ďťż
Dla cierpliwych i Zawodników
Zaremba Lesław - Wto Wrz 16, 2008 4:10 pm " />Nikt się nie kwapi ocenić merytorycznie nowych przepisów.A wymagają one wielu odpowiedzi i wyjaśnień niejasności.Skupię się na przepisach sportowych. I tak Rozdział pierwszy Pkt. 1.4 mówi,że wysokość opłaty ustala centralny organizator i przekazuje je w informatorze.... Nigdzie nie znalazłem określenia, co to za podmiot ten "Centralny Organizator",który przejął na Swoje barki tworzenie i zamieszczanie informatorów no i decyzje o stawkach startowego (jak rozumiem płynnych w sezonie). Pkt.1.1 kto nam da w sezonie 2009 te odpowiednie licencje-może wystarcy licencja poetika...? W ramach której nazwiemy twórców przepisów po imieniu (Licencja poetycka (łac.: licentia poetica): w literaturze i sztuce uzasadniane zamysłem artystycznym odstępstwo od norm lub obyczajów) Cały rozdział 2 wyklucza jakie kolwiek zawody w Polsce... Pkt.3.15 cyt." Organizator powinien zapewnić dla wszystkich zawodników trening oficjalny w celu sprawdzenia częstotliwości nadawczych oraz sprawności urządzenia liczącego okrążenia..." czy to leży w gestii organizatora,jeśli tak to którego ,centralnego czy lokalnego,a może to powinna zorganizować grupa sędziów ustalająca rozkład jazdy. Pkt 3.36 cyt."Przed każdym wyścigiem zaleca się kontrolę urządzenia liczącego okrążenia"Kto jest za to odpowiedzialny i w którym momencie procedury startowej ma się tego dokonać? Pkt.3.40 Procedura startowa 3 minuty,a potem 30 i 15 sek.Myślę,że nikomu nie spadnie czapka z głowy ,odliczając czas, co 1 min.(z doświadczenia wiem, że nie stanowi to problemu) Pkt.3.42 w opisie startu modeli elektrycznych jest takie zdanie, cyt."Mechanicy mogą do chwili startu przytrzymywać modele." To chyba jakaś nowość wprowadzona tylko na Naszych torach .Chwila startu to nawet nie 15 sek. przed tylko nazwisko wyczytane w eliminacjach lub syrena w finale... Pkt.3.49 Mowa o falstarcie,który powoduje powtórzenie biegu.Słowo lub sugeruje dowolność wybrania kary okrążenie lub ostatnia pozycja.Jakie kryteria wyboru z dwóch alternatywnych kar i kto decyduje?.. Pkt.3.56 i 3.63 mówią o "opadach deszczowych"-zgrabniej było by powiedzieć "opady deszczu",a przymiotnikiem nadać charakter tych opadów np.Obfite...Ale może się czepiam, bo dzisiaj nikt nie przykłada wagi do języka... Pkt.3.68 cyt."Po ukończeniu biegu, zawodnicy opuszczają podest, wyłączają modele i nadajniki oraz oddają je wraz z transponderami w określone miejsca."Wynika z tego,że będzie tych miejsc na zawodach kilka, a obowiązek "wydłubania"pchełki spocznie nie na zawodniku.On odda model i w myśl tego punktu będzie mu można skoczyć ,a pchełkę niech sędzia wyjmuje... Pkt.4.3 cyt." Serwisantem nie może być osoba postronna, członek rodziny lub opiekun prawny oraz mechanik zawodnika startującego w swoim wyścigu."Tu chyba udział wzięła plastikowa buteleczka,bo przeważnie każdy zawodnik startuje w Swoim wyścigu,a w związku z tym nikt z wyżej wymienionych osób nie mógłby pomóc przy zawodach. Ale wyobraźnię mam dużą i chyba wiem w jakim założeniu zaplątał się twórca przepisów. Myślę,że chodziło mu o: Serwisantem nie może być osoba postronna, członek rodziny lub opiekun prawny oraz mechanik zawodnika startującego w danym wyścigu. Pkt.5.11 cyt.”W czasie zawodów nadajniki są kontrolowane urządzeniem do pomiaru