ďťż
cofa się paliwo
Jacek Lewit - Pon Cze 21, 2004 5:34 pm " />Zamontowałem silnik 0.26 hotbodies do Savage. Niby niczym specjalnym się nie różni od klasycznego- no może budową gaźnika (jak w 0.25 i pojemnością oczywiście). Dotarłem go poprawnie i co się dzieje ?- po rozgrzaniu silnika cofa się bardzo wyraźnie paliwo tuż przy iglicy wysokich obrotów (dobrze jest dokręcona do gaźnika, uszczelki OK, przewody drozne i szczelne, ilość obrotów/ przekręceń iglicą przepisowa) no i oczywiście silnik zaraz się dławi nie nabiera obrotów i w efekcie gaśnie jak jest gorący. A nawet jak dodaję gazu, to cofanie się jest wyraźniejsze- zamiast ssać paliwo-to on ten baran wypluwa powietrze !!!! Dzieje się tak za każdym razem. Co za diabeł ? Ma ktoś pomysł o co chodzi ? Adam Jaszczurowski - Pon Cze 21, 2004 5:43 pm " />przychodza mi do glowy dwa rozwiazania, albo jest za cieply, ( jak rozumiem jest gaznik alu) i rozgrzany gaznik powoduje ze paliwo paruje przy zetknieciu z gaznikiem ( vapor lock) albo druga mozliwosc ze jest cos z mieszanka i swieca nie tak, ze po starcie odbija i zacyna pracowac w druga strone, ale to raczej odpada bo tam jest szarpanka ( czy roto), Chyba jednak za cieply!! Jacek Lewit - Pon Cze 21, 2004 6:44 pm " />Myślę, że masz Adaś rację. Zresztą jak czytam Twoje wypowiedzi zauwazyłem, że masz bardzo trafne i profesjonalne. Ponadto zauważyłem że gaźnik silnika seryjnego 0.25, który jest z tworzywa- tego problemu nie miał. ten gaźnik jest alu i niestety mocno się nagrzewa- ale wg mnie za szybko- jaka jest na to rada ? Oczywiscie głowica większych rozmiarów, ale może coś jeszcze ? Adam Jaszczurowski - Pon Cze 21, 2004 7:10 pm " />mozna gaznik wymienic ale to kosztuje, mozesz tez sprobowac wykrecic obudowae high speed needle, i na te metalowe uszczeli nalozyc bardzo niewielka warstwe wysoko temperaturowego silikonu, powinien pomoc bo jest izolatorem przynajmniej troche. Ale jesli jest taki cieply moze trzeba troche wzogacic mieszanke?? ( Dziekuje za uznanie) Jacek Lewit - Pon Cze 21, 2004 8:01 pm " />Wstawiłem przed chwilą gaźnik od 0.25 pasuje. Jutro wypróbuję jazdę, bo już dość późno i na osiedlu policją mnie poszczują. Ale chyba w głowicę zainwestuję. A może i nie warto ? Mam chęć na 0.27 Trinity SIrio- wtedy nawet silnik Truckzilli zostawię w tyle. Ale pieruńsko drogi, a tu dzieci żryć chcą .... . Lecę niedługo do Barcelony. Zna ktoś jakiś sklep modelarski w tym mieście ? Kuba Stabiszewski - Pon Cze 21, 2004 8:23 pm " />Wejdz w wyszukiwarke najlepiej google wpisz barcelona a obok tego jakąs firme naprzykład kyosho i załatwione. Adam Jaszczurowski - Wto Cze 22, 2004 5:18 am " />tam to trzeba wypoczywac a nie po sklepach chodzic, polozyc sie na sloneczku i wygrzewac A inna sprawa ze sirio brzmi apetycznie, a nie wiem nawet ile kosztuje, to moze RB .28 o ile wiem na stormer hobbies byla za $200 kanon45 - Wto Cze 22, 2004 2:09 pm " />Uwazam że sirio to potęga ma 3,1 konia!!!!! ale cena zwala z nóg dlatego ja raczej poczekam na wasp .28 ogólnie wasp .26 to bardzo sparawdzona konstrukcjia więca wasp .28 bedzie naprawde niezły a pozatym ten kolorek http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XHGU0&P=ML Jacek Lewit - Wto Cze 22, 2004 5:25 pm " />A widzisz... nieźle się zapowiada. Muszę stwierdzić, że wymiana gaźnika na seryjny z Savage 25 dała dobry efekt, paliwo już się tak nie cofa, choć silnik Hotbodies mocno się grzeje. Ale nie jest to za dobry silnik. Powera nima. Adam Jaszczurowski - Wto Cze 22, 2004 9:23 pm " />jesli sie za bardzo grzeje i nie ma dosyc mocy, mozesz sprobowac cieplejsza swiece, powinna go troche ochlodzic. A warto dodac ze jeszcze bedzie ( czy juz jest) Hyper .28 ale jak pewnie wiekszosc wie hyper to silniki raczej na predkosc maksymalna, moment obrotowy niezbyt interesujacy , i moze jeszcze RB .28 |