ďťż
dla chcacego nic trudnego




kilo - Sob Lip 01, 2006 9:45 am
" />witam

zakupilem regiel HITEC EZX-R PRO ktory ma prad chwilowy 140A a ciagly 96A niby sprzet nie do zdarcia, ale .... dla chcacego nic trudnego . okazalo sie ze w momencie kiedy chce sie zrobic wheeli (czy jakos tak) przy zmianie biegunow na silniku przez regiel przeplywa ogromny prad ktory jest w stanie wypalic sciezki dosc grube . oczywiscie dalo sie to naprawic a efekty widac ponizej

przed naprawa:

http://img436.imageshack.us/my.php?imag ... 0099am.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?imag ... 0110yu.jpg

po naprawie (ta czerwona zwora zastepuje ta gruba sciazke):

http://img447.imageshack.us/my.php?imag ... 0158yi.jpg
http://img429.imageshack.us/my.php?imag ... 0162bg.jpg




Jarek Poniatowski - Sob Lip 01, 2006 10:16 am
" />A tranzystory zywe? bo jaki sciezka sie przyfajczyła to moze i tranzystorki



Luki - Sob Lip 01, 2006 11:40 am
" />Kilo ja miałem "DOKŁADNIE" tą samą awarie w EZX - R PRO przy kablach, które wychodzą do silnika regiel zaczął się palić. Dodatkowo rozwaliły mi się dwa tranzystory a nastąpiło to z chwilą zachamowania i dania pełnego gazu. Miałem silnik standartowy, (którego też szlak trafił po tym spaleniu). Oddałem regiel na reklamacje, który pojechał aż do Niemiec bo uznali że nie da się go naprawić w Polsce



Mariusz Wichniarek - Sob Lip 01, 2006 9:48 pm
" />Najwyraźniej poszły zbyt duże prądy, a czy ten regiel ma hamulec czy tylko przód i tył?




Luki - Nie Lip 02, 2006 7:35 am
" />Ten regiel Hiteca ma hamulec



Mariusz Wichniarek - Nie Lip 02, 2006 9:47 am
" />To dziwne, że się spalił, jak widać słaba produkcja...



KiT - Pon Lip 03, 2006 6:26 am
" />ja profilaktycznie ścieżki prądowe srebrzanką poprawiam i zawsze się dziwię dlaczego tego się nie robi fabrycznie. Patrząc na przekroje, grubość miedzi i wyścigi za mOhmami jest to zastanawiające. Dla 100A... no comments



kilo - Pon Lip 03, 2006 8:12 am
" />tez mi sie wydaje ze te sciezki sa zdecydowanie za cienkie do takiego pradau, a co do pytania mariusza to tranzystory sa ok bo po naprawie wszystko smiga jak nowe ale teraz juz nie bede gwaltownie zmienial kierunku jazdy



gattarin - Pon Lip 03, 2006 4:22 pm
" />Wielkie dzieki za zdjecia.
Też spaliła mi sie ta felerna ścieżka, wcześniej nie wiedziałem, że tam jest. Wreszcie mam działający regulator

Pozdrawiam
gattarin



kilo - Wto Lip 04, 2006 7:48 am
" />cieszy mnie to ze komus sie przudal moj post



zbig - Pią Lip 07, 2006 11:29 am
" />Silniki które stosujemy mają prądy zwarcia (czyli gdy silnik stoi w miejscu) nawet ponad 100A.
Gdy silnik obraca się w przeciwną stronę (na wstecznym) i damy gwałtownie gaz do przodu prąd ten jest jeszcze większy (dopóki silnik nie zacznie kręcić we "właściwą" stronę. Jeśli mamy pakiet dobrej jakości, to prądy są po prostu zabójcze.
To dlatego niektóre regulatory mają "wbudowane" opóźnienie między ruchem do przodu i do tyłu.
Swoją drogą cieńsza ścieżka robi po prostu za bezpiecznik. lepiej zlutowac ją niż wymieniac wszystkie tranzystory
[/i]



KiT - Pią Lip 07, 2006 12:44 pm
" />
">Swoją drogą cieńsza ścieżka robi po prostu za bezpiecznik. lepiej zlutowac ją niż wymieniac wszystkie tranzystory


A o tym nie pomyślałem. to może ścieżkę poprawić i zostawić takie miejsce "kotrolowanego" bezpiecznika. Tylko jak amperarz mu wyliczyć.
Powered by WordPress, ©