ďťż
co zrobic zeby wydluzyc zywot zebatki na wale ???




andidvb - Wto Paź 21, 2008 12:58 pm
" />siemka

mam pytanko

wymieniam wlasnie juz 2 zebatke na wale

odbior ma 72 zeby 48DP
a atak 18

model to Ansmann Rayal Flash 4WD 1/10

zebatka nie ma slipera jest sztywna na wale

silnik BL 4300kv i zasilanie 7.2 Nimh




sumpirowicz - Wto Paź 21, 2008 1:03 pm
" />Przy silniku bezszczotkowym musisz wolniej dodawać gazu
A tak na poważnie - to ścina Ci zęby, czy wyrabia mocowanie zębatki, czy jeszcze coś innego? Rozumiem, że chodzi o zębatkę odbierającą?
pozdrawiam
Sławek



andidvb - Wto Paź 21, 2008 7:31 pm
" />scina zeby i robia sie takie jakby wgnioty i mysle ze to przy ostrym ruszaniu

podwozie jest alu i mocowanie silnika tez czyli nie ma tu powiedzmy jakis ruchow .

uchwyt mocowania walu jest jednoczesnie mocowaniem silnika



Wiktor Krzeszewski - Wto Paź 21, 2008 9:03 pm
" />odległość między zębatkami dobrze wyregulowałeś??




andidvb - Wto Paź 21, 2008 10:34 pm
" />chyba tak na papierek



karolpenconek - Śro Paź 22, 2008 5:19 am
" />A czy przekładnia nie ma nadnaturalnych oporów?

Jeszcze: Jeżeli masz mocowanie alu to zobacz czy pod wpływem ostrej jazdy nie wygięło się w 1 albo 2 stronę (mamba max i tak zrobiła w TA-05)?
Możliwe, że zębatki nie są ustawione równolegle i z jednej strony zaczyna się wycierać a po drugiej jest duży ścisk i też się wyciera.

Czy słyszysz pod czas jazdy na nowej zębatce jakieś zgrzyty przy hamowaniu albo ostrym przyśpieszaniu? Ja miałem TT-01 przez 2 lata i pod koniec wytarła się wanienka przy łożysku, wał miał minimalny luz i chodził na boki, atak odpychał odbiór, co jakiś czas zazgrzytało, doszło do tego, że podczas zawodów zmieniałem odbiór co 2 biegi. I to działo się przy blaszaku !

A może zębatka jest zrobiona z takiego lipnego materiału?



andidvb - Śro Paź 22, 2008 6:40 am
" />zebatka czarna z polyskiem firmowa mocowana na 2 sruby ~4mm gruba

zobacze dzis jak z tym ustawieniem czy czasem nie ma odchylenia w pionie
Powered by WordPress, ©