ďťż
co zamiast RS 540 ??
mr-z - Sob Kwi 16, 2005 7:10 pm " />witam mam taki silniczek w moim trucku kyosho a to jego opis [url]http://www.mabuchi-motor.co.jp/cgi-bin/ … _540rhshsf [/url] (to ten drugi na 7,2v) i chciał bym go zmienić na coś co miało by lekko więcej obrotów żeby fura szybciej był wstanie jeżdzić Olo - Sob Kwi 16, 2005 7:26 pm " />Też pytanie najlepiej coś ze stajni Trinity np. monster czy p2k2 oba mają 27 zwoi andropow - Sob Kwi 16, 2005 8:50 pm " />A jaki masz regiel i pakiet? Olo czemu dajesz mu takie rady? Zawodnicze silniki potrzebuja odpowiedniego traktowania i sprzetu, lepiej kupic jakis silnik hobbistyczny. mr-z - Sob Kwi 16, 2005 9:17 pm " />właśnie Olo ja niemam pojęcia o silnikach modelarskich i oco chodzi z ta ilościa zwojów ?? a pakiet mam 3000mAh także wystarcza mi przy tym silniku na jakieś ponad 20 min jazdy jak świerzo sformatuje aku to nawet na 25 bez problemu a regiel jest mechaniczny ale niestety niewiem jakiej mocy bo jedyne napisy jaki są na min to Kyosho i made in japan ( no i 3,2,1,N,R ) niewiem czy to pomoże w czymś ale opornik jest 15W ile omów też nie podam bo akurat w tym miejscu jest mocowany radiator i napisy sięprzez to wytarły :/ andropow co maz na myśli mówiąć że zawodnicze silniki wymagają specjalnego traktowania ?? andropow - Sob Kwi 16, 2005 9:22 pm " />mrz nie chodzilo mi o pojemosc akusa, tylko o jego wydajnosc pradowa, podaj producenta, po nim mozna mniej wiecej okreslic do czego pakiet sie nadaje. Masz regiel mechaniczny tu za bardzo nie rozroznia sie na moc tych regli bo je porpostu sie wymienia na elektroniczne i tyle ( sa wygodniejsze i o wiele wiele lepsze). Jesli tak bardzo chesz wsadzic mocniejszy silnik ( z tego co doszliscie w innym poscie to Twoj wykreca cos ok 10 tys obrotow) to wez od rojny ten: http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=592 mr-z - Sob Kwi 16, 2005 9:34 pm " />producent mojego aku to jakiś powerizer niemam pojęcia co to za firma na aku jest podana stronka www.powerizer-usa.com ale jak ją włączam to nic niema :/ i niewiem czy to pomorze ale aku po jeżdzie non stop na maksa aż do wyładowania nie nagrzewa się wcale mocno czyć że jest ciepły ale ale tylko lekko Michał Sękal - Nie Kwi 17, 2005 1:27 pm " />Czy ja dobrze zrozumiałem?? czy wy radzicie mu włożyć lepszy silnik na regla mecha?? ja bym najpierw wymienił regla na elektryka bo mech to duże straty prądu i niewiadomo czy pociągnie lepsze silniki mr-z - Pon Kwi 18, 2005 6:55 am " />keczus to dlaczego jak gdzies czytałem jakieś regulaminy to tam wszędzie trzeba mieć mechaniczny ?? i dlaczego mówisz że mi nie pociągnie większego silnika ?? andropow - Pon Kwi 18, 2005 7:50 am " />mr-z piszesz o top stocku (tam bylo o ograniczeniu regla i tam jest tylko dozwolony silnik standardowy) ale sam piszesz ze nie masz modelu on road tylko traka. mr-z - Pon Kwi 18, 2005 10:07 am " />no faktycznie poczytałem i w ET-10 2WD niema żadnego ograniczenia regla ale mimo tego chciał bym się dowiedzieć dlaczego sądzicie że mechaniczny nie da sobie rady z większym silnikiem a tak na marginesie to elektr regler będzie będzie w najblirzszym czasie i chciał bym się jeszcze dowiedzieć jakie parametry mysiał by mieć żeby wystarczył do tego silniczka http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=592 ew