częstotliwości z analizatorem spektrum. Organizator zabezpiecza takie urządzenie dla potrzeb kontroli technicznej."Co zawodnika to obchodzi i który organizator to zapewnia"Centralny" czy jakiś inny. Pkt.7.2 w tym punkcie pojawia się ten tajemniczy organizator ,który ma dostarczyć AMB i pchełki.Ale tu też nie jest powiedziane czy to ten "Centralny" z Pkt.1.4. Rozdział 9 Protesty. Ileż tu niedorzeczności .Sędzia ma czas na wywieszenie wyników 10 min.Zawodnik w tych samych 10 minutach musi:odbębnić serwis,zerwać oficjalną kartę wyścigu porozmawiać z sędzią,jeśli ten uzna za niezasadne pretensje słowne,zawodnik musi w tych samych 10 minutach znaleźć paragraf,napisać protest,zapłacić 50 zł ,pobrać na nie KP (bo przewodniczący Kolegium Sędziowskiego nie rozpatruje potem skarg bez KP) i złożyć u sędziego...No i sędzia odnotowuje z cynicznym uśmiechem na proteście godzinę złożenia. A jeszcze żeby było barwniej zastosowano słówko LUB bo napisano:10 minut od zaistniałej sytuacji lub ogłoszenia wyników...”to daje śędziemu głównemu możliwość interpretacji przepisów na podstawie twarzy zawodnika. Rozdział 11 Kary dużo o karaniu zawodników,i o nietykalności sędziów... Pkt.11.16 mowa o zakazie stosowania niedozwolonego środka podnoszącego pr4zyczepność opon-ale jakie są te zakazane.Powinno się zrobić listy homologowanych w kraju rzeczy... Pkt.11.17 cyt."Używanie silnika nie spełniającego wymogi techniczne karane jest dyskwalifikacją zawodnika z zawodów."-chyba dopełniacz powinien być... Pkt.11.28 o forach modelarskich.Tu „stwórca” przepisów cofnął się do Swojej „świetności” za czasów,które powszechnie nazywamy „totalitarnymi”.Nie raz straszył sprawami cywilnymi,szantażował,wieczornymi telefonami i tym podobnymi metodami usiłował zamknąć usta oportunistom. Tu przypomniałbym twórcom przepisów,że żyjemy w Państwie w którym obowiązuje Konstytucja z roku 1997 (http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm), a zwłaszcza rozdział II z Art.54. Kolejny rozdział to 12 ,zatytułowany "Sędziowie" Pkt.12.1 to gwarancja dla ogranych twarzy znalezienia się na zawodach.Od lat nie prowadzi się szkolenia sędziów.W tej kwestii istnieje jawny monopol....Kiedyś w trakcie rozmów Komandor tłumaczył okrojoną ilość sędziów jedną kopią oprogramowania do AMB...a dzisiaj. Pkt12.4.cyt." ...i. Organizator zawodów musi dostarczyć komputer z drukarką, papier do drukarki, przybory do pisania. ..."Czy to znaczy,że znany w środowisku Haker podjął się stworzyć „piraty” do jedynej kopii oprogramowania i rozda je organizatorom.Czy komputer dostarczany przez organizatora ma mieć świeżo sformatowany dysk,a po zawodach komisyjnie będzie również "czyszczony" Pkt.13.14 Cyt.". Czasy startów, przerw na posiłki, rozdania nagród i innych punktów programu zawodów powinny być ustalone przez zespół sędziów z organizatorem."Ten punkt powinien odnosić się też do punktu 3.15. Pkt.13.11 wprowadza nową metodę zgłaszania się na zawody bo elektroniczną i informatyczną.Elektroniczna to np. komórka,a jnformatyczna to meil,czy o co chodzi ?Bo informatycznej bez elektroniki się nie da,a elektronicznej bez informatyki też się nie da. Na zakończenie,punkty np.1.19 ,12.5 , w których mowa o zawiadamianiu drogą meilową w formacie .PDF.Z tego co mi wiadomo to przewodniczący Kolegium Sędziów,niejaki Pan Taborek nie uznaje