ďťż
Czy do E-firestorm można bezpiecznie dać accu 8.4v lub 9.6v?
capensis - Pon Kwi 26, 2010 11:43 am " />Witam! Mam pytanie , czy do E-firestorma można bez przeróbek dać pakiet nimh 8.4V lub 9.6V zamiast 7.2V? Czy taki mocniejszy pakiet da mu większego ,,kopa" bez szkód dla elektroniki? HPI Polska - Pon Kwi 26, 2010 11:56 am " />Polecam pakiet LiFe 4500 mAh 6.6V 30C T-plug 160x46x22,5mm Cena: 218,00zł Są to pakiety dedykowane dla modeli klasy off-road Rozmiar pakietu 160x64x22,5 zbliżony do stickpak 8,4V montowanego w układzie 2221 ===I Mateusz Betko - Pon Kwi 26, 2010 12:07 pm " />W silnikach szczotkowych nie liczy się wydajność prądowa gdyż mają bardzo małe zapotrzebowanie nią. Co innego w BL-kach gdzie wydajność jest ważniejsza od napięcia. Jeśli chcesz pojeździć dłużej autem to LiPo szybko zniszczy Ci silnik. Dlatego jedyną możliwością jest kupienie porządnego NiMh. Wydaje mi się że 9.6 v jest za dużym napięciem dla tego regla. Dobrą propozycją będzie 8.4v , ponieważ prędkość auta będzie większa, regiel bezpieczny. luke - Pon Kwi 26, 2010 12:44 pm " />Pakiety nie niszcza silnikow, niszczy je niewiedza i zle dobrane podzespoly. Do silnikow szczotkowych spokojnie mozna stosowac pakiety lixx ale trzeba odpowiednio dobrac przelozenie i monitorowac temp bo moze ona wzrosnac bardzo szybko. capensis - Pon Kwi 26, 2010 1:01 pm " />mam taką prośbe, możecie pisać językiem łopatologicznym bo ja się za bardzo nie znam capensis - Pon Kwi 26, 2010 1:03 pm " /> ">Polecam pakiet LiFe 4500 mAh 6.6V 30C T-plug 160x46x22,5mm Cena: 218,00zł Są to pakiety dedykowane dla modeli klasy off-road Rozmiar pakietu 160x64x22,5 zbliżony do stickpak 8,4V montowanego w układzie 2221 ===I Jaka(tania) ładowarka do takiego pakietu? Jak przerobić koncówke żeby pasowala? HPI Polska - Pon Kwi 26, 2010 1:53 pm " /> ">Jaka(tania) ładowarka do takiego pakietu? Jak przerobić koncówke żeby pasowala? Ładowarka Każda ładowarka która obsługuje pakiety LiFe. Pod koniec tygodnia będzie dostępna Charger B6 V8 Balance Charger Eksploatacja Pakietu LiFe Pakiety LiFe (w praktyce) nie wymagają dodatkowych zabezpieczeń przed nadmiernym rozładowaniem. Nie trzeba więc wymieniać regulatora na inny. Jak zauważysz że model wyraźnie traci moc i zwalnia - wymień pakiet na drugi lub doładuj go. Wystarczy pamiętać aby nie eksploatować pakietu do samego końca. Podłączenie Zamów w serwisie przejściówkę na złącze Tamiya - serwis@hpi.pl albo sam sobie wykonaj. Grzegorz Kopertowski - Pon Kwi 26, 2010 1:59 pm " />Na LiFe 2s czyli 6,6V model będzie wolniejszy niż na 6s NiMh(7,2V). Ładowarkę kupisz za około 150zł np. Turnigy Accucel 6 lub inne o podobnych parametrach. Jeżeli masz w modelu złącza "tamiya" (białe złączki) to polecam je wymienić na Deans`y lub bananki. ">W silnikach szczotkowych nie liczy się wydajność prądowa gdyż mają bardzo małe zapotrzebowanie nią. Co innego w BL-kach gdzie wydajność jest ważniejsza od napięcia. Jeśli chcesz pojeździć dłużej autem to LiPo szybko zniszczy Ci silnik. Dlatego jedyną możliwością jest kupienie porządnego NiMh. Wydaje mi się że 9.6 v jest za dużym napięciem dla tego regla. Dobrą propozycją będzie 8.4v , ponieważ prędkość auta będzie większa, regiel bezpieczny. bzdury... Mateusz Betko - Pon Kwi 26, 2010 2:30 pm " />Sorki poczytałem trochę i wiem jakich głupot opisałem i sorki za zamieszanie . |