ďťż
czyszczenie filtra




lucek333 - Czw Kwi 09, 2009 2:08 pm
" />Siema chciałbym sie spytac jak najlepiej i jak wyczyscic filter powietrza po po dlugiej przerwie




Dorian Karczmarzyk - Czw Kwi 09, 2009 2:11 pm
" />Zdejmujesz gąbki filtra, myjesz je wodą z płynem do mycia naczyń, suszysz, nakładasz olejek do filtrów powietrza i zakładasz na filtr.



lucek333 - Czw Kwi 09, 2009 2:37 pm
" />a Teraz jeszcze 1 pytanie .Co zrobic jak przygotowac auto przed 1 odpalienie po zimie



Michał Kowalski - Czw Kwi 09, 2009 2:38 pm
" />a no można tak albo : ja bym proponował myć ten filtr tzn ten nasączony olejkiem ,paliwem modelarskim a później dopiero wodą z mydłem,zostawić żeby wysechł na jakąś noc
nasączyć AirFilterOil i już...
mam 2 sposób : czasami są na wąż do prysznica takie nakładki z regulowanym strumieniem to ustawiam na taki ciągły mocny i od środka pryskam ta woda żeby drobinki piasku wyszły
jak coś nie zrozumiałe to napisze jeszcze raz , śpieszyłem się ...

EDIT:
auto po ziemie hmm.... jak zalany był ARO to odpali
stare paliwo z baku wylać (jak zostało) sprawdzić świecę i działać
ja jak wiem że model długo będzie stał to go odpalam co jakiś czas
np w tę zimę stał i co jakiś czas go odpalałem żeby sobie popracował
PS.to są tylko moje rady !! jeżeli są jakieś wątpliwości co do mojego przepisu czyszczenia filtra to proszę napisać jak to robicie
ja mam taką i jest wszystko OK !!




Dorian Karczmarzyk - Czw Kwi 09, 2009 3:24 pm
" />kowal, to pozdrowienia dla ciebie. Od kiedy gąbkę filtra powietrza nasącza się ARO ?

Sprawdź świece, wylej stare paliwo, naładuj zasilanie w odbiorniku/aparaturze no i grzałkę.



Maciej Nowak - Czw Kwi 09, 2009 3:32 pm
" />Mi model po zimie odpalił za pierwszym pociągnięciem szarpanki. Ważne by go dobrze przed zimą przygotować. Wszystko wyczyścić dokładnie szczególnie wszystkie elementy przeniesienia napędu, umyć wyczyścić i przesmarować łożyska, uzupełnić olej w dyfrach i amortyzatorach, rozebrać i prze-serwisować silnik, sprawdzić, czy gdzieś są luzy, na korbie albo na łożyskach, w razie potrzeby wymienić zużyte po sezonie elementy. Wszystko ładnie poskładać, przy składaniu silnika pokropić ARO i tak pozostawiony model po zimie jest od razu gotowy do jazdy. Co do filtra to z powodzeniem stosuję sposób Doriana. Zalewam potem specjalnym olejkiem do filtrów- według mnie ma najlepszą konsystencję , ale można też rycynowym z apteki. ARO do tego nie polecam, bo jest zbyt rzadkie...



Michał Kowalski - Czw Kwi 09, 2009 3:44 pm
" />połyka z tym ARO . już poprawiłem
myślałem o czym innym i napisałem co innego



lucek333 - Czw Kwi 09, 2009 4:52 pm
" />Z moim bylo tak ze jak skonczyl sie sezon zostal odlozony na stojak(nie stal u mnie przeprowadzka) i tak przestal cala zime nic nie bylo robione w nim tylko czasmi ktos go czasami podobno przeczyscil



vszywiec - Czw Kwi 09, 2009 4:59 pm
" />pamietac tez trzeba o naladowaniu pakietu do rotostartera jesli takowy posiadasz
a jesli pozostaleo paliwo przez zieme w baku to wylac a wezyki przedmuchac



Wiktor Sułek - Czw Kwi 09, 2009 6:38 pm
" />Takie rzeczy raczej się robi PRZED końcem sezonu, żeby własnie model przestał sobie zimę.

Zostawianie paliwa w modelu na tyle miesięcy to lekko coś nie tak



lucek333 - Pią Kwi 10, 2009 5:18 pm
" />Paliwo zostalo wylane z baku oczywiste ,nie z mojej winy bylo ze nie bylo nic robione po zakonczeniu sezonu poprostu paliwo zostalo wylane i nic wiecej nie bylo robione



Artur Krizar - Pią Kwi 10, 2009 5:53 pm
" />Filtr po kilku myciach zaczyna mniej skutecznie zatrzymywać drobiny piasku i inne "śmieci". Najlepiej zmienić na nowy po 3-4 myciach.



Draxan - Pią Kwi 10, 2009 9:11 pm
" />jestem ciekaw czy silnik jest caly zardzewialy czy tylko troche



Gieroll - Sob Kwi 11, 2009 8:34 am
" />
">Filtr po kilku myciach zaczyna mniej skutecznie zatrzymywać drobiny piasku i inne "śmieci". Najlepiej zmienić na nowy po 3-4 myciach.

To tylko dla ekstremistów, mój i po 10 nie zatrzymuje żadnych drobin.



Tomek Lipert - Sob Kwi 11, 2009 11:31 am
" />A powinien



Gieroll - Sob Kwi 11, 2009 3:05 pm
" />
">A powinien
he he, no w sumie racja



Artur Krizar - Pon Kwi 13, 2009 7:53 am
" />
">Filtr po kilku myciach zaczyna mniej skutecznie zatrzymywać drobiny piasku i inne "śmieci". Najlepiej zmienić na nowy po 3-4 myciach.

To tylko dla ekstremistów, mój i po 10 nie zatrzymuje żadnych drobin.

I kto tu ekstemista



lucek333 - Nie Kwi 19, 2009 5:53 pm
" />Chciałbym sie jeszcze spytac vzy mozna gdzies w internecie znalesc poradik jak czyscic itp itd samochod do sezonu



vszywiec - Nie Kwi 19, 2009 6:34 pm
" />co konkretnie chcesz czyscic ??
filtr powieetrza juz chyba wiesz jak
filtr paliwa jesli takowty posiadasz rozkre i przepluc nawet w paliwie modelarskim, lub wd
wiecej nie ma co czyscic chyba ze masz na mysli smarowanie , konserwacje itp
wowczas skontroluj pozoim oleju w dyfrach
Powered by WordPress, ©