formy elektronicznej jako oficjalną.Dla Niego meile to korespondencja prywatna. Podsumowując przepisy zrobione na kolanie bez analizy sęsowności niektórych ustaleń,nie spójne i nie jednoznaczne.Dające możliwości swobodnej interpretacji,Zawodnik został pozbawiony godnego domagania się Swoich praw. A i intencje piszących da się wyczuć takie,że albo coś się kroi za Naszymi plecami albo Panowie są gotowi na każdy "wiatr" i żle życzą LOK-owi ,podkładając przysłowiową "świnię".Bo jeśli usuniemy stronę z godłem LOK to te przepisy można podpiąć do każdej organizacji i w każdym miejscu.Nawet na haczyku za drzwiami z serduszkiem. Jeśli ktoś coś robi samozwańczo ,to niech to robi dobrze... To jest mój pogłąd ,który mi gwarantuje Konstytucja PR w Rozdziale II Art.54. Łukasz Kowalczyk - Wto Wrz 16, 2008 5:36 pm " />Od razu sie przyznam, ze nie czytalem bo mi sie nie chce ale fajnie ze jest nowy post na forum Jacek Żurek - Wto Wrz 16, 2008 5:55 pm " />ja czytałem i powiem szczerze, że light-owo został potraktowany autor przepisów spodziewałem się raczej Gore przepisy i kalendarz są póki co w formie projektu może się jeszcze dużo zmienić Zaremba Lesław - Wto Wrz 16, 2008 6:15 pm " /> ">Od razu sie przyznam, ze nie czytalem bo mi sie nie chce ale fajnie ze jest nowy post na forum Szkoda,że nie interesują Cie sprawy zawodników i oficjalnie przejawiasz obojętność.A być może miałeś telefon...? Mógłbyś się wypowiedzieć jako Mistrz Polski np.,że przepisy Ci bardzo się podobają... Przykre,że jako wiceprzewodniczący Komisji do Spraw Sportowych zajmujesz takie stanowisko,zamiast starać się uczestniczyć w tworzeniu normalnych przepisów. Ps.polecam skopiowanie przepisów i śledzenie nocnych poprawek.Już to było przerabiane... Marek Kusiakiewicz - Śro Wrz 17, 2008 5:10 pm " />Jacku, Jak narazie to mamy projekt kalendarza, projekt przepisów, projekt projektu nie wiadomo czego i takie tam inne projekty. ps. Może niedługo sędziowie będa też projektowani i projekt właśnie schodzi z taśmy montażowej Jacek Żurek - Śro Wrz 17, 2008 5:34 pm " />jeszcze mamy projekt forum rcauto.pl OT w związku z chwilową zawieruchą wole się nie wypowiadać na pewne tematy za parę dni pewne sprawy powinny się wyjaśnić i projekty znikną jako ciekawostkę mogę powiedzieć iż zawody które w przyszłości będzie robić OSM dla klas tzw. "mistrzowskich" będą opierały się o aktualne przepisy EFRA tak są np. rozgrywane zawody GP Pragi pozdrawiam Zaremba Lesław - Śro Wrz 17, 2008 6:17 pm " /> ">...w związku z chwilową zawieruchą wole się nie wypowiadać na pewne tematy za parę dni pewne sprawy powinny się wyjaśnić i projekty znikną ... pozdrawiam Czyli ,że coś się w powietrzu lekko unosi...za plecami wszystkich. Jacek Żurek - Śro Wrz 17, 2008 6:41 pm " />chyba coś wisi w powietrzu skoro wszyscy są z przepisów niezadowoleni "za plecami wszystkich" to są przygotowywane przepisy aby się o tym dowiedzieć wystarczy przeczytać post Patryka na oficjalnym forum w zeszłym roku powstała klasa E-10 Buggy 2WD Kadet niestety ani razu nie była na zawodach rozegrana chyba autor w swoim rozmachu zapomniał sprawdzić czy są chętni do startów w projekcie na 2009r. także występuje ciekawe gdzie i kiedy odbędą się zawody w tej klasie <buhahaha> Marek Kusiakiewicz - Czw Wrz 18, 2008 8:18 pm " />Jacek, Sezon za pasem. Przepisy w fazie