ďťż
czy da sie wyprostowac taka podloge ?
chudej - Wto Wrz 11, 2007 7:23 am " />no wlasnie, podloga po wypadku , od Ofna Hyper 7 , jak widac, skrzywila sie na srodku czy tak apodloge da sie prostowac ? jesli tak - gdzie ? wydaje mi sie,ze powinien byc to jakis kowal , ktory ma odpowiednie narzedzia czy cos, bo imadlo odpada tak wyglada podloga : http://img528.imageshack.us/img528/7355/dsc00105ld7.jpg http://img301.imageshack.us/img301/6771/dsc00106db0.jpg http://img520.imageshack.us/img520/6195/dsc00107bt9.jpg http://img507.imageshack.us/img507/2162/dsc00109sh4.jpg Łukasz Sabat - Wto Wrz 11, 2007 7:28 am " />Pod walec :D Przemek Morawski - Wto Wrz 11, 2007 7:29 am " />Dlaczego imadło odpada? W Serpencie po zderzeniu czołowym z prędkością ponad 70km/h z krawężnikiem również wygięła mi się płyta. Wsadziłem w imadło i delikatnie z wyczuciem wyprostowałem. Ale jakby co to tego sposobu nie polecam, można złamać płytę chudej - Wto Wrz 11, 2007 7:32 am " />hmm, wiec moze trzeba probowac dla pewnosci postaram sie podjechac do jakiegos szpeca od blachy, a jak nie, co mam do stracenia ? gumowy mlotek i do przodu ? czy za twarda na gumowy mlotek ? Jarek Poniatowski - Wto Wrz 11, 2007 7:53 am " /> ">hmm, wiec moze trzeba probowac dla pewnosci postaram sie podjechac do jakiegos szpeca od blachy, a jak nie, co mam do stracenia ? gumowy mlotek i do przodu ? czy za twarda na gumowy mlotek ? Coś Ty z tym modelem zrobił ? chudej - Wto Wrz 11, 2007 8:14 am " />nie pytaj .... wczoraj byl crash test , przy max otwartej przepustnicy i dlugej prostej, znaczy sie - problemu z warujaca aparatura nie rozwiazala wymiana kwarcy .. do tego stalowa konstrukcja hangaru , gdzie jezdzilem.... tragedia ale do uratowania Cornel - Wto Wrz 11, 2007 10:03 am " />zeby tego nie zlamać to by trzeba troche podgrzać, idź do kogoś kto ma palnik wkreć w imadło i wyprostuj Mariusz Szopa - Wto Wrz 11, 2007 10:27 am " />Jak podgrzejesz płytę to stanie się miękka. Prawdą jest, że wtedy ją pogniesz tak jak będziesz tego chciał. Jednak aby znów zmontować na niej model i go bezpiecznie użytkować to już nie tak prędko. Trzeba by ją sztucznie "zestarzeć" , bo w normalnych warunkach będzie to trochę długo trwać nim znowu nabierze wytrzymałości. Poczytaj w necie o właściwościach duralu. Można pokusić się o prostowanie "na zimno", ale nie będzie to ani łatwe ani zadowalające. Niemniej zawsze warto spróbować! Nie może już być gorzej! No chyba, że pęknie PS Stalowy hangar ze zbrojoną podłogą to nie jest najlepsze miejsce do jazdy modelem z aparaturą na 27 Mhz. Można spodziewać się dużej ilości zakłóceń w postaci interferencji. Przy całkowicie sprawnej aparaturze mogłoby się coś takiego zdarzyć a co dopiero przy takiej co do której są wątpliwości. chudej - Śro Wrz 12, 2007 7:13 am " />jade dzis z plyta do zakladu slusarskiego - nie mam nic do stracenia, w korespondencji nszukam juz nowej plyty , wiec na 99 % OFNA bedzie ratowana ( moze i bez sensu, moze lepiej byloby sprzedac to co zostalo i kupic inny model, ale ta ofna naprawde mi podpasowala sposobem prowadzenia ) dam znac, co powiedzial slusarz, jakie sa mozliwosci jak rozumiem wiezyczki amortyzatorow i inne stalowe czesci zawieszenia tez sa wykonana z tego materialu co do aparatury - winne bylo ...serwo . bylo uszkodzone i dawalo bledy do odbiornika . szkoda,ze sie okazalo to tak pozno. Serwo wskoczylo bledny tryb po uderzeniu przodem w mini rampe , musialo sie cos w srodku poruszyc i stalo sie jak stalo - model poszedl jak zly, co juz opisywalem w watku : http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... highlight= z cala pewnoscia , po naprawie modelu -zmienie cala elektronike, lacznie z apka , nigdy wiecej niepewnosci , bo to zadna zabawa tylko kupa nerwow naprawa bedzie kosztowna, bo zrobie to wszystko na nowych czesciach , bez oszczednosci ale .... RC zaraza !! Mariusz Szopa - Śro Wrz 12, 2007 7:39 am " /> ">co do aparatury - winne bylo ...serwo . bylo uszkodzone i dawalo bledy do odbiornika . szkoda,ze sie okazalo to tak pozno. Chyba już wcześniej pisałem o takiej możliwości i radziłem sprawdzić dokładnie. Nawet niedorzeczne na pierwszy rzut oka informacje podane na forum należy zweryfikować. Wszyscy, wszystkiego nie musimy wiedzieć. Czasami oszczędzanie może się bardzo zemścić. Była to kosztowna lekcja ale najważniejsze abyś z niej wyciągną wnioski. Życzę wiele radości i satysfakcji w dalszej zabawie w modelarstwie samochodowym. chudej - Śro Wrz 12, 2007 8:16 am " />Mariuszu, pewnie bym zaopiekowal sie tym serwem , ale po wymianie kwarcy wszystko wydawalo sie ok wiec uznalem,ze problem zostal zlokalizowany niestety nie, lekcja faktycznie byla bolesna i kosztowan, ale bardzo ciekawa Bobek12 - Śro Wrz 12, 2007 1:59 pm " />ja polecam klepac młotkiem coś podobne do sposobu w imadle ale mlotkiem jest szybciej przetestowane przezemnie na imprezie z Radiocontrol Jarek Poniatowski - Śro Wrz 12, 2007 2:38 pm " /> ">ja polecam klepac młotkiem coś podobne do sposobu w imadle ale mlotkiem jest szybciej przetestowane przezemnie na imprezie z Radiocontrol z tym ze w płycie zostaną wgniecenia po takowym młotku.. srubaru z gazety to i bym walcem wyprostował Ale Hyperka szkoda... chudej - Śro Wrz 12, 2007 2:43 pm " />juz nabyta nowa podloga chyba nawet nie uzywana , za 50 pln czekam tylko na potwierdzenie od forumowicza a do tego, zeby drugi raz nie przezywac wiecej koszmarow - Sanwa MX-3 i szukam porzadnych serw , no byle nie po 100 pln za sztuke orcio - Wto Wrz 18, 2007 11:59 am " />Tyle mm aluminium a mimo to się wygnie chudej - Wto Wrz 18, 2007 12:06 pm " /> "> i szukam porzadnych serw , no byle nie po 100 pln za sztuke Kupilem... po 130 pln za sztuke |