filmy! Jak na jakis nacisniesz to pod filmem bedzie Download Movie file - proponuje kliknac prawym przyciskiem i zapisz element docelowy - sorki ze tak tlumacze ale inaczej mi nie moglo sie sciagnac. na www.rc-krakow.mylog.pl jest tam pierwszy news od gory i tam podany jest link do mojego filmiku jak to jedzie - krotki ale jest.

BIERZ MT2. Savow jest juz duzo, trzeba teraz zrobic epoke MT2



Marins - Pon Gru 26, 2005 12:19 pm
" />hehe i chyba tak zrobie chyba wezme tego MT2. Dzieki za wszystkie wypowiedzi. Pozdrawiam



Maciej Pożycki - Pon Gru 26, 2005 12:30 pm
" />co to w ogole za porownanie ?? mt2 jest szybsze od sava ?? a bedziesz sie scigal na prostej ?? raczej nie, więc bierz pod uwage praktycznosć modelu, dostepnosc i cene czesci zamiennych oraz ich wytrzymalosc. A nie to czy jest szybszy od sava czy nie. Ważne jest także to gdzie będziesz tym modelem jezdzil, zwroc rowniez uwage na to ze sav napewno pali wieej niz mt2.



Gruby - Pon Gru 26, 2005 12:37 pm
" />zobacz to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=78716235
i to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=78711972

masz nowe a doplacasz tylko troche do tego co tam chca



Marins - Pon Gru 26, 2005 12:44 pm
" />no ale jak bym miał kase na nowego to bym go sobie kupił 1200 a 1900 to jest roznica.a ze nie widzialem w zadnym sklepie nowego MT2 do kupienia to musze kupic uzywanego. w rojnie jest ale tam sie czeka 2 miesiace a ja chce go juz teraz.A pozatym to bedzie moj pierwszy spalinowy i wolałbym zeby był juz dotarty.



Piotr Michalski - Pon Gru 26, 2005 12:45 pm
" />
">no ale jak bym miał kase na nowego to bym go sobie kupił 1200 a 1900 to jest roznica.a ze nie widzialem w zadnym sklepie nowego MT2 do kupienia to musze kupic uzywanego. w rojnie jest ale tam sie czeka 2 miesiace a ja chce go juz teraz.A pozatym to bedzie moj pierwszy spalinowy i wolałbym zeby był juz dotarty.
No to chyba coś kiepskawo szukałeś. www.hpi.pl



Marins - Pon Gru 26, 2005 12:54 pm
" />no faktycznie dzieki.wiesz nie znam wszystkich stron internetowych z takimi zeczami. wydasje mi sie ze MT2 jest tanszy w eksploatacji niz savage. A co do niego musze dokupic niezbednego zeby jezdził?? i jakie sa tego koszty?? A pozatym ten uzywany jest tanszy juz praktycznie dotarty i ma niezbede zeczy do odpalenia



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 1:13 pm
" />RST Marins zapytal sie ktory jest szybszy wiec mu odpowiedzialem - tak powiedzialem na prostej!

Marins jesli chodzi o sklepy to gdzies w ktorym s zdzialow sa linki podane. Ja Ci kilka podam:

www.rojna.pl
www.hpi.pl
www.rcbziom.pl
www.rcmonster.pl

jak cos to pytaj jeszcze...

Proponuje abys poczytal dokladnie o modelach spalinowych bedziesz troche wiecej wiedzial .

Co potrzebujesz, a wiec:

- 12 baterii R6 lub 8R6 i jeden pakiet akumulatorkow 5cell.
- Klips do swiec ( grzalka ) + bateria
- Butelka do tankowania
- Pakiet 6cell 7,2V + ladowarka do niego
- Paliwo - polecam tornado 16%
- After run oil ( do silnika olejek po kazdej jezdzie )
- Air filter oil lub olejek rycynowy ( to jest do filtra powietrza, ja uzuwam
rycynowego i wystarcza )
- termometr do silnika - nie koniecznie ale lepiej kupic
- rozne narzedzia ( srubokrety, klucze itp )

Za to wszystko musialbys zaplacic az ok: 380zl.

Jesli o czyms zapomnialem to napiszcie



Marins - Pon Gru 26, 2005 2:01 pm
" />i odpowiedz sama sie nasuwa ze jednak wezme uzywanego a nie nowego bo i tak musze troche zeczy dokupic z tego co widze wiec biore tego MT2 uzywke. Dzieki za wypowiedzi



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 2:39 pm
" />No ale wiesz kiedys uwazalem: POD ZADNYM POZOREM NIE BIERZ UZYWANEGO. Jesli masz napisane ze zostaly wylane tylko 2 litry to bym bral. Jeszcze lepiej jak widzisz model na wlasne oczy. Jednak wiadomo to nie to samo co nowe - nie ten zapach i ta radosc ale i tak zabawy bedziesz mial duzooo duzooo. Pozdrawiam!



