ďťż
czy ta zebatka sie zmiesci do sprinta 2




staged - Pią Mar 31, 2006 11:37 am
" />witam chce kupic zebatke odbierajaca i atakujaca i mam dylemat bo miedzy silnikiem i paskami jest mało miejsca jak kupiłem zebatke 16T i odbierajaco 93 to paski trza o silnik. A ja chce kupic zebatke odbierajaca 78T i atakujaca 33T no i jeszcze takie przełoenie 78T z 29T i tu pytanie czy silnik bedzie tarł o pasek?? chodzi mi o model Sprint 2. Prosze o pomoc posiadaczy tego modelu.




Przemek Morawski - Pią Mar 31, 2006 11:40 am
" />Współczuję silnikowi, który będzie pracował na tak małym przełożeniu Jakiego silnika chcesz użyć ?



staged - Pią Mar 31, 2006 11:41 am
" />silnik saturn 20 T ale chodzi mi o start na torze w Rudzie i chce sie zaopatrzys w szybkie pzrełozenie bo podobno tor jest szybki



Darek Stefanowicz - Pią Mar 31, 2006 11:43 am
" />33 i 78 będzie ok.
ja jezdziłem na 25 i 81 to było na styk.
u ciebie odległość będzie większa.




staged - Pią Mar 31, 2006 11:45 am
" />to w takim razie jutro skladam zamowienie bp jak kupilem zebtake 16 t i 93t to paski mi sei docigaly za pomoca silnika i nie chce znowu wydawac kasy na niepotrzebne zebatki



Arkadiusz Flejszer - Pią Mar 31, 2006 4:00 pm
" />
">witam chce kupic zebatke odbierajaca i atakujaca i mam dylemat bo miedzy silnikiem i paskami jest mało miejsca jak kupiłem zebatke 16T i odbierajaco 93 to paski trza o silnik. A ja chce kupic zebatke odbierajaca 78T i atakujaca 33T no i jeszcze takie przełoenie 78T z 29T i tu pytanie czy silnik bedzie tarł o pasek?? chodzi mi o model Sprint 2. Prosze o pomoc posiadaczy tego modelu.

Witam, można wiedzieć jaki modul Pitch tych zębatek???? 48 czy 64p.



staged - Pią Mar 31, 2006 8:58 pm
" />modół orginalny 48p



Arkadiusz Flejszer - Pią Mar 31, 2006 9:54 pm
" />Takich ustawień nie podano w tabeli servisowej przełożeń do Sprinta2. Model będzie najszybszy na ustawieniu zębatek 32z na 81T, Czyli przełożenie końcowe:5,39.



staged - Sob Kwi 01, 2006 12:31 am
" />ale 81t i 32t chyba nie daja końcowego pzrełożenia 5,39 no chyba ze sie myle ja obliczam pzrełożenie tak 81/32=2,53 2,53*2,4375=6,16 może mi to pan wytłumaczyć. w modelu nie mam dyfrów kulowych. a obliczyłem to z tej strony http://www.gearchart.com/index.cfm?fuse ... art.create



Arkadiusz Flejszer - Śro Kwi 05, 2006 7:22 pm
" />Z tego co się orientuję i jest napisane w instrukcji na ostatniej stronie przełożeń jak i tabeli dołączanej do dodatkowych kupowanych zębatek, to Transmission ratio to = 2,1

Czyli wychodzi nawet 5,32



staged - Śro Kwi 05, 2006 7:39 pm
" />owszem na ostatniej stronie jest tabela i wychodzi z tego że Transmission ratio to = 2,1 9 strona 36) ale na stronie 34 na dole po lewej stronie pisze Transmission ratio to = 2,4375 i ja sie sugeruje tym. a co do Transmission ratio w kupowanych zebatkach nic nie jest wspomniane o sprincie 2.

z tego co wiem to sprint i sprint GT ma Transmission ratio = 2,1
sprint 2 Transmission ratio = 2,4375

nawet na tej stronce jest to pokazane albo oni sie myą oto link:
http://www.gearchart.com/index.cfm?fuse ... art.create

nie chce sie kłócic bo nie na tym polega forum wiec moze sie ktos inny wypowie na temat obliczania przełóżenia w sprncie 2



Arkadiusz Flejszer - Sob Kwi 08, 2006 7:58 am
" />Fakt jest coś nie tak w opisie, ale wydaje mi się że tabela setupu ze strony 34, dotyczy przełożeń sprinta 1 (starej wersji). Sprint GT , RTR, STAGED nie rózni się niczym. Wiec wydaje mi się że tabela z ostatniej strony okłądki instrukcji jest dobra i z niej należy brać przełożenia.
Jeśli się mylę proszę o wypowiedź innych w tym temacie.



staged - Śro Kwi 12, 2006 4:36 pm
" />nikt nie jeeżdzi sprintem 2 prosze o wypowiedzi tych zawodnikow którzy scigaja sie tymi autami. Jestem ciekawy jak wy ustawiaćie końcowe przełożenie.



Arkadiusz Flejszer - Śro Maj 31, 2006 8:30 pm
" />Aby sprawdzić i obliczyć jakie jest transmision ratio należy policzyć ilość zębów na żebatce dyfra (one-vaya) i tu zazwyczaj jest 32z, i następnie podzielić przez ilość zębów na małej zębatce pracującej przekazaniu napędu między paskami czyli jest zębów 15. tak więc 32/15 = 2,13
Następnie dobieramy zębatki odbierającą i atakującą, np. przełożenie stosowane przezemnie w Rudzie S, na ostatnich zawodach

Odbior - 72T
Atak - 35z

72/35 = 2,057

Końcowe przełożenie: 2,057 * 2,13 = 4,38.

Jednak wg. takiego wyliczenia ostatni strona instrukcji do sprinta jest dobra.
Powered by WordPress, ©