projektu. Kalendarz w fazie projektu. A tak na marginesie - dla kogo jest klasa KADET z pakietami 6-cio celowymi ?? i z mocnymi silnikami ?? Pytań jest wiele tylko odpowiedzi jak zwykle brak. Za chwilę będzie miesiąc do pierwszej eliminacji. Może warto słowo projekt zmienić na OBOWIĄZUJĄCE ? (mam nadzieję że ktoś kto jest władny takiej zmiany przeczyta to) Rafał Pajor - Pią Wrz 19, 2008 12:45 pm " /> ">Jacku, Jak narazie to mamy projekt kalendarza, projekt przepisów, projekt projektu nie wiadomo czego i takie tam inne projekty. ps. Może niedługo sędziowie będa też projektowani i projekt właśnie schodzi z taśmy montażowej wiadomo kiedy zostanią opublikowane oficjalny kalendarz i przepisy? Patryk Raczyński - Pią Wrz 19, 2008 3:38 pm " /> ">A tak na marginesie - dla kogo jest klasa KADET z pakietami 6-cio celowymi ?? i z mocnymi silnikami ?? Silniki to totalna porazka i nie wiem skad ta inwencja. Natomiast pakiety 6scio celowe to akurat trafny pomysl(oby nie przypadkowy)-dzieciaki moga uzywac "stick pakow" ktore jak wiecie sa bardzo tanie i wystarczajace. Wszystko to wyglada tak jak by ktos z przymusu porobil zmiany. Nic nie jest skladne,logiczne ani idace w dobrym kierunku..no nie liczac klasy spec. A moze zamiast tworzyc nowe "badziewia" poprawmy stare?!spytajmy o opinie zawodnikow?!przeprowadzmy ankiete?! Jest milion sposobow, ale jak widac lepiej ukrecic cos na odpie... sie. Zaremba Lesław - Pią Wrz 19, 2008 5:12 pm " />Cieszę sie Patryk,że chociaż ty widzisz tę bylejakość.... ps.i nie trać czasu na pisanie na słusznej stronie.Tam najprędzej można dostać bana ,a nie odpowiedż...na takie tematy. Wszak ja byłem "morfiną"utrzymującą to forum przy życiu,ale zrobili detox... Patryk Raczyński - Sob Wrz 20, 2008 12:53 pm " />Jak bys nie nazywal,to i tak na tamtym forum powinny byc poruszane takie tematy i prowadzone dyskuje,ale jak widac nikt nie ma zamiaru ze mna rozmawiac. tutaj natomiast Lesiu gadamy sobie miedzy soba i g... z tego wychodzi.I tak ch.. i tak ch... Marek Kusiakiewicz - Sob Wrz 20, 2008 1:48 pm " />Patryk, Prawda jest taka że zawsze bijemy pianę a i tak rzadko coś z tego wychodzi Zaremba Lesław - Sob Wrz 20, 2008 3:50 pm " /> ">...,ale jak widac nikt nie ma zamiaru ze mna rozmawiac. tutaj natomiast Lesiu gadamy sobie miedzy soba i g... z tego wychodzi.I tak ch.. i tak ch... Patryk bo tak będzie do chwili kiedy decydować będzie beton.Nadzieja jest jedna,że organizatorzy się ockną,podziękują LOK-owi za patronat nad inprezami.Wtedy może sobie Panowie z LOK uświadomią ,że są manipulowani przez jednego człowieka.Przejży informatory,na 80% albo i więcej zawodów sędzią głównym jest niezastąpiony JM.To jest skandal,którego powinniśmy się wstydzić przed całą Europą,że takie Państwo,a nie stać na kilku sędziów.Jakie pieniądze idą za dojazdy ,za wożenia d... po Polsce.Bardzo pozytywny ruch zrobiła ATA i OSM odsuwając JM od Swoich zawodów. Ludzie pokroju JM albo sobie uświadomią ,że są dla Nas ,albo powinni odejść ze środowiska.Przecież co sezon są problemy.Po co przez dwa sezony była zabawa z 17T skoro wielu zawodników sugerowało 19 T,mając przy tym rzeczowe argumenty... Ps.ta obojętność na bylejakość ciąży chyba na Nas przez komunę,która przyzwyczajała Nas do krzywych ścian,osranych kibli,balustrad z pręta zbrojeniowego i t.p.I dzisiaj,jak wtedy ludzie