ďťż
dlaczemu on tak zle skacze????




tonyxD - Pon Lut 25, 2008 5:13 pm
" />ploblem mam ze jak wyskakuje samochodem to spada na przud i zdezak się łamie przesowałem akumy ui był na tył cziesszy i to samo
A moze to dlatemu ze naped mam na 4 WD a nie na2WD




Wiktor Sułek - Pon Lut 25, 2008 5:20 pm
" />A jak już wyskoczysz to trzymasz gaz czy puszczasz? Jak wyskoczysz to trzymaj gaz ciagle to spadniesz na koła



Cornel - Pon Lut 25, 2008 5:24 pm
" />dodajesz gazu robisz back flipa hamujesz robisz front flipa a przynajmniej tak gdzies juz czytałem



Wiktor Sułek - Pon Lut 25, 2008 5:27 pm
" />
">dodajesz gazu robisz back flipa hamujesz robisz front flipa a przynajmniej tak gdzies juz czytałem

Dokładnie, musisz nauczyć się sterować modelem w powietrzu Gazem trzeba operować - jak widzisz, że zaraz spadnie na nos to dajesz full gaz i nosek idzie do góry, jak natomiast widzisz, że zaraz dachujesz to odpuszczas gaz i model idzie lekko dziobem do przodu. U mnie technika opanowania skoku zajęła 8 akumulatorów Pozdro i powodzenia.




Piotr Owcarz - Pon Lut 25, 2008 5:42 pm
" />Ja przy małych hopach zawsze trzymam gaz wtedy ładnie ląduje....



Wiktor Sułek - Pon Lut 25, 2008 5:45 pm
" />Nie no tak, jak skaczesz to jest raczej mało czasu na reakcję Mój poprzedni post to tak w teorii. W praktyce nie zdejmuj gazu to wyladujesz

Tony, proszę Cię, używaj poprawnej polszczyzny



Dorian Karczmarzyk - Pon Lut 25, 2008 5:49 pm
" />Ja kiedy już wyskoczę modelem to staram się trzymać gaz w takim samym lub troszkę niższym położeniu jak przed skokiem i ląduje ;]

P.S Piotrek.. wczoraj to nie było 'ładnie' lądowanie ;]



KiT - Pon Lut 25, 2008 5:55 pm
" />zmiękcz tylnie amortyzatory lub zwiększ im gęstość oleju.
Lub utwardź przednie



Piotr Owcarz - Pon Lut 25, 2008 6:14 pm
" />Na początku trudne jest to do opanowania, tak jak kolega Dorian powiedział przy hopach gdy się wyskakuje wystarczy zatrzymać palec na gazie i to jest murowane wylądowanie na koła, przynajmniej w moich przypadkach na naszym torze w Lublinie...

Dorain: no po prostu nie wiedziałem co zrobić czy front flipa czy lądować na koła, a rezultat był taki że spadłem centralnie na budę.



Gieroll - Pon Lut 25, 2008 6:38 pm
" />ale samo przyziemienie powinno się raczej odbywać bez gazu, bo inaczej zębatki potrafią polecieć, ja najczęściej traciłem zębatki właśnie przy przyziemieniu



tonyxD - Pon Lut 25, 2008 6:49 pm
" />oki zaras ide prubowac dzięki za rady



Wiktor Sułek - Pon Lut 25, 2008 7:37 pm
" />
">oki zaras ide prubowac dzięki za rady

Proszę Cie, nie moge Mam nadzieje ze to specjalnie

Idź idź tylko sie nie połam



Gieroll - Pon Lut 25, 2008 7:43 pm
" />spójrz na pierwszy post to raczej nie specjalnie, po prostu niektórzy wolą sie nauczyć skakać niż pisać.



Wiktor Sułek - Pon Lut 25, 2008 7:44 pm
" />Może kolega nieletni ?

Dobra koniec OT



Tomasz Gadnicki - Wto Lut 26, 2008 6:05 am
" />Ja jak skaczę to zawsze pulsacyjnie dodaję gazu, a przy ziemi puszczam, żeby plastikowego odbioru nie wyczesać no i nie przeciążać całego układu przeniesienia napędu i silnika. Jak trzymasz gaz w powietrzu to niekoniecznie dobrze polecisz, lepiej pulsacyjnie dodawać. Pozdrawiam i życzę powodzenia



Paweł Ochociński - Wto Lut 26, 2008 7:43 am
" />Może problem tkwi w złej hopce!
Kiedyś z kumplem skakaliśmy (nasze początki) i też głowiliśmy sie co tu zrobić żeby nie leciały na "pysk"
I jak sie przyjrzałem modelowi najeżdżającemu na hopke to zauważyłem że haczy podwoziem (poprostu hopka za słabo ubita i za mała, była bardziej przeszkodą niż wyskocznią).
Więc może problem tkwi w złej wyskoczni , najlepiej uformować hopkę tak żeby jadąc na pół gwizdka trzymając gaz, model po wyskoku leciał lekko pyskiem do góry wtedy będziesz mógł robić w powietrzu wszystko
I w takim przypadku gdy dodasz gazu w powietrzu powinien jeszcze bardziej sie przechylić a jak zahamujesz powinien opuścić pysk ku ziemi :d

