ďťż
co zrobic aby przerobil TL-01 - torowke...na TL-01 off road
pianajr - Śro Maj 18, 2005 12:00 pm " />siemka jak w temacie, co zrobic zeby z on road TL-01 zrobic TL-01 off road, na szuter. ale przerobic tak na 2 tygodnie tylko (czyli zebym za duzo na to niewydal na ta przerobke ) i przy okazji gdzie mozna kupic te czesci do przerobki ? czy wystarczy to: http://allegro.pl/show_item.php?item=51862617 i czy trzeba jeszcze zmienic kola na jakies wieksze ? Adam Jugowski - Śro Maj 18, 2005 12:33 pm " />Nie wiem czy takie czesi wystarcza, muslby sie ktos wypowiedziec kto ma tl-off road. WYdaje mi sie zeby poszalec po szutrze to ty powinienes zrobic jakas oslone na podwozie, bo tlki maja je dosc odsloniete. Kupic opony off road (jak maja wrc, albo big foot (fut- nie wiem jak sie pisze ;P jak wolisz ) I musisz podniesc bude do gory (na wysokosc podwozia), zeby nie chaczyle a ziemie. A zawiech, to trudno, aż tak nie rowno nie pownno byc Michał Sękal - Śro Maj 18, 2005 1:47 pm " />ja wiem co trzeba zmienic bo sam coś takiego mam zamontowane..... pisałemo tym na forum poszukaj........... PS. temat moim zdaniem na kłódke pianajr - Śro Maj 18, 2005 1:50 pm " />szukalem... i nic nieznalazlem... moze nieumiem szukac no napisz Michał Sękal - Śro Maj 18, 2005 2:02 pm " />looknij na to ---> http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... ight=tl01b - to jest to PS. lepiej poćwicz szukanie bo możesz mieć nieprzyjemności..... Fallen30 - Nie Maj 22, 2005 10:23 am " />ja zrobilem cos takiego , dluzsze sprezyny , regulowane gorne wachacze , http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pr ... 7292e1c339 Michał Sękal - Nie Maj 22, 2005 12:56 pm " /> coś tam zrobiłes ale wraz to troche za mało..... przytdało by się koła zmienić, dolne wachacze na dłuższe (a jak znajdziesz to na alu - więcej wytrzymają) dłużźsze drążki kierownicze, dłuższe półośki PS. amorki cierne czy olejowe?? pianajr - Nie Maj 22, 2005 1:07 pm " />ja mam regulowane gorne wachacze tez andropow - Nie Maj 22, 2005 5:01 pm " />Keczus, aluminiowe wachacze? Po pierwsze watpie zebys dostal. Po drugie, przy dzwonie do wymiany bedziesz mial cala plyte w ktorej jest mocowanie, zamiast samego wachacza. Michał Sękal - Nie Maj 22, 2005 5:49 pm " />hmmm racja ale są większe szanse wyjścia z dzwona bez szwanku niż z plastikowymi.......przy większym skoku moga plastikowe nie wytrzymać... andropow - Nie Maj 22, 2005 6:51 pm " />Keczus mylisz sie, zapytaj sie zawodnikow. Pozatym lepiej zeby nie wytrzymaly wahacze (plastyk ma to do siebie, ze potrafi sie bardzioej ugiac bez odksztalcen anizeli alu - zazwyczaj). Michał Sękal - Nie Maj 22, 2005 7:01 pm " />możliwe ..... ja tego w praktyce jeszcze nie testowałem.....zwracam honory....mam małe doświadczemnie w tym hobby ...... Bartek76 - Pią Sty 06, 2006 10:46 pm " />co do wytrzymałosci TL01. To ja mam może nie całkiem standart TL01, ale jest podobne. Skakałem nim z wysokości ok 1,2m na beton i nic. Piknie londował na 4 kólka. Z cała predkościa wjechałem w słupa (przypadek), aż go odbiło no i tez bez szwanku. Jest po prostu nie do zajechania. POZDRAWIAM diablo62 - Sob Sty 07, 2006 9:31 am " />eeeeee, odswieżyles temat z Maja, a on chcial przerobic auto na 2 tyg, więc to już nie aktualne |