ďťż
długosc anteny w tym odbironiku ->
klima1 - Sob Gru 16, 2006 2:45 pm " />Mam wielką prośbe o pomoc w znalezienu długosci anteny tego odbiornika. http://www.carson-modelsport.com/de/mod ... etails.htm Moze ma ktos dostęp do takich danych lub możliwośc zmieżenie długośc kabla anteny. Bardzo wazne prosze o pomoc Obiornik wystepuje w apach sanwa vg 600 35mhz marcinsan - Sob Gru 16, 2006 8:14 pm " />chyba coś około 45cm. A i mam nadzieje że nie maż zamiaru wykożystać tego odbiornika w samochodzie?! Ponieważ pasmo 35MHz fm jest zarezerwowane dla modeli latających, a dla aut pasmem dozwolonymm jest 40 MHz fm. klima1 - Sob Gru 16, 2006 10:56 pm " />a skąd masz te dane ok. 45 cm bo juz po urwaniu kawałka anteny zostało mi więcej niz 45cm wiem ze to chamstwo ale jeżdze nią fordem za 80 euro taka apka to sie nie patrzyłem nawet czy lotnicza czy jaka marcinsan - Sob Gru 16, 2006 11:20 pm " />sorry za wprowadzenie w błąd . mam jeden odbiornik sanwy ale w nim skracałem antene . Licz raczej okolo 90cm a 1m dłógości kabla antenowego. klima1 - Nie Gru 17, 2006 11:47 am " />tak tez ma ok 90 cm nowy kable ale cos i tak sa zakłocenia i słaby zasieg dobrze ze to trial i tak łaze za modelem cały czas marcinsan - Nie Gru 17, 2006 2:44 pm " />To niekoniecznie musi być wina anteny ze masz zakłucenia to równie dobże może być naprzykład zawalony eter (bardzo prawdopodobne) lub rozrególowany odbiornik lub nadajnik. A i sprawdź przyokazj czy kwarce w tx i rx czy nie są strzelone. Jeszcze jedno jakiego kabla użyłeś do anteny w swoim odbiorniku ? klima1 - Nie Gru 17, 2006 3:59 pm " />podobny jak tamten czyli miedziany lub przynajmniej robi takie wrażenie. Kurcze martwią mnie troche te kłopoty, nie wiem czy nie bede musial poczukac jakiego nowego odbiornika marcinsan - Nie Gru 17, 2006 4:55 pm " />kabel antenowy do odbiornika zwany również anteną powinien być wykonany z miedzi beztlenowej i dość ciękiej izolacji. Mjałbyś owiele mniej zmartwień gdybyś znał kogoś kto sprawdził by ci na oscyloskopi czy przerwania w rx są odpowiednie, inaczej czy odbiornik nie jest rozrególowany. klima1 - Nie Gru 17, 2006 8:42 pm " />a tak z ciekwosci to czym sie reguluje odbiornik marcinsan - Nie Gru 17, 2006 10:05 pm " />Oscyloskopem ( oscyloskop urządzenie elektroniczne służące do wskazywania / wyświetlania amplitud przerwań i tak dalej, sygnału prądu. ) dzięki temu urządzeniu widzisz czy filtry elektroniczne dają odpowiednią częstotliwość sygnału. ( filtr elektroniczny to: dokładna cewka nastawna. ). Czyli dzięki nim częstotliwość w twoim odbiorniku i nadajniku ma 35MHz, Kwarce natomiast odpowiadają za tak zwaną pod częstotliwości czyli np. częstotliwość 35MHz pasmo 67. Filtry ustawiasz za pomocą śrubokręcika zegarmistrzowskiego drobnymi ruchami w prawo lub w lewo. Nieradze jednak tego robić samemu i wdodatku bez oscyloskopu, ponieważ można skopać dokońca czy to odbiornik czy nadajnik. Mam nadzieje żę coś niecoś wyjaśniłem . klima1 - Pon Gru 18, 2006 11:45 am " />nie no nie bede tego ruszał al wiem o co chodzi tak sie sklada ze mam dostep do oscyloskopu i fahcocwa ktory wie co o jak. Moze poprobuje ale jak antena byla cal to odbironik ładnie pracował totez zdaje mi sie ze to problem tylko długosci i materiału obecnej anteny. Musze kupic tak sam kable a co do długopsci moze popytam na jakis zagranicznych forach. Moze móglbys tez u "znajomych " popytac zbig - Czw Gru 21, 2006 8:49 pm " />Włos mi się zjeżył na głowie. Miedz beztlenowa, kręcenie filtrami. O czym wy rozmawiacie??? Zmiana długości anteny w tym zakresie może powodować spadek zasięgu o 20-30%, może o połowę. Apka lotnicza ma zasięg przy ziemi conajmniej pół kilometra. Rodzaj miedzi w antenie nie ma znaczenia. Sprawdź, czy przewód antenowy nie jest urwany (złamany) gdzieś przy obudowie. Poza tym sprawdź kwarc odbiorczy, po uderzeniu mógł polecieć. Sprawdź też, czy problemy nie występują tylko przy pracującym silniku, moga to być zakłócenia od iskrzących szczotek. Spróbuj ułożyć inaczej antenę w aucie. |