ďťż
długość przewodów paliwowych




aspires - Wto Lip 21, 2009 11:59 am
" />zastanawiałem się jak to jest dokładnie czy są jakieś minimalne długości przewodu paliwowego
pomiędzy wydechem a bakiem i bakiem a silnikiem czy można dobrać długość dowolnie byle by dostawał i o nic nie obcierał ??




Max Malewski - Wto Lip 21, 2009 12:14 pm
" />Sprawdź PM



aspires - Wto Lip 21, 2009 2:55 pm
" />
">dobiera się długość zależnie od tego ile potrzeba. Co w tym dziwnego ??
Najlepiej najkrócej, wtedy paliwo nie pokonuje dużych odległości pomiędzy bakiem a silnikiem...

widzisz max to co napisałeś jest powszechnie znaną i panującą opinią no i chyba każdy tak robi ja osobiście też
ale czasem lubię zastanowić się głębiej nad z pozoru prostym tematem
np podczas tego moda zbiornika w savie istotna była długość przewodu
http://www.youtube.com/watch?v=Lj0f1p9KneU
http://www.youtube.com/watch?v=hWvpjIN89Jo



Marcin Jasiński - Wto Lip 21, 2009 3:04 pm
" />Akurat przewód paliwowy prowadzący z baku do gaźnika lepiej jak jest dłuższy, pozwijany - a czemu tak ? a temu że jak nam modelik na plecki ładnie wyląduje to będzie nam dłużej pracował na paliwku zgromadzonym w wężykach paliwowych - prosty przykład chociażby z modelu REVO i innych. Nie wspomnę o tym że jak model leży na plecach i ma dość krótki wężyk paliwowy to najczęściej gazuje się na maksa by uniknąć zgaśnięcia przez co w moment opróżniamy z paliwa wężyki paliwowe doprowadzając do zubożenia mieszanki która spowoduje nam gwałtowne zagrzanie silnika i szybsze spalenie świecy
Powered by WordPress, ©