ďťż
Czy mozna zostawić paliwo w zbiorniku na drugi dzień ??
serce74 - Pią Gru 05, 2008 5:12 pm " />Witam !! Jestem początkujacym w spalinkach i jak to jest jeżeli nie wyjezdziłem paliwka, czy moze zostać na drugi dzień w modelu? Czy trzeba wyjeżdzić do konca i konserwować ARO ?? Pozdrawiam !! Maciej Nowak - Pią Gru 05, 2008 5:45 pm " />Zostawienie nie jest wskazane, bo odparują tobie % z paliwka. Ja zalewam ARO po każdym śmianiu i zawsze opróźniam zbiornik. A w wężykach może zostać, bo to za mała ilość by wpłynęła na charakterystykę pracy silnika. Pozatym co to za problem ściągnąć paliwo butelką??? serce74 - Pią Gru 05, 2008 5:49 pm " />No problem zaden Dzięki za odpowiedz. Pytanie z czystej ciekawości. Przemek Morawski - Pią Gru 05, 2008 5:55 pm " />Prawdziwym problemem jest to, że wewnątrz silnika pozostanie niespalone paliwo. serce74 - Pią Gru 05, 2008 6:15 pm " />Czyli najlepiej zawsze wyjeździć paliwko do końca i konserwować ARO ?? Tomasz Ostrowski - Pią Gru 05, 2008 6:36 pm " />jeśl będziesz jeździł następnego dnia to aro można sobie darować trzeba zalewać po kilka kropel na tłok i gaźnik jeśli silnik ma postać kilka dni (4-5). Przy jeździe codziennej wystarczy wypalić paliwo do końca, nawet próbując uruchamiać silnik po tym jak zgaśnie. Michał Woszczek - Pią Gru 05, 2008 11:29 pm " />Nawet jak na drugi dzień nie jeździsz to przynajmniej za dwa dni opróżnij komorę spalania, czyli silnik. Generalnie, przy dobrym paliwie (Byrons, Tornado, Runner Time) i trzy dni nie zrobią krzywdy, ale po tym czasie to już deadline. Generalnie, jak jeździsz w niedzielę i wiesz, że nie będziesz śmigał to wypal całe paliwo i zalej ARO- akurat tu nadgorliwość nie jest gorsza od... serce74 - Sob Gru 06, 2008 8:14 am " />Dzieki za odpowiedzi, jezdzę na Byron Gen2 16%, czyli na jedna noc spokojnie moze stać. Wiadomo, po weekendzie będzie zalewany ARO i tak poczeka do następnego piątku. Pozdrawiam !! |