Jeśli to nie kwesta hopi to musisz poważnie pogrzebać w modeliku

Pozdrawiam



Adrian Lutyński - Wto Lut 26, 2008 8:03 am
" />kąt też się liczy, jak będzie za stroma to można mieć problem z lądowaniem i łatwo uszkodzić auto.



tonyxD - Wto Lut 26, 2008 10:03 am
" />a czy to z dodawaniem gazu działa tez w elektrykach??



Adrian Lutyński - Wto Lut 26, 2008 10:05 am
" />tak



Darek G - Wto Lut 26, 2008 11:39 am
" />
">kąt też się liczy, jak będzie za stroma to można mieć problem z lądowaniem i łatwo uszkodzić auto.

Patrząc na ten filmik: www.escom.pl/piotr/mgt.avi
wydaje mi się, że najważniejsze są umiejętności a nie kształt hopki
Szkoda, że tak nie potrafię.
Filmik nie jest mój i trochę waży, więc długo nie poleży na serwerze.



tonyxD - Wto Lut 26, 2008 5:29 pm
" />nom filmik jest fajny ja tez tak chce umiec ale ciekawe czy mozna tak elektrykiem???
moze ktos ma jakies stronki z filmikami jak tak skacza ale elektrykami



Wiktor Sułek - Wto Lut 26, 2008 5:36 pm
" />YouTube nie działa?



Darek G - Wto Lut 26, 2008 6:02 pm
" />
">YouTube nie działa?

Może autor filmu umieścił go na YouTube. Ja nim nie jestem, więc tego nie zrobię.



Wiktor Sułek - Wto Lut 26, 2008 6:04 pm
" />Panie Darku, to nie do Pana

Kolega pyta o filmiki z elektrykami latającymi - YouTube, wpisujesz "rc electric jumps" i już



Adrian Lutyński - Wto Lut 26, 2008 6:19 pm
" />
">nom filmik jest fajny ja tez tak chce umiec ale ciekawe czy mozna tak elektrykiem???
moze ktos ma jakies stronki z filmikami jak tak skacza ale elektrykami


Można tak, ale jako początkujący tylko chylę czoła dla umiejętności



Wiktor Sułek - Wto Lut 26, 2008 6:48 pm
" />Trzeba przyznać - samochód w powietrzu słucha się aparatury Juz spada na tyłek az nagle na koła. Super, a może tam żyro wsadzone ?



Rafał Kowina - Wto Lut 26, 2008 8:03 pm
" />Kąt jest ważny - im mniejszy tym trzeba jechać szybciej, chopa powinna być dłuższa od modelu. Liczy się równierz wyprofilowanie - może być jak deska - płaska albo "zawinięta" do góry. To wszystko ma duże znaczenie



Paweł Ochociński - Śro Lut 27, 2008 7:55 am
" />
">Kąt jest ważny - im mniejszy tym trzeba jechać szybciej, chopa powinna być dłuższa od modelu. Liczy się równierz wyprofilowanie - może być jak deska - płaska albo "zawinięta" do góry. To wszystko ma duże znaczenie

Zgadzam się

A co do filmiku to się wynudziłem maksymalnie, nic ciekawego przy takiej ogromnej hopie i takim kątem, hopa sama wypych nas ku niebu, co skok backflip powinien iść. a ty tylko skoki 1-1,5m nad ziemią. Nuuuuda.
Widać tylko że przed wylądowaniem gość hamował modelem żeby go wypoziomować.
Sztuką jest wyskoczyć nie 2m w górę, ale ale 5-10 m w dal i jeszcze odpowiednio wylądować tak żeby model nie wytracił prędkości i na pełnym gwizdku jechać dalej.



Adrian Lutyński - Śro Lut 27, 2008 8:02 am
" />No na pewno jest 10m to ok. 2 piętro, grubo... co takie rzeczy wytrzymuje w wypadku nieudanego lądowania?



Paweł Ochociński - Śro Lut 27, 2008 8:37 am
" />po 1 napisałem że 5-10 metrów w dal nie w górę.
No i napisałem że to jest właśnie sztuką skakać, bo zaczęliśmy mówić o skokach które można podziwiać.

A co do wytrzymałości to można urwać wahacz po niefartownym skoku z 1 metra no i wiadomo że jeśli ktoś nie umie wylądować nawet przy małych skokach to nie powinien sie zabierać za skoki 5-10 metrów

I o to właśnie chodzi że wylecieć modelem w kosmos to każdy może ale jechać po torze na maxa wpaść na hope i lecieć tak żeby odpowiednio wylądować i pociskać dalej to jest sztuka. I nie z pasu startowego 100m prostej, tylko mając 5m po wyjściu z zakrętu (gdzie jeszcze trzeba opanować model żeby odpowiednio najechać na hopke.



