ďťż
"docieraj jak profesionaliści" dobra metoda??




shy4 - Nie Cze 04, 2006 6:21 am
" />już za dwa tygodnie mam upragniony koniec sesji i bede docierał 2 nowe modele i nie wiem jak je dotrzeć czy najpopularniejsza u nas metodą(wide hpi) czy moze spróbowac cos takiego:
http://www.johnnycoolguy.com/JCGR/main/ ... ak-in.html

Docierał juz ktoś w ten sposób jak w podanym linku??
Ja swoje poprzednie 2 modele docierałem metoda tradycyjną ale metoda z linka powyzej znajduje sie tez w instrukcji jednego z modeli które mam tylko z tą róznicą że producent jak zwykle mówi o jeździe na ustawieniach fabrycznych a w metodzie z linka gosciu proponuje tylko lekko bogata miesznkę....no mam dylemat i juz
Pomóżcie koledzy wybrać




Adam Jaszczurowski - Nie Cze 04, 2006 5:19 pm
" />ja docieralem dokladnie w taki sposob, i po okolo 12-15 litrach mialem jeszcze genialna kompresje, ale niestety przez wlasny blad zalatwilem silnik. Metoda czasochlonna, ale moim zdaniem warta poswieconego czasu.
Dodam jeszcze ze po tym czasie korbowod nadal jest w bardzo dobrym stanie i dopiero zaczyna pokazywac minimalny luz na panewce



shy4 - Nie Cze 04, 2006 5:54 pm
" />W takim razie sprawdze ta metode, bede miał odniesienie na przyszłość jakby co, która lepsza



KrzychOlsztyn - Śro Cze 07, 2006 12:09 am
" />docieraj wedle zalecen TRAXXAS inne firmy kiepsko sie znaja na fachowej docierce




Gruby - Śro Cze 07, 2006 10:36 am
" />
">docieraj wedle zalecen TRAXXAS inne firmy kiepsko sie znaja na fachowej docierce
teraz to zes napisal



Piotr Krzyżanowski - Śro Cze 07, 2006 12:26 pm
" />
">docieraj wedle zalecen TRAXXAS inne firmy kiepsko sie znaja na fachowej docierce

buahahaha, to żeś mnie facet rozbawił



KrzychOlsztyn - Śro Cze 07, 2006 4:11 pm
" />to fajnie śmiej sie smiej wszsytkie silniki jakie doicierałem nadal maja bdb kompresje moc i nie sprawiaja problemów a sporo juz litrów przepaliły



kanon45 - Śro Cze 07, 2006 4:36 pm
" />
">to fajnie śmiej sie smiej wszsytkie silniki jakie doicierałem nadal maja bdb kompresje moc i nie sprawiaja problemów a sporo juz litrów przepaliły
niesamowite , a porównywałeś z innymi silnikami, metodami może tak naprawde twoja bardzo dobra kompresja to połowa możliwości silnika



Piotr Michalski - Śro Cze 07, 2006 4:48 pm
" />
">niesamowite , a porównywałeś z innymi silnikami, metodami może tak naprawde twoja bardzo dobra kompresja to połowa możliwości silnika
Opinia i metoda docierania silników jest jak d....tj. siedzenie. Ma ją każdy i śmierdzi



KrzychOlsztyn - Śro Cze 07, 2006 11:00 pm
" />Choopie wzciagam z silnika naprawde duzo bynajmniej docierka wedle traxxasa spelnia wzmagania wielu osob w wielu krajach a w usa chociazby team trilordy i wiele innych stosuja ta metode jaka jedyna prawidlowa i zapewniajaca dlugi okres zycia silnika pomijajac kwestie marki stosowanego paliwa itp. zadne tam kola w powietrzu itp wymysly odrazu powoli silnik stopniowo powinien pracowac pod obciazeniem wtedy dopiero sie dotrze tak jak nalezy a w powietrzu pyrka i tyle a powinien odrazu zaczac prace pod obciazeniem od lekkiego toczenia modelem po placu stopniowo az do max osiagow i zapinania najwyzszego biegu metoda ta obejmuje okolo 5 do 6 baczkow i wszystko jest chociazby na stronie www.traxxas.com



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 08, 2006 9:59 am
" />Ale uwierz mi nie masz jak udowodnic ze ta metoda jest najlepsza, nikt ci jej nie krytykuje, a tylko wypominaja ze zdrowo przesadziles ze ona jest jedyna prawdziwa i najlepsza



KrzychOlsztyn - Czw Cze 08, 2006 10:24 pm
" />co producent to inaczej radzi docierac ale traxxasowka matoda jest calkiem dobra nie mowie ze idealna ale nie jest zla i silniki dlugo zyja po takiej docierce , dobra ja tam juz sie nie wypowiadam bo znowu bedziejakas wojenka



Jakub Banasiewicz - Pią Cze 09, 2006 4:57 am
" />To jest jak dyskusja na temat wyższości świąt. Każdy ma swoje racje i wątpie zeby je zmienił.

