ďťż
Do znawców między innymi do PROMIANA




Tomek Kurek - Pon Lip 05, 2004 2:22 pm
" />Cze czy radzicie mi kupic do mojego terra crushera jakies srodki konserwujące itp cos do silnika wiecie oco chodzi




Piotr Michalski - Pon Lip 05, 2004 2:40 pm
" />Witaj!
Przede wszystkim powinienes sie zaopatrzyc w butelke denaturatu(tylko tego nie pij ), po drugie w buteleczke po plynie do mycia okien, taka ze sprejem na gorze. Wlewasz do niej denaturat i jak twoj monsterek jest brudny to go nim tym spsikujesz, czekasz chwilke i zcierasz brut. A co do silnika to proponuje WD-40 (do odparowania wody) i After-run oil do konserwacji.



promian - Pon Lip 05, 2004 8:43 pm
" />hehe... do znawcow. Niech i tak bedzie.

z wd-40 to bym uwazal ale after run oczywiscie polecam



Tomek Kurek - Wto Lip 06, 2004 5:58 am
" />
">hehe... do znawcow. Niech i tak bedzie.

z wd-40 to bym uwazal ale after run oczywiscie polecam

Promian wyjaśnij mi czemu bys uważał z tym wd 40 podaj przyczyny itp




promian - Wto Lip 06, 2004 7:43 am
" />
">hehe... do znawcow. Niech i tak bedzie.

z wd-40 to bym uwazal ale after run oczywiscie polecam

Promian wyjaśnij mi czemu bys uważał z tym wd 40 podaj przyczyny itp

a dlatego bym uwazal na wd-40, ze jesli sie on dostanie do uszczelek to marna bedziesz mial z nich pocieche bo szybko sparcieja... WD-40 tylko przyspiesza takie procesy. Na dodatek samo uzywanie after run oil w zupelnosci wystarcza i nie trzeba przeginac i uzywac tysiaca srodkow aby konserwowac nalezycie silnik. Jeden dobry sposob jest ok.



Gruby - Wto Lip 06, 2004 7:59 am
" />No to jam pytanie odnosnie tego after run oil, jak go uzyc na silniku? W sensie w jaki spoob go wprowadzic do srodka itp.
Mam tez pytanie jakie sa dobre ustawienia silnika seryjnego od Savaga 25 przy uzyciu paliwa model technics 25% - chodzi mi o high speed needle, i low speed needle, o ile da sie to okreslic z info ktore podalem?



Tomasz Łuczyński - Wto Lip 06, 2004 8:41 pm
" />Sciagasz filtr powietrza, wykrecasz swiece...
pare kropel w te dwa otwory, potem trzeba zakrecic silnikiem, zeby rozprowadzic ARO... i gotowe nadmiar Ci wypluje przez otwor swiecy wiec ostroznie

co do ustawien to ciezko tak powiedziec... kazde paliwko ma swoja specyfike. te ustawienia, ktore sa dobre przy jednym rodzaju paliwa moga przy innym wymagac korekcji...



Gruby - Śro Lip 07, 2004 8:01 am
" />a moze ma ktos savaga i jezdzi na paliwie model technics 25% i byl by w stanie mi powiedziec?

ps. dzieki za info



Kuba - Śro Lip 07, 2004 11:00 am
" />Nikt Ci tego nie moze powiedziec poniewaz zalezy to od stanu twojego silnika, czystosci filtra, temperatury otoczenia, wilgotnosci i cisnienia powietrza oraz wielu innych czynnikow. Tych warunkow nieda sie idealnie zduplikowac. Niestety bedziesz musial sam nauczyc sie regulowac swoj silnik, pewnie jeden przy okazji zepsujesz. Najlepiej jakbys sobie dokupil do modelu termometr na podczerwien.



Gruby - Śro Lip 07, 2004 11:42 am
" />Aha dzisiaj ide pojezdzic i po raz pierwszy bede jezdzil na 25%, a przechodze z 20%, wiec wezme sobie srobokrecik i jak cos bedzie nie tego to poprobuje cos poregulowac



promian - Nie Lip 11, 2004 5:42 pm
" />Powroce jeszcze na chwile do tematu After Run Oil. Ja zdejmuje tylko filtr powietrza bo przy zdejmowaniu swiecy zawsze jest spore ryzyko, ze sporo pylu lub jakiegos kurzu wpadnie do silnika a wtedy mogila tak wiec mozna cos takiego robic tylko wtedy kiedy glowica jest wolna od zanieczyszczen. Wlewasz after run i krecisz pare razy roto-startem lub szarpaczka i po bolu. Jesli natomiast chodzi o jezdzenie na 25% nitro to ja wlasnie go uzywalem do swojego seryjnego silnika (Model Technics F/1 Champion) i nigdy nie bylo problemow. Silnik jezdzil pieknie ale spokojnie mozna poprzestac na 20% mieszance bo te 5% wiecej az tak bardzo nie poprawie wlasnosci jednostki. Same ustawienia to kwestia indywidualna i nie da sie o tym napisac na forum. Trzeba probowac, probowac i jeszcze raz probowac az silniczek bedzie chodzil jak marzenie. W tym przypadku nie ma zlotego srodka, ktory by rozwiazal wszystkie problemy.



Adam Jaszczurowski - Pon Lip 12, 2004 3:10 pm
" />ja tez wlewam przez filtr powietrza bo swiece, a raczej otwor na nia latwo zniszczyc, a wymiana glowicy to powazna gotowka ( chyba ze ktos ma dwu czesciowa)
Powered by WordPress, ©