do jeszcze lekko lepszego andropow - Pon Kwi 18, 2005 10:47 am " />Ten silniczek pociagnie praktyczny kazdy regulator elektroniczny przeznzaczony do samochodow 1:10. Na poczatek mozesz kupic GM 3, spokojnie wytrzyma i ten i mocniejsze silniki(do 18 zwoi). Forrest - Pon Kwi 18, 2005 10:52 am " /> ">Czy ja dobrze zrozumiałem?? czy wy radzicie mu włożyć lepszy silnik na regla mecha?? ja bym najpierw wymienił regla na elektryka bo mech to duże straty prądu i niewiadomo czy pociągnie lepsze silniki Zgadza się a poza tym szkoda zębatek bo na mechanicznym reglu nie ma tej płynnąci startu co na elektronicznym. mr-z - Pon Kwi 18, 2005 12:58 pm " />właśnie chciałem się zapytać o tą ilość zwoi bo zaczołem się powarznie zastanawiać nad zakupem regla elektr i niewiem jak to się ma ilośc zwoi do max prądu jaki może reg wytrzymać :/ i jeszcze jedno macie może jakieś dokładniejsze dane tego silniczka ?? bo na str jest podana jedynie jedo moc 128W i nic więcej :/ jaki max max prąd ?? w wyliczeń wychodzi mi coś koło 15A tylko czy to jest jego max prąd ?? czy stały przy normalnej pracy ?? Michał Sękal - Pon Kwi 18, 2005 3:29 pm " /> ">Czy ja dobrze zrozumiałem?? czy wy radzicie mu włożyć lepszy silnik na regla mecha?? ja bym najpierw wymienił regla na elektryka bo mech to duże straty prądu i niewiadomo czy pociągnie lepsze silniki Zgadza się a poza tym szkoda zębatek bo na mechanicznym reglu nie ma tej płynnąci startu co na elektronicznym. po zatym to duże straty prądu więc szkoda pakietu mr-z - Pon Kwi 18, 2005 4:04 pm " />ale czy ktoś mi odpowie na poprzednie pytanie ?? a czy regler 15A wystarczy czy trzeba mocniejszego szukać ?? Olo - Pon Kwi 18, 2005 5:15 pm " /> ">mrz nie chodzilo mi o pojemosc akusa, tylko o jego wydajnosc pradowa, podaj producenta, po nim mozna mniej wiecej okreslic do czego pakiet sie nadaje. Masz regiel mechaniczny tu za bardzo nie rozroznia sie na moc tych regli bo je porpostu sie wymienia na elektroniczne i tyle ( sa wygodniejsze i o wiele wiele lepsze). Jesli tak bardzo chesz wsadzic mocniejszy silnik ( z tego co doszliscie w innym poscie to Twoj wykreca cos ok 10 tys obrotow) to wez od rojny ten: http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=592 No patrz bo ten się różni od p2k itp uh ah Tak swoją drogą to regiel jak najbardziej wypada wymienić i skrócić czas jazdy do 10 minut jak już bo inaczej słabo widze przyszłość twojego modelu mr-z - Pon Kwi 18, 2005 7:30 pm " /> "> No patrz bo ten się różni od p2k itp uh ah Tak swoją drogą to regiel jak najbardziej wypada wymienić i skrócić czas jazdy do 10 minut jak już bo inaczej słabo widze przyszłość twojego modelu czy moge się dowiedzieć oco ci Olo chodzi ?? bo wogule nic nie zrozumiałem ?? jakie p2k ?? i co mi się od tego różni ?? i jakie uh ah i regie juz zaczołem szukać nowy tylko nikt mi niechce wytłumaczyc jak się ma ilość zwoi w silniku do tego jaki prąd będzie płynoł p[rzez regler :/ i oco ci chodzi z tymi 10 minutami jazdy i przyszłością mojego modelu ?? Olo - Pon Kwi 18, 2005 8:03 pm " />p2k to nazwa silnika trinity który ma 27 zwoi ( czyli najmniejsza ilość wśród modelarskich silników ) GM V3/R spokojnie obsłuży to. A 10 minut jazdy to maximum jeżdżenia modelem jeżeli nie chce sie ryzykować spaleniem czy coś, jak się ostudzi troche to można znowu śmigać |