ďťż
czym sie roznia te klasy????




pianajr - Pon Sty 03, 2005 8:12 pm
" />siema

czym sie roznia klasy:
E-10TC
E-10TC open

bo niezabardzo kumam czym sie roznią/.....???
a czy moge w ktorejsc z tych dwoch klas startowac modelem na podwoziu TL-01 tamiyi/.???

dzieki z gory .....RC rzadzi!!!!!!!!!!




Adrian Kopeć - Pon Sty 03, 2005 8:35 pm
" />tl-01 mozesz startowac w TOP-STOCK a tu masz różnice miedzy tymi dwoma klasami http://www.rcauto.ng.pl/modules.php?nam ... page&pid=1



Jacek Żurek - Pon Sty 03, 2005 8:52 pm
" />
">siema

czym sie roznia klasy:
E-10TC
E-10TC open

bo niezabardzo kumam czym sie roznią/.....???
a czy moge w ktorejsc z tych dwoch klas startowac modelem na podwoziu TL-01 tamiyi/.???

dzieki z gory .....RC rzadzi!!!!!!!!!!


możesz

różnią się silnikiem

E-10TC - silnik typu STOCK 27 zwoi zgodne z federacją ROAR

"Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu STOCK (określenie wg ROAR’97). Silnik musi posiadać następujące parametry: uzwojenie pojedyncze drutem średnicy 0.71 mm, 27 zwojów na każdym z segmentów wirnika, łożyskowanie wirnika na panewkach ślizgowych, wyprzedzenie komutatora max. 24O, średnica max 36 mm, długość max 50 mm (z wyłączeniem osi). Dopuszczalne są jedynie silniki z magnesami ferrytowymi. "

E-10TC open - minimalnie 12 zwoi

"Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu 05: średnica max. 36 mm, długość max. 50 mm (z wyłączeniem osi), wirnik musi posiadać minimum 12 zwojów i nie może być dzielony. Dopuszczalne są jedynie silniki z magnesami ferrytowymi. Silnik musi posiadać fabryczne oznakowanie liczby zwojów na obudowie i wirniku."

Ciekawostka.
Wg. Informacji które posiadam EFRA wprowadziła od tego roku do klasy OPEN także silniki trójfazowe.



Marek Kusiakiewicz - Pon Sty 03, 2005 9:25 pm
" />W uzupełnieniu:

Zarówno w jednej jak i w drugiej klasie możesz tartować modelem TL-01. Nie wróżę nim żadnych sukcesów.

Słowo MOŻNA potraktuj jako NIE JEST ZABRONIONE
Powered by WordPress, ©