ďťż
Co sadzicie o tej spalinowce / GST 7.7




luki_zdzich - Śro Lip 29, 2009 4:27 pm
" />Witam wszystkich / jestem nowy na forum i to mój pierwszy post

Mam takie pytanie czy może ktoś z was miał już kiedyś odczynienia z ta spalinowka GST 7.7
http://www.cenracing.com/cars/gst/gst.html - Link do oficjalnej strony producenta

Jezeli tak to czy jest warta swojej ceny ponieważ mam zamiar ja kupić / w Polsce znalazłem ja za cenę 2800 -3100 zł / zamawiając z USA wyjdzie mnie około 2tys. zł / Dodam ze posiadałem ( tydzień temu sprzedałem ) takie modele spalinowek Exceed Mad Beast 1/8th ( bardzo podobny do Savage HPI lecz wiele opinii twierdzi ze jest lepszy - nie wiem bo nie miałem HPI ), XTM Monster MT 1/8th, Thunder Tiger Ford Escort 1/10th.

Czekam na wasze opinie na temat tego modelu i firmy produkującej CEN Racing, Z góry dziękuje i pozdrawiam Luki_Zdzich




Wojciech Skwarzyński - Śro Lip 29, 2009 4:38 pm
" />Dobry MT ale nie z tym silnikiem bo różnicy wielkiej nie ma w mocy a pali jak smok.Lepsza pod tym względem jest wersja 5.0.Jeżeli chodzi o samą firmę to Cen Racing jest bardziej znany za oceanem.W Europie trochę mamy problem z częściami dlatego nie jest za popularnym modelem.Ogólnie bardzo dobry i mocny MT.Tylko te części...



luki_zdzich - Śro Lip 29, 2009 4:51 pm
" />Własnie ze juz nie kupie z innym silnikiem akurat tego modelu bo ten silnik zastapil je calkowicie wczesniej byly 4.8 a teraz 7.7
Chyba ze ta spalinowke tez wydaje sie solidna http://www.cenracing.com/cars/gsr/gsr50.html
Lecz jest bez biegu wstecznego i nie wiem czy można dokupić moduł biegu wstecznego i ma 4 amortyzatory a nie 8 lecz akurat amortyzatory to nie problem / do obu modeli mogę dokupić elementy aluminiowe trochę wydatek ale myślę ze warto.

Własnie sie boje tego ze bedzie naprawde duzo paliwa brał a paliwo drogie ale mysle ze bedzie mozna poskakac nia troche



Wojciech Skwarzyński - Śro Lip 29, 2009 5:05 pm
" />Aluminium jest nic nie warte jeżeli zamierzasz nim skakać.Wygnie się i po robocie.Może RPM robi do niego wahacze.Ta wersja 5.0 to to samo tylko tak jak wspomniałeś różni się kilkoma drobiazgami.Wybór należy do Ciebie.To tylko moje 3 grosze.




luki_zdzich - Śro Lip 29, 2009 5:58 pm
" />A co do czesci do tego modelu znalazlem je na polskiej stronie http://www.scorpio-polska.pl/dily.php?id=C9508-1
Wiec z czesciami w Polsce nie bede mial problemow

WIec widze ze zaduzo mi nikt nie doradzi co z ta spalinowka

Zamowilem ten model http://www.cenracing.com/cars/gst/gst.html w przyszlym tygodniu powinien byc / jak go przetestuje to opisze czy jest cos warty tak dal innych ktorzy by chcieli zakupic taki model

Po kilku miesiacach prob moge jak najbardziej polecic ten model / mialem duzy problem z silnikiem ale okazalo sie ze problem byl nie wielki trzeba bylo bardzo mocno dokreci glowice chlodzaca do silnika bo tracilo sprezanie i silnik nie chcial odpalac teraz pali na strzala (glowica sama musiala sie poluzowac po dotarciu ) / Nie pali tak duzo jak mozna spotkac w roznych opisach bak wystarcza na okolo 15min ciaglej jazdy i to na dosc bogatej mieszance (trzeba oszczedzac silnik bo nowy to koszt 800zł a tulei z tlokiem 550zł ) / Trzeba tez uwazac na regulacje bo jest bardzo wrazliwa maly obrot i duza roznica ( w jednej instrukcji pisze srube wysokich obrotow odkrecic o 3,5 obroty a w drugiej ze od 4-4,5 - i jak najbardziej zalecam zaczac od 4,5 bo jak zaczolem od 3,5 to silnik nagrzal sie tak ze spalilo swiece i to 2 razy podczas ustawiania chodz caly czas mierzylem temperature - moge stwierdzic ze dodatrcie i ustawienie jest dosc ciezkie w porownaniu do innych modeli jakie mialem / Bardzo wazne tez jest ustawienie biegow u mnie bylo tak ze 2 bieg praktycznie w ogole nie wchodzil i mozna pomylic to ze zbyt bogata mieszanka trzeba bylo go bardzo mocno zarzynac zeby zmienil bieg a silnik niemilosiernie sie nagrzewal i stwierdzilem ze to byl moj najwiekszy problem ( ustaw biegi 2 i 3 o 1 obrot wiecej niz w instrukcji mozna nawet dac 1,5 obrotu wiecej / 2 bieg dac 6-6,5 a 3 bieg 8,5-9 obrota) bo silnik sie przegrzewal spalilo swiece i musialo poluzowac glowice lecz nie zatarlo na szczescie ( w tym momencie myslalem ze zajechalem silnik bo nie chcial odpalac wielokrotnie go rozkrecalem ale niby wszystko ok a dalej nie odpalal skrecilem na sylikonie i dalej nic w koncu dokrecilem glowice praktycznie na maks jak moglem i to pomoglo teraz odpala na strzala chodzi rowno nie gasnie i ma naprawde bardzo dobre osiagi /
Ustawienie tego modelu, problemy przy docieraniu i ustawianiu to byl koszmar / lecz po wszystkim frajda z zjazdy naprawde godna polecenia , model ma naprawde duza moc i solidne czesci / mozna nim naprawde dobrze poskakac jak narazie udalo mi sie skoczyc na okolo 3 metry ( w gore ) / oczywiscie POLECAM i wytrwalosci przy docieraniu i ustawianiu
Powered by WordPress, ©