ďťż
Crown Vic 93' na Allegro :)




hodik - 2010-09-15, 16:22
http://allegro.pl/ford-crown-victoria-lincoln-mercury-i1231013098.html - Co myślicie ? moim zdaniem tanio ! Zastanawiam się czy nie przygarnąć




RadAg! - 2010-09-15, 16:55
Sam bym go przygarnal.
Wiem ze juz go widzialem, on juz raz wyplynal na sprzedaz jakis czas temu, te same foty byly. Musze poszukac.

UPDATE!!!
Che, che, pamiec mam jeszcze dobra. Byl juz pod koniec czerwca na allegro. Co o nim wiem to tyle ze:
jak mówi obecny właściciel (?) samochód miał już dwóch posiadaczy w PL choć nigdy nie był zarejestrowany, nie jest oclony / opodatkowany choć podobno można wrócić nim na obszar celny by przeprowadzić formalności



Alexander25 - 2010-09-15, 20:23
ogladalem go rok temu. Wtedy bylo malo rzeczy do naprawy tzn nic poza przednia szyba(teraz czujnik egr czujniki abs i inne pierdoly do tego trzeba go zarejestrowac oclic itp rzeczy podliczylem to rano dzis bo myslalem o tym aucie i musze przyznac ze sie nie oplaca. W Sulejowku byl obdrapany CV za podobna kase na pl blachach



RadAg! - 2010-09-15, 20:24
To auto jest jezdzone Alek?




V8_2pac8 - 2010-09-19, 10:47
Witam , ja sprzedaję tą Victorię. Alexander25 , poprostu powiedziałem Ci co faktycznie jest źle z samochodem. To jest ogłoszenie jednego z poprzednich właścicieli tego samochodu:


Poźniej kupił go ktoś z innego forum (też samochód był 'igła' z 'dokumentacją') i po jakimś miesiącu kupiłem ja z planami restauracji, oclenia i użytkowania. Sprowadziłem mase części, elemementy zawieszenia, silnikowe, reflektory, kierunki. Ale sytuacja finansowa kompletnie mi się zmieniła, samochód stoi już od paru lat pod pokrowcem, co pare tygodni go tylko odpalam i przejeżdżam trochę po podwórku aby rozruszać.

Jest nie oclony, przednia szyba ma pęknięcie co niestety oznacza spory wkład, i prawdopodobnie jedyna droga to sprzedaż na części. Albo ktoś budujący jakąś replikę albo hotroda może go wykorzystać.

--
edit: jak ktoś ma jakieś sugestie co zrobić z tym autkiem , za ile realnie mogę go sprzedać to proszę pisać. pozdrawiam.



RadAg! - 2010-09-19, 11:01
Hej v8_2pac8. Czy ja cie dobrze kojarze z FW chyba i Lowrider forum? Chyba jeszcze Amcar. Friedrich o tobie wspominal, ten co ma biala vicky w Poznaniu. Slyszalem ze wogle masz duza wiedze i sympatie do Panterek - o ile jestes gosciem za ktorego cie biore
Mam dwa pytania. Co trzeba zrobic zeby zarejestrowac to auto w PL - jakie koszty?
Jaki jest koszt przedniej szyby z shippingiem z USA?
Jezeli autko nie bylo nigdy bite to naprawde bardzo bym nie chcial zeby robilo za dawce.



V8_2pac8 - 2010-09-19, 19:45
Tak, chociaż już dawno nie zaglądałem na tamte fora. Na lowrider pamiętam że kiedyś zakładałem konto ale teraz zanic nie mogę znaleść.
Odnośnie szyby to np do towncara kupiłem na allegro za 550zł nową (+100zł transport), od użytkownika SzybyUSA , ale do crown victorii jest inna , trzeba by popytać.

Odnośnie clenia. Brak jest dokumentu odprawy celnej, mam kanadyjski title (dowód rejestracyjny) z niewypełnionym miejscem na nowego właściciela, bo tak właśnie tam się to odbywa że nowy właściciel przejmuje dowód poprzedniego właściciela, do tego jest tłumaczenie przysięgłe, umowa kupna sprzedaży z właścicielem + kserokopie jego dowodu osobistego. To Polak mieszkający w Kanadzie, miał się przesiedlać do Polski , możliwe że przyprowadził go na mienie (?) , ale jednak zmienił zdanie i wrócił do Kanady a samochód zostawił w komisie we Wrocławiu (w/w ogłoszenie).

Z tego co się dowiadywałem w agencji celnej , w takiej sytuacji trzeba by samochód fizycznie na lawecie przyprowadzić aby oni zobaczyli, i wtedy można oclić. Ja nie chce się już tego podejmować, ani nie mam czasu i kasy.

Tak jak zauważyliście w tym oryginalnym ogłoszeniu przebieg jest wpisany 210tyś km, podczas gdy on ma 329tyś km. Ostatni wpis w carfax 308tyś km jeszcze w Kanadzie, więc nie wiem co sobie myślał ten pierwszy sprzedawca.

Wg carfaxa jest bezwypadkowy ale wydaje mi się że przednie błotniki były malowane, natomiast nie widać żadnych śladów wypadku na ramie czy na przedniej belce za zderzakiem.

