ďťż
Coż do driftu




patrykcross1 - Śro Gru 05, 2007 1:59 pm
" />Chcialbym kupić sobię jakiś wózek do driftu do 500 zł Poradzcie mi co mam kupic




Cornel - Śro Gru 05, 2007 3:26 pm
" />a rtr czy kit nowy czy uzywany jak rtr to w tej cenie chyba tylko podróbka TL-01 jak kit to bez problemu kupisz TB-02 a uzywany model do tej ceny to zależy jaki bedzie np. na allegro



Bartosz Giza - Śro Gru 05, 2007 3:56 pm
" />Jeżeli Polska to polecam:
TC4 (używka) ale bardzo dobry model sam go mam
TL-01 , bardziej polecane do driftu niż TT-01

A jeżeli chodzi o zagranice to Yokomo ;] Chociaz nie wiem czy sie zmiescisz w 500zł, wątpie



patrykcross1 - Śro Gru 05, 2007 4:16 pm
" />rtr może być używany ale żeby silnik nie był zajeżdżony




Tomek Trzos - Śro Gru 05, 2007 4:22 pm
" />No to poszukaj na allegro



Sebastian Sobesto - Śro Gru 05, 2007 5:46 pm
" />
">rtr może być używany ale żeby silnik nie był zajeżdżony

On chyba ma na myśli spaliniaka



Tomek Trzos - Śro Gru 05, 2007 6:48 pm
" />To niech się okresli czy chce spalinkę czy elektruka przecież nie będziemy się domyślać.



Jakub Żebrowski - Śro Gru 05, 2007 7:03 pm
" />O spalinie do 500zł i RTR możesz nawet nie myśleć.

Określ co dokładnie chcesz



Skala - Śro Gru 05, 2007 7:35 pm
" />HMM... rtr kupisz i to nawet nowego tylko że.... elektryk zobacz strone hpi maja modele e10 do driftu bodajze 540zl:D



Piotrek RC - Śro Gru 05, 2007 7:35 pm
" />jak spalinka to moze to:
http://www.hobbytron.com/NitroRCCar2Speed4WD110.html
firmowe to nie jest ale zawsze spalinka i rtr

opony sie obkleji taśma i bedzie driftował



Skala - Śro Gru 05, 2007 7:39 pm
" />
">jak spalinka to moze to:
http://www.hobbytron.com/NitroRCCar2Speed4WD110.html
firmowe to nie jest ale zawsze spalinka i rtr

opony sie obkleji taśma i bedzie driftował


heh ja chyba bym czegoś takiego nie kupił popatrz na same materiały przeciez to najgorszy plastik chyba z jakiego mozna karoserie zrobic ja odradzam!!
A no i TT01 kupi za 550zł wiec daleko szukac nie trzeba tylko to elektryk ale jeżeli chcesz sie uczyc driftowac to zapomnij o spalince na elektrykach sie fajnie smiga:D



Jakub Żebrowski - Śro Gru 05, 2007 7:46 pm
" />Masz racje. Do driftu bez porównania lepsze elektryki



patrykcross1 - Śro Gru 05, 2007 8:00 pm
" />słuchajcie ja chcę coś kupić aby sobię podriftować . dobry był by taki co by można byłoby nim do zawodów startować może być do 800



Skala - Śro Gru 05, 2007 8:02 pm
" />Kup TT-ke albo E10 masz w sumie tanio do e10 niemusisz nic kupowac a do TT ładowarke pakiety to wyjdzie ci gdzies do 700 max 750



patrykcross1 - Śro Gru 05, 2007 8:09 pm
" />
">Kup TT-ke albo E10 masz w sumie tanio do e10 niemusisz nic kupowac a do TT ładowarke pakiety to wyjdzie ci gdzies do 700 max 750 Podaj mi producenta TT-ki



Bartosz Giza - Śro Gru 05, 2007 8:10 pm
" />Do 800zł TC4!! Bardzo podobne do Yokomo , zapytaj kolegów którzy driftują że to bardzo dobry model do driftu (ja zaczynam zabawe z driftem , chociaż jestem już wkrecony od 1roku!!)

http://rojna.pl/index.php?p620,as30111- ... ed-tc4-rtr



Alwonzinio - Śro Gru 05, 2007 8:39 pm
" />A może być Micro??