Metoda Traxxasa ma jedną poważną zaletę, której nie ma HPI. Możesz odrazu pośmigać, a nie chodzić jak opażony, czekając kiedy ON wypali ten 3 bak na klocku.
Pozdrawiam



Arkadiusz Gajzler - Pią Cze 09, 2006 6:23 am
" />
">Choopie wzciagam z silnika naprawde duzo bynajmniej docierka wedle traxxasa spelnia wzmagania wielu osob w wielu krajach a w usa chociazby team trilordy i wiele innych stosuja ta metode jaka jedyna prawidlowa i zapewniajaca dlugi okres zycia silnika pomijajac kwestie marki stosowanego paliwa itp. zadne tam kola w powietrzu itp wymysly odrazu powoli silnik stopniowo powinien pracowac pod obciazeniem wtedy dopiero sie dotrze tak jak nalezy a w powietrzu pyrka i tyle a powinien odrazu zaczac prace pod obciazeniem od lekkiego toczenia modelem po placu stopniowo az do max osiagow i zapinania najwyzszego biegu metoda ta obejmuje okolo 5 do 6 baczkow i wszystko jest chociazby na stronie www.traxxas.com

Jezeli zrobiłbys tak z najmocniejszym motorem Sirio lub silnikiem od L.Collariego, to masz ponad tysiąc złociszy w plecy jeszcze przed wypaleniem piątego zbiornika.
Tłok z tuleją jest tak pasowany, ze bez odpowiedniego przygotowania tych dwóch elementów, nie ma mowy o podnieseiniu obrotów w pierwszej fazie docierania powyzej kilkunastu tysiecy, tym bardzie przy obciążeniu.



Marcin Jasiński - Pią Cze 09, 2006 8:20 am
" />Zapewne nie wiele osób ma i miało silniki OS 18tm i te silniki też są tak mocno spasowane że nie da rady ich przy 2 litrze paliwa nawet na starter boxie tak łatwo odpalić i w instrukcji OS jakoś szczególnie nie piszą żeby silnik nie chodził na specjalnych warunkach wręcz przeciwnie musi już na 1 baku chodzi pod obciążeniem czyli musimy jeździć a nie stawiać na jakiś klockach Jeżeli ja się myle to OS też się myli



Tomasz Ostrowski - Pią Cze 09, 2006 9:19 am
" />ale się podniecacie, jak by było czym

Każda metoda jest dobra, byle tylko w czasie docierania było lepsze smarowanie niz normalnie
silnik musi ppracować w "lepszych warunkach", żeby elementy współpracujące dopracowały się na płaszczyznach styku i wszystko

jak się da za słabe smarowanie to się za duzo wytrą, jak za mocne to docierał się będzie normalnie, tyle że nie pojedzie (stąd docieranie z kołami w powietrzu).

tak naprawdę o długiej zywotności silnika bardziej decyduje późniejsza eksploatacja. Można pięknie dotrzeć, a potem zaraz zarżnąć
albo przytrzeć przy docueraniu i potem jeździć długo długo bez maksymalnych możliwości.

i jeszcze jedno, silnik silnikowi nie równy
jeden spasowany tak, że docierać nie trzeba, inny za to trzeba docierać nie 5 baków tylko 10.



KrzychOlsztyn - Pią Cze 09, 2006 9:55 am
" />ja takiej drozyzny nie uzywam moze kiedys sobie OSa wstawie co najwyzej bo Sirio.....



Maciej Pożycki - Pon Cze 19, 2006 7:59 pm
" />Arek podal Ci przyklady swietnych silnikow ktorych nie dociera sie ta metoda,nikt nie mowi Ci zebys je kupowal. Ja natomiast uwazam ze najlepsza metoda chodz kosztowna jest docieranie przez fabryke bez uzywania paliwa
Powered by WordPress, ©