Maciej Pożycki - Pon Gru 26, 2005 3:01 pm
" />Pitrus, wychodziles z zalozenia ze lepiej kupic nowego Fiata 126p niz uzywane Ferrari ??



klusekwwy - Pon Gru 26, 2005 3:54 pm
" />
">zobacz to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=78716235
i to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=78711972

masz nowe a doplacasz tylko troche do tego co tam chca

taaaaaaaaaa zagadaj z kolesiami z tego sklepu to ci go dotrą tylko bys za paliwo zapłacił dla niech to przyjemność i to są ludzie doświadczeni wiem bo to ze sklepu w moim mieście



Piotrek-krk - Pon Gru 26, 2005 4:43 pm
" />extra porownania dajesz. Musisz porownywac raj do piekla ( lol ) ?
przeciez to zupelnie co innego. Poza tym napisalem WYCHODZILEM z zalozenia, przekonalem sie ze jest kapenke inaczej...



Marins - Pon Gru 26, 2005 8:12 pm
" />no to sie zdecydowałem i biore tego MT2 uzywanego jak go dostane to napisze jak chodzi.



Adam Dylewski - Pon Gru 26, 2005 9:08 pm
" />znam właściciela i teo MT2 i Savage i powiem żę to prawda ze MT2 jeździł tylko po asfalcie bo właściciel ma 3 te modele i ten był tylko dotarty i troszke nim jeździł a co do Savaga to troszke przeżył ale jest w dobrym stanie, tego NANDA bym kupił ale nie dałbym za niego wiecej jak 200 zł bo do niego części raczej nie dostaniesz. A mozę troche jeszcze kasy uzbierasz i kupisz Savage SS ??

Pozdrawiam Adam



Marins - Wto Gru 27, 2005 5:29 am
" />niestety kasy nie moge wiecej przeznaczyc bo zbieram na prawdziwy samochod:) a ze to jest moje takie małe i drogie hobby to sobie kupuje spalinke:) no to jestem juz pewien co do tego zeby go brac. Jak mowisz ze go znasz i ze jezdzil wiekszosc po asfalcie to spoko wydaje mi sie ze bedzie to dobry wybór.



Piotrek-krk - Wto Gru 27, 2005 9:58 am
" />No to zycze powodzenia. Ale docieranie naprawde nie trudna sprawa. Mieli mi znajomi pomoc jednak nie udalo sie tak wczesnie jak chcialem - a ze ja niecierpliwy jestem wiec wzialem sie sam do tego. Moze i cos przez to strace ale nie tak duzo znowu.

Polecam zebys przemyslal kupn nowej mt2. Naprawde docieranko prosta sprawa. tak sie wydaje te srubki, to stawianie na skrzynce, wolne wysokie obroty no skomplikowane ale jak juz sie odpali to wszystko w glowie sie uklada i ciagle Ci sie przypomina.. a no tak ta czesc do tego, pamietam jak ktos mowil na forum itp. Nie taka trudna sprawa a satysfakcje bedziesz mial ze udalo Ci sie samemu to zrobic ))



Marins - Wto Gru 27, 2005 10:08 am
" />juz zamowiłem:) i tak sie bede uczył wszystkiego powoli na poczatek co do czego słuzy ale przynajmniej wiem ze nie zepsuje silnika na starcie bo jest on juz dotarty.A co myslicie o tym paliwie BigBen16% ?? Moze byc?? jest tanie:)



Andrzej Trzeciak - Wto Gru 27, 2005 10:22 am
" />kupiłeś to uzywane mt2?
dobry wybór(sam miałem kuoić)
paliwo BIG BANG 16% jest bdb,alr z tego co czytałem on jest otarty na 20%,więc jesli będziesz lał 16% zrób ''mini docieranie''



Marins - Wto Gru 27, 2005 10:32 am
" />no juz zamowilem wczoraj wieczorem. A czym sie róznia 16% od np 30% i wiecej procent tym wieksza moc??



Andrzej Trzeciak - Wto Gru 27, 2005 10:42 am
" />te procenty to zawartość nitrometanu.Moc teoretycznie wieksza im wiecej %



Marins - Wto Gru 27, 2005 10:48 am
" />aha. dzieki. To mam pytanko jak juz dostane ten samochodzik to zeby go odpalic to co musze zrobic?? wlac paliwo,włozyc wszystkie baterie, podgrzac swiece i uruchomic tak??