Tomek Trzos - Czw Gru 06, 2007 2:13 pm
" />
">Kup TT-ke albo E10 masz w sumie tanio do e10 niemusisz nic kupowac a do TT ładowarke pakiety to wyjdzie ci gdzies do 700 max 750 Podaj mi producenta TT-ki
TAMIYA



Krzysiek Tomczak - Czw Gru 06, 2007 3:44 pm
" />Podepne sie pod temat. Poszukuje modelu do driftu na hali i/lub asfalcie, kafelkach, parkiecie. Zastanawiam sie nad HPI Sprint 2 Drift i Asso TC4. Za tym pierwszym przemawia konstrukcja bezpośrednio pod drift i pakiet z ładowarką w zestawie. Za tym dugim renoma i cena. Oba mają mniej więcej podobne osiągi. Różnica to pasek vs wał. Generalnie sposób napędu nie robi mi większej różnicy. Do Asso części są na rojnie, do HPI mam na miejscu. Który polecacie i dlaczego?



HPI Polska - Czw Gru 06, 2007 4:33 pm
" />Polecam Sprinta.
Pominę zalety techniczne gdyż tu zdania są zawsze podzielone.
Ważną sprawą jest wsparcie dystrybutora marki w Polsce.
Zarówno dostępność części i serwisu oraz szeroka oferta osprzętu LRP.
Popularność modelu – wielu kolegów go używa. Na imprezach nie będziesz miał problemu, jeśli coś się uszkodzi lub będziesz potrzebował rady.
Niskie ceny części
Planujemy organizację zawodów, więc analogicznie do innych klas użytkownicy naszych modeli mogą liczyć na sponsoring firmy.



Tomek Trzos - Czw Gru 06, 2007 5:22 pm
" />
">Podepne sie pod temat. Poszukuje modelu do driftu na hali i/lub asfalcie, kafelkach, parkiecie. Zastanawiam sie nad HPI Sprint 2 Drift i Asso TC4. Za tym pierwszym przemawia konstrukcja bezpośrednio pod drift i pakiet z ładowarką w zestawie. Za tym dugim renoma i cena. Oba mają mniej więcej podobne osiągi. Różnica to pasek vs wał. Generalnie sposób napędu nie robi mi większej różnicy. Do Asso części są na rojnie, do HPI mam na miejscu. Który polecacie i dlaczego?
Ja brał bym TC4 ponieważ z tego co czytałem i rozmawiałem to jest to świetny model.Sam miałem go kupić za rok na zimę ale jednak zrezygnowałem.Zrezygnowałem dlatego bo narazie mam brak funduszy



Skala - Czw Gru 06, 2007 5:29 pm
" />JA tez wolałbym asso:D jednak fajny samochodzi do driftu jak i touringu a koledze który pytał o producenta chyba chodziło mu o strone
http://rojna.pl/index.php?p1894,ta57730 ... mpul-z-rtr



Bartosz Giza - Czw Gru 06, 2007 6:13 pm
" />Ja mam asso , napewno jest lepiej wykonany od plastikowego HPI , nie ma porównania.
Wałek napewno robi mniej oporów ....



Krzysiek Tomczak - Czw Gru 06, 2007 6:14 pm
" />Jak już wspomniałem, ma to być model tyllko i wyłącznie do driftu. Do ścigania się i jazdy "normalnej" mam spaline.

Pytanie do pana Dariusza: Sprint 2 Drift ma silnik 17T. Czy mógłby Pan sprecyzować jaki to dokładnie silnik? (firma, model) Takie samo pytanie odnośnie regulatora.



HPI Polska - Czw Gru 06, 2007 10:10 pm
" />
">Jak już wspomniałem, ma to być model tyllko i wyłącznie do driftu. Do ścigania się i jazdy "normalnej" mam spaline.

Pytanie do pana Dariusza: Sprint 2 Drift ma silnik 17T. Czy mógłby Pan sprecyzować jaki to dokładnie silnik? (firma, model) Takie samo pytanie odnośnie regulatora.

Sprint na dobry osprzęt LRP albo Nosram - zależy, która wersja i na jaki rynek jest kierowany, ale to ta sama elektronika i silnik.
W zawodach LPR Challenge oraz Polskiej klasie Spec używa się silników 17T.
Wyżej jest tylko klasa Modyfied i silniki bezszczotkowe.
17 T to dobry wybór – wystarczająca ilość mocy i ekonomiczne zużycie akumulatorów.
Jak wsadzisz coś mocniejszego może być różnie z trwałością przeniesienia napędu.
Zasada dotyczy wszystkich modeli nieprzeznaczonych do zawodów i dużych obciążeń.

Ostatnie zawody i konsultacje z czołówką zagranicznych zawodników pokazały, że często szukamy problemów tam gdzie ich w rzeczywistości nie ma. A jak czytam czasami opinie amatorów dyskusji na forum to już całkiem ręce opadają.
Ogólnie polecam więcej czerpania przyjemności z jazdy i treningu niż filozofii na temat konstrukcji i porównań, co jest lepsze lub gorsze.
W dzisiejszych czasach żadna szanująca się firma nie pozwoli sobie na odstawanie od konkurencji – to tyle na temat porównań lepsze - gorsze.
Wyboru sam musisz dokonać.

Sprint bądź Cyclone S to idealny model do Driftu.
Jak zaczniesz osiągać jakieś spektakularne wyniki i przekonasz się ze to twoje hobby wówczas dopiero można myśleć o wyższej grupie modeli.
Na razie baw się dobrze i do zobaczenia na imprezach.



Dariusz Ławniczak - Pią Gru 07, 2007 11:33 am
" />Witam

Jeśli ktokolwiek ma pytanie odnośnie modeli:
Sprint 2
i Cyclone we wszystkie wersjach

Proszę śmiało pisać z chęcią pomogę.
GG:171959
TEL: 505199199
E-mail: 68darek@gmail.com

Pamiętajcie Drfitować da się każdym 1:10 elektryk 4WD i nie tylko takimi modelem

To jak to wychodzi zależy w 55% od umiejętności w 20% od modelu którym jeździmy i w 25% od tego jak ten model do driftu przygotujemy.

Oto jak ja przygotowałem swój model i jak mnie to wychodzi:

http://www.pdmrc.fora.pl/nasze-modele,4 ... es,22.html

Nie jest najważniejsze czym jeździcie ważne jest co potraficie z tym modelem zrobić

Dlatego nawet jak dał bym komuś do reki swój model to nie sądzę aby nawet po treningu driftował tak samo

Tak więc trenujcie tym co macie jak najwięcej a wtedy może się okazać że robicie to lepiej swoim modelem za 500-800zł niż ten co złożył swój model za kilka tysięcy.

Przykład:
Pierwsze miejsce za zawodach driftowych z Poznaniu zajął chłopach jeżdżący Modelem SPRINT 2 a drugie i trzecie miejsca modelem TL-01 co mówi samo za siebie.



Bartosz Giza - Pią Gru 07, 2007 1:13 pm
" />Właśnie , ale zawsze lepiej uczyc siue na lepszym sprzęcie...
A według mnie 70% to kwestia umiejetności... ;]
No zawsze trzeba miec tez troche szczescia



czaja007 - Sob Gru 08, 2007 10:11 pm
" />Do samego driftu to model wcale nie musi być najwyższej klasy. Ja polecam TL-01, bo driftuje się i o to chodzi. Praktycznie każdy model co ma trochę nadmiaru mocy i taśmę na kołach potrafi diftować. Moim zdaniem szkada 800zł na model tylko do driftu. Bo te lepsze modele mają więcej ustawień, a w drifcie i tak ich się nie używa!!!

Ale się napisałem...
Powered by WordPress, ©