myślą,że tak musi być... Albo nikt nie czyta w Polsce przepisów... Jacek Żurek - Sob Wrz 20, 2008 7:05 pm " /> ">Bardzo pozytywny ruch zrobiła ATA i OSM... to nie koniec Michał Abramowicz - Nie Wrz 21, 2008 10:38 am " />Cześć! A tak se przeczytałem pdf'a świeżo pobranego z strony Komisji i dla ic-10 waga jest minimum 1700 gram , a dla ic-10 start wagi nie określono, znaczy się nie mogę jej odnaleść .. Ciekawe ile to model ma ważyć :-) do ic10 start. :-) m.a. Zaremba Lesław - Nie Wrz 21, 2008 1:04 pm " />Bzdur jest więcej...Klasą IC-8 może wystartować dyletant,a do klasy Mod.oboszczenia... Artur Dzierzęcki - Nie Wrz 21, 2008 4:28 pm " /> ">Cześć! A tak se przeczytałem pdf'a świeżo pobranego z strony Komisji i dla ic-10 waga jest minimum 1700 gram , a dla ic-10 start wagi nie określono, znaczy się nie mogę jej odnaleść .. Ciekawe ile to model ma ważyć do ic10 start. m.a. Nie ma sensu określanie minimalnej wagi w tej klasie. Gama dozwolonych silników ( pojemności) sama wyznacza wagę . W tej klasie nie to jest istotne barankiewicz grzegorz - Nie Wrz 21, 2008 4:35 pm " />Tu Leszku poruszyłeś temat, który i mnie zainteresował. Zastanawiałem się nad startami na hali w klasie modified i niespodzianka. Zawodnicy startujący dwa lata w klasie 540 i rok w specu mają większe doświadczenia nawet goniąc tyły niż medaliści klas spalinowych IC-10 jak i IC-8. No to zostaje Arturowi i Rafałowi i reszcie spalinowców starty w klasie 1/12. Czyżby była łatwiejsza i mniej wymagająca? Czy zalicza się starty w klasach niższych, jakimi były klas Stocka, z przed kilku lat? Następne pytanie nasuwa się samoczynnie, co z zawodnikami, którzy startowali kilka lat temu na hali, teraz śmigają tylko spalinami lub wracają po przerwie, a idąc dalej, co z zawodnikami z off-roadu im nakażemy zapoznanie się z klasą kadet, bo dawno dywanu nie widzieli i mieli do czynienia tylko z luźną nawierzchnią. Może spalinowców cofnijmy do sklejania modeli kartonowych to będzie coś. Przed nowym sezonem okazanie prac i od otrzymanej oceny, prolongata do klasy wybranej przez komisje. Mogę zrozumieć sens przepisu i zgadzam się z nim w odniesieniu do zawodników, którzy chcą startować od samego początku w klasach trudnych, jakimi są klasy najszybsze. Ale wypadałoby to sprecyzować i tworząc przepisy pomyśleć o reszcie zawodników. Zaremba Lesław - Nie Wrz 21, 2008 4:44 pm " /> ">Cześć! A tak se przeczytałem pdf'a świeżo pobranego z strony Komisji i dla ic-10 waga jest minimum 1700 gram , a dla ic-10 start wagi nie określono, znaczy się nie mogę jej odnaleść .. Ciekawe ile to model ma ważyć do ic10 start. m.a. Nie ma sensu określanie minimalnej wagi w tej klasie. Gama dozwolonych silników ( pojemności) sama wyznacza wagę . W tej klasie nie to jest istotne Tak Artur Ty to wiesz,ale wielu rozpoczynających karierę nie.A ponieważ modelarstwo jest niby sportem kwalifikowanym i Ministerstwo funduje obiady to i przepisy powinniśmy mieć na miarę...Wystarczy zapis minimalna waga modelu w klasach spalinowych płaskich 1:10-1700 g.Czysto i klarownie . Zaremba Lesław - Nie Wrz 21, 2008 4:54 pm " /> ">...przepisy i kalendarz są póki co w formie projektu może się jeszcze dużo zmienić Nigdzie nie jest napisane,że przepisy to propozycja,a to że mogą się zmienić to wiadomo,jak było ze spalinami płaskimi w minionym sezonie... Artur