ďťż
czemu dyferencjał rozłożył sie na 2 części ?
Storm - Śro Lut 17, 2010 9:29 pm " />i kolejne pytanie co do łosia i jego tylniego dyferencjału... dziś jezdziłem na łańcuchach po śniegu no i po jakis 25min jazdy jak dusiłem gaz to wszystko chodziło (pasek i silnik chodził) a koła stały w miejscu... wiec rozkreciłem tył, wyjalem dyfer a tam... du... jasiu, dyfer w 2 czesciach.. nie wiem czemu tak sie stalomoze bedziecie wiedzieli co za tym stoi, bo nie wiem moze za mocno go skrecilem albo cos.... ponizej daje linki do zdjec tego dyfra... http://picasaweb.google.pl/Darcoo2010/L ... 3990074882 http://picasaweb.google.pl/Darcoo2010/L ... 6580959026 luke - Czw Lut 18, 2010 8:22 am " />Za zlabo skrecony za malo smaru albo poprostu dlugo nie przegladany. Teraz czeka cie kupno nowego kola pasowego najlepiej odrazu wymien kulki na ceramiczne i nowe blaszki dyfra ew przeszlifowac stare. Skrecic wg instrukcji na specjalnym smarze do dyfrow kulkowych. Storm - Czw Lut 18, 2010 4:21 pm " />koło pasowe ? chodzi o ta biała zebatke tak ? czyli co ? powinno byc mocno skrecone ? Zaremba Lesław - Czw Lut 18, 2010 7:47 pm " />Dyfer kulowy jaki jest na zdjęciu powinien być skręcony tak aby luźno się kręcił kiedy kręcimy jedną półośką,.Kiedy przytrzymamy dwa zabieraki,koło pasowe nie powinno dać się przekręcić.To tak ogólnie.Często dyfer sam się dokręca.Na zdjęciu widać,że po prostu koło się rozpuściło z powodu temperatury.Nawet łożysko się wtopiło.Świadczy,że dyferencjał był poddany dużemu tarciu Tu masz filmik na którym Jilles Groskamp pokazuje jak składać dyfer... http://www.youtube.com/watch?v=ZLLoRYm- ... re=channel Łukasz Potępa - Czw Lut 18, 2010 7:54 pm " />Porządne ustawienie dyfra kulkowego nie należy do najprostszych rzeczy. Nie ma chyba jednak sensu wkładać ceramiki. Po co? W stosunku do ceny niedużo Ci to da. Ale oczywiście jak kulki są wytarte i blaszki też na nowe wymienić, skręcić odpowiednio (podejdź do kogoś doświadczonego na zawodach jak sam nie dasz rady). No i oczywiście dobry smar to podstawa (Polecam Asso, Losi lub Kyosho). Ew możesz kupić coś w sklepie z łożyskami, wyjdzie cię taniej, a smar też bardzo dobry. luke - Czw Lut 18, 2010 8:21 pm " />Tak kolo pasowe to to biale Tak jak pisal Leslaw skrecasz do tego momentu az gdy zablokujesz kielichy np 2 srubokretami niebedziesz mogl przekrecic kola pasowego (dyfer sie nie poslizgnie). To wlasnie za slabe skrecenie dyfra powoduje topienie sie kola pasowego slizganie sie kulek po biezni rozgrzewa je. Przy czystym lozyku oporowym dyfer niepowinien sie sam dokrecac. Jestem zdania ze ceramike warto zalozyc bo zakladasz raz na dlugi czas potem tylko wymieniasz/polerujesz blaszki. Pozatym rob przeglady w jakim stanie jest dyfer co kilka/kilkanascie pakietow szczegonie tylny zbiera zabrudzenia mimo zamknietej budowy napedu w xxx-s zawsze jakis pyl wpadnie. Storm - Pią Lut 19, 2010 10:12 am " />a moge go nasmarować zwykłym smarem tzw. Tabotem ? czy lepiej nie ? luke - Pią Lut 19, 2010 11:43 am " />Niewiem nieuzywalem ale koszt smaru do dyfrow jest tak niewielki ze pytanie czy jest sens probowac czegos innego. |