ďťż
Czy warto zaczynac od spaliny ?




bartek_00 - Pią Paź 05, 2007 7:25 pm
" />Witam ! Nowy na tym forum , chodz czytam od dawna ... ale na rejestracje dlugo musialem czekac Mam pytanko czy warto zaczynac od spaliny ? Jesli tak to czy warto kupic RTR czy skladac sobie powoli wszystko sam ... kupowac poszczegolne czesci ... ? Interesuja mnie modele on road , bo off road mnie jakos nie kreci




snochems - Pią Paź 05, 2007 7:35 pm
" />Nom zalezy ile masz na to kasy



bartek_00 - Pią Paź 05, 2007 7:39 pm
" />Zalozmy w granicach 600 - 1000 zl



Piotr Owcarz - Pią Paź 05, 2007 7:40 pm
" />hehe miałem ten sam dylemat , no i ostatnio kupiłem T-maxx'a(off road) ,myślę że możesz zacząć od spaliny tylko najlepiej jak byś miał jakiegoś kolegę co by ci wytłumaczył jak docierać jak konserwować itp. No i oczywiście sprawdź czy masz dużo terenu prostego,równego bo ja np też nie byłem przekonany do mt i innych off-roadów ,ale jednak teraz bardziej mi się podobają .No i raczej bym wybrał zestaw RTR bo KIT albo samemu składać to trochę problem no ale można (wtedy szybko poznajesz model).

Jak masz 600-1000 zł to bym brał hpi rs4 nówka kosztuje 1065,19zł lub sprowadzaj z USA albo UK tam o wiele taniej .




bartek_00 - Pią Paź 05, 2007 7:45 pm
" />Mam u siebie tor kartingowy ... tam jest w miare rowno , do tego jeszcze kilka swiezo zrobionych asfaltow sie znajdzie



snochems - Pią Paź 05, 2007 7:49 pm
" />ja za ta kase poszukal bym juz czegos lepszego i uzywanego jak by ci zabraklo to przeciez mozna poczekac miesiac dozbierac kase i kupic brakujace czesci. Sam zaczynalem kiedys od tej kwoty a skonczylo sie na serpencie 710 3x imulse pro slizgi jeszcze no i silniki dobre



bartek_00 - Pią Paź 05, 2007 7:51 pm
" />A wiec tak bedzie jakas spalina RTR w miare za ta cene ?



snochems - Pią Paź 05, 2007 7:54 pm
" />niespiesz sie z kupnem na sile nie kopuj mas moze gg to normalnie pogadamy?



bartek_00 - Pią Paź 05, 2007 7:54 pm
" />GG:1991808 xD



Gieroll - Sob Paź 06, 2007 2:29 am
" />nic tylko nitro, tak w skrocie



Tomek Trzos - Sob Paź 06, 2007 5:49 am
" />Ja też polecam modele nitro:)



bartek_00 - Sob Paź 06, 2007 7:21 am
" />A co mowicie 1 model elektryk czy spalina ?



Abe - Sob Paź 06, 2007 7:25 am
" />Moim zdaniem wybierz to co ci się bardziej spodoba



Michoxx - Sob Paź 06, 2007 7:52 am
" />Jak bardziej Ci się podobają spaliny to bierz spalinę bo jak weźmiesz elektryka a potem kupisz spaline to i tak będziesz musiał się uczyć jej obsługi od początku, a jak masz warunki do jazdy spaliną to jeszcze lepiej.

Pozdro Michoxx.



Tomasz Dolata - Sob Paź 06, 2007 9:58 am
" />wg mnie obojetnie czy zaczynasz od spaliny czy od elektryka, mając elektryka nienabierzesz doswiatczenia w spalinach, wiec czemu niby niezaczynac od elektrykow? dziala to w obie strony wiec tak jak mowilem - obojetnie od czego zaczynasz, jedno wspolne co maja oba typy modeli to aparatura...



Grzegorz Kopertowski - Sob Paź 06, 2007 12:58 pm
" />Zastanów się ile będziesz mógł przeznaczać co miesiąc pieniędzy na model. Paliwo trochę jednak kosztuje. później wymiana silnika lub tłoka i tulei to też trochę kosztuje. Akumulatory tylko ładujesz i śmigasz.



Michał Woszczek - Sob Paź 06, 2007 2:59 pm
" />
">A wiec tak bedzie jakas spalina RTR w miare za ta cene ?

Polecam na początek:
http://sklep.modelrc.pl/produkt.php?product_id=185

Model bardzo dobry za tą kasę, ma aluminiowe amorki, nawet nie najgorsze radio, klips do żarki, opony, budę, serwa, po prostu kompletny RTR, brakuje tylko pakietu do zasilania modelu:
http://modele.sklep.pl/product_info.php ... cts_id=608

i można śmigać. Sam mam taki model i ścigam się nim w Pucharze Polski, w finale 3 pierwsze miejsca to właśnie Kyosho. Jest wytrzymały, a do tego masz zapewniony serwis z częściami. Silnik jest wytrzymały i mocny. A jak się zdecydujesz, to bez żadnych przeróbek możesz startować w klasie IC-10 TC Start
Powered by WordPress, ©