ďťż
czym sie roznia te klasy????
pianajr - Pon Sty 03, 2005 8:12 pm " />siema czym sie roznia klasy: E-10TC E-10TC open bo niezabardzo kumam czym sie roznią/.....??? a czy moge w ktorejsc z tych dwoch klas startowac modelem na podwoziu TL-01 tamiyi/.??? dzieki z gory .....RC rzadzi!!!!!!!!!! Adrian Kopeć - Pon Sty 03, 2005 8:35 pm " />tl-01 mozesz startowac w TOP-STOCK a tu masz różnice miedzy tymi dwoma klasami http://www.rcauto.ng.pl/modules.php?nam ... page&pid=1 Jacek Żurek - Pon Sty 03, 2005 8:52 pm " /> ">siema czym sie roznia klasy: E-10TC E-10TC open bo niezabardzo kumam czym sie roznią/.....??? a czy moge w ktorejsc z tych dwoch klas startowac modelem na podwoziu TL-01 tamiyi/.??? dzieki z gory .....RC rzadzi!!!!!!!!!! możesz różnią się silnikiem E-10TC - silnik typu STOCK 27 zwoi zgodne z federacją ROAR "Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu STOCK (określenie wg ROAR’97). Silnik musi posiadać następujące parametry: uzwojenie pojedyncze drutem średnicy 0.71 mm, 27 zwojów na każdym z segmentów wirnika, łożyskowanie wirnika na panewkach ślizgowych, wyprzedzenie komutatora max. 24O, średnica max 36 mm, długość max 50 mm (z wyłączeniem osi). Dopuszczalne są jedynie silniki z magnesami ferrytowymi. " E-10TC open - minimalnie 12 zwoi "Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu 05: średnica max. 36 mm, długość max. 50 mm (z wyłączeniem osi), wirnik musi posiadać minimum 12 zwojów i nie może być dzielony. Dopuszczalne są jedynie silniki z magnesami ferrytowymi. Silnik musi posiadać fabryczne oznakowanie liczby zwojów na obudowie i wirniku." Ciekawostka. Wg. Informacji które posiadam EFRA wprowadziła od tego roku do klasy OPEN także silniki trójfazowe. Marek Kusiakiewicz - Pon Sty 03, 2005 9:25 pm " />W uzupełnieniu: Zarówno w jednej jak i w drugiej klasie możesz tartować modelem TL-01. Nie wróżę nim żadnych sukcesów. Słowo MOŻNA potraktuj jako NIE JEST ZABRONIONE |