Adrian Lutyński - Śro Lut 27, 2008 8:44 am
" />Tu się zgodzę, zwłaszcza żę kurde prawie nic z onroad nie da się przenieść w teren jeśli chodzi o prowadzenie aut z miękkim zawiasem. Truggy ciut lepiej już. Kupuj tego sprzęta, pobawimy się



Tomasz Ostrowski - Śro Lut 27, 2008 8:47 am
" />w NT na eliminacjach był "parapet" długości ze cztery metry, który ludzie przelatywali w całości. Potem na finale zamiast tego parapetu był "wielbłąd dwugarbny" z hopkami o wysokości chyba z 1.5m i tez go ludzie przelatywali w całości
prosta przed ta podwójną hopą miała z 5m



Draxan - Śro Lut 27, 2008 2:56 pm
" />Ja z tego filmiku tylko wywnioskowalem ze taki mulasty ten MT ze tragedia, wydaje sie jak by wazyl z 10kg tak sie zbiera... A jesli chodzi o skoki to to co on robi jest banalne, ostatnio kuzyna revo podobnie sie bawilismy tyle ze mielismy bardzo kamienista ziemie (jak to w tej wsi irlandzkiej) a skocznia byla z deski i cegiel . Takie ladowania jak ten gosc robi to naprawde banal (zwlaszcza w tak sprzyjajacych warunkach jakie on ma), zreszta mam nawet filmiki z tej zabawy revo gdzie tak samo laduje. Tylko dziki swietnej nawierzchni zlozonej w 70% z kamieni, jakos tak w revo po jednym nie udanym ladowaniu kolo odpadlo . Tak jak juz to ktos napisal, zrobil by back/front flipa to mozna by sie podniecac, a tak to poprostu proste skoki z fajnej hopy. Juz chlopaki na AWFie naszym krakowskim jak jestesmy lepiej skacza (siema hodi )



tonyxD - Śro Lut 27, 2008 5:11 pm
" />kozaki to luknijcie na to a jakie małe uszkodzenia po taklim skoku ładnie lata jak samolot http://pl.youtube.com/watch?v=lOM6SSJTirE



Darek G - Śro Lut 27, 2008 8:57 pm
" />Na tym filmiku jakoś nie za bardzo latają autka, a kierowcy z pewnością nie jeden litr paliwa mają za sobą.
http://pl.youtube.com/watch?v=aVhuAy8LD ... re=related
A podobno jak daleko leci to takie banalne to kierowanie...



tonyxD - Śro Lut 27, 2008 9:08 pm
" />ja bym wrzucił swój filmik na youtube tylko jakos długo sie ładuje i niechce sie załadowac wy tez tak macie??
a co do filmiku to spox tez nie najgozej szkaczą maja taka małą skocznie aleca tak daleko to chyba zalezy najbardziej od prędkosci??



Tomasz Ostrowski - Śro Lut 27, 2008 9:10 pm
" />a taki sobie skok

a jak byłem młody to też kiedyś latałem modelem

klik klik

a potem popatrzyłem na przeniesienie napędu i jakoś mi przeszło



Darek G - Śro Lut 27, 2008 9:21 pm
" />eee, to jest dopiero wyczyn



Grzegorz Kopertowski - Śro Lut 27, 2008 9:26 pm
" />http://pl.youtube.com/watch?v=yDUXbK-s7LM Tu też jest zawarty ten skok i parę innych oraz nieudana próba. Co do samej techniki skakania to nie tylko gazem i hamulcem można sterować w powietrzu ale też skręcając kołami.



Adrian Lutyński - Śro Lut 27, 2008 9:26 pm
" />Tytuł dobrze to odzwierciedla
Ale pol godziny przygotowania i da sie



Gieroll - Śro Lut 27, 2008 9:42 pm
" />
">
klik klik

a potem popatrzyłem na przeniesienie napędu i jakoś mi przeszło


Błąd, wiesz co się najbardziej liczy w tym hobby ( i nie tylko) freestyle, zawody są nudne...



Mateusz Jura - Śro Lut 27, 2008 9:44 pm
" />
">
klik klik

a potem popatrzyłem na przeniesienie napędu i jakoś mi przeszło


Błąd, wiesz co się najbardziej liczy w tym hobby ( i nie tylko) freestyle, zawody są nudne...

Byłeś?



Gieroll - Śro Lut 27, 2008 9:52 pm
" />a byłem i hot -dogi były ...



Tomasz Ostrowski - Śro Lut 27, 2008 10:02 pm
" />
">
klik klik

a potem popatrzyłem na przeniesienie napędu i jakoś mi przeszło


Błąd, wiesz co się najbardziej liczy w tym hobby ( i nie tylko) freestyle, zawody są nudne...

eeeeeetam
Powered by WordPress, ©