czemu sie dusi co zrobic dokrecic czy odkrecic HSN
tomekmtb - Czw Kwi 30, 2009 6:55 pm " />wlasnie sobie dzisiaj pojezdzilem modelem - w koncu i zauwazylem ze jak wchodzi na wysokie obroty silnik nie rowno pracuje, tak jakby sie przez chwile dusil, ale pozniej ladnie przyspiesza. Dodam ze jak dodaje duzo gazu ladnie dymi ( tzn leci duzo bialego dymu jak przyspieszam, a jak jade powoli jest ledwo widoczny, paliwko chyba minimalnie kapie bo mialem troche bude ubrudzona ) - chyba to dobrze, wiec co mam zrobic, dokrecic czy przykrecic HSN. z gory dzieki za pomoc POZDRAWIAM Michał Kowalski - Czw Kwi 30, 2009 7:00 pm " />ja bym stopniowo odkrecal Wiktor Sułek - Czw Kwi 30, 2009 7:05 pm " />Zależy, w jaki sposób się dusi - jak jest to taki charakterystyczny, bulgocz±cy dĽwięk to ma za dużo paliwa więc wkręcaj stopniowo. No a jak silnik nie może się wkręcić bo ma za mało paliwa, to też jest taki dĽwięk, hmm, zbliżony do tego jak ga¶nie samoczynnie, gdy spalisz wszystko z baku no to odkręcaj tomekmtb - Czw Kwi 30, 2009 7:06 pm " />cze Wiktor hehehe wczoraj mi padl pakiet a dzisiaj grzalka, ja to mam pecha hehehehehe...... wiec znowu nie zdazylem poprobowac a dzwiek jest chyba takie bulgoczacy, ale to jest na chwile pozniej dostaje ladnego kopa, no i juz mi nie gasnie Wiktor Sułek - Czw Kwi 30, 2009 7:17 pm " />To wkręcaj stopniowo mu tak po 1/8 obrotu HSN aż się będzie wkręcał ładnie. Pamiętaj o dymie no i temperaturce (120* około nie prrzekraczaj raczej) Michał Kowalski - Czw Kwi 30, 2009 8:06 pm " />ja bym mu odkręcił ,żeby miał bogat± i stopniowo wkręcał HSN |