Dzierzęcki - Nie Wrz 21, 2008 5:40 pm " /> ">Cześć! A tak se przeczytałem pdf'a świeżo pobranego z strony Komisji i dla ic-10 waga jest minimum 1700 gram , a dla ic-10 start wagi nie określono, znaczy się nie mogę jej odnaleść .. Ciekawe ile to model ma ważyć do ic10 start. m.a. Nie ma sensu określanie minimalnej wagi w tej klasie. Gama dozwolonych silników ( pojemności) sama wyznacza wagę . W tej klasie nie to jest istotne Tak Artur Ty to wiesz,ale wielu rozpoczynających karierę nie.A ponieważ modelarstwo jest niby sportem kwalifikowanym i Ministerstwo funduje obiady to i przepisy powinniśmy mieć na miarę...Wystarczy zapis minimalna waga modelu w klasach spalinowych płaskich 1:10-1700 g.Czysto i klarownie . Leszku, celowo nie ma tam zapisu o wadze żeby zawodnicy nie wiercili płyt podłogowych bo sam wiesz- komfort psychiczny jest niezwykle ważny. W tej klasie waga nie jest istotna a zachęcanie zawodników do zmniejszania wagi może spowodować zmniejszenie wytrzymałości modeli. Akurat tutaj nie doszukiwałbym się niczego złego, przepisy tej klasy nie zmieniły się od momentu kiedy je napisałem i zostały zaakceptowane. Bardziej podoba mi się zapis że nie mogę wystartować w Openie. Może to i dobrze, proponuję dodanie zapisu że w klasie 1/12 mogą startować tylkozawodnicy ze spalinówek Michał Abramowicz - Nie Wrz 21, 2008 6:03 pm " /> ">Może to i dobrze, proponuję dodanie zapisu że w klasie 1/12 mogą startować tylkozawodnicy ze spalinówek :D EEEE .... to mi się nie podoba ;-) Według mnie taki limit ma sens gdy jest przestrzegany przez sędziów, bo wiadomo, przyłażę z modelem i chcę jeździć, najwyżej jak ktoś nie ma doświadczenia i porwie się na MODI to go zawodnicy wyproszą ;-) używając słów z łaciny potocznej ;-) Pozdr! m.a. Piotr Łękarski - Nie Wrz 21, 2008 7:04 pm " />Panowie z tym modi to nie ma co tak płakac, trzeba się śmiac Ponad to myślę że w tym sezonie to właśnie e12 będzie najciekawszą klasa z plejadą gwiazd za kółkiem. Dlatego Panowie szarpiemy Babcie za mankiet niedzielnej bluzki, kupujemy te archaiczne socjalistyczne konstrukcje i robimy powrót do przeszłosci na dużej prędkosci. Do zobaczyska na szmacie....... barankiewicz grzegorz - Nie Wrz 21, 2008 7:42 pm " />Piotrze ale ja na poważnie miałem chęć na modifieda, ale zapis skierował mnie do 1/12. Jak zbiorę fundusze dołączę do kolegów. Do zobaczenia na hali Piotrze. Aureliusz Ciechalski - Pon Wrz 22, 2008 7:42 am " /> ">Panowie z tym modi to nie ma co tak płakac, trzeba się śmiac Ponad to myślę że w tym sezonie to właśnie e12 będzie najciekawszą klasa z plejadą gwiazd za kółkiem. Dlatego Panowie szarpiemy Babcie za mankiet niedzielnej bluzki, kupujemy te archaiczne socjalistyczne konstrukcje i robimy powrót do przeszłosci na dużej prędkosci. Do zobaczyska na szmacie....... NO no Piotrek Mankiet<LOL> szmata<LOL> hehe dobre <LOL> Zaremba Lesław - Pon Wrz 22, 2008 7:44 am " /> ">... Leszku, celowo nie ma tam zapisu o wadze żeby zawodnicy nie wiercili płyt podłogowych bo sam wiesz- komfort psychiczny jest niezwykle ważny. W tej klasie waga nie jest istotna a zachęcanie zawodników do zmniejszania wagi może spowodować zmniejszenie wytrzymałości modeli. Akurat tutaj nie doszukiwałbym się niczego złego... Ale w obecnej sytuacji jeśli ktoś uzna,że jego psychika prawiłowo zafunkcjonuje kiedy modeł będzie ważył 