Tomasz Ostrowski - Wto Gru 27, 2005 11:31 am
" />
">aha. dzieki. To mam pytanko jak juz dostane ten samochodzik to zeby go odpalic to co musze zrobic?? wlac paliwo,włozyc wszystkie baterie, podgrzac swiece i uruchomic tak??

poczytać np to forum
poszperać w necie o regulacji
poczytać instrukcję



Piotrek-krk - Wto Gru 27, 2005 12:24 pm
" />Ja polecam Tornado. Jest troche drozsze 2,5l -90zl ale naprawde jest ok. Zadnych problemow nie mam jest cudowne.

Co robisz aby uruchomic. Wlej paliwo.Nastepnie musisz miec grzalke i pamietaj aby miala super sprawna BATERIE. Wiec wkladasz grzalke tak aby sie jakby zaklinowala na swiecy ( wczesniej wkrec swiece odpowiednia, na mrozie najlepiej swiece zimna czyli np OS A8. ) Wkladasz grzalke, w tym czasie kiedy grzalka zasila swiece ( ok 5-10sek ) wkladasz roto start. Roto startem nie mozesz krecic wiecej niz 5sekund. Jesli samochod nie odpali musisz cos pogrzebac. Zapompuj paliwo jeszcze raz. W instrukcji pisze ze w silnikach bez szarpanki pompuje sie tylko raz ale ja czasami pompuje wiecej. I znowu wloz grzalke i krec roto. Jesli dalej nie zapala odkrec swiece, przyloz reke do radiatora i zacznij krecic roto, jesli chlapie paliwem z glowicy ( radiatora ) znaczy ze silnik jest zalany. Odwroc model do gory nogami i pokrec tak troche tym roto, mozesz dac mu odpoaczac z 10min i krec co jakis czas rotostartem. Jesli juz nic z niego nie leci, zakrec swiece i powtorz wczesniejsze dzialania. Jesli dalej cos nie gra to przy gazniku bedzie taka srubka sterczaca do gory - srubka od wyskich obrotow ( do niej idzie rurka z paliwem ). Odkrec lub lekko przykrec, musisz probowac. Zakladam ze wczesniejszy uzytkownik juz mial ustawione poprawnie inne srubki wiec teraz przydaloby sie tylko ta od wysokich pokrecic. Jesli dalej nie odpala a powiedzmy bedziesz jezdzil na paliwie 16% , a wczesniej bylo 20 to musisz tak jak wczesniej ktos powiedzial zrobic male docieranko. A wiec musisz ustawic srubki fabrycznie. Zaczynamy od srubki pod filtrem paliwa. Zdejmujesz filtr. Musisz servem od gazu przekrecic tak zeby przepustnica ( tam jest taka dziorka ktora sie otwiera lub zamyka ) byla zamknieta. jak to zrobisz to servo juz w ta jedna strone nie powinno sie ruszac. Teraz patrzysz czy w tej przepustinicy widac kawalek dziorki ( 1mm ) Jesli nie to musisz ta srubka pod filtrem krecic tak aby byla przerwa 1mm. Nastepnie przechodzimy do srubki od wysokich obrotow ( ta co wczesniej ). Zakrec ja na fulla i odkrec 3 pelne obroty ( 360 * ). I kolejna srubka ta z boku ( obok tlumika, kolektora ). Wkrec ja tak aby byla na rowni z obudowa gaznika. I teraz probuj. Powinno odpalic jesli nie to napisz na gg co i jak. Musisz byc cierpliwy i robic wszystko dokladnie, bo ja wlasnie bylem niecierpliwy i zrobilem na lapu capu i jedna srubke ta obok tlumika zniszczylem . Ale odpala . Pozdrawiam i zycze powodzenia.



Marins - Wto Gru 27, 2005 12:32 pm
" />ok wielkie dzieki, napracowałes sie nad tym postem:) jak cos bedzie nie tak to napisze do Ciebie bo widze ze sie na tym znasz. ale chyba zostane jednak przy tym bigbangu 20% puki co bo narazie nie mam kasy na lepsze paliwo:)



Tomasz Ostrowski - Wto Gru 27, 2005 12:38 pm
" />
">ok wielkie dzieki, napracowałes sie nad tym postem:) jak cos bedzie nie tak to napisze do Ciebie bo widze ze sie na tym znasz. ale chyba zostane jednak przy tym bigbangu 20% puki co bo narazie nie mam kasy na lepsze paliwo:)

do silnika 2.5ccm 20% to za dużo, bedzie się grzał
weź 16%



Marcin Bassara - Wto Gru 27, 2005 12:48 pm
" />TOOST napisał:
"do silnika 2.5ccm 20% to za dużo, bedzie się grzał
weź 16%"
Ta wypowiedz jest błędna.
Ja jeździłem REVO i lałem 25% i żeby choć raz się przegrzał-nigdy.



