ďťż
Docieranie Axe Cobra
Piotrek Zawierucha - Nie Paź 28, 2007 9:37 am " />Proszę o porady i spostrzeżenia i uwagi jeżeli ktoś mial doczynienia z silnikiem Axe Cobra Off road Adrian Kopeć - Wto Paź 30, 2007 4:36 pm " />Michał Tronowski to chyba jedyna osoba jeżdżąca w Polsce na Cobrze Piotrek Zawierucha - Wto Paź 30, 2007 4:55 pm " />Dziękuję serdecznie Panie Adrianie Michał Bugajski - Wto Paź 30, 2007 5:13 pm " /> ">Michał Tronowski to chyba jedyna osoba jeżdżąca w Polsce na Cobrze hmm nie wiem czy Paweł Wilczek czasem nie miał Cobry u siebie Piotr Szerwiński - Wto Paź 30, 2007 5:48 pm " />Paweł miał ale mu się rozsypała dosyć szybko, teraz ta Cobra leży u mnie w częściach. Na niej organoleptycznie uczyłem się budowy silnika żarowego Piotrek Zawierucha - Wto Paź 30, 2007 6:14 pm " />a co się mu stalo niewiesz i po ilu litrach Piotr Szerwiński - Wto Paź 30, 2007 6:19 pm " />Ukruszony jest tłok ale po ilu litrach nie wiem, podpytam go jak się będę z nim widział. Piotrek Zawierucha - Wto Paź 30, 2007 6:21 pm " />a niewiesz czy to byl standart czy jakiś wyższy Piotr Szerwiński - Wto Paź 30, 2007 6:29 pm " />Chyba po tuningu CEO, tak ma przynajmniej na radiatorze wygrawerowane. Piotrek Zawierucha - Wto Paź 30, 2007 8:12 pm " />Narazie dzięki! Michał Tronowski - Śro Paź 31, 2007 7:51 am " />Cobre docieraj ściśle według instrukcji jest to bdb. metoda.Z moich spostrzeżeń,wzbogacić na czas docierania,ale to zależy od stosowanego paliwa ja używam Tronado 30%.jeżeli masz dostęp do lepszego łożyska przedniego to wymień na bardziej szczelne ,oryginalne szybko zaczyna puszczać.Po dotarciu nie przekraczaj 120 stopni to długo będzie żył ,a mocy też nie zabraknie.Do seryjnej Cobry stosuj 25% paliwo. Piotrek Zawierucha - Śro Paź 31, 2007 9:40 am " />Dzięki serdeczne Michal. Tomasz Ostrowski - Śro Paź 31, 2007 10:38 am " />łozysko SKF 607 2RS, koszt 10.40zł Piotrek Zawierucha - Śro Paź 31, 2007 1:32 pm " />A co sądzicie o docieraniu z popuszczoną świecą albo różnymi grubościami podkladek po glowicą w trakcie docierania albo w zależności od stosowanego paliwa generalnie od zawartości nitro Michał Tronowski - Śro Paź 31, 2007 1:41 pm " />Nic nie kombinuj trzymaj się instrukcji i utrzymuj temp w czasie docierania ok 90 stopni,bo jak będzie za niska to korbowód dostanie po uszach Piotrek Zawierucha - Śro Paź 31, 2007 1:50 pm " />ok Ale poza tym u jednego producenta musialbym odszukac są podane grubości podkladek w zależności od używanego paliwa FUEL Total thickness of head shim Under 20% Nitro 0.3 mm 25% Nitro 0.4 mm (0.1 mm) 30% Nitro 0.5 mm (0.1 mm) to są grubości podkladek pod glowicą i takie cuś jeszcze Air temp. -5 oC 5-15 oC 15-25 oC 25-35 oC 35 oC - Engine temp. 60 oC 80 oC 100 oC 120 oC 140 oC Michał Tronowski - Śro Paź 31, 2007 2:09 pm " />Tabele temperaturowe maja sens,co do podkładek silnik ten w std jest sprężony pod paliwo 25% .Jeśli chcesz jechać na 30% musisz dołożyć 0.1mm podkładkę. |