ďťż
czy warto taki silnik ...




Wojciech Taperek - Wto Paź 03, 2006 2:31 pm
" />czy warto taki silnik do sava wsadzac?? moze ktos to ma i powie cos wiecej
a i wogule co z jakoscia tej firmy??

http://www.sklep.rc-model.pl/index.php? ... &kt=&id=34




Tomek Przybylski - Wto Paź 03, 2006 2:53 pm
" />Daj se spokoj... to jest pojemnosc 3,5 do bagusa jak juz. Silnik jak za te pieniadze to dobry, wytrzymuje temp 200'C



Wojtek Sadowski - Wto Paź 03, 2006 2:56 pm
" />obawiam się, że do savage może być za słaby... do savage to jak dla mnie minimum to S-25. Jest savage 3,5 ale rewelacja to nie jest... jeździć owszem jeździ



Jarek Poniatowski - Wto Paź 03, 2006 2:57 pm
" />
">obawiam się, że do savage może być za słaby... do savage to jak dla mnie minimum to S-25. Jest savage 3,5 ale rewelacja to nie jest... jeździć owszem jeździ

]Jak zalejesz sava 3,5 25 nitro i dobrze wyzyłujesz daje spokojnie rade S25 uwiez




Wojtek Sadowski - Wto Paź 03, 2006 3:03 pm
" />
">obawiam się, że do savage może być za słaby... do savage to jak dla mnie minimum to S-25. Jest savage 3,5 ale rewelacja to nie jest... jeździć owszem jeździ

]Jak zalejesz sava 3,5 25 nitro i dobrze wyzyłujesz daje spokojnie rade S25 uwiez
A jak to samo zrobisz z S-25... Porównujemy modele w podobnej regulacji



Wojciech Taperek - Wto Paź 03, 2006 3:24 pm
" />tak tez myslalem
ciekawe czy ta firma ma wjeksza pojemnosc powiedzmy tak ponad 4
czekam na odpowiedz od nich:)
a jesli chodzi o ta firme to co mysliscie ??



Wojciech Forysiak - Wto Paź 03, 2006 4:16 pm
" />
">Daj se spokoj... to jest pojemnosc 3,5 do bagusa jak juz.

Ty sie nie śmiej ja na 3.5 wygrałem zawody w murowanej moim losim

PS Kolego może byś chciał kupić mój silnik ? Hyper 21 ma przejechane niecałe 2 litry jest po dwóch zawodach.

Pozdrawiam



Jarek Poniatowski - Wto Paź 03, 2006 4:26 pm
" />
">tak tez myslalem
ciekawe czy ta firma ma wjeksza pojemnosc powiedzmy tak ponad 4
czekam na odpowiedz od nich:)
a jesli chodzi o ta firme to co mysliscie ??


Firma jest spoko, tak jak kolega z Teamu wspomniał silnik było wielokrotnie przegrzewany nieraz 200 stopni ( szprotawa - finał ) no i nadal ładnie pali i ma całkiem do zniesienia kompreche I szarpanka sie nie psuje Tylko raz była robiona ( zmieniony sznurek na kewlar )



Jarek Poniatowski - Wto Paź 03, 2006 4:30 pm
" />
">
Ty sie nie śmiej ja na 3.5 wygrałem zawody w murowanej moim losim

Pozdrawiam


Jaki to był motor? Gdybym sie nie bał ze zajade silnik moze by Ci tak gładko nie poszło :P Strasznie mi sie grzał na 3/4 gwizdka miał nieraz 140 - 150 stopni



Tomek Przybylski - Wto Paź 03, 2006 5:17 pm
" />Ten co ma Marek

Nie zle daje



whispers - Śro Paź 04, 2006 9:39 am
" />
">obawiam się, że do savage może być za słaby... do savage to jak dla mnie minimum to S-25. Jest savage 3,5 ale rewelacja to nie jest... jeździć owszem jeździ

]Jak zalejesz sava 3,5 25 nitro i dobrze wyzyłujesz daje spokojnie rade S25 uwiez

Miałem Savika 3.5.
Na zawodach jeździłem na paliwie Tornado 16% nitro i nie odstawał od S-25'tek

Pozdrawiam,

Łukasz



Wojciech Forysiak - Śro Paź 04, 2006 6:30 pm
" />
">Jaki to był motor? Gdybym sie nie bał ze zajade silnik moze by Ci tak gładko nie poszło :P Strasznie mi sie grzał na 3/4 gwizdka miał nieraz 140 - 150 stopni

Jeździłem na hyperze 21 8 port.
Wiesz nie rozumiem dlaczego nie zjechałeś do pitu i nie odkreciliscie z pół obrotu ...



Maciej Mrozek - Śro Paź 04, 2006 6:49 pm
" />3.5 może być za słaby. Ja bym radził HPI K4.6



Jarek Poniatowski - Śro Paź 04, 2006 8:03 pm
" />
">Jeździłem na hyperze 21 8 port.
Wiesz nie rozumiem dlaczego nie zjechałeś do pitu i nie odkreciliscie z pół obrotu ...


No własnie sie nie dało... Iglica była juz prawie na maxa wykrecona a co najlepsze to to ze jedna zgubiłem gdzieś przy stoliku bo robiłem model i mi wypadła bo tak była wykrecona mocno Nie niem co z tym silnikiem... nagle mi zaczął wybrzydzac strasznie i sie grzał jak czubek



Wojciech Forysiak - Śro Paź 04, 2006 8:08 pm
" />Maciej racja ale musisz wziąć pod uwage, że 4.6 jest sporo droższy a dla niektórych właśnie to jest priorytetem.

Jarek może poprostu masz brudny gaźnik albo filtr paliwa ?

Pozdrawiam



Marek Byrczak - Śro Paź 04, 2006 8:09 pm
" />Podczas finału było dobrze z Jarka silnikiem. Jeden z nas mierzył temperaturę, nie przekroczyła ona tragicznie 130*C.

Jarek, zmień paliwo. Czerwony mocz, pomimo 16% oleju, nie bardzo chce chłodzić motor.



Jarek Poniatowski - Śro Paź 04, 2006 8:17 pm
" />Ale wczesniej było tragicznie z temp po jednym okrazeniu było 150 W finale było tyle bo nie chciałem zarznąc motoru a jak bym go cisnoł to by na bank miał tyle co wczesniej. Nie wiem Wojtek ja sprawdzałem wszystko, filtr paliwa w baku, zewnętrzny tez, gaźnik i nic nie było. To te chinczyki i te siuski zwane paliwem... Bo katałem na wynalazku od Znajomych z Teamu



Wojciech Forysiak - Śro Paź 04, 2006 8:32 pm
" />no nie powiedział bym, że było z nim dobrze bo wył jak zarzynana świnia
No to sie nie dziwie jak jeździsz na jakiś sikach to później tak jest

Pozdrawiam
Powered by WordPress, ©