1500 g,wtedy rzeczywićcie może dojść do sytuacji o której piszesz.To też powinno być jednoznacznie określone-zakaz ingerowania w stałą konstrukcję modelu, celem obniżenia wagi... Wtedy psychika jest ustawiona na prawidłowym torze... Patryk Raczyński - Pon Wrz 22, 2008 4:46 pm " /> ">Wtedy psychika jest ustawiona na prawidłowym torze... Very Happy a co ty mozesz o tym wiedziec?! hahaha ja sam juz nie wiem co jest grane kiedy czytam te absurdy Marek Kusiakiewicz - Pon Wrz 22, 2008 8:55 pm " />Dobrze że chociaż w Pradze na GP EFRA w listopadzie wiadomo co i jak i to na CAŁE 2 miesiące przed zawodami Zaremba Lesław - Wto Wrz 23, 2008 5:29 am " /> ">Wtedy psychika jest ustawiona na prawidłowym torze... Very Happy a co ty mozesz o tym wiedziec?! hahaha ja sam juz nie wiem co jest grane kiedy czytam te absurdy Patryk ja wiem tyle,że przepisy powinny być jednoznaczne...Nie powinny w pewnych kwestiach zawierać możliwości swobodnej interpretacji... ps.ja nic nie wiem ja tu tylko sprzątam... Piotr Fortuna - Wto Wrz 23, 2008 10:58 am " />Czy Was panowie coś jeszcze dziwi........bo mnie juz nie. Na oficjalnej stronie właśnie pokazał się ranking po MP. W specu zawodnik którego nie było na zawodach dostaje za nie punkty i zostaje wicemistrzem, natomiast ten który mozolnie ojeżdził się w kółko nie jest brany pod uwagę. Żeby chociaż nazwiska mieli podobne to bym rozumiał........ Michał Abramowicz - Wto Wrz 23, 2008 11:07 am " />Heh ;)) Czeski film. A może by tak jakieś zawody klubowe w 10 ? I olać MP ? Wiem, pomysł dobry, z realizacja słabo (nie mam czasu ...itp). m.a. Piotr Fortuna - Wto Wrz 23, 2008 12:07 pm " />Zawody ? czemu nie.... najbliższe to: 04-05.10.2008 GP Nowego Sącza ZAPRASZAM ! Michał Abramowicz - Wto Wrz 23, 2008 12:14 pm " />Chętnie ale daleko, i termin mi nie odpowiada :) Życzę powodzenia! m.a. Zaremba Lesław - Wto Wrz 23, 2008 12:19 pm " />Piotrek jak udało Ci się otworzyć ranking.Mi wyskakuje,że plik uszkodzony i Akrobat nie może go naprawić... Michał Abramowicz - Wto Wrz 23, 2008 12:29 pm " /> ">Piotrek jak udało Ci się otworzyć ranking.Mi wyskakuje,że plik uszkodzony i Akrobat nie może go naprawić... :shock: Mi się otwierają, mówisz o tej stronie: http://rccars-poland.eu/?q=node/7 m.a. Zaremba Lesław - Wto Wrz 23, 2008 12:32 pm " />No właśnie,ale ja otworzyć nie mogę... Michał Abramowicz - Wto Wrz 23, 2008 12:33 pm " />Pod prawym guzikiem masz coś na wzór: zapisz czy jakoś. Spróbuj zapisać na dysku. m.a. Michał Bugajski - Wto Wrz 23, 2008 1:56 pm " /> ">Czy Was panowie coś jeszcze dziwi........bo mnie juz nie. Na oficjalnej stronie właśnie pokazał się ranking po MP. W specu zawodnik którego nie było na zawodach dostaje za nie punkty i zostaje wicemistrzem, natomiast ten który mozolnie ojeżdził się w kółko nie jest brany pod uwagę. Żeby chociaż nazwiska mieli podobne to bym rozumiał........ w klasach elektr off-road, np mnie nie uznano że byłem na MP i nie dostałem pkt za te zawody... Piotr Fortuna - Wto Wrz 23, 2008 8:08 pm " />Jeśli nie możecie otworzyć pliku to trzeba go najpirw ściągnąć na dysk. Dobrze też mieć aktualną wersję Akrobata Piotr Fortuna - Wto Wrz 23, 2008 8:10 pm " />Błąd w rankingu już został naprawiony Michał Bugajski - Wto Wrz 23, 2008 8:11 pm " /> ">Błąd w rankingu już został naprawiony a w klasie 4wd znikneły wyniki finału MP |