czemu sie dusi co zrobic dokrecic czy odkrecic HSN




tomekmtb - Czw Kwi 30, 2009 6:55 pm
" />wlasnie sobie dzisiaj pojezdzilem modelem - w koncu i zauwazylem ze jak wchodzi na wysokie obroty silnik nie rowno pracuje, tak jakby sie przez chwile dusil, ale pozniej ladnie przyspiesza.
Dodam ze jak dodaje duzo gazu ladnie dymi ( tzn leci duzo bialego dymu jak przyspieszam, a jak jade powoli jest ledwo widoczny, paliwko chyba minimalnie kapie bo mialem troche bude ubrudzona ) - chyba to dobrze, wiec co mam zrobic, dokrecic czy przykrecic HSN.

z gory dzieki za pomoc
POZDRAWIAM




Michał Kowalski - Czw Kwi 30, 2009 7:00 pm
" />ja bym stopniowo odkrecal



Wiktor Sułek - Czw Kwi 30, 2009 7:05 pm
" />Zależy, w jaki sposób się dusi - jak jest to taki charakterystyczny, bulgocz±cy dĽwięk to ma za dużo paliwa więc wkręcaj stopniowo. No a jak silnik nie może się wkręcić bo ma za mało paliwa, to też jest taki dĽwięk, hmm, zbliżony do tego jak ga¶nie samoczynnie, gdy spalisz wszystko z baku no to odkręcaj



tomekmtb - Czw Kwi 30, 2009 7:06 pm
" />cze Wiktor
hehehe wczoraj mi padl pakiet a dzisiaj grzalka, ja to mam pecha hehehehehe...... wiec znowu nie zdazylem poprobowac
a dzwiek jest chyba takie bulgoczacy, ale to jest na chwile pozniej dostaje ladnego kopa, no i juz mi nie gasnie




Wiktor Sułek - Czw Kwi 30, 2009 7:17 pm
" />To wkręcaj stopniowo mu tak po 1/8 obrotu HSN aż się będzie wkręcał ładnie. Pamiętaj o dymie no i temperaturce (120* około nie prrzekraczaj raczej)



Michał Kowalski - Czw Kwi 30, 2009 8:06 pm
" />ja bym mu odkręcił ,żeby miał bogat± i stopniowo wkręcał HSN
Powered by WordPress, ©