ďťż
DEFENA - smiechu warty "sklep" !!




Draxan - Czw Kwi 09, 2009 6:54 pm
" />Pisze tego posta zeby przestrzec innych chetnych na zakupy w tragicznym "sklepie" http://www.defenateam.pl . Jakies 3tyg temu na jednym ze spotow podczas skakania zlamalem w moim LST2 zwrotnice w prawym kole. Odrazu po powrocie, jako ze zalezalo mi na czasie zaczolem odrazu szukac tej czesci w polskich sklepach (czas). Wkoncu znalazlem ta czesc w "sklepie" defena, patrze na status ok, "w magazynie" mysle sobie o to super, szybko u mnie bedzie, pewnie na nastepny spot model bedzie jezdzil. Odrazu zlozylem zamowienie i zeby przedmiot szybciej do mnei dotarl wybralem Platne Przy Odbiorze (zamowienie zlozylem w niedziele). No to sobie czekam... i tak sobie czekam... i czekam... Minol tydzien i nic, zero paczki. Wiec w poniedzialek postanowilem ze zerkne na moje konto jak tam moje zamowienie, patrze a tam Oczekujace! Wnerwilem sie jak cholera i pisze do nich srednio milego maila:
"Witam. Moge sie dowiedziec ILE jeszcze bede czekal az łaskawie zrealizujecie moje zamowienie? Na stronie pisze jak byk ze macie w magazynie te czesci ktore zamowilem, czekam juz ponad tydzien na nie a zamowienie nawet nie zmienilo statusu i wciaz jest (Oczekujace)! Jak czegos nie macie to moze byscie informowali o tym klienta, kupil bym gdzie indziej, nie jestescie jedyni na swiecie co maja takie czesci! Czekam na odpowiedz w tej sprawie."

Noi w swojej łaskawosci odpowiedzieli mi w koncu:
"Witamy,

Przepraszamy, ale produkty Losi nie są już dostępne w naszej ofercie.

Pozdrawiamy
Zespół Defena

DEFENA - Dobry start"

No przeciez prawie mnie tu porypalo z nerwow, czekalem jak debil na czesci ktorych oni nawet nie mieli zamiaru wysylac, a co gorsza nawet nie chcialo im sie mnie o tym poinformowac!!!
Co to za sklep do cholery co ma tak gleboko w dupie klienta ze nawet go nie informuje ze czegos nie ma i nigdy miec nie bedzie , klient traci swoj czas na czekanie na cos czego i tak nie dostanie! Juz pomijam fakt ze po jaka cholere na stronie sa te wszystkie czesci do modeli Team Losi jak i tak ich nie sprzedaja!! Sklep totalne dno i olewanie klienta!!
NIGDY W ZYCIU JUZ NIC U NICH NIE ZAMOWIE i wam polecam to samo, szkoda waszych nerwow i CZASU, ktory ja stracilem, zamawiajac ta czesc w USA juz dawno mial bym ja na swoim stole i to taniej.
"DEFENA - Dobry start" - tak, dobry, do stracenia czasu.
A potem sa tematy jacy to jestesmy zli bo kupujemy za granica a nie w Polsce zeby wspomoc polskie modelarstwo...
Pozdrawiam.




Tomasz Dolata - Czw Kwi 09, 2009 7:12 pm
" />ja czekam na pasek do serpenta jakoś trzeci dzień, mam nadzieje że nie bede w takiej samej sytuacji co Ty....

edit: pasek doszedł



Dorian Karczmarzyk - Czw Kwi 09, 2009 7:18 pm
" />Ja tam już dwa razy zakupy robiłem i bez kłopotów



Przemek Morawski - Czw Kwi 09, 2009 8:31 pm
" />Z tego co wiem to Losim handluje Scorpio Polska.




Tomek Przybylski - Czw Kwi 09, 2009 8:33 pm
" />ostatnio zamowilem swieczki i bez problemu, szybko przyszlo



Mateusz Jura - Pią Kwi 10, 2009 12:30 am
" />trzeba dzwonic, wtedy jest pewnośc



Gieroll - Pią Kwi 10, 2009 8:12 am
" />
">trzeba dzwonic, wtedy jest pewnośc
a to jest sklep internetowy czy telefoniczny?



Mateusz Jura - Pią Kwi 10, 2009 10:15 am
" />
">trzeba dzwonic, wtedy jest pewnośc
a to jest sklep internetowy czy telefoniczny?
Internetowy.
Nie mówię że pochwalam zachowanie, ale kiedy byłem skazany na zakupy części do mojego modelu tylko tam, to zawsze dzwoniłem, obywało się bez problemów.



Wojciech Taperek - Pią Kwi 10, 2009 4:19 pm
" />mnie rozbawil text sprzedawcy gdy zadzwonilem upewnic sie ze jest pozadany towar:
JA: dzien dobry czy jest na stanie to i to??
sklep: tak oczywiscie!:)
JA: no to super, przyjede do was za okolo 1h
sklep: aa nie nie ,moment , to ja sprawdze czy napewno jest, bo bylo ale nie wiem czy jeszcze jest... i do Pana oddzwonie za chwile.
JA: hmm no oki, dowidzenia

heh na szczescie sprzedawca oddzwonil z dobra wiadomoscia i po okolo 1h cieszylem sie nowym nabytkiem.
niemniej jednak sposob rozmowy byl przekomiczny:)



Przemysław Staniewski - Nie Kwi 12, 2009 5:04 pm
" />Ja czekam na zwrot wysłanej do reklamacji aparatury z zestawu Losi już ponad 1,5 roku i jedyne co usłyszałem to to ,że jeszcze nie doszła ze stanów (może jednak nie idzie tylko np. się czołga, albo pełznie). Od jakiegoś czasu nawet już ją sobie odpuściłem bo nikt z SZANOWNYCH PANÓW z Defeny nie raczy nawet odpowiadać na moje e-maile..
Dla mnie nie jest to już nawet sklep śmiechu warty



Mateusz Długoszewski - Nie Kwi 12, 2009 5:39 pm
" />Jak dla mnie to już zalicza się do totalnego oszustwa i zgłoszenia do biura konsumentów.



Draxan - Nie Kwi 12, 2009 5:49 pm
" />a zobaczcie jak nie prowadza sprzedazy Team Losi, w ofercie przeszlo 244 artykuly tej firmy, z czego wiekszosc niby Na Magazynie.
Powered by WordPress, ©