Tomasz Ostrowski - Wto Gru 27, 2005 1:00 pm
" />
">TOOST napisał:
"do silnika 2.5ccm 20% to za dużo, bedzie się grzał
weź 16%"
Ta wypowiedz jest błędna.
Ja jeździłem REVO i lałem 25% i żeby choć raz się przegrzał-nigdy.


revo ma troche inny silnik niż T-15
T-15 trzeba bedzie zalać, zeby się nie grzał na paliwie 20%, a do tego trzeba będzie świecę też zmieniać
na 16% nitro i tak bądzie śmiagał jak nic.



Piotrek-krk - Wto Gru 27, 2005 1:06 pm
" />Nie ma sprawy jak cos to pisz tez na gg 6288840. Napisz do mnie to sobie Ciebie zapisze - az tak sie nie znam ale przekazuje wiedze "potomnym" - Toost mi duzo pomogl, Tomek i reszta

Big bang tez moze byc, wiadomo ale wez 16%. Juz byl gdzies temat ktory zalozylem "jakie paliwo do mt2", wiekszosc mowila 16 i takie mam ;d



Marins - Wto Gru 27, 2005 1:21 pm
" />no tak ale skoro on był docierany na 20% to chyba moze na nim jezdzic?? tak mi sie wydaje.



Marcin Bassara - Wto Gru 27, 2005 1:23 pm
" />Nie ma poczeby lania 20 czy 25 do tego modelu bardzo dobrzesobie będzie radził na 16%. MT2 ustawiałem na 25 bo takie paliwo gostek miał i była świece A8 i nie był przelany ani nie grzał się poprostu plusy stosowania tego paliwa przy małej pojemności nie są współmierne z kosztami tego paliwa.



Marins - Śro Gru 28, 2005 10:52 am
" />No tak ale róznica 16% i 20%na 5L jest 7zł wiec nie tak duzo, mowie tu o Big bangu.a jak mialbym wlac 16% to musialbym zrobic to mini docieranie no a jak mowilem wczesniej nie znam sie na tym bo to bedzie moj pierwszy spaliniak. w przyszłosci jak poznam swoj model i bede mial wieksze pojecie o spaliniakach to moze zmienie na 16%



Tomasz Ostrowski - Śro Gru 28, 2005 10:59 am
" />
">No tak ale róznica 16% i 20%na 5L jest 7zł wiec nie tak duzo, mowie tu o Big bangu.a jak mialbym wlac 16% to musialbym zrobic to mini docieranie no a jak mowilem wczesniej nie znam sie na tym bo to bedzie moj pierwszy spaliniak. w przyszłosci jak poznam swoj model i bede mial wieksze pojecie o spaliniakach to moze zmienie na 16%

to nie żadne mini docieranie tylko regulacja
nie zmieniasz marki paliwa tylko zawartość nitrometanu, wkręć HSN o 1/8 obrotu na poczatek i po regulacji.
I tak musisz regulowac silnik do warunków otoczenia.



Adrian Kopeć - Śro Gru 28, 2005 10:59 am
" />na czym polega mini docieranie widze ze nasze forum tworzy nowe pojęcia



Marins - Śro Gru 28, 2005 11:03 am
" />a wiec tu o regulacje chodzilo??:) hehe no to tym bardziej jestem przekonany ze nie mam o tym zielonego pojecia. nie wiem nawet co to jest to HSN-ale podejrzewam ze jakas srubka:). jak juz bede mial swoj model i go obejrze to moze bede wiedział cos wiecej noi mam nadzieje ze dadza instrukcje obsługi:)



Tomasz Ostrowski - Śro Gru 28, 2005 11:05 am
" />
">a wiec tu o regulacje chodzilo??:) hehe no to tym bardziej jestem przekonany ze nie mam o tym zielonego pojecia. nie wiem nawet co to jest to HSN. jak juz bede mial swoj model i go oejrze to moze bede iwedzila cos wiecej noi mam nadzieje ze dadza instrukcje obsługi:)

proponuję zamknąć już ten temat, narazie to jest gadanie jak o dniach morza w Czechach.
Powered by WordPress, ©