Autko fajnie się prezentuje ale jednak wymaga wkładu finansowego aby doprowadzić do stanu używalności. Przedewszystkim trzeba by zacząć od cła, później dopiero inwestować: szyba, opony, chamulce. Pod lewym kolektorem wydechowym trzeba by wymienić uszczelkę (widać dymek). Na zimno silnik ma zawolne obroty i lubi zgasnąć więc trzeba trzymać na gazie, po paru minutach już jest ok, prawdopodobnie IAC (silniczek krokowy). Check engine pokazuje błąd 327 czyli zawór EGR (recyrkulacja spalin), nie jest to nic ważnego.

Natomiast silnik mimo przebiegu nie bierze oleju, olej jest czysty. Napewno musiały być kiedyś wymieniane uszczelniacze zaworowe bo to podobno jedyna przypadłość 4.6, chociaż mój towncar ('91) ma ~160tyś km i jeszcze nie dymi. Skrzynia też dobrze pracuje, bez szarpnięć, olej też czysty co właśnie specjalnie pokazałem na fotce w ogłoszeniu. Jeździłem nim przez ok miesiąc czasu na ubezpieczeniu granicznym, tzn pare lat temu. Później zatankowałem pod korek i od tamtej pory stoi, tak jak pisałem odpalany co jakiś czas.

Spróbuję jeszcze dać ogłoszenia może na innych forach bardziej gdzie ludzie grzebią przy starych wozach, np ktoś może odbudowywać jakiegoś fairlane z lat 60tych , ma budę a brak silnika i skrzyni. Niestety , szkoda auta ale musiałbym teraz sam w niego sporo zainwestować i dopiero sprzedawać, wtedy pewnie sam bym nim jeździł, he he. Na codzień jeżdzę roverkiem 800 , niby europejczyk ale większość części muszę z UK ściągać a i tak jest ciężko. Do lincolna bez problemu typowe czesci są dostępne w Polsce.



RadAg! - 2010-09-19, 22:38
Najwiekszym problemem jest chyba to oclenie, to powstrzymuje zainteresowanych od kupna. Moze jednak warto by bylo podjechac z nim do UC? Skad jestes wogle? Napisz mi na PW jaka kwota by cie zadowolila za to auto w takim stanie jak jest teraz.



Alexander25 - 2010-09-25, 23:24
Dowiadywalem sie z ocleniem by to wyszlo ok 3-4tys wiecej. Tak mi powiedzieli w firmie ktora to zalatwia przy Utracie:)



RadAg! - 2010-09-26, 07:07
Czyli przy nalepszych wiatrach masz to auto za 8 tys. zl. plus koszty zarejestrowania. Hmmm, trudno mi powiedziec czy cena dobra czy zla. Auto ma swoj ogromny przebieg choc zespol napedowy jest po remoncie, do tego dochodzi koniecznosc zakupu przedniej szyby. Uwielbiam ten samochod ale przy kosztach zamykajacych sie w okolicy 10 tys zl mozna niewiele dokladajac kupic cos jednak nowszego. Choc z drugiej strony nie mozna tego auta traktowac jak innych na rynku wtornym. Ciezko je wycenic tak naprawde.



V8_2pac8 - 2010-09-26, 09:33
Miałem jechać do jakiejś agencji w przyszłym tygodniu bo w tym się nie wyrobiłem. Ale tak realnie trzeba pewnie przyjąć 3-4tyś. Do tego szyba.. więc pewnie jedynie mam szansę odrobić trochę wtopioną kasę sprzedając na części. Zobaczę, może na drugi rok będę go rozkręcać.

fotka tego modelu z Rosji, ktoś mi kiedyś podesłał:




RadAg! - 2010-09-29, 08:44
Podklejam ten watek tutaj bo na temat:
download-instrukcje-schematy-f52/dokumenty-konieczne-do-rejestracji-samochodu-sprowadzonego-t1073.html



evening - 2010-09-29, 10:45
Witam
Znalazłem auto już w Polsce, które jeszcze nie jest oclone, czy istnieje jakaś metoda żeby to auto rozłożyć na części, bez opłacenia cła?
Np "zezłomowanie" w stacji demontażu [uzyskanie samego papieru] przed opłaceniem cła? czy działa to w ten sposób, że trzeba najpierw opłacić cło, a dopiero później samochód "zezłomować".
Ewentualnie kupno auta bez dokumentów, czyli kasa w łapę, auto na lawetę i znikam? [chyba najbardziej śliski temat]
Albo umowa kupna-sprzedaży i później wirtualne odsprzedanie auta komu innemu na dane wyssane z palca? [też śliski temat]

może jakieś inne sposoby?

pozdrawiam



RadAg! - 2010-09-29, 13:12
Hmmm, skoro jest niezarejestrowane w Polsce i nie oclone to istnieje to auto w jakims systemie?
Moim zdaniem bierzesz fure od wlasciciela, placisz, podpisujecie sobie jakas umowe ale taka miedzy wami w razie czego i tyle. Na lawete do garazu i rozkrecasz i sprzedajesz co tam sie da. Musza isc za tym jakies papiery??



V8_2pac8 - 2010-09-29, 17:55
Ten mój ford najprawdopodobniej był sprowadzony na mienie przesiedleńcze, bo właściciel Polak przecież mieszkał w Kanadzie i chciał się przeprowadzić do Polski. Tylko nie wiem czy idzie to teraz załatwić przez urząd celny, tzn aby sprawdzili w swoich archiwach.



RadAg! - 2010-09-29, 18:57
Jezeli na mienie to sie nie placi cla z tego co wiem ale jak z VATem i akcyza